אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף?, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך אפשר לשכנע אנשים, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP תקשורת, מטפל nlp, שיטות לשכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מדריך אישי, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP טיפולים, איך ליצור הזדהות, NLP איך זה עובד, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp דוגמא, להצליח למכור, איך לשכנע את הבנק, טכניקות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לנצח בוויכוח, יועץ פוליטי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, אימון אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP תוצאות, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך לשכנע בנות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע אנשים לבחור בך, nlp גישת, NLP ומכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר להיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו הוצאות ייצור, הוצאות שיווק ומכירה והוצאות שונות כאלו ואחרות. ואז לוקחים את כל ההכנסות שמחלקת המכירות מייצרת, מפחיתים ממנה את כל ההוצאות, כולל את הוצאות המכירה. ומה שנשאר אלו הרווחים של בעל העסק לפני מיסים כמובן. ולפעמים, עלות הייצור או עלות השיווק או עלות המכירה או כל עלות אחרת, לפעמים היא יותר גבוהה מאשר הרווח של בעל העסק עצמו. ככה שבהחלט אפשרי שאיש המכירות יעשה יותר כסף מאשר הבעלים של העסק עצמו. למה? כי ככה העולם עובד. וזה כמובן נושא שלם בפני עצמו. ובכל מקרה, כאן נדבר על המיינדסט שאתה צריך כדי לעשות כסף ממכירות. אז ברמת העיקרון, כדי לעשות כסף, צריך שמישהו ירצה לתת לך אותו בצורה חוקית מוסרית כמובן. וכדי שמישהו ירצה לתת לך כסף, אתה צריך לתת ערך בתמורה לכסף שאתה רוצה לקבל וכולי. ואם אתה רוצה לעשות כסף ממכירות, אתה צריך להתייחס לעצמך כאל עצמאי שמנהל עסק. כאשר המוצר שאתה מספק, הוא בעצם שירותי מכירה. שוב, אתה לא שכיר שעובד במכירות, אלא אתה עצמאי שמספק שירות של יכולת מכירה, ללקוחות שלך. כאשר הלקוחות שלך, הם בעלי העסקים שאתה מוכר את השירותים והמוצרים שלהם ללקוחות שלהם. אז המיינדסט שלך צריך להיות, שאתה מנהל עסק, שהשירות שאתה נותן, הוא יכולת המכירה שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר להיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ולגדול. דהיינו, אם אתה רוצה להתעשר מתחום המכירות, אתה צריך לעשות כמה דברים באפיקים שונים. שיפור יכולות המכירה שלך . כי זה המוצר שלך שאותו אתה מספק ללקוחות שלך. דהיינו, אתה צריך כל הזמן לשפר את היכולת שלך למכור ולספק שירותי מכירה. ובזה יש כמה רבדים. 1 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. דהיינו, לדעת למכור יותר טוב את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. ואיך עושים את זה? זה עוד עניין שלם בפני עצמו. ויש את העניין של שיפור יכולות המכירה שלך באופן כללי. אבל יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים. דהיינו, להתמקצע ביכולת שלך למכור משהו מסוים. כי לפעמים צריך ידע ספציפי ויכולת ספציפית, כדי (למכור מוצרים ספציפיים). וזה עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, במהות, שפר את היכולת שלך, למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, ללקוחות שלהם. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך, למכור ללקוחות שלך, את שירותי המכירה שלך. דהיינו, אתה צריך לדעת לגרום ללקוחות שלך, שהם בעלי העסקים שאתה מוכר את המוצרים שלהם, אתה צריך לדעת למכור את עצמך, שיתנו לך יותר כסף יותר תגמול יותר אחוזים וכיוב, כדי שתוכל לעשות יותר כסף. לדוגמה: נניח שבעל עסק בוחר חברת שיווק חברת מכירות, שתמכור את המוצרים שלו. ולפעמים בעל העסק צריך לסגור הסכם בלעדיות עם חברת מכירות כלשהי. אז אתה צריך לדעת למכור את עצמך, שאותו בעל עסק ירצה לסמוך עליך ולסגור איתך בלעדיות. או לדוגמה, שאותו בעל עסק יהיה מוכן להשקיע כסף בתהליך שיווקי, שיביא לך לידים, שתוכל לסגור מהם עסקאות עבורו. כי אם אתה איש מכירות טוב, אתה תצליח לשכנע את בעל העסק, לסמוך עליך ולשים את גורלו בידך. אתה תשכנע אותו שייתן לך להיות אחראי על כל המכירות של החברה. ותשכנע אותו לשים כסף על תהליכי שיווק, שמטרתם לייצר לידים, שתוכל להיות אחראי על ניהול הלידים וכולי. במילים אחרות, אתה צריך לדעת למכור את עצמך כאיש מכירות, לבעלי עסקים, שיסכימו לאפשר לך למכור את המוצרים שלהם, שיסכימו לתת תקציב שיווקי עבור תהליכי המכירה שלך, שיסכימו לתת לך יותר אחוזים, שיסכימו לתת לך בלעדיות וכולי. כי אם אתה איש מכירות לא כך כל טוב, אז גם לפעמים יש מותגים שלא ירצו לתת לך להיות איש המכירות שלהם. כדי שלא תפגע במותג שלהם. כי יש מוצרים שצריכים לדעת למכור אותם, במובן שצריכים לדעת איך לשמור על איכות המותג שאתה מוכר. כי איש מכירות לא טוב, יכול לגרום נזק למותג שאותו הוא מוכר, גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמה להתמקצע בתחום כלשהו. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך לסגור עסקאות עם הלקוחות שלך, שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ויצירת לידים אתה צריך לדעת להגיע לבעלי עסקים שאתה יכול למכור להם את שירותי המכירה שלך. יש כאן תהליכי שיווק שאתה יכול לעשות בדרכים שונות. כאשר במהות, הגיוני שכמה שיותר עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך, שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר שלך. וכאן השירות שאתה מוכר, הוא שירותי מכירה. דהיינו, אתה מספק שירות של למכור מוצרים של אחרים, לבעלי עסקים שרוצים למכור את המוצרים שלהם בכמה שיותר כסף, כדי שגם הם יעשו כסף וכולי. ולמי בעצם כדאי לך למכור את שירותי המכירה שלך? תשובה: למי שתרוויח איתו כמה שיותר כסף. וזה לא חייב להיות לדוגמה מי שמשלם לך כמה שיותר על סגירת עסקה, כי יכול להיות שאיתו לא תוכל לסגור הרבה עסקאות. זה גם לא חייב להיות מישהו שתוכל לסגור איתו הרבה עסקאות, כי אולי הוא לא משלם הרבה על סגירת העסקאות. זה כן חייב להיות העסק, שבסופו של דבר, תעשה הכי הרבה כסף מלמכור את המוצרים שלו. ומכאן בעצם נעבור לשאלה, באיזה עסקים אתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף מלספק להם שירותי מכירה? אז בפשוטם של דברים, אתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף, מלמכור מוצרים שבעל העסק ירוויח בזכותך הכי הרבה כסף. כי אז כנראה הוא יהיה מוכן לשלם לך יותר כסף, בתמורה לזה שאתה מייצר לו כסף. שוב, ככל שתייצר יותר כסף לבעל העסק, ככה כנראה שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר כסף, תמורת שירותי המכירה שלך. זה באופן כללי. כמובן שתמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל זה הכלל. שבדרך כלל, אם תייצר למישהו יותר כסף, יהיה לו יותר קל לשלם לך יותר כסף. וזה בעצם מוביל אותנו לנקודה הבאה, שאתה צריך לדעת, באיזה עסקים עושים בממוצע הכי הרבה כסף? הכי הרבה אחוז רווח על כל מכירה? וכמובן שהעניין כאן הוא קצת יותר מורכב. כי יתכן עסק, שלדוגמה ימכור מוצר ב 100 שח ייתן לך 10 שח תמורת המכירה ייתן עוד 80 שח עבור שאר ההוצאות, וישאר לבעל העסק רק 10 שח רווח לפני מס. ובעסק כזה לדוגמה, אתה יכול לעשות רק 10 שח לכל מכירה. לעומת אולי עסק אחר, שמכל מכירה ייתן לך 1000 שח. אז איזה עסק כדאי לך למכור? האם את זה שנותן לך 10 או 1000 שח לכל מכירה? וכמובן שהתשובה היא שזה תלוי בכל מיני גורמים, כי אולי הרבה יותר קל לעשות 1000 שח מלמכור את המוצרים שאתה מקבל עליהם רק 10 שח למכירה, מאשר לעשות 1000 שח מהמוצר שאתה מקבל עליו 1000 שח למכירה. אבל ברמת העיקרון אפשרי לומר ככלל, שככל שהרווחיות של העסק יותר גדולה, ככה כנראה שהוא יוכל לתת לך יותר כסף בתמורה לשירותי המכירה שלך. כי אם אין הרבה מרווח בין עלות הייצור עלות השיווק עלויות העסק, לבין מחיר המכירה, הרי שלא נשאר כסף, לשלם לך תמורת שירותי המכירה שלך. במילים אחרות, חפש עסקים שיש להם שולי רווח גבוהים, דהיינו, עסקים רווחיים, זאת נקודה אחת. נקודה נוספת תהיה, שאתה צריך להבין את היכולת שלך למכור את המוצר ולעשות מזה כסף. כי אולי תוכל תמצא עסק שעושה 1M שח רווח לכל מכירה שהוא יהיה מוכן לתת לך גם 100K עמלה לכל מכירה, אבל יכול להיות שכמעט ולא תוכל לסגור עסקאות עבור העסק הזה, מסיבות שונות כאלו ואחרות. תלוי במוצר, תלוי בשיווק, תלוי בלידים, תלוי במותג, תלוי במתחרים של המוצר, תלוי בתמחור של המוצר, תלוי בכל מיני גורמים כאלו ואחרים. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה את המתחרים שלך כאיש מכירות. שהם בעצם האלטרנטיבות של הלקוח שלך. דהיינו, יתכן שבעל העסק עושה המון רווח מכל מכירה. אבל הוא לא יסכים לשלם לך הרבה כסף מהרווח שלו, כי הוא חושב שיש לו אלטרנטיבה יותר זולה ממך, לעשות את הכסף שאתה מייצר לו. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם אנשי מכירות אחרים, שגם הם יודעים למכור את המוצר שאתה רוצה למכור. ואולי הם מוכנים לקבל פחות כסף על שירותי המכירה שלהם. וכאן נכנס עוד עניין, של מורכבות המכירה. דהיינו, שיש מוצרים שיותר קשה למכור אותם מאשר מוצרים אחרים. כי יש מכירה מורכבת מכירה פשוטה מכירה קלה מכירה קשה וכולי. וגם זה עצמו תלוי בכל מיני גורמים. אבל יש מוצרים שכדי למכור אותם, צריך לדוגמה המון מידע. לדוגמה, למכור בית. שבמכירה של בית, צריכים המון מידע, יותר מאשר כמות המידע שאיש המכירות צריך כדי למכור חולצה. וזה בעצם אומר, שככל שהמכירה יותר מורכבת, ככה כנראה שיהיו פחות אנשי מכירות טובים שיוכלו להתחרות בך כאיש מכירות. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות כסף ממכירות, אז תחפש עסקים שעושים כסף, עסקים שיש בהם רווחיות שאפשרי לשלם לך ממנה. תחפש גם עסקים שבהם בעל העסק חושב בהיגיון ושהוא מוכן לשלם כסף, כשאתה מייצר לו כסף. ולא כמו כל מיני בעלי עסקים טיפשים, שחושבים שאסור שאיש המכירות ירוויח יותר מידי, למרות שהוא עושה להם יותר כסף (יעדי מכירות). כמו כן תחפש עסקאות שבהן יהיה לך יתרון תחרותי על המתחרים שלך. דהיינו, מוצרים ושירותים, שפחות אנשים יודעים למכור אותם, מסיבות שונות. כי כל מוצר, יש את המורכבות שלו למכור אותו. וכמובן שיש גם את העניין של מחיר המכירה של המוצר. דהיינו, שכל איש מכירות אפילו חמור, יכול למכור כל מוצר, השאלה היא באיזה מחיר. דהיינו, תחפש את המוצר שאתה יכול למכור אותו, במחיר יותר יקר מאשר אנשי מכירות אחרים יכולים למכור אותו. וככה בעצם יש לך יתרון על המתחרים שלך וככה תוכל לעשות יותר כסף ממכירות. וכל מה שאמרתי לעיל, יכול להוביל אותך מתישהו גם לניהול עסק שעוסק בהדרכת מכירות, הדרכת אנשי מכירות, ניהול צוותי מכירות, ניהול מנהלי מכירות, יעוץ מכירות וכולי. אבל צריכים לדעת, שהיכולת למכור בעצמך והיכולת לנהל אנשי מכירות אחרים, היא לא בהכרח באה ביחד. היכולת לרוץ מהר, לא דומה ליכולת ללמד מישהו לרוץ מהר. והיכולת למכור משהו, לא בהכרח באה עם היכולת ללמד מישהו למכור כמוך. ואם אתה איש מכירות טוב, לא בהכרח שתדע לנהל אנשי מכירות לנהל צוות מכירות וכולי. אבל עדיין, כעיקרון, אפשרי לעשות כסף במכירות, גם מהקמת מערכת מכירות שמוכרת שירותים שונים ללקוחות שונים. לסיכום: אפשרי לעשות כסף במכירות, גם יותר מבעל העסק שאתה מוכר את המוצרים שלו. כמו כן כדי לעשות כסף ממכירות וכדי לפתח קריירה במכירות, צריך מיינדסט נכון, מיינדסט של עצמאי ולא מיינדסט של שכיר. דהיינו, עליך להתייחס לעצמך כאל עסק שמוכר שירותי מכירה. אתה צריך לשפר את המוצר שלך, דהיינו, את יכולת המכירה שלך, גם בהתאם לתחום ספציפי. כמו כן אתה צריך לדעת לשווק וגם למכור את שירותי המכירה שלך. שזה עוד תהליך בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח נכון, שאפשרי לעשות המון כסף, מלייצר כסף לאנשים אחרים, שישמחו להתחלק איתך בכסף שאתה מייצר עבורם.
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
...להשתמש בה כדי להוביל את השיחה אל הסכמות נוספות, ולאט לאט לבנות טיעונים לוגיים שיגרמו לצד השני להבין למה הטיעון שלכם נכון יותר. ההיגיון הוא שאם ניתן להסכים על עובדות או על חוקי לוגיקה בסיסיים, אפשר יהיה לגזור מהם מסקנות שיוכיחו את הטיעון שלכם בצורה חד - משמעית. איך למצוא סתירות פנימיות בטיעוני הצד השני? דרך נוספת ויעילה במיוחד שאליעד מציג היא חיפוש סתירות פנימיות בטיעוני הצד השני. כאשר מתווכחים עם מישהו שמחזיק בעמדות קיצוניות או לא עקביות, סביר להניח...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
...להרוויח, אפשר יהיה להמשיך ולפתח את המוצר. הוא גם מבהיר שזה לא אומר שצריך להתפשר על איכות, אלא להכיר בכך שהמוצר כבר מספיק טוב כדי להביא לקוחות, ואת הזמן והאנרגיה כדאי להשקיע בשיווק ובמכירות. האם שיווק טוב יכול לפצות על מוצר בינוני? לגבי השאלה האם כדאי לשווק יותר מאשר להשקיע באיכות המוצר, אליעד אומר בצורה חד - משמעית שבלי מוצר איכותי, השיווק לא יחזיק לאורך זמן. אנשים יחזרו וירכשו מוצר או שירות רק אם הם באמת מרוצים ממנו, לכן חייב להיות איזון בין האיכות...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
...הוא שגם כשאומרים למישהו אל תעשה משהו או אל תחשוב על פיל ורוד בעצם גרמנו לו לחשוב על פיל ורוד ולכן הרבה פעמים כשרוצים להגיד משהו ואי אפשר להגיד אותו נגיד כולם רוצים להגיד שהמלך עירום, כולם רוצים להגיד שהמלך מושחת נניח שהקיסר דופק אותנו, אוקי אז מה עושים ואי אפשר להגיד את זה למה כי אנחנו בדאעש ודאעש יוריד לנו את הראש. מה עושים? אז מה שעושים אומרים את זה על דרך השלילה אתה יודע הטיפשים חושבים שהמלך עירום משהו כזה או מה נראה לך שאני חושב שהמלך עירום מה...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
...כיצד להתמודד עם התנגדויות במהלך המגשרים? בהקשר של טיפול בהתנגדויות במהלך מגשרים, השיח היה על כך שהמגשר לא תמיד נמצא בצד שלך. לכן, אחד הכלים החשובים הוא לנסות להקדים את המגשר ולהציג את הטענות בצורה כזו שתחזק את העמדה שלך ותחזיר את השיח למסלול הרצוי. במיוחד במקרה שבו המגשר נוטה להיכנס לדיונים טכניים, כדאי להציג את הטיעונים בצורה מסודרת, משכנעת ומנומקת, כך שתוכל להפעיל לחצים גם כשיש לך פחות שליטה ישירה על התהליך. מהי החשיבות של אמפתיה והבנת הצד השני...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
...והדבר בא לידי ביטוי בעיקר באנשי מכירות שאין ידם משגת לרכוש את המוצרים שהם מוכרים. בפרט במוצרי יוקרה, שאיש המכירות לא היה רוכש את המוצר, כי עבורו כאיש מכירות זה בזבוז כסף וכיוב. שאיש מכירות כזה הרבה יותר יתקשה למכור את המוצר ללקוח. אבל איש המכירות צריך לדעת, שמה שלא מתאים או כן מתאים לך כאיש מכירות, לא בהכרח שגם הלקוח חושב כך. וצריך להתאים את המכירה לעולם הפנימי של הלקוח, ולא לעולם של איש המכירות. וגם אם המוצר לא מתאים לך, אולי הוא כן מתאים ללקוח...
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
...היא כאשר הלקוח משלם לא רק עבור הפיתוח אלא גם עבור מחקר ראשוני שיבדוק אם הפיתוח אפשרי. במקרה הזה, הלקוח מקבל את התחייבות המפתח רק לפיתוח טכנולוגי ולא להצלחה מלאה של המוצר בשוק. תהליך של פיתוח מול מכירה אליעד מדגיש את הצורך בהבנת השוק ודרישות הלקוחות לפני שמתחילים בתהליך הפיתוח. אם המפתח לא יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל וכיוב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי...
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
...היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא...
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
...הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר. לסיכום הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק. רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק. איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? טיפול...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, שכנוע, מומחה בשיווק בתחום באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 20:58:19 - wesi28