אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמנות השכנוע ✔איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמנות השכנוע, NLP מה זה, לשכנע בחורות, NLP שיטת, לנהל משא ומתן, סודות התת מודע, להשפיע, לשכנע עובדת, NLP שיטות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שכנוע ומכירות, איך לשכנע גבר להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע לקוח, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, יועץ פוליטי, NLP לימוד עצמי, nlp בעברית, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, תעמולה, פסיכוקיברנטיקה, לשכנע ללכת לרופא, לשכנע את בעלי, מניפולציות, nlp לימוד חינם, סודות ההשפעה הסמויה, nlp הפרעות אכילה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
מתי כדאי להיכנס למחלוקת ומתי עדיף להשלים?

כאשר אדם נמצא במצב שבו הוא מתלבט אם להיכנס למחלוקת או דווקא להשלים עם אנשים, השאלה החשובה ביותר היא להבין מה מטרתו האמיתית. לפי אליעד, הכל תלוי במטרה. אם המטרה היא להגיע לשלמות פנימית או להתפתח, אזי הבחירה בין מחלוקת ושלום תלויה בקושי האישי של האדם. אם יותר קל לך להיכנס לשלום, כנראה שהאתגר שלך דווקא להיכנס למחלוקת, ולהיפך - אם אתה מוצא שקל לך לחלוק, נסה דווקא להשלים. בכך, אתה יוצר מצב של קונפליקט פנימי שמוביל אותך להתפתח, מכיוון שאתה מתעמת עם מה שקשה לך יותר. אליעד מסביר שדווקא המקום שבו אדם מתאמץ לעשות ההפך מהאינסטינקט שלו, הוא המקום שבו הוא יכול לצמוח רוחנית ואישית.

איך להרגיש חזק יותר בוויכוחים?

אחת השאלות המרכזיות שאליעד מתייחס אליה היא כיצד להרגיש חזק ובטוח יותר בוויכוחים, במיוחד מול אנשים דומיננטיים או שתלטניים. אליעד מדגיש שהסוד הוא להימנע מלהציג עמדה אבסולוטית של "רק אני צודק", ולנסות במקום זאת להציג עמדה יחסית - "גם אני צודק". הסיבה לכך היא שברגע שאדם טוען שהוא היחיד שצודק, הוא מכניס את עצמו לעמדה שקשה יותר להגן עליה, ומחליש את עצמו. לעומת זאת, אם האדם מציג עמדה שגם הוא וגם הצד השני צודקים באופן מסוים, אז הוא מחזק את עצמו מכיוון שהוא מדבר מתוך אמת יותר רחבה ואותנטית. לכן, אדם שרוצה להרגיש ביטחון ועוצמה בוויכוח חייב למצוא את האמת בדברי היריב, ולא לנסות להציג את עצמו כבעל האמת היחידה והמוחלטת.

לדוגמה, אם מישהו חושב "אני בטוח שאני צודק", בתת - מודע הוא מתחיל להרגיש שאולי הוא משקר, ולכן ירגיש חוסר ביטחון. אך אם הוא אומר לעצמו "אני בטוח שגם אני צודק", הוא מגדיל את ביטחונו כי הוא מודע לכך שיש אמת גם בדבריו שלו, והוא לא שולל לגמרי את הצד השני.

איך לשכנע אנשים באמצעות מניפולציה של מחשבותיהם?

אליעד מציג דרך מעמיקה של שכנוע ומניפולציה פסיכולוגית, בעיקר בוויכוחים או בשיחות מכירה. הטכניקה המרכזית היא הבנה מלאה של שורשי הטענה של הצד השני, ואחר כך לנתק אותו מאותם שורשים באופן עקיף. לדוגמה, כשלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר", ייתכן שהסיבה האמיתית, שהוא אינו מודע לה, היא שהוא חושב שאין לו צורך במוצר. במקרה כזה, מה שעליך לעשות הוא להימנע מלגעת בנושא הצורך. במקום זאת, אתה יכול לשתול במוחו מחשבה חדשה ועקיפה שאומרת: "קונים דברים לא כי צריכים, אלא כי רוצים שיהיה לנו". תוכל לעשות זאת בצורה עקיפה, למשל על ידי הצבעה על אנשים אחרים שרוכשים מוצרים לא מתוך צורך אלא מתוך רצון או יוקרה. כך אתה מרחיק את האדם ממקור ההתנגדות שלו מבלי שהוא מודע לכך.

כל פעם שהלקוח מתקרב לנקודת האמת שלו - "אני לא צריך את זה" - עליך להסיט אותו הצידה, באמצעות דוגמאות או רעיונות שמונעים ממנו להיזכר באמת הזאת. בצורה זו, אתה שולט בכיוון המחשבות שלו, ומוביל אותו לקנייה או להסכמה, תוך הרגשת עליונות ושליטה בשיחה.

איך לגרום לאדם להודות שהפסיד בוויכוח?

אליעד מבהיר גם איך אפשר להביא אדם להודות שהפסיד בוויכוח. לדבריו, הסיבה העיקרית שאדם לא רוצה...
ש: רציתי לשאול לגבי קונפליקט תהייה שקוראת לי לאחרונה מצד אחד אני מרגיש שאני בדו שיח עם אנשים יש לי סוג של, נקרא לזה סוג של קונפליקט מצד אחד יש את המחלוקת מצד שני יש את השלום יש את המלחמה ויש את השלום, עכשיו אני מרגיש שמצד אחד שאני רוצה כן לבחון את הדברים וכן להיכנס למחלוקת עם אנשים וכן לבדוק ולראות "מה מי איך" איך הדברים באים איפה החלש יותר איפה החזק יותר לבחון את הדברים מה שאני יודע ומה שאני לא יודע ולפעמים צריך באמת לבחון ולראות לדוגמה.

אליעד: אני מחכה מתי תגיע לשאלה מה השאלה עכשיו אתה מספר לנו סיפור.

ש: עכשיו מצד שני.

אליעד: מצד שלישי מה השאלה תתחיל מהשאלה.

ש: אוקי לא יודע אם זאת שאלה רציתי לדבר על הנושא.

אליעד: לדבר על הנושא אז תגיד שאתה רוצה לדבר על הנושא לא, בסדר חשבתי שיש איזושהי שאלה.

ש: לא זאת לא איזה שאלה יש פה.

אליעד: כל מה שאתה אומר זה ברור לך?

ש: מה זאת אומרת.

אליעד: אתה עכשיו אומר דברים מצד אחד מצד שני איפה יש לך ספק לגבי מה שאתה אומר, איפה השאלה בלי שאלה אין אפשרות להתקדם אם אין חיסרון.

ש: אני מתבונן בזה.

אליעד: במה?

אליעד: בקטע הזה שאני לפעמים במחלוקת עם אנשים ולפעמים אני מרגיש שזה, אוקי זאת השאלה, השאלה היא מה עדיף מתי עדיף נשאל ככה, מתי עדיף להיכנס למחלוקת ומתי עדיף להיכנס לשלום.

אליעד: יפה מה התשובה האינסטינקטיבית איך בודקים, איך מוצאים תשובה לשאלה אני כאילו גם בסוף אתרגל איך למצוא את זה, איך יודעים מה עדיף מה שואלים, מה פירוש המילה עדיף?

ש: מה אני רוצה.

אליעד: מה זה עדיף?

ש: עדיף זה זה טוב יותר מזה מה התועלת במה עדיף.

אליעד: עדיף זה ביחס למשהו מה עדיף ביחס למה, מה עדיף יותר לריב או לעשות שלום ביחס למה.

ש: ביחס למטרה שלי שאני רוצה אותה.

אליעד: מה המטרה שאתה רוצה אותה?

ש: שלמות.

אליעד: אוקי מה אתה חושב שיקרב אותך יותר לשלמות לריב איתם או להשלים איתם?

ש: אני חושב שגם וגם.

אליעד: אז גם וגם תגוון זה הכל תגוון תכלס תעשה את מה שיותר קשה לך אם יותר קשה לך לעשות איתם שלום אז אתה בעצם עושה מחלוקת עם עצמך, אם יותר קל לך לעשות איתם שלום אז אתה בעצם עושה מחלוקת גם נגד עצמך. עוד פעם אם אתה מרגיש אינטואיטיבית שאתה מסכים איתם תחלוק עליהם תתאמץ לחלוק עליהם ואם אתה מרגיש שאתה חולק עליהם תתאמץ להשלים איתם.

ש: הבנתי ואז זה ימשוך אותי לסדר הפוך.

אליעד: ימשוך אותך להפך שלו, עכשיו זאת אומרת שאתה תמיד צריך להיות במחלוקת עם מה שיותר קל לך מה ההפך שלו ותדמיין אותו בשלום עם מה שקשה לך, מה קשה לך להשלים איתם תהיה בשלום אתה יכול להסתכל משני הצדדים הבנו.

ש: אפשר גם שאלה.

אליעד: על זה כן המשך של זה או לגבי זה?

ש: המשך לגבי זה.

אליעד: תמשיך.

ש: השאלה היא איך אני יכול בוויכוחים נגיד להרגיש חזק מול אנשים.

אליעד: תשובה אם תבין למה הם צודקים, אוקי תחדד את השאלה.

ש: זאת הייתה השאלה מול אנשים שהם דומיננטיים נגיד באים עם טענות ואני רואה את הצד שלהם אבל אני גם רואה את הצדדים האחרים איפה הם לא מדייקים.

אליעד: אני אתן לך אני אגיד לך משהו אם אתה מתיימר לתת אמת מוחלטת אתה מסנדל את עצמך כל בן אדם אם אתה מתיימר לתת אמת יחסית את מחזק את עצמך בכל ויכוח, זאת אומרת אינסטינקטיבית אם אתה נגיד רוצה להחליש מישהו בוויכוח תגרום לו לטעון שרק הוא צודק ואתה כדי להיות יותר חזק תגיד שגם אתה צודק כאילו אל תגיד גם אני כי אז אתה חלש כאילו אתה תציג עמדה של "אני אומר שזה גם ואתה אומר שזה רק" הרבה יותר קשה להגן על "הרק" מאשר על "הגם" כי במשחק של הגדרות להגיד רק זה מאוד בעייתי.

עכשיו תתרכז בעיקרון קודם כל אינסטינקטיבית אם אתה תגיד רק אני אז את נכנסת לבעיה הרבה יותר קשה להגן על על "הרק" מאשר על "גם" כי זה סובייקטיבי כי זה הכל סובייקטיבי אז מה אתה יכול להגן, עכשיו תראה איך אתה יכול להרגיש יותר חזק מאחרים אז קודם כל זה אומר, מה אני גוזר מזה אל תצפה להיות חזק באופן מוחלט אם אתה תגיד "אני רוצה להיות בטוח שאני צודק" אבוד לך אם תגיד "אני רוצה להיות בטוח שגם אני צודק" יהיה לך הרבה מאוד כוח.

אתה מבין את הכוונה אם אתה אומר "לא, אני רוצה להיות בטוח שאני צודק, אין אפשרות אני אהיה יותר חלש" אם אתה אומר "אני רוצה להיות בטוח שגם אני צודק" אתה נהיה פה יותר חזק כי גם אתה צודק זאת האמת. עכשיו ככל שמה שאתה אומר זה יותר קרוב לאמת ככה הרבה יותר אתה מרגיש יותר חזק, זאת אומרת אם אתה מרגיש חלש זה אומר שאתה חושב שאתה משקר אבל אם אתה מרגיש שאתה אומר את האמת זה אומר שאתה מרגיש יותר חזק.

ש: כן שאני לא בטוח בעצמי באמת שלי.

אליעד: בצורה שאתה תופס את הסיטואציה כמו לדוגמה אם אתה חושב שרק אתה צודק בעצם בתת מודע שלך אתה חושב שאתה משקר ולכן אין לך ביטחון במה שאתה אומר. עכשיו בעיקרון אני אתן לך עכשיו עוד איזה רעיון כשמישהו אומר משהו ואתה רוצה לנצח אותו לדוגמה בחורה אומרת לך לא רוצה אותך נניח ואתה רוצה לנצח אותה שאתה אומר "לא נכון את כן רוצה אותי" כאילו באתי להגיד שזה בכל תחום בכל ויכוח.

אוקי הרעיון הוא פשוט הרעיון הוא הלקוח אומר לא רוצה לקנות ואתה רוצה שהוא יקנה זה תמיד איזה סוג של ויכוח, הרעיון הוא פשוט הרעיון זה להבין אותו להבין למה מה שהוא אומר זה נכון ואז להזכיר את השורשים של מה שהוא אומר בצורה מניפולטיבית. זאת אומרת אם אתה רוצה להרגיש עליונות על מישהו פשוט תחנוק לו את השורשים מה זאת אומרת, זאת אומרת שלפעמים בן אדם משהו שהוא גם נכון והוא לא מבין למה מה שהוא אומר זה גם נכון עכשיו אתה צריך לדעת למה מה שהוא אומר זה גם נכון וכל פעם כשהוא מתקרב לאזור הזה לדחוף אותו משם ולהרביץ לו וכל פעם כשהוא מנסה לגשת לבלון חמצן לדחוף אותו משמה, עכשיו הוא לא יודע איפה הכתובת.

זה מה שאני נגיד עושה עם אנשים נגיד שאני עושה את זה עם אנשים אני עושה את זה מסיבות אחרות כי אני רוצה לגרום להם להתעמת עם עצמם וכו' אבל בכל מקרה נגיד כשאני מתווכח עם בן אדם אני נוקט עמדה הוא עכשיו מנסה להגן על העמדה שלו עכשיו אני יודע מתי אני אפול אני יודע איזה טענה הוא יכול להביא לי, עכשיו אני יודע איזה טענות יובילו אותו לטענה שהוא יכול לנצח אותי ולכן כל פעם כשהוא מתקרב לאזור שבו הוא יכול להכניע את מה שהוא אומר נניח משקר אותו מתחמן אותו דוחף אותו מזיז אותו משהו כאלה או בראש שלו אני שותל לו הנחות יסוד שהן ירחיקו אותו להבין למה הוא צודק למה כדי שהוא יצטרך להתאמץ עוד יותר לגלות מה האמת.

זאת אומרת הרעיון הוא פשוט מישהו בא בטענה תנסה להבין למה מה שהוא אומר זה נכון ואז תחתוך את זה לדוגמה נניח לקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ובוא נניח שאתה מבין שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את המוצר כי המוצר יקר נניח אבל נניח שהוא לא יודע הוא נניח שהוא לא מבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר, נניח שהוא לא מבין למה אבל אתה מבין הסיבה שהוא לא רוצה זה כי הוא לא באמת צריך את זה נניח והוא לא יודע למה אתה אומר "אבל למה את לא רוצה לקנות את זה", "לא יודע לא רוצה".

עכשיו אתה יודע שהוא לא רוצה לקנות את זה כי הוא לא צריך את זה מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק, אוקי מה מקור הכוח שלו המחשבה שאומרת לא קונים את מה שלא צריכים ולכן כשאתה מדבר איתו תיזהר מאוד לא להכניס משהו שיזכיר לו שמה שלא צריכים לא קונים, אתה מבין וכל פעם כשהוא אומר משהו שמוביל לשם משהו שיכול לעשות אסוציאציה למחשבה הזאת תעיף אותו משם ואז בעצם אתה יכול להגיד לו "לא נכון אתה כן צריך לקנות את זה וכל פעם כשהוא מתחיל להתקרב לשורש שגורם לו להיות צודק אתה מסיט אותו לאיזה צד או שאתה אפילו מראש שותל לו מחשבה הפוכה.

כמו לדוגמה נגיד שאתה חושב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי לא צריך לקנות את מה שלא ייתן תועלת ואתה יודע שזה מקור הכוח שלו מולך אז אתה מראש מכניס לו מחשבה הפוכה שאומרת "קונים כי רוצים לא כי צריכים".

ש: מחוץ לשכל.

אליעד: לא זה לא מחוץ לשכל "קונים כי רוצים, אתה יודע למה תקנה כדי להראות שיש לך כדי שיהיה, כדי שתהיה לך את האופציה" ואתה מראש מכניס לו זחלים שמנוגדים לשורש ההתנגדות שלו מולך ואתה לא אומר לו את זה הוספת לו את זה בצורה עקיפה "אתה רואה את ההוא תראה איזה כיף לו יש לו כל מה שהוא רוצה גם אם הוא לא צריך את זה יש לו את זה כי אם הוא ירצה יהיה לו" ואז אתה כאילו דרך זה דוחף לו שכל שאומר לו "תקשיב תקנה את זה גם אם אתה לא צריך כדי שיהיה...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש ...
אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה
אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה
אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה למה עדיף להקשיב למישהו עד הסוף לפני ששוללים אותו? כשמדברים על אומנות השכנוע, אליעד כהן מסביר את החשיבות הגדולה של הקשבה מלאה לטענה של הצד השני, גם כאשר אתה בטוח מראש שהטענה ... שאתה רוצה לומר על דף, ואז אין שום סכנה שהן יאבדו לך. לסיכום, אליעד כהן מדגיש כי מי שמיומן באומנות השכנוע יודע מתי להקשיב ומתי לשלול, וכי בדרך כלל הקשבה עד הסוף היא הכלי החזק ביותר לבניית שכנוע אמיתי. רק ...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך ... גדולים יותר. מה ההבדל בין יותר גדול לגדול יותר וכיצד זה קשור להפחדה? אליעד ממשיך ומנתח לעומק גם את אומנות השכנוע וההשפעה דרך שימוש מדויק בשפה. הוא מדגים איך שינוי בסדר המילים במשפט יכול ליצור השפעה פסיכולוגית שונה. לדוגמה, כשאומרים ...
איך להחזיר בשאלה? להתווכח עם מישהו דתי, אתאיזם, חוסר אמונה, לשכנע מישהו דתי, חזרה בתשובה, רטוריקה, אומנות השכנוע, דיבייטינג, אומנות הויכוח, אמונה מעל השכל, הוכחות לאמיתות התורה
איך להחזיר בשאלה? להתווכח עם מישהו דתי, אתאיזם, חוסר אמונה, לשכנע מישהו דתי, חזרה בתשובה, רטוריקה, אומנות השכנוע, דיבייטינג, אומנות הויכוח, אמונה מעל השכל, הוכחות לאמיתות התורה איך להחזיר בשאלה? איך להתמודד עם דעות דתיות? בהרצאה זו, ... דתי? ההרצאה עוסקת בנושא של התמודדות עם דעות דתיות והאמונה הדתית בעידן המודרני, וכוללת דיונים על אתאיזם, חזרה בתשובה, אומנות השכנוע ורטוריקה. אליעד מתאר את הדרכים בהן ניתן להחזיר בשאלה ולהתמודד עם טיעונים דתיים, ובמהלך ההרצאה נוגעים בנושאים של אמונה ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, מכירה ומשא ומתן. עיקרון זה טמון בהבנה ...
איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לעשן? איך לדכא חשק מיני? תשוקה מינית, דחף מיני, תשוקה למתוק, רצון למתוק, חשק למתוק, הפסקת עישון, שיטות מכירה, אומנות השכנוע, NLP
איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לעשן? איך לדכא חשק מיני? תשוקה מינית, דחף מיני, תשוקה למתוק, רצון למתוק, חשק למתוק, הפסקת עישון, שיטות מכירה, אומנות השכנוע, NLP
... לעשן? איך לדכא חשק מיני? תשוקה מינית, דחף מיני, תשוקה למתוק, רצון למתוק, חשק למתוק, הפסקת עישון, שיטות מכירה, אומנות השכנוע, NLP איך אפשר לדכא רצון לעישון או תשוקה מינית? כשמישהו רוצה לדכא את הרצון שלו לדבר מסוים, כמו חשק ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין שהמוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמנות השכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אמנות השכנוע, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לתמחר מוצר? איך לרכוש מוצר יקר? איך למכור למישהו רעיון? לראיין מנהל מכירות שיווק גלוי או שיווק סמוי איזה לקוחות כדאי לך לבחור? שיטות שיווק באינטרנט איך לתאם פגישה עם לקוח? להתמודד עם מצב של קושי למכור אימון מכירות לאנשי מכירות יצירת חומרי שיווק איכותיים להתגונן משכנוע להתמודד עם התנגדות לקוח לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית איש מכירות כמו רובוט כמה חומרי שיווק ליצור? שכנוע מוסווה להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר להתאים מוצר ללקוח לגרום למישהו להקשיב לך איך לשכנע אותה שאתה צודק? איך לשכנע בדעה נגדית? לשכנע את התת מודע לפטר לקוחות לשכנע עובדים להקשיב לך לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח האם יש חומרי שיווק מיותרים? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך לגרום ללקוח להיות מוכן? איך לשמר לקוחות? ליצור קמפיין שיווקי מחיר שונה ללקוחות חדשים טיפול בהתנגדויות מכירות פגישה פיזית עם לקוח לקוח חושש לצאת טיפש טיפים למכירות איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? יכול למכור לכל אחד להציג ללקוח הטבת הנחה ליצור אמון עם האקסית מה זה משפך שיווקי? צורת החשיבה של הלקוח מניפולציה של אנשי nlp לשכנע אנשים שיש לך כסף איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? כמה לתת ללקוח הנחה? לקוח רוכש מוצר לקוח שצריך לחשוב על זה... פיתוי לתת מודע איך לשכנע מנהל? לסרב למכור איך לעבוד במכירות בקלות? איך להתחיל לעבוד במכירות? תמחור מוצרים ושירותים תהליך שיווק לגרום למישהו ללכת לטיפול יוצר אמון חזק לפגוש את הלקוח האם להתעלם משאלה של לקוח? כמה המוצר באמת שווה? לגרום למישהו להרגיש בנוח למה חייבים להכין חומרי שיווק? איש מכירות מצוין לשכנע מישהו להרגיש קירבה לגרום ללקוח לעבוד איתך איך לקוח מבין? שווי השוק של מוצר איך לשכנע שופטים? זיהוי צורך של הלקוח אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים לא לנסות לשכנע יותר מידי איך למכור למרות שקשה? האם להוריד מהמדפים מוצר? לוותר על הלקוח נאומים של איש המכירות ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לאבד את האמון של הלקוח לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לגרום למישהו לא להציק תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח למכור מוצר בלי אנרגיה ניהול מכירות איך למכור עט בראיון עבודה? לשכנע מישהו לעשות משהו אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות איך להציג ללקוח מוצר? לתת ללקוח הצעת מחיר לזהות את הכאב של הלקוח סוגי מוצרים מוצר עם חסרונות לכתוב מסר משכנע שכנוע תת ההכרה למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למדוד את השיווק לגרום למישהו לא להטיל ספק למכור עט בראיון התנגדות מכירות בטלפון איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה לקוחות פוטנציאלים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מומחה שיווק, מומחה מכירות בתחום אמנות השכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.7197 שניות - עכשיו 13_10_2025 השעה 02:49:11 - wesi28