אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע אנשים? ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע אנשים?, ניתוח תוכן של טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך למכור רעיון, איך לגרום למישהו, NLP אימון אישי, איך לשכנע גבר, לשכנע את עצמי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP ביקורת, סודות השכנוע, לשכנע את ההורים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, NLP שפת גוף, להשפיע, התמודדות עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP מה זה, איך לשכנע גבר להביא ילד, NLP ספר, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשתול מחשבות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, להתכונן לראיון, איך לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע את אמא, אימון nlp, טיפול בהתנגדויות, איך לשכנע את המנהל,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציג את עצמך ללקוח העלאת מחיר ללקוחות חדשים לקוח משקר תמחור מוצר בטלפון קרבה עם לקוח אני לא מצליח למכור להצליח בשכנוע עקיף לקוח אומר שהוא לא מעוניין עלויות השיווק למכור מוצר ללקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח להוזיל את המוצר לקוח לא רוצה לתכנן את הכנת חומרי השיווק באפשרותך למכור שיווק לטווח המיידי לגרום למישהו לחשוב לפני איתור צרכי הלקוח נאומים של איש המכירות טכניקות מכירות לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר שיווק כשיש המון ביקוש תכנון קמפיין שיווקי בחירת הלקוחות שלך לגרום למישהו לכבד לשכנע מישהו לקנות שיווק לטווח מיידי האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? למכור מכוניות מוקד מכירות טלפוני גישות לשכנוע אנשים שיטות משא ומתן לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך האם כדאי לייצר מוצר? התנגדות של לקוח למכור פריט אקראי לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוח להאמין בך לגרום למישהו להגיע טיימינג של שכנוע מוצר רווחי שכנוע של מנהיגי כתות מקצועיות בעיני לקוח לגרום למישהו להתעניין אומנות השכנוע של ביבי נתניהו לקנות מוצר השקעה בשיווק תוכנית להכנת חומרי שיווק מוקד מכירות מבוא למכירות לקוח שואל משהו לשכנע את עצמי לקוח קודם ביטל בקשת רכישה מניפולציות בהתנצלות פשוט למכור קושי רגשי למכור לרכוש אמון לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לשכנע אנשים לבחור בך מניפולציות של יועצי משכנתאות כמה חומרי שיווק ליצור? למכור את המספרים של הלוטו לאבד לקוחות לא רוצה להשתכנע ספרים על מכירות אגרסיביות כלפי לקוח כמה מוצרים? מתחרים של מוצר למה קשה לשכנע מישהו? איך מראיינים אנשי מכירות? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק ליצור אמון עם אנשים להצליח לעבוד במכירות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? להגדיל לקוחות להיות מנהיג משכנע יוצר אמון לשכנע מישהו לספר את האמת הלקוח לא צודק למה הלקוח לא סומך עליך? לגרום למישהו לפתח חוש הומור איך לגרום למישהו לא לעשות? לדבר עם לקוח לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לגרום לאקסים לתת בך אמון למכור ללקוח מוצר חיבור עם לקוח איך למכור מוצר זול ופחות טוב? לגרום למישהו לטפל בעצמו איך ללמוד שכנוע? לשדר אמון לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף שיקולים בבחירת חברת שיווק נתינה ללקוח לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק מה גורם למוצר להיות יקר? לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לשכנע מישהו להצביע למפלגה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, הדרכת מכירות, תת מודע בנושא איך לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.5469 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:52:33 - wesi28