אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את אבא, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, ניתוח טקסטים, מכירות ושיווק, מניפולציות בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, לשכנע את הלקוח, אומנות הנאום, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את אשתי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את הבוס, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, איך למכור מוצר, טכניקות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות לקוח, מטפל אישי, NLP סדנא, טיפים למכירה, סדנת מכירות, טיפול בהתנגדויות, NLP פיתוי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את ההורים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, השפעה על אנשים, איך לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP תרגילים, NLP הרצאה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע מישהו?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אין מכירות מה לעשות שטויות של nlp טריקים בשכנוע אנשים לקוח שמפר חוזה חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח אמון עם הלקוח המלצות של לקוחות באינטרנט לתאם פגישה עם לקוח בטלפון למכור את עצמך ביוקר יצירת חומרי שיווק איכותיים לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לדייק בדיבור עם לקוח לשכנע בחורה להרגיש שחסר לגרום לאנשי המכירות למכור מומחה שכנוע של תת המודע שכנוע פנימי עמוק לדבר ללקוחות שלך כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? להדריך אנשי מכירות לגרום למישהו לשנוא אותך האפשרויות של הלקוח אצליח למכור למכור בצורה מסתורית לגרום למישהו לרצות ללמוד לקוחות פוטנציאליים נכונים לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש למכור את המוצר הכי יקר להבין לקוחות רכישת אמון לקוח מתנגד לגרום למישהו לרגשות אשמה שיפור מוצר לשכנע מישהו להצביע שכנוע תת ההכרה איך לסרב ללקוח? לתאר מוצר לעבוד עם לקוחות בעיתיים איך ראפור עובד? שכנוע בעבודה לשכנע מישהו לא להבדיל לשכנע מישהו להיקשר מניפולציות של מנטורים טריקים לשכנוע מה הלקוח שלך רוצה? לקוח מקבל הנחה לגרום למישהו להיות חבר לגרום למישהו להגיע למפגש לגרום למישהו להפסיק להאמין להסתיר מידע מהלקוח מוכר מוצר יחסי לקוח ומוכר דיוק במכירות מוצר לדוגמה האם לתת אמון? טעויות ביצירת ראפור לקוחות ממליצים בגוגל תהליכי מכירות איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך הצורך שלך כלקוח שיטת ראפור מוכר ללקוח לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות תורת המכירות למכור מוצרים באינטרנט איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לשכנע מישהו להתאהב להכין חומר שיווקי רמות מניפולציה מנהל כאיש מכירות לענות ללקוח ששואל אותך כתיבה שכנועית לשכנע מישהו להרגיש טיפש התנגדויות לקוחות שיטות שכנוע של פוליטיקאים מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? התנגדות במכירות בטלפון שיווק אורגני לשכנע מישהו לא להסתיר לשכנע מישהו להרגיש בנוח איך למכור בלי מצב רוח? החזר ההשקעה של השיווק איש מכירות עשיר לייבא מוצר איך להציג מחיר ללקוח? משא ומתן בחוסר תום לב לקוחות טובים מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? פרצה בתת מודע ראיון עבודה לסמנכל מכירות לשכנע אותה שאתה צודק איך להכיר את הלקוח? לא מתאים לעבוד במכירות ערך מוצר לשכנע מישהו להגיע לשכנע לקוח להגיע תמחור מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, למכור, קואצ'ר בתחום איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 23_12_2025 השעה 09:34:52 - wesi28