אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע עובד? ✔שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע עובד?, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, nlp לימודי, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, NLP אומנות הפיתוי, NLP סוגסטיה, לשכנע בחורה להתאהב בך, NLP דיכאון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיפור כושר שכנוע, לשכנע לקוחות, לשלוט בתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, סודות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מומחה בשיווק, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, להצליח במכירות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע שוטר, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, איך למכור רעיון, לשכנע לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP טראומה, איך לשכנע ילדים, מה זה לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם?

הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ב"יעילות" היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים.

אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר.

אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים:
  1. לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה.
  2. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל.
מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל.

כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים?

אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא עבד, ולכן הוא מתמרד או הופך להיות "ראש קטן". התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים.

לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: "זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה". כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר.

מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים?

אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה "לשחק משחק" שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא מנוהל אלא שותף שווה בקבלת ההחלטות. לדוגמה, במקום להגיד לו בדיוק מה לעשות, שואלים אותו לדעתו: "איך אתה חושב שכדאי לעשות את זה?" כך, העובד מרגיש שמעריכים אותו, שהוא אחראי ובעל יכולת לבחור ולממש את עצמו. זו תחושה שמחזקת את הרצון שלו לעבוד ולהצליח.

יחד עם זאת, אליעד מדגיש שזה לא תמיד הפתרון. יש מצבים הפוכים, שבהם עובד חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו ומתחיל לזלזל בעבודה. במצב כזה, דווקא יש צורך לקחת ממנו סמכויות, להציב לו גבולות ולהגדיר לו באופן ברור מה נדרש ממנו.

מדוע איזון בין חופש לבין גבולות חשוב כל כך בניהול עובדים?

ההסבר המרכזי שאליעד נותן הוא שהעובד לא בא לעבודה רק כדי לעבוד. הוא עובד כדי להשיג תחושת חופש - שיהיה לו כסף ושהוא יוכל להשתמש בזמן שלו למטרות אחרות. לכן, אם הוא מרגיש מוגבל מדי, הוא יאבד מוטיבציה. מצד שני, אם נותנים לו יותר מדי חופש ולא מציבים לו גבולות ומטרות ברורות, הוא גם עלול לאבד כיוון ולא לעשות את העבודה.

האיזון הנכון הוא להגדיר לו מטרות ברורות מצד אחד, אך מצד שני לאפשר לו מרחב פעולה ותחושת עצמאות כדי שלא ירגיש שהוא רק "עבד". איזון זה יוצר אצל העובד מוטיבציה מתמשכת ואמיתית.

איך להתמודד עם תירוצים של עובדים...
ש: השאלה היא כזאת מה כדאי יותר, תכף אני אציג את הבעיה יש לי קבוצת עובדים אני רוצה לשפר את היעילות שלהם, מה זה יעילות זה אומר שבן אדם.

אליעד: שישיגו את המטרות של החברה בצורה הטובה ביותר.

ש: כן אבל אני מבדיל בין העניין של העבודה זמן העבודה שהם משקיעים.

אליעד: ביחס לכמות התפוקה שהם מביאים בזמן הזה.

ש: זהו בקיצור אז זה זה, אז יש לי שיטה שאומרת תמדוד אותם תמדוד את הזמן תראה מה התפוקה, תעשה סקר כזה תראה להם את הנתון ותמצא את הבעיות לאי היעילות ותשפר מדידה. שיטה שניה אומרת משמע תן להם מוטיבציה תן להם אנרגיות הם כבר ירוצו משם.

אליעד: מה השיטה השלישית?

ש: לא לעשות שום דבר.

אליעד: מה הרביעית?

ש: גם זה וגם זה איזשהו מינון חצי מזה חצי מזה שלושת רבעי מזה רבע מזה, איכשהו באמצע.

אליעד: טוב בפשיטות מה אתה שואל מהתחלה תמקד את השאלה.

ש: מה כדאי יותר האם ללכת בצורה מדעית.

אליעד: לך למהות של השאלה, אתה זוכר מה דברנו יש שאלה לך למהות של השאלה.

ש: כן אבל הנושא איך לגרום לכך שיהיה להם מוטיבציה לעשות תפוקה גדולה יותר, אני צריך לגרום להם שהם ישיגו את הרצונות שלהם וגם את הרצונות של החברה.

אליעד: קודם כל כולם הבינו את השאלה הוא אומר יש לו עובדים הוא אומר מה עדיף, עדיף להתחיל למדוד אותם לפי זה או לתת להם יותר מוטיבציה. עכשיו אוקי מה המהות של השאלה, המהות של השאלה אז יש בן אדם שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו, נכון לך למהות במקום ללכת סחור סחור לך למהות יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו, מה אמורים לעשות כדי לגרום למישהו לעשות משהו שני דברים 1. לגרום לו לרצות לעשות את זה 2. לתת לו את הידע איך לעשות את זה, מה יותר חשוב לרצות אם יהיה לו ידע לא בטוח שהוא יעשה אם יהיה לו רצון הוא יכול להשיג את הידע. הבנת מזה תגזור את התשובה מה הבנת, קודם כל לך למהות קודם כל תבין איך לקחנו את השאלה ולך למהות של השאלה.

ש: אוקי אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו.

אליעד: לא רגע אני רק רוצה להסביר לך איך עברתי בין השאלה למהות של השאלה כי זה חשוב שתבין את המהות. אוקי אז מה אתה מבין?

ש: אני צריך לגרום לו לרצות לעשות את זה כדי שהוא יעשה את זה ואז אם הוא ירצה לעשות את זה ולרכוש את הידע איך לעשות.

אליעד: לא רגע אני מנסה להסביר לך משהו אחר כשאתה שואל את עצמך איך אני גורם להם לעשות משהו לעובדים לעבוד יותר על משהו, תחשוב על זה באופן מופשט יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו. עכשיו מה בן אדם אמור לעשות כדי שיהיה לו כדי שהוא יעשה משהו 1. רצון לעשות 2. ידע לעשות, אם אתה רוצה ולא יודע לא יעבוד אתה יודע ולא רוצה לא יעבוד, אמת?

ש: כן.

אליעד: יפה עכשיו מה יותר חשוב רצון או ידע?

ש: רצון.

אליעד: רצון לא רצון יותר חשוב כי עם רצון אתה יכול להשיג ידע עם ידע אתה לא בהכרח יש לך רצון, לכן פרקטית קודם כל אתה אמור לגרום להם לרצות ברמת המוטיבציה לגרום להם לרצות לעשות את זה שזה בפני עצמה איך ודבר שני אתה אמור לספק להם את הידע איך, כאילו הבוא נמדוד ונבדוק וזה זה אמור לבוא מתוך מקום של בוא נשפר את הידע על העשייה.

ש: זה תנאי ראשוני כדי שידעו.

אליעד: לא זה תנאי שני.

ש: לא, להגיד להם חברה זה הנתון עכשיו בא נראה איפה אנחנו שווים שהם ידעו.

אליעד: נכון אבל מה שצריך לשים לב זה למשהו נוסף, לפעמים כשאתה מתמקד רק באיך לעשות זה דופק להם את המוטיבציה, הבנת לא רק שזה לא עוזר זה עוד מזיק. זאת אומרת אם אתה אומר להם "אני רוצה מדדים כאלה וכאלה ונעשה ככה וככה" הרבה פעמים זה דופק להם את המוטיבציה למה זה גורם להם לעבוד יותר גרוע, למה לא בא נלך למהות למה מה בן אדם צריך כדי לעשות משהו חשק, הנה יפה נתן את התשובה מה בן אדם רוצה להרגיש טוב.

אם אתה מתחיל לעשות לו מדדים הרבה פעמים הוא יתחיל להרגיש שהוא עבד זה משפיל אותו ואז הוא אומר "אוקי אז לא רוצה לעבוד" או מתחיל פתאום להיכנס לך לקטנות או דופק לו את המוטיבציה אבל אם אתה נותן לו סמכות או מה שזה לא יהיה ואתה גם מפקח עליו אז גם זה נותן תחושה של רצון "מעריכים אותי אני רוצה לקבל את זה" כאילו את הערכה זה יעבוד יותר טוב. אני מסביר לך עוד פעם שלפעמים אם אתה נכנס עם העובד עכשיו לדברים קטנים זה יגרום לו לא לרצות לעבוד זה יגרום לו לרצות לעבוד פחות טוב, למה כי ברמה הנפשית אתה פגעת בו.

ש: אוקי אז מה זה סמכות כשאתה אומר סמכות?

אליעד: סכמות זה משחק כשאתה משחק משחק כשאתה אומר לו "אני מעליך אבל בוא עמיד פנים שאני לא מעליך".

ש: מעליך?

אליעד: מעליך "אני מעליך אבל בוא נעמיד פנים שאני לא מעליך", אתה מבין?

ש: לא עדיין לו, מה זה לתת לו סמכות אני רוצה.

אליעד: מה זה לתת לו סמכות?

ש: כן.

אליעד: להסביר לו את התפקיד, אני אסביר לך להסביר לו "תקשיב" לתת לו תחושה שהוא יוזם שהוא יוצא, שהוא ממש את עצמו "תקשיב תחליט איך נוח לך לעשות את זה" במקום להגיד לו "אני רוצה שתעשה ככה וככה" להגיד לו "אוקי אני רוצה שיקרה ככה וככה תחליט אתה איך", "וואלה יש לי אחריות יש לי בחירה, אני בוחר אני יכול לממש את עצמי, יכול לבטא את עצמי" או לשאול אותו "מה אתה חושב שהכי נכון כדי לעשות ככה וככה" אתה מגדיר את המטרה ואתה אומר לו "ואיך אתה חושב שהכי כדאי לעשות את זה" או "תסביר לי מה לדעתך צריך לעשות". כל מיני כאלה אז הוא מרגיש שהוא לא סתם מזיז מX לY הוא עושה עוד דברים.

ש: אוקי.

אליעד: אתה מבין, מה הבנת מה הפרט השני שהבנת בעצם?

ש: הפרט השני שלפעמים אם אני נכנס יותר מדי לנושא של המדידות והדיוקים אז אני פוגע בו.

אליעד: עלול לפגוע בו.

ש: כן עלול לפגוע בו ואז יהיה מצב שהוא אולי לא ירצה לעשות את הדבר וירים ידיים יכול להיות, מצד שני אם אני אומר לו מציג לו את המטרה ונותן לו את הסמכות ולהביא הוא הצעות.

אליעד: זה לא מצד שני זה בנוסף, זה לא סותר זה לא מצב שני.

ש: זה לא סותר אבל אתה אומר אתה מגדיש יותר לתת לו את הסמכות.

אליעד: זה בנוסף על כך, לא כשאומרים משהו מצד שני זה כאילו סותר את הקודם "זה היבט אחד אבל ההפך", בנוסף על כך.

ש: ובנוסף על כך אם אני נותן לו את הסמכות לפתור את הבעיה בעצמו, להציג לו מטרה ולהגיד לו שהוא יכול לעשות את זה.

אליעד: אז בעצם יצרת לו עוד אינטרס חוץ מזה במשכורת שהוא מקבל גם יצרת לו אינטרס של תחושה של ערך שאם הוא ימלא את זה הוא בעצם יוכיח שהוא יכול כל מיני דברים כאלה.

ש: למרות שזה במסגרת התפקיד שלו.

אליעד: אז מה אבל יש לו עוד אינטרס הוא לא רוצה רק כסף הוא רוצה גם כבוד ערך כל מיני כאלה. עכשיו מה כן מה מצד שני לא בנוסף מה מצד שני, מצד שני יש את ההפך שיש מקרים שזה הפוך שיש עובד שמזלזל בעבודה ושמה צריך לדעת להוריד ממנו סמכויות ולהגדיר לו מה לעשות, זה לא תמיד נכון שאתה רק צריך לתת לו עוד סמכויות ולפרגן לו לאגו וזה כי לפעמים הוא יכול לזלזל להגיד "כן אני אזלזל" מסיבות כאלה ואחרות. לפעמים זה תהליך הפוך שיש "מנהל" שהוא חושב שהוא מנהל שהוא לא נמדד בשום מדד ואז מנהל והוא עושה מה שבא לו והוא מתבטא, ואז אתה צריך להסביר לו "תקשיב אתה לא מנהל אתה עבד, אתה עובד פה" ולהגדיר לו "תקשיב יש יעד כזה וכזה ככה וככה".

עכשיו צריך לדעת לשחק עם שניהם למה כי העבודה זה שני פרמטרים מצד אחד מה פה ה קאטצ' הוא עובד למה בן אדם עובד בכלל, למה הוא עובד מלכתחילה מה ההיגיון של לעבוד, למה בן אדם עובד כדי להיות חופשי הוא רוצה שיהיה לו את החופש לקנות ככה וככה ואז הוא אומר "אני מוכן לעבוד פה כדי שיהיה לי את החופש להיות שם", נכון אז קודם כל שתבין שכשאתה מדבר עם עובד אתה מדבר עם בן אדם שיש לו תסביך כמו כל בן אדם, למה אתה עובד גם מאותה סיבה שאתה עובד אתה עובד כדי לא לעבוד ולמה אתה עובד כדי שיהיה לך מספיק כסף שתוכל לא לעבוד נכון?

ש: לא במצב שלי אבל לא משנה.

אליעד: לא, ברמת העיקרון אתה גם עובד כדי להגיע למצב שלא תצטרך לעבוד, אז מה אתה רוצה יותר לעבוד או לא לעבוד?

ש: לא לעבוד.

אליעד: אתה מבין יפה אז עכשיו אז מצד אחד אם בן אדם יותר מדי ירצה את החופש אז הוא לא יעבוד מצד שני אם הוא יותר מדי ירגיש שהוא עבד הוא גם לא יעבוד כי הוא עובד בשביל להיות בחופש, זאת אומרת לכאורה אתה אומר הוא בא לפה כדי לעבוד אז מה הבעיה אני אגיד לו מה לעשות והוא יעבוד, מה שאתה שוכח לפעמים זה שהוא לא בא כדי לעבוד הוא בא כדי להרגיש שהוא חופשי בדברים אחרים אבל הוא לא באמת בא בשביל לעבוד אם הוא היה בא בשביל לעבוד אם זה נגיד רובוט לדוגמה היה, הרובוט ככל שתגדיר לו יותר טוב יותר טוב למה כי הוא בא בשביל לעבוד נטו הוא בא אין לו מטרה נוספת מחוץ מלעבוד אבל בן אדם הוא לא בא בשביל לעבוד הוא בא בשביל לקבל את הכסף ולבלות בכלל לעשות משהו אחר.

לכן כשאתה נותן לו את החופש ואת הסמכותיות וכו' אתה בעצם נותן לו עוד מוטיבציה למה שהוא מנסה להשיג באמצעות העבודה אבל צריך לשים לב שזה לא יהיה על חשבון העבודה, רגע ולכן אתה צריך להיות מודע לשני הצדדים האלה לשני ההיבטים האלה לדעת שהבן אדם שמולך גם צריך להגדיר לו מה לעשות כדי שהוא יעבוד בצורה מוגדרת אבל גם צריך לתת לו חופש כדי שהוא לא ירגיש יותר מדי שהוא עובד ואז הוא לא ירצה לעבוד ולדעת לתמרן עם זה צריך לשים לב לשני הדברים.

ש: אוקי בא נניח שאני אגיד לו אוקי יש לך את הסמכות ואתה האדם שיכול לפתור את הבעיה הזאת בצורה שזה אתגר לא קטן, אז הוא יגיד לי אני לא יודע אני לא טוב אני לא יודע איך לעשות את זה, אין לי את הזמן זה שטויות.

אליעד: לא אז רגע כל אחד בפני עצמו מה זאת אומרת אין לי את הזמן את הזמן של מה, למה הוא עושה דברים אחרים באותו זמן?

ש: "במקום להתמקד בזה שזה יותר חשוב עכשיו אתה נותן לי לעשות תוכניות עבודה וגרפים וכל מיני דברים".

אליעד: לא הבנתי אתה באמת נותן לו לעשות גרפים במקום לעבוד?

ש: לא זה התירוץ שהוא יכול להגיד לי.

אליעד: אבל קודם כל אתה הבאת רשימה של תירוצים בא נעבור אחד אחד, אוקי בא נעבור אחד אחד אתה רוצה שנרשום את הרשימה, מה הרשימה אומרת 1. אין לי זמן 2. זה שטויות נכון?

ש: "זה שטויות זה לא הדבר החשוב עכשיו".

אליעד: מה עוד הוא אמר "אין לי ידע איך לעשות את זה, אני לא יודע איך".

ש: לא הוא לא אומר אין לי ידע אבל "לוקח לי המון זמן עד שאני מוציא את הנתונים".

אליעד: זה עוד פעם על רובריקה של "אין לי זמן", אוקי זה התירוצים או שיש עוד תירוצים?

ש: זה העיקריים כן.

אליעד: אז מה העיקריים?

ש: הראשון "לוקח לי המון זמן אין לי זמן להתעסק עם הדבר הזה" זה המניח הראשון.

אליעד: שזה גם קשור לשני וזה נובע מהשני כי הוא אומר, ומה השני?

ש: השני "זה לא הדבר הכי חשוב עכשיו לעשות יש הרבה עבודה".

אליעד: אוקי ואני מסכים איתו אני מסכים גם איתו, אני אסביר לך משהו תסתכל המקרה הזה שהעובד אומר לך "תראה אין לי זמן" קודם כל זה תלוי בזה שהוא חושב שזה לא חשוב כי אם הוא היה חושב שזה חשוב אז הוא היה מבין שזה חשוב. עכשיו "הכשל" שלך הוא בזה שאתה אומר לו מה לעשות ואתה לא מסביר לו מה המטרה של הדבר.

ש: כל מה שאמרתי לו עד עכשיו.

אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי?

ש: כן שניה אבל אני לא אומר לו, אני אומר לו אני רוצה למדוד את זה זה הכל אין לי אפילו נתון אז קודם כל בוא נמדוד מה המצב.

אליעד: לא מה פספסת פה את הלמה.

ש: אבל זה ברור למה.

אליעד: לא זה לא ברור לבן אדם זה לא ברור, אז הוא שכח או שהוא שכח או שהוא מאוים מזה, או שהוא שכח או שהוא רוצה לשכוח. כשאתה אומר למישהו בוא נמדוד יש שני מצבים אחד הוא אומר "רגע אם הוא ימדוד הוא יגלה שאני לא בסדר אחר כך הוא יציק לי ויגיד לי שהוא רוצה יותר אני אגיד לו שאי אפשר למדוד" זאת אפשרות אחת צריך לראות מה עושים איתה, אפשרות שניה שהוא לא מבין למדוד, למה אתה רוצה למדוד?

ש: כי זה לא פעם ראשונה שהסברתי לו הוא יודע, זה התחיל מדבר מאוד בסיסי שצריכה להיות תוכנית עבודה.

אליעד: תקשיב אם אתה אומר למישהו "אני רוצה שנמדוד".

ש: לא זה לא המשפט הראשון, המשפט הראשון שאני אומר צריכים להתייעל למה ככה נרוויח יותר כסף, למה יהיה טוב יותר לכולנו.

אליעד: יפה עם זה הוא מסכים, הוא מסכים עם זה הוא אומר לך נכון?

ש: עם זה הוא מסכים.

אליעד: יפה ואז אתה אומר משהו ואז הוא מתחיל לתרץ לך תירוצים.

ש: השלב הבא זה בוא נבנה תוכנית עבודה מסודרת.

אליעד: שזה אתה אומר זה לא הוא אומר.

ש: הוא אומר לא יש איזו תוכנית עבודה.

אליעד: אני מסביר לך מה הבעיה תבין רוב האנשים בעולם רוצים שיהיה להם הרבה כסף אבל רוב האנשים בעולם לא מוכנים לעבוד בשביל זה, נכון כולם רוצים הרבה דברים ולא מוכנים להתאמץ אתה אומר לו "תקשיב אתה יודע אנחנו להתייעל שנוכל לתת לך עוד כסף" הוא אומר "בסדר לך לשם תייעל אותו שם ומה שהוא ירוויח תביא לי" אתה אומר לו "אוקי אבל אתה גם צריך להתאמץ" הוא אומר לך "לא עזוב". כשאתה אומר לו יש לי מטרה שנרוויח יותר כסף ברור שהוא יסכים איתך כשאתה אומר לו "תקשיב צריך לעשות תוכנית עבודה" מה זאת תוכנית עבודה זה בעצם צריך לצמצם אותו, צריך לתת לו תחושה של צמצום.

ש: אבל למי את הכסף להרוויח אתה לא אומר שאתה גם תקבל מהרווח.

אליעד: לא הוא אומר בהנחה שהוא אומר בהנחה שזה המצב, לא באמת אל תכעס תקשיב רגע אתה לא מכיר את הסיפור נניח שהוא אומר בסדר.

ש: זה גם כן בעיה כאילו הוא באמת ידע כמה הוא יקבל מהרווח.

אליעד: לא משנה בא נתקדם רגע אחד, עוד פעם נניח שזה מנהל שמרוויח כסף לפי אחוזים מהמחלקה בסדר הוא מרוויח כסף לפי אחוזים מהמחלקה כבר יש לו אחוזים קבוע, בסדר יש לו כבר קבוע אחוזים אבל הוא לא רוצה להתאמץ יותר. עכשיו אני מסביר לך משהו תקשיב יש לו את השגרה שלו יש לו את מה שהוא...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
... לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד? למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו? אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים ... אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד. איך לשכנע עובד? למה הילד לא מקשיב לי? איך לגרום לעובד לעשות משימה? למה אנשים לא עושים מה שאני מבקש? כיצד לזהות ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום ... של ערך וחשיבות, ובשימוש נכון בשיטות של לחץ חיובי, שיעודדו את העובד לקחת אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות כן. מה הנושא? ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר. ש: שהוא מקביל לו, אוקי? אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא ...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
...לו תגמולים כספיים. מה באמת מפריע לעובד לשקר ללקוח? ברוב המקרים, העובד מסרב לשקר לא בגלל עצם השקר, אלא משום שהוא מרגיש רע עם כך. הוא תופס את השקר כדבר שלילי, בעיקר אם הוא חושב שהוא פוגע בלקוח. אך אם ניתן לשכנע את העובד שהשקר מביא תועלת ללקוח או שהלקוח לא ייפגע ממנו, ייתכן שהוא ישנה את דעתו. האם שקר תמיד גורם נזק? כאשר עובד טוען שהוא לא רוצה לשקר, ניתן לשאול אותו: - למה אתה חושב ששקר הוא דבר שלילי? - האם היית מסכים שישקרו לך אם היית מקבל מזה תועלת? אם העובד יסכים שאם הוא עצמו היה מקבל תועלת משקר מסוים...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
...חשוב להצלחת העסק? העובדים שלך הם לא רובוטים ולא עבדים. מדובר בבני אדם עם שאיפות, פחדים, רצונות ובעיות אישיות. אם תתייחס אליהם כאל מספרים או פונקציות, הם יתייחסו אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה מתייחס לעובדים כאל בני אדם, הם יראו בך דמות משמעותית יותר, יתייחסו אליך בכבוד ובסימפטיה, ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך. לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, ... יבצעו את הנדרש מהם באופן טבעי ואוטומטי יותר, והארגון יוכל להרוויח עובדים עם מוטיבציה פנימית והרגשת שייכות למקום עבודתם. איך לשכנע עובדים? ניהול עובדים יצירת הרגלים במקום העבודה איך לגרום לעובד לעשות משהו? יחסי עובד מעביד ש: השאלה היא שאלה פשוטה. ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
...מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
...הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים במטרה הכללית של החברה. האם ידע מקצועי משנה את המוטיבציה? אליעד מציין כי ידע מקצועי הוא חלק חשוב במוטיבציה. עובד שמרגיש שהוא יודע לבצע את העבודה בצורה מקצועית ירגיש יותר בטוח בעצמו ויפעל בצורה יעילה יותר. לעיתים קרובות, עובד יכול לבצע עבודה פחות טובה רק בגלל שאין לו את הכלים או את הידע המקצועי לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים ... את מטרותיהם האישיות, ולא כדרישה נוספת המעמיסה עליהם. כאשר העובדים יבינו שההתייעלות היא לטובתם, הסיכוי לשינוי מוצלח יגדל משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך ... רק את הבעיה, אלא את שורשי הבעיה, ומאפשרת לפתח פתרונות יצירתיים, יעילים, וארוכי טווח. מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לשכנע עובדים? כדי ללמוד איך לשכנע עובדים, אליעד מציע ללמוד לעומק את הפסיכולוגיה האנושית, להבין איך אנשים חושבים ופועלים. לא מספיק ללמוד טכניקות שכנוע שטחיות, אלא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע עובד?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע עובד?, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו שיש לו בחירה מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? שיווק אורגני למכור את עצמך ביוקר משכנעים לקוחות לשכנע מישהו לא לחשוד בך אחריות על מוצר השכנוע של התת מודע עבודה כאיש מכירות הזמן הנכון לשכנע לשכנע בחורה טיפים למכירות באינטרנט אמון עם שותפים לגרום ללקוח להאמין במוצר כמה מוצרים? שיקולים בבחירת מנהל שיווק שקר לטובת הלקוח איך לשכנע את השופט? לשכנע מישהו להסכים איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? להחליש את ההתנגדות של הלקוח לעבוד עם המון לקוחות לשפר יכולות שכנוע לגרום למישהו לשנוא אדם מניפולציות של יועצים איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך לקנות את האמון של הלקוח? שיווק באינטרנט הכנסת עיזים למשא ומתן להגן על עצמך משתילת מחשבות ראיון עבודה למשרת איש מכירות איך להפוך ליד ללקוח? איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? לקוח מקבל הנחה מניפולציות בשתילת מחשבות לשכנע מישהו בתור חבר מנטור מכירות מתי להציג את עצמך ללקוח? nlp למתקדמים שווי שוק של מוצר לשכנע חולה נפש לקבל טיפול לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לגרום ללקוחות לחזור? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? לשקר את הלקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להיות איש מכירות תותח תהליך שיווקי מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות גרועות מוצרים פשוטים לקוח מתנגד לשכנע את הבוס איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לקרוא מחשבות במשא ומתן במה תלוי טווח המחיר ללקוח? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? לדבר עם הלקוח בשפה שלו בניית אמון לוגיקה של ניהול משא ומתן לשכנע ילד לסדר את החדר הזדהות עם הלקוח לגרום למישהו לפרש למכור את עצמך בראיון עבודה אימון למכירות להבין לקוח למה קשה לעבוד במכירות? אני לא מצליח למכור איך לשכנע מישהו לעשות משהו? לדעת מי הלקוח האידיאלי למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לא אוהב לעבוד במכירות לגרום למישהו לא לנסות אלטרנטיבות של לקוח שכנוע אובייקטיבי איך להתקבל למנהל מכירות? איך ליצור סוגסטיה? ניהול משא ומתן על המחיר למה לא לעשות מניפולציה? תורת המכירות הנחה משפיעה על הלקוח להביא לקוחות חדשים להיות תותח במכירות לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לפתח קריירה כאיש מכירות השקעה בשיווק לטווח רחוק למה מוצר עולה מחיר מסוים? הלקוח הפוטנציאלי איך מתחילים למכור? למכור למישהו רעיון הגדלת מוצרים להתחבר עם לקוח איך לאהוב להתווכח עם לקוח? לשכנע מישהו לשכנע לעבוד נכון עם לקוחות שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, טיפים, אימון מכירות בנושא איך לשכנע עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2969 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 05:52:19 - wesi28