אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע בנים, לשכנע אנשים בכל דבר, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP התניה קלאסית, לשכנע לקנות, שיטת טיפול nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בן זוג, מטפל nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להצליח למכור, לימודי nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp וחרדות, איך לגרום לבחור, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע את עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התנגדות לקוח, ראיון קשה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתכונן לראיון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, NLP אימון אישי, ראפור, שיטת nlp, שכנוע ומכירות, NLP ביקורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע מישהו?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות בחירה של לקוח לשכנע עובדים למדוד את איכות מנהל השיווק פודקאסט כחומר שיווקי לגרום ללקוח לא לנטוש אותך הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לגרום למישהו לא להתאהב במישהו איזה צרכי לקוח לא לאתר? לגלות אמפתיה כלפי הלקוח להביא ערך ללקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה להציג ללקוח מוצר הפחדה של לקוח להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר לגייס סמנכל שיווק לגרום למישהו לא לרצות להתאבד איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לגרום למישהו לרצות ללמוד דוגמאות למניפולציות איך לעשות סוגסטיה? להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק תועלת מרכישת מוצר לשכנע את שופטי בגץ רטוריקה ניהולית שיטות ליצירת ראפור למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? איך ליצור חומרי שיווק? בחירת מנהל שיווק להגדיל את המכירות שיקולי מכירה ללקוח להאמין במוצר של עצמך וודאות של הלקוח בעסקה צורכי הלקוח לגרום למישהו לרצות לחיות לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח להציג הנחה ללקוח טעויות במשא ומתן לקוח רע כמה כסף לבקש מלקוחות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? מוצר בהרבה עטיפות איך לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא להציק לשקר כדי לשכנע המניפולציה של הפחד מוצר בלי יתרונות לגרום ללקוח לרצות לקנות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת מניפולציה של כוח הצלחה במכירות לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת טיפול בהתנגדויות לקוחות איך לשכנע ילד? לגרום למישהו להתחתן לגרום ללקוחות לחזר אחריך לגרום למישהו לסלוח לך בעיות של אנשי מכירות איך למכור נכון ולהרוויח יותר... סרטון שיווקי ביטול עסקה על ידי לקוח שיווק באינטרנט מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? לגרום למישהו להאמין להיות איש מכירות מומחה טכניקת מניפולציה למכור מוצרים של אחרים להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו להרגיש חייב לך מוצר שקשה למכור אותו הרגלי צריכה של לקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך לנסות לשכנע לקוח שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה לרכוש את המוצר להשיג לקוחות חוזרים הצלחה בתור איש מכירות לגרום ללקוח לקנות אצלך תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה לגרום למישהו להיות בעדך סוגי שאלות של לקוחות להגיד ללקוח לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לחפש לקוחות אחרים ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב למכור מוצרים זולים להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה נאומים של איש המכירות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש מנטורים לשיווק איך למכור שירות יקר? קושי למכור לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא לאבד לקוחות? לשכנע מישהו לא להתנגד לקוח לא קונה ממך אובדן אמון לראיין לתפקיד של איש מכירות לשדר מקצועיות מול הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מכירות, לשכנע בנושאי איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7349 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 01:50:53 - wesi28