אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע עובד? ✔יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע עובד?, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בן זוג, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מיומנות מכירה, אומנות השכנוע, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, יועץ פוליטי, לשכנע חברה, איך לשכנע את חברה שלך, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שפת גוף, פרסומות, איך לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את אשתי, גישת NLP, ניתוח תוכן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך למכור יותר, איך לשכנע גבר להביא ילד, ייעוץ תקשורתי, תעמולה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP עיגון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים למכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, מיומנות רטורית, nlp חינם, התמודדות עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו?

אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את הבית. בכדי שתבצע זאת, היא צריכה קודם כל לרצות לשטוף את הבית, להבין מה בדיוק נדרש ממנה כאשר אומרים לה "לשטוף את הבית", וכמובן להיות מסוגלת טכנית ומעשית לעשות זאת.

כיצד נבדיל בין "מבין", "רוצה" ו"יכול"?

כאשר מישהו לא עושה מה שמבקשים ממנו, יש לבדוק מדוע. לפי אליעד כהן, אנשים רבים מניחים אוטומטית שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית.

אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם:
  • באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו.
  • באמת רוצה לבצע את המשימה.
  • באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל.
לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית?

מה המשמעות של "רוצה אבל לא מספיק רוצה"?

אליעד מסביר נקודה חשובה: הרבה פעמים אנשים חושבים בטעות שהאדם לא עושה דבר מסוים כי הוא לא רוצה, כאשר הוא בעצם רוצה - אבל לא מספיק. לפי אליעד, כשאומרים שהאדם רוצה משהו, הכוונה צריכה להיות שהוא רוצה את זה יותר ממה שהוא לא רוצה. הוא מבהיר שכל אדם שרוצה משהו גם לא רוצה אותו ברמה כלשהי, ולכן כאשר האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק.

לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו'). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה.

כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה?

אליעד מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה:
  • הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע.
  • הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי).
  • הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון).
לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דו"ח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדו"ח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדו"ח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה.

אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו:
  • האם הוא יודע מה בדיוק המשימה?
  • האם הוא יודע איך מבצעים אותה?
  • האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה?
רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר לגשת לטיפול בבעיה ולהגיע לתוצאות. אליעד מדגיש שהבלבול בין "לא רוצה", "לא יכול" ו"לא מבין" הוא אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד.
אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם יעשה משהו צריך לקרות שלשה דברים, מה הם שלוש הדברים?

בשביל שהעוזרת תשטוף תבית צריך לקרות שלוש דברים מהן? אחד שהיא תרצה לשטוף את הבית, שתיים שהיא תוכל לשטוף את הבית, שלוש שהיא תבין מה זה אומר לשטוף את הבית.

בשביל להגיע למקום מסוים אתה קודם כל צריך להבין מה זה אומר אני רוצה "להגיע לשם", אתה צריך לרצות "להגיע לשם", ואתה צריך להיות מסוגל להגיע לשם.

נגיד, שמישהו לא עושה משהו ואתה רוצה שהוא יעשה את זה אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא עושה את זה? בגלל שהוא לא מבין / רוצה / יכול את המשימה? עכשיו איך תדע אם הוא לא מבין / רוצה / יכול?

הרעיון הוא שאם יש לך משהו שאתה רוצה לבקש ממישהו והוא לא עושה את מה שאתה רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין את מה שביקשת ממנו לעשות.

אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה / יכול / מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה / יכול / מבין.

ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין / רוצה / יכול אבל הוא לא מספיק מבין / רוצה / יכול?

אליעד: תשובה: זה אומר שהוא לא מספיק רוצה.

עכשיו שאת אומרת לילד לעשות משהו והוא לא עושה את צריכה לשאול את עצמך הוא לא עושה כי הוא לא מבין / רוצה / יכול? וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין / רוצה / יכול.

עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות אותה, זה שלש ידיעות שונות.

האם הוא יודע שהוא רוצה? רצון זה ידיעה, אני יודע שאני רוצה את זה, האם אתה יודע איך עושים את זה? האם אתה יודע מה עושים?

צריך לבדוק מה חסר לו? האם צריכים לגרום לו "לדעת" שהוא רוצה? או לגרום לו "לדעת" במה מדובר? או לגרום לו "לדעת" איך הוא יכול לעשות את זה?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע עובד?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע עובד?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
צעד בונה אמון המשמעות של הצעת מחיר ללקוח לשקר את הלקוח מתי להיות לא נחמד ללקוח? איך להתאים מוצר ללקוח? איתור צרכי הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע מישהו להיות בטוח איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? מניפולציות רגשיות שיטות השכנוע של מנטורים למכירות מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? לטפל בהתנגדות של לקוח שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה איך לא למכור את עצמך ללקוח? לשכנע שאתה מנומס למכור את המוצרים של הלקוחות שלך להשתפר במכירות לשכנע מישהו לאהוב משהו האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? ליצור הזדהות מסרים בפרסומות בטלביזיה האם אפשר לשכנע כל אחד? למכור ללקוח מוצר ניהול מנהלי מכירות שכנוע בבת אחת מוצר שלא מתאים ללקוח איך נכון להרגיש עם קושי למכור? טעויות בראיון עבודה למכירות לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך שיווק גלוי משבר אמון אחרי בגידה להחזיר אמון בזוגיות לשכנע מישהו לטפל בעצמו לשכנע מישהו לחשוב משהו לקוחות עם דרישות מוזרות להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח מידע מקצועי ללקוח למכור עגבניות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות לשכנע מישהו למכור מוצר למכור את העסק שלך כתיבת הצעת מחיר ללקוח תת מודע לשאול את הלקוח שאלות התאמה להגיע ללקוחות במהירות מנהל שיווק טוב התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק אין ביקוש למוצר איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? מניפולציות רכישה למכור מוצר שצריך לשפר לטפל בלידים של לקוחות השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק מי לא צריך לעשות שיווק? להכניס עיזים למשא ומתן איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? סוגסטיות לגרום למישהו להפסיק להאמין לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי איך לעשות מניפולציות? מניפולציות של גורואים שנאה לאנשי מכירות יחסי מוכר לקוח לשנות את המוצר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? להשתמש במוצר בחינם לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך זה לעבוד במכירות? השכנוע וההשפעה של אובמה לשווק מוצרי מידע משרת איש מכירות לקוח מאושר טיפים לשיווק יסודות ההשפעה מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? איך לרכוש את אמון הלקוח? נגד nlp איזה מוצר להראות קודם? לא לדפוק לקוח להציע הצעה נגדית ללקוח הנחות ללקוחות ראיון עבודה במכירות איך לתאם פגישה עם לקוח? לגרום למישהו לכבד אותך איך לא לאתר את צרכי הלקוח? הזדהות רגשית חזקה מהי המחלה של אנשי המכירות? משפך שיווקי רחב לקוחות בעיתיים לשכנע שאנשים משתנים רמת אמון לשכנע את המראיין בתוך התת מודע לעבוד עם לקוחות בעסק יצירת חוסר אמון השפעה על אנשים איך לבקש בקשה משכנעת? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, לקוחות, הדרכת מכירות בנושא איך לשכנע עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:55:18 - wesi28