אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את הבנק, NLP הרצאות, למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע בטיעון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP פיקאפ, איך למכור יותר טוב, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפול בחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, איך לשכנע את הבוס, שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP פוביה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את האקס לחזור, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, מומחה בשיווק, nlp לימוד חינם, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות מכירה, שיפור כושר שכנוע, nlp ביטחון עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לכתוב טקסט משכנע, NLP טיפול אישי, שיפור מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע מישהו?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... איך נוצר אמון? האם להעלות את המחיר ללקוחות? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? יסודות השכנוע למכור עם חשק איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? אינטרס של לקוח ביקורת של לקוחות על העסק שלך איפה ללמוד שכנוע? הדרכת אנשי מכירות למה באמת לקוח מבקש הנחה? לקוח חצוף איזה מוצרים לא למכור? נקודת הכאב של הלקוח להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות תהליכי מכירות לקבל סירוב של לקוח הפצת חומר שיווקי להציע ללקוח מספר הצעות הרגשה של הזדהות לגרום למישהו לומר לך את האמת לשכנע בת זוג מחיר שמותאם אישית ללקוח איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? להשתפר בתור איש מכירות איך למכור ביותר כסף? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? להציג ללקוח דירה לדוגמה לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לגרום למישהו לפתח את השכל שאלות להתנגדויות לקוחות לספק ללקוח שירות לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה להכריח את הלקוח לסגור עסקה להציג ללקוח מחיר לשפר את המוצר שלך למכור בצורה מסתורית איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? לשכנע גבר לחשוב עליך כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? לגרום למישהו לא לחזור על טעויות לשכנע מישהו לעשות דיאטה לגרום למישהו לבקש עזרה מצגת ללקוח האם ניתן לשכנע? תחושה של אמון לקוח אומר אין לי כסף יצירת הסכמה עם לקוח לקוחות במהירות לפגוש עוד לקוחות איך נכון להרגיש עם קושי למכור? איך לשכנע אחרים? למכור ללקוח מוצר אמון ואמפתיה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לקוחות לא טובים איך לתמרץ אנשי מכירות? איש מכירות עשיר טעויות בבירור צרכים של הלקוח פגישת היכרות עם לקוחות לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לגרום למישהו לקנא להתמקד בכאב של הלקוח לגרום למישהו לטפל בעצמו אסטרטגיית שיווק טובה לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לגרום ללקוח להרגיש בנוח לגרום למישהו לא לבגוד בך שפה של לקוח הצעת מחיר ללקוח למה קשה לי למכור? הרגשת זרות עם לקוח המסע שהלקוח עובר טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי להתפשר במשא ומתן לגרום למישהו לא לנסות איך לשכנע בחורה? nlp בעבודה לא ניתן לשכנע שיווק ממומן בתשלום לגרום למישהו לא לענות לגרום למישהו לא לפחד אימון מכירות חומרי שיווק מקצועיים למכור כל דבר לשכנע מישהו לא לעשות לימודי מכירות איך הלקוח שלך חושב? לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך איך להפחיד לקוח? לבחור לקוח חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי הלקוח מוכר לאיש המכירות טקסט שיווקי לשכנע מישהו להסכים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מומחה שיווק, אימון אישי בתחום איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0308 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:15:07 - wesi28