אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP ביקורת, nlp תרגול, שיטות לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לגרום לאנשים, לשכנע את, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע את הבעל, שכנוע ומכירות, לשכנע גבר להיות איתך, ראפור, NLP כלים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע את ההורים, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את האקס לחזור, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך להצליח למכור, NLP מכירות, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדויות במכירה, איך לגרום לגבר, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP עקרונות, יועץ אסטרטגי, NLP שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, מה זה לשכנע, לשכנע אנשים בכל דבר, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
מתי כדאי להיכנס למחלוקת ומתי עדיף להשלים?

כאשר אדם נמצא במצב שבו הוא מתלבט אם להיכנס למחלוקת או דווקא להשלים עם אנשים, השאלה החשובה ביותר היא להבין מה מטרתו האמיתית. לפי אליעד, הכל תלוי במטרה. אם המטרה היא להגיע לשלמות פנימית או להתפתח, אזי הבחירה בין מחלוקת ושלום תלויה בקושי האישי של האדם. אם יותר קל לך להיכנס לשלום, כנראה שהאתגר שלך דווקא להיכנס למחלוקת, ולהיפך - אם אתה מוצא שקל לך לחלוק, נסה דווקא להשלים. בכך, אתה יוצר מצב של קונפליקט פנימי שמוביל אותך להתפתח, מכיוון שאתה מתעמת עם מה שקשה לך יותר. אליעד מסביר שדווקא המקום שבו אדם מתאמץ לעשות ההפך מהאינסטינקט שלו, הוא המקום שבו הוא יכול לצמוח רוחנית ואישית.

איך להרגיש חזק יותר בוויכוחים?

אחת השאלות המרכזיות שאליעד מתייחס אליה היא כיצד להרגיש חזק ובטוח יותר בוויכוחים, במיוחד מול אנשים דומיננטיים או שתלטניים. אליעד מדגיש שהסוד הוא להימנע מלהציג עמדה אבסולוטית של "רק אני צודק", ולנסות במקום זאת להציג עמדה יחסית - "גם אני צודק". הסיבה לכך היא שברגע שאדם טוען שהוא היחיד שצודק, הוא מכניס את עצמו לעמדה שקשה יותר להגן עליה, ומחליש את עצמו. לעומת זאת, אם האדם מציג עמדה שגם הוא וגם הצד השני צודקים באופן מסוים, אז הוא מחזק את עצמו מכיוון שהוא מדבר מתוך אמת יותר רחבה ואותנטית. לכן, אדם שרוצה להרגיש ביטחון ועוצמה בוויכוח חייב למצוא את האמת בדברי היריב, ולא לנסות להציג את עצמו כבעל האמת היחידה והמוחלטת.

לדוגמה, אם מישהו חושב "אני בטוח שאני צודק", בתת - מודע הוא מתחיל להרגיש שאולי הוא משקר, ולכן ירגיש חוסר ביטחון. אך אם הוא אומר לעצמו "אני בטוח שגם אני צודק", הוא מגדיל את ביטחונו כי הוא מודע לכך שיש אמת גם בדבריו שלו, והוא לא שולל לגמרי את הצד השני.

איך לשכנע אנשים באמצעות מניפולציה של מחשבותיהם?

אליעד מציג דרך מעמיקה של שכנוע ומניפולציה פסיכולוגית, בעיקר בוויכוחים או בשיחות מכירה. הטכניקה המרכזית היא הבנה מלאה של שורשי הטענה של הצד השני, ואחר כך לנתק אותו מאותם שורשים באופן עקיף. לדוגמה, כשלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר", ייתכן שהסיבה האמיתית, שהוא אינו מודע לה, היא שהוא חושב שאין לו צורך במוצר. במקרה כזה, מה שעליך לעשות הוא להימנע מלגעת בנושא הצורך. במקום זאת, אתה יכול לשתול במוחו מחשבה חדשה ועקיפה שאומרת: "קונים דברים לא כי צריכים, אלא כי רוצים שיהיה לנו". תוכל לעשות זאת בצורה עקיפה, למשל על ידי הצבעה על אנשים אחרים שרוכשים מוצרים לא מתוך צורך אלא מתוך רצון או יוקרה. כך אתה מרחיק את האדם ממקור ההתנגדות שלו מבלי שהוא מודע לכך.

כל פעם שהלקוח מתקרב לנקודת האמת שלו - "אני לא צריך את זה" - עליך להסיט אותו הצידה, באמצעות דוגמאות או רעיונות שמונעים ממנו להיזכר באמת הזאת. בצורה זו, אתה שולט בכיוון המחשבות שלו, ומוביל אותו לקנייה או להסכמה, תוך הרגשת עליונות ושליטה בשיחה.

איך לגרום לאדם להודות שהפסיד בוויכוח?

אליעד מבהיר גם איך אפשר להביא אדם להודות שהפסיד בוויכוח. לדבריו, הסיבה העיקרית שאדם לא רוצה...
ש: רציתי לשאול לגבי קונפליקט תהייה שקוראת לי לאחרונה מצד אחד אני מרגיש שאני בדו שיח עם אנשים יש לי סוג של, נקרא לזה סוג של קונפליקט מצד אחד יש את המחלוקת מצד שני יש את השלום יש את המלחמה ויש את השלום, עכשיו אני מרגיש שמצד אחד שאני רוצה כן לבחון את הדברים וכן להיכנס למחלוקת עם אנשים וכן לבדוק ולראות "מה מי איך" איך הדברים באים איפה החלש יותר איפה החזק יותר לבחון את הדברים מה שאני יודע ומה שאני לא יודע ולפעמים צריך באמת לבחון ולראות לדוגמה.

אליעד: אני מחכה מתי תגיע לשאלה מה השאלה עכשיו אתה מספר לנו סיפור.

ש: עכשיו מצד שני.

אליעד: מצד שלישי מה השאלה תתחיל מהשאלה.

ש: אוקי לא יודע אם זאת שאלה רציתי לדבר על הנושא.

אליעד: לדבר על הנושא אז תגיד שאתה רוצה לדבר על הנושא לא, בסדר חשבתי שיש איזושהי שאלה.

ש: לא זאת לא איזה שאלה יש פה.

אליעד: כל מה שאתה אומר זה ברור לך?

ש: מה זאת אומרת.

אליעד: אתה עכשיו אומר דברים מצד אחד מצד שני איפה יש לך ספק לגבי מה שאתה אומר, איפה השאלה בלי שאלה אין אפשרות להתקדם אם אין חיסרון.

ש: אני מתבונן בזה.

אליעד: במה?

אליעד: בקטע הזה שאני לפעמים במחלוקת עם אנשים ולפעמים אני מרגיש שזה, אוקי זאת השאלה, השאלה היא מה עדיף מתי עדיף נשאל ככה, מתי עדיף להיכנס למחלוקת ומתי עדיף להיכנס לשלום.

אליעד: יפה מה התשובה האינסטינקטיבית איך בודקים, איך מוצאים תשובה לשאלה אני כאילו גם בסוף אתרגל איך למצוא את זה, איך יודעים מה עדיף מה שואלים, מה פירוש המילה עדיף?

ש: מה אני רוצה.

אליעד: מה זה עדיף?

ש: עדיף זה זה טוב יותר מזה מה התועלת במה עדיף.

אליעד: עדיף זה ביחס למשהו מה עדיף ביחס למה, מה עדיף יותר לריב או לעשות שלום ביחס למה.

ש: ביחס למטרה שלי שאני רוצה אותה.

אליעד: מה המטרה שאתה רוצה אותה?

ש: שלמות.

אליעד: אוקי מה אתה חושב שיקרב אותך יותר לשלמות לריב איתם או להשלים איתם?

ש: אני חושב שגם וגם.

אליעד: אז גם וגם תגוון זה הכל תגוון תכלס תעשה את מה שיותר קשה לך אם יותר קשה לך לעשות איתם שלום אז אתה בעצם עושה מחלוקת עם עצמך, אם יותר קל לך לעשות איתם שלום אז אתה בעצם עושה מחלוקת גם נגד עצמך. עוד פעם אם אתה מרגיש אינטואיטיבית שאתה מסכים איתם תחלוק עליהם תתאמץ לחלוק עליהם ואם אתה מרגיש שאתה חולק עליהם תתאמץ להשלים איתם.

ש: הבנתי ואז זה ימשוך אותי לסדר הפוך.

אליעד: ימשוך אותך להפך שלו, עכשיו זאת אומרת שאתה תמיד צריך להיות במחלוקת עם מה שיותר קל לך מה ההפך שלו ותדמיין אותו בשלום עם מה שקשה לך, מה קשה לך להשלים איתם תהיה בשלום אתה יכול להסתכל משני הצדדים הבנו.

ש: אפשר גם שאלה.

אליעד: על זה כן המשך של זה או לגבי זה?

ש: המשך לגבי זה.

אליעד: תמשיך.

ש: השאלה היא איך אני יכול בוויכוחים נגיד להרגיש חזק מול אנשים.

אליעד: תשובה אם תבין למה הם צודקים, אוקי תחדד את השאלה.

ש: זאת הייתה השאלה מול אנשים שהם דומיננטיים נגיד באים עם טענות ואני רואה את הצד שלהם אבל אני גם רואה את הצדדים האחרים איפה הם לא מדייקים.

אליעד: אני אתן לך אני אגיד לך משהו אם אתה מתיימר לתת אמת מוחלטת אתה מסנדל את עצמך כל בן אדם אם אתה מתיימר לתת אמת יחסית את מחזק את עצמך בכל ויכוח, זאת אומרת אינסטינקטיבית אם אתה נגיד רוצה להחליש מישהו בוויכוח תגרום לו לטעון שרק הוא צודק ואתה כדי להיות יותר חזק תגיד שגם אתה צודק כאילו אל תגיד גם אני כי אז אתה חלש כאילו אתה תציג עמדה של "אני אומר שזה גם ואתה אומר שזה רק" הרבה יותר קשה להגן על "הרק" מאשר על "הגם" כי במשחק של הגדרות להגיד רק זה מאוד בעייתי.

עכשיו תתרכז בעיקרון קודם כל אינסטינקטיבית אם אתה תגיד רק אני אז את נכנסת לבעיה הרבה יותר קשה להגן על על "הרק" מאשר על "גם" כי זה סובייקטיבי כי זה הכל סובייקטיבי אז מה אתה יכול להגן, עכשיו תראה איך אתה יכול להרגיש יותר חזק מאחרים אז קודם כל זה אומר, מה אני גוזר מזה אל תצפה להיות חזק באופן מוחלט אם אתה תגיד "אני רוצה להיות בטוח שאני צודק" אבוד לך אם תגיד "אני רוצה להיות בטוח שגם אני צודק" יהיה לך הרבה מאוד כוח.

אתה מבין את הכוונה אם אתה אומר "לא, אני רוצה להיות בטוח שאני צודק, אין אפשרות אני אהיה יותר חלש" אם אתה אומר "אני רוצה להיות בטוח שגם אני צודק" אתה נהיה פה יותר חזק כי גם אתה צודק זאת האמת. עכשיו ככל שמה שאתה אומר זה יותר קרוב לאמת ככה הרבה יותר אתה מרגיש יותר חזק, זאת אומרת אם אתה מרגיש חלש זה אומר שאתה חושב שאתה משקר אבל אם אתה מרגיש שאתה אומר את האמת זה אומר שאתה מרגיש יותר חזק.

ש: כן שאני לא בטוח בעצמי באמת שלי.

אליעד: בצורה שאתה תופס את הסיטואציה כמו לדוגמה אם אתה חושב שרק אתה צודק בעצם בתת מודע שלך אתה חושב שאתה משקר ולכן אין לך ביטחון במה שאתה אומר. עכשיו בעיקרון אני אתן לך עכשיו עוד איזה רעיון כשמישהו אומר משהו ואתה רוצה לנצח אותו לדוגמה בחורה אומרת לך לא רוצה אותך נניח ואתה רוצה לנצח אותה שאתה אומר "לא נכון את כן רוצה אותי" כאילו באתי להגיד שזה בכל תחום בכל ויכוח.

אוקי הרעיון הוא פשוט הרעיון הוא הלקוח אומר לא רוצה לקנות ואתה רוצה שהוא יקנה זה תמיד איזה סוג של ויכוח, הרעיון הוא פשוט הרעיון זה להבין אותו להבין למה מה שהוא אומר זה נכון ואז להזכיר את השורשים של מה שהוא אומר בצורה מניפולטיבית. זאת אומרת אם אתה רוצה להרגיש עליונות על מישהו פשוט תחנוק לו את השורשים מה זאת אומרת, זאת אומרת שלפעמים בן אדם משהו שהוא גם נכון והוא לא מבין למה מה שהוא אומר זה גם נכון עכשיו אתה צריך לדעת למה מה שהוא אומר זה גם נכון וכל פעם כשהוא מתקרב לאזור הזה לדחוף אותו משם ולהרביץ לו וכל פעם כשהוא מנסה לגשת לבלון חמצן לדחוף אותו משמה, עכשיו הוא לא יודע איפה הכתובת.

זה מה שאני נגיד עושה עם אנשים נגיד שאני עושה את זה עם אנשים אני עושה את זה מסיבות אחרות כי אני רוצה לגרום להם להתעמת עם עצמם וכו' אבל בכל מקרה נגיד כשאני מתווכח עם בן אדם אני נוקט עמדה הוא עכשיו מנסה להגן על העמדה שלו עכשיו אני יודע מתי אני אפול אני יודע איזה טענה הוא יכול להביא לי, עכשיו אני יודע איזה טענות יובילו אותו לטענה שהוא יכול לנצח אותי ולכן כל פעם כשהוא מתקרב לאזור שבו הוא יכול להכניע את מה שהוא אומר נניח משקר אותו מתחמן אותו דוחף אותו מזיז אותו משהו כאלה או בראש שלו אני שותל לו הנחות יסוד שהן ירחיקו אותו להבין למה הוא צודק למה כדי שהוא יצטרך להתאמץ עוד יותר לגלות מה האמת.

זאת אומרת הרעיון הוא פשוט מישהו בא בטענה תנסה להבין למה מה שהוא אומר זה נכון ואז תחתוך את זה לדוגמה נניח לקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ובוא נניח שאתה מבין שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את המוצר כי המוצר יקר נניח אבל נניח שהוא לא יודע הוא נניח שהוא לא מבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר, נניח שהוא לא מבין למה אבל אתה מבין הסיבה שהוא לא רוצה זה כי הוא לא באמת צריך את זה נניח והוא לא יודע למה אתה אומר "אבל למה את לא רוצה לקנות את זה", "לא יודע לא רוצה".

עכשיו אתה יודע שהוא לא רוצה לקנות את זה כי הוא לא צריך את זה מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק, אוקי מה מקור הכוח שלו המחשבה שאומרת לא קונים את מה שלא צריכים ולכן כשאתה מדבר איתו תיזהר מאוד לא להכניס משהו שיזכיר לו שמה שלא צריכים לא קונים, אתה מבין וכל פעם כשהוא אומר משהו שמוביל לשם משהו שיכול לעשות אסוציאציה למחשבה הזאת תעיף אותו משם ואז בעצם אתה יכול להגיד לו "לא נכון אתה כן צריך לקנות את זה וכל פעם כשהוא מתחיל להתקרב לשורש שגורם לו להיות צודק אתה מסיט אותו לאיזה צד או שאתה אפילו מראש שותל לו מחשבה הפוכה.

כמו לדוגמה נגיד שאתה חושב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי לא צריך לקנות את מה שלא ייתן תועלת ואתה יודע שזה מקור הכוח שלו מולך אז אתה מראש מכניס לו מחשבה הפוכה שאומרת "קונים כי רוצים לא כי צריכים".

ש: מחוץ לשכל.

אליעד: לא זה לא מחוץ לשכל "קונים כי רוצים, אתה יודע למה תקנה כדי להראות שיש לך כדי שיהיה, כדי שתהיה לך את האופציה" ואתה מראש מכניס לו זחלים שמנוגדים לשורש ההתנגדות שלו מולך ואתה לא אומר לו את זה הוספת לו את זה בצורה עקיפה "אתה רואה את ההוא תראה איזה כיף לו יש לו כל מה שהוא רוצה גם אם הוא לא צריך את זה יש לו את זה כי אם הוא ירצה יהיה לו" ואז אתה כאילו דרך זה דוחף לו שכל שאומר לו "תקשיב תקנה את זה גם אם אתה לא צריך כדי שיהיה...
לשנות את הרצון, להטיל ספק ברצון, מניפולציה עצמית, שכנוע עצמי, הפסקת עישון, רוצה להפסיק לעשן, לא מצליח להפסיק לעשן, איך להפסיק לעשן? בחירה חופשית, לקבל את עצמך, מחויב מצד עצמו
לשנות את הרצון, להטיל ספק ברצון, מניפולציה עצמית, שכנוע עצמי, הפסקת עישון, רוצה להפסיק לעשן, לא מצליח להפסיק לעשן, איך להפסיק לעשן? בחירה חופשית, לקבל את עצמך, מחויב מצד עצמו
...על סיבתיות, בעוד האם זה באמת ככה? מאפשרת לאדם לבדוק את תקפות המחשבה או הרצון באופן נקי יותר, מבלי לכוון מראש לתשובה מסוימת. מה זה מחויב מצד עצמו והאם יש דבר כזה במציאות? מושג מרכזי בהרצאה הוא מחויב מצד עצמו - דבר שאין אפשרות להטיל בו ספק או לשאול עליו למה?. אליעד מבהיר שמבחינה לוגית, כל דבר יכול להיות נתפס כמחויב מצד עצמו או כתוצאה של דבר אחר. עם זאת, בסופו של דבר, כדי להפסיק סבל או קונפליקט פנימי, צריך להבין האם הרצון או המצב נתפס כמחויב מצד עצמו...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...לו שהוא חבר שלו יחד עם זאת ואז אחר כך מה קורה ואז הלקוח כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום וכו. יחד עם זאת יש אנשים שעליהם זה לא עובד השטות הזאת והם אומרים אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
...ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם את הביטחון העצמי שלו בעצמו, וזה מפרגן לאגו של האדם. וברגע שמסכימים עם האדם, זה גורם לו לתחושה של אהבה עצמית שלו מול עצמו. כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
...עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, מקרים שבהם הלקוח היה מעדיף, שהאני שלו, יהיה אני אחר. ובמקרים כאלו לדוגמה, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לקריאת מחשבות, הוא יודע לזהות, כיצד הלקוח היה רוצה שהאני...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
...פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר. איך לענות על השאלה למה דווקא אתה בראיון עבודה? כאשר שואלים אותך מה היתרונות שלך? אפשר לענות כך: מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן? אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע. יש בטוח אנשים טובים ממני...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...לקוח - הזדהות עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה האישית. רע לך כשרע ללקוח. אתה מוכר ללקוח רק את מה שהוא באמת צריך. אתה רוצה לעשות טוב ללקוח. מחובר רגשית לרצון של הלקוח. אוהב את הלקוח, רוצה שיהיה...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך, את השאלה הבאה. והיא, נניח שהלקוח אומר שהמוצר יקר, האם...
סליחה, להיפגע, למה קשה לסלוח? איך לגרום למישהו לסלוח? האם אפשר לסלוח? איך אפשר לסלוח? הכוח לסלוח, קושי לסלוח, איך סולחים? מתי אפשר לסלוח? לבקש סליחה, לא מצליח לסלוח על בגידה, מרגיש פגוע, נקמה, סלחנות
סליחה, להיפגע, למה קשה לסלוח? איך לגרום למישהו לסלוח? האם אפשר לסלוח? איך אפשר לסלוח? הכוח לסלוח, קושי לסלוח, איך סולחים? מתי אפשר לסלוח? לבקש סליחה, לא מצליח לסלוח על בגידה, מרגיש פגוע, נקמה, סלחנות
...שהכאב שהוא חש כעת הוא תוצאה ישירה ובלעדית של מה שעשה לו אדם אחר בעבר. למעשה, הוא מפסיק לחשוב שהאדם האחר הוא האשם במצבי העכשווי, וכך הוא משחרר את עצמו מהכעס או מהרצון לנקום. איך אפשר לגרום לעצמך לסלוח למישהו? לפי אליעד, כדי לסלוח באמת, יש לתקוף את הבעיה משלושה כיוונים שונים: לבדוק מדוע רע לך עכשיו. למשל, אדם שנפגע מבגידה חש בודד, לא אהוב או לא נחשק. על האדם לשאול את עצמו למה הוא מרגיש כך כרגע, ולנסות לפתור את התחושה הזו, באופן בלתי תלוי בעבר. לחקור...
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
...רק 1,000 דולר או אפילו הפסידו כסף. למה כמות הלקוחות או ההכנסות לא באמת משנה? חלק מהנוכלים יתגאו בכך שהם גייסו 1,000 לקוחות בחודש או שלקוחות שילמו להם מראש לשנה. אך גם כאן יש בעיה - כמות הלקוחות אינה אינדיקציה לרווחיות. ייתכן שהם גייסו הרבה לקוחות אך מציעים מחירים נמוכים או שמודל העסק שלהם אינו רווחי. כמו כן, העובדה שלקוחות שילמו להם מראש לא מבטיחה שהם ירוויחו כסף, כי יש להם גם עלויות לספק שירותים לאורך זמן. האם כל מי שמציג הכנסות גבוהות הוא בהכרח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, למכור, שכנוע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:13:21 - wesi28