אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מכירות ✔הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הדרכת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי, להתכונן לראיון, איך למכור רעיון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, יכולת לשכנע, אימון אישי למנהלים, סודות ההשפעה, טקסט משכנע, להתראיין לטלוויזיה, מדריך אישי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע לקוח לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, עבודה ב nlp, שיטות nlp, שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, ללמוד nlp, טכניקות מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות, NLP פיקאפ, NLP שיווק, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מסרים לתת מודע, טיפים למכירות, NLP ומכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ספרים nlp, איך לגרום לגבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק?

ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד מציין שההבדל בין שקר לבין הצגת אמת יחסית הוא חשוב. דוגמת הסיגריות היא אחת הדוגמאות המרכזיות בהן מבצע אליעד את ההבחנה. לדוגמה, כאשר מישהו מעוניין לעשן סיגריות, הוא מודע לכך שזה לא בריא, אך עדיין מעדיף להסתכן כדי ליהנות. כאן המוכר לא אומר את האמת המוחלטת, אלא מבהיר את היתרון היחסי של ההנאה. אליעד מסביר כי כאשר אדם מאמין בכך, אין מדובר בשקר מוחלט, אלא בהצגת אמת באופן יחסי שמתאימה לאדם הספציפי.

האם כל שקר הוא בהכרח רע?

אליעד מציין שגם בעולם האמונות, שקר יכול להיות לגיטימי אם הוא אינו פוגע במישהו בצורה ישירה. הוא מציין שכולם משקרים בחיים שלהם מבלי להודות בכך, ונותן דוגמה לכך כשמדובר בהצהרות כמו "אני רוצה לחיות ולא למות", שיכולות להיחשב כשקר מוחלט במובן הפילוסופי. הוא מסביר את הרעיון שאם אדם מוציא משהו בהכרח כ"אמת", הוא לא מאפשר לקיום האפשרויות האחרות, ולכן מדובר בשקר.

מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי?

אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר.

האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה?

על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור לכוונה רעה או לעוול. הוא טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט.

האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה?

אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו...
על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ובכל זאת רוצה לעשן אבל אז הוא אומר לך "תגיד לי אבל זה לא בריא לעשן סיגריות", אז אתה אומר לו "אז מה אבל מה אכפת לך שזה לא בריא, העיקר שכייף לך אז מה אם זה לא בריא, לא אכפת לך שזה לא בריא העיקר שכייף לך", עכשיו לכאורה זה כאילו סוג של מרמה אבל מצד שני זה לא באמת מרמה כי אתה לא אומר פה אמת מוחלטת, אתה אומר פה אמת יחסית ואז הבן אדם בראש שלו מאמין לאמת היחסית הזאת באופן יחסי. זה פחות או יותר מה שאמרתי. עכשיו תסביר מה שאלת ואני אסביר את זה וזהו, מה אתה שואל בעצם? או שכבר קיבלת את התשובה?

ש: איפה לתת את התשובה? או שכנראה לא הבנתי את המשך הדברים שאמרת, מה שהגדרת עכשיו, כאילו הוספת דברים שהם.

אליעד: ברור, לא הסברתי אותם נכון.

ש: שניה שניה, כאילו.

אליעד: מה זה לשקר? קודם כל מי אמר שאסור לשקר, תשקר ככה אתה רוצה בלי סיבה, מה הבעיה בזה? מישהו יכול להגיד לך אתה פושע? שיגיד, מי אמר שאסור לך לשקר, תשקר. אם אתה מרגיש לא בנוח עם זה שאתה משקר לך לפסיכולוג הוא יפתור לך את הבעיה שתרגיש בנוח לשקר, אוקי? לשקר זה מושלם. ועכשיו יש מלא אנשים שאומרים "למה הוא מדבר ככה?", למה כי הם כל כך משקרים שהם לא מודים שהם משקרים, הרי הכל פה זה שקר, גם מזה שאתה אומר אני רוצה לחיות ולא למות, כשאתה אומר זה טוב וזה רע אז זה גם כן סוג של שקר. אבל הבן אדם כל היום משקר כשאתה אומר "אני רוצה משהו" זה שקר, בנפרדות זה שקר אבל אנשים משקרים ולא נעים להם להודות שהם משקרים בדיוק בגלל מה שדיברנו קודם, "אבל למה אתה אומר שטוב לשקר?", למה כי הוא מתבייש להגיד שהוא בעצמו משקר.

עכשיו תתרכז, תראה קודם כל ברמה העקרונית האבסולוטית מה זה לשקר? מי אמר שזה לשקר אולי זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה טוב, מי אמר? השכל אומר, הדברים ברורים, האם אתה רוצה שישקרו לך? לא, אתה רוצה שיגידו לך את האמת? כן, אל תשקר לאחרים, מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. עכשיו תקשיב, זה העולם היחסי שלנו.

עכשיו אנחנו מדברים על שכנוע לקוחות, על לשכנע לקוחות, עכשיו תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח "שקר זה לא טוב", עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמה, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ללקוח לחשוב שיש בו רק יתרונות בלי חסרונות, מה שאני דיברתי עם אותה בחורה והיא אמרה "זה לא שורף את השיער", אמרתי לה "אבל מה האמת?", תגידי "נכון זה שורף את השיער אבל". עכשיו השקר נובע כשאתה לוקח את אחד הצדדים של המטבע ואתה אומר "רק הוא נכון", זה נקרא שקר. זכותך לשקר אבל זה נקרא שקר אבל יש משהו נוסף, יש משהו שאתה לא משקר אלא אתה באופן יחסי משקר. מה זאת אומרת באופן יחסי לשקר? אם יש לך מוצר יש לך מוצר עם יתרונות וחסרונות ואתה אומר "היתרון הזה הוא יותר טוב מכל החסרונות", לדוגמה נגיד שבן אדם אתה אומר לו "בשביל לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד", למה אתה משקר אותו? "לא משקר אותו, בכלל לא משקר", מהיבט מסוים.

ש: כי?

אליעד: יפה, עכשיו אתה משקר. כשאתה אומר לי "כי" אז זה שמשקר, למה? כי אתה לא מוכן לראות את ההפך, צריך להגיד "מה זאת אומרת, להגיד למישהו שבשביל לשתות כוס קפה שווה לו למכור את עצמו לעבד זה לא לשקר לו, למה?", עכשיו אתה זה שמשקר שאתה באמת לא מוכן לראות את ההפך של הדבר. למה? מהיבט מסוים אני גם יכול לשכנע אותך שעדיף לשתות כוס קפה ולמכור את עצמך לעבד, למה לדוגמה? לדוגמה כדי לשתות כוס קפה אתה נהנה עכשיו? עבד זה אחר כך, מה יותר חשוב מה שאתה נהנה עכשיו או מה שתסבול אחר כך, יש לך עכשיו מאה אחוז וודאות שאתה נהנה אחר כך תחתום לי שתהיה עבד, "זה אחר כך נכון? עכשיו אני אהנה מה אכפת לי מאחר כך, אולי אחר כך אני אמות, אולי אחר כך אתה תתחרט, אולי אחר כך תהיה רעידת אדמה, עכשיו אני נהנה אחר כך זה אחר כך, אני לא יכול לחיות בשביל אחר כך, עכשיו טוב לי עושה, לא מעניין אותי מאחר כך", עכשיו הוא יגיד "מה זאת אומרת, עבד כל חייך בשביל לשתות כוס קפה?".

עכשיו מה האמת? האמת היא שאם אתה תגיד "תקשיב, תשתה כוס קפה ואין לזה שום חיסרון" שיקרת, אם אתה תגיד לו "מה פתאום אתה שותה את הכוס קפה הזאת, אתה רוצה להיות עבד? זה רק חיסרון" זה גם שקר, אבל אם אתה אומר את האמת שיש יתרון ויש חיסרון, האמת הזאת ידועה עכשיו כל צעד שאתה תנקוט הוא לא שקר. עכשיו זאת אומרת אתה יכול להגיד לבן אדם "תקשיב, לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד בשביל כוס קפה" ואם הוא יגיד לך "כן" זה לא שקר, זאת אומרת הוא עצמו הבין את החיסרון והוא השתכנע שבאופן יחסי היתרון שווה לו. אתה מבין את הכוונה?

זאת אומרת אם אתה מנסה לשכנע אותו שבאופן מוחלט אין בזה שום חיסרון שיקרת אותו, או אם אתה מנסה לשכנע אותו שבמוצר הזה יש רק יתרונות שיקרת אותו אבל אם אתה אומר לו את האמת "תקשיב, יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות יחסיים" אז זה בתוך העולם היחסי אתה נוקט עמדה, שהמוכר נוקט עמדה שאומרת "תקשיב היתרון הזה הוא יותר טוב מכל שאר, למענו שווה לשלם את החיסרון" זה לא שקר כי אתה לא מצפה שהוא יאמין לך באופן מוחלט.

ש: זאת אומרת שאם הוא מאמין לך באופן יחסי זה לא נחשב שרימית אותו.

אליעד: כי מה האמת? שבאמת באופן יחסי אפשר להגיד שזה הכי חשוב, אפשר להגיד שזה לא הכי חשוב. אם אתה לוקח דבר יחסי, קוראים לזה אפשרי והופך אותו למחויב, אתה אומר לו "תקשיב אתה רואה את האפשרי הזה? הוא מחויב", למה אתה משקר, למה אתה לוקח דבר יחסי ואומר שהוא אבסולוטי, למה אתה לוקח יתרון יחסי ואומר שאם הוא קיים אין שום חיסרון? הרי זאת לא האמת. נגיד אתה לוקח יתרון יחסי ומוכר אותו כיחסי, נכון שאתה אומר "הוא" ואתה אומר ללקוח "תסתכל רק עליו" אבל זה לא מתוך מקום של אבסולוטי, מתוך מקום של נכון שיש יתרונות וחסרונות אבל בוא נזדהה עם המחשבה שאומרת "שהיתרונות האלה עדיפים על החסרונות", פה אתה לא יכול לשקר כי באופן יחסי כל מחשבה יכולה להיות נכונה מלכתחילה.

זאת אומרת אם אתה חושב שיש מחשבה שהיא נכונה באופן אבסולוטי זה לא נכון אבל אם אתה אומר "אני לא מנסה לשכנע אותך שבאופן אבסולוטי זה ככה, אני מנסה לשכנע אותך שבאופן יחסי שווה לך להיות עבד בשביל לשתות כוס קפה" זאת אמת, מהיבט מסוים זאת אמת. אני אסביר לך עוד פעם, באופן מוחלט, תתרכז טוב טוב, באופן מוחלט, אתה יכול לשקר אותו, אין הבדל בין אמת לשקר, באופן יחסי יש הבדל בין אמת לשקר. עוד פעם באופן מוחלט אין הבדל בין מוחלט ליחסי, באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי ובתוך "הבאופן יחסי", אני רק אוסיף עוד דבר, באופן מוחלט מותר לך לשקר אותו אבל באופן מוחלט גם אם משקרים אותך אל תתלונן, זאת אומרת מותר לך לעשות מה שאתה רוצה אבל אל תתלונן אחר כך שתחטוף על הראש כי אין הבדל, אמרנו אין הבדל אתה לא יכול להגיד "אין הבדל מותר לי לפשוע אבל אם אני סובל יש הבדל", אם אתה אומר אין הבדל לך עם זה עד הסוף.

עכשיו באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי אז אם אתה מנסה למכור מוצר ללקוח ולהגיד לו "תקשיב זה רק משהו מסוים" אז אתה משקר אותו כי זה לא אמת אלא אם כן זה נכון מצד ההגדרה שלו אבל זה סיפור אחר. אבל אם אתה אומר לו "יש יתרונות וחסרונות ובאופן יחסי", עכשיו כל מה שתגיד לו יהיה נכון כי באופן יחסי הכל יכול להיות נכון גם אם זה נראה לך לא הגיוני. עכשיו מה שאני אמרתי לבחורה ההיא, אמרתי לה "תקשיבי, תגידי משהו מסוים ואל תגידי את לא משקרת אותם", אמרתי לה "תגידי את יודעת למה את לא מוצאת בן זוג? כי אין לך שיער חלק", עכשיו את לא באמת משקרת אותה כי זה מה שהיא חושבת אחרת היא לא הייתה באה לקנות ממך את המחליק שיער. עכשיו למה את משקרת אותה? זה לא נכון. היא לא משקרת כי באופן יחסי באמת אחת מהסיבות שהיא לא מוצאת בן זוג זה בגלל זה. אם היא הייתה אומרת "תקשיבי אם את קונה את זה אז את מוצאת בן זוג" זה כבר שקר, למה? כי היא כאילו אמרה לה יש קשר מוחלט, "יש לך את זה, יש לך בן זוג, אין לך את זה, אין לך בן זוג" זה כבר כאילו היא יצרה תלות מוחלטת, זה שקר זה לא אמת. אבל זה לא ממקום שתגיד לה "תקשיבי אם לא תחליקי את השיער לעולם לא תמצאי בן זוג" היא תחליק את השיער ומחר, זה נקרא לשקר, להפוך את היחסי למוחלט. אבל להגיד לה "תקשיבי את לא מוצאת זוגיות כי אין לך שיער חלק" לדוגמה זה לא. אם היא מציגה את זה בצורה אבסולוטית שהיא אומרת "תקשיבי את יודעת למה לא? את צריכה שיער חלק, שימי שיער חלק יהיה לך, לא תשימי לא יהיה לך" זה שקר. אבל אם היא מציגה את זה באופן יחסי...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
... ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות , סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות איך ליצור קרבה ואמון ... ליצור קרבה עם אחרים? שימוש בשם פרטי ומערכות יחסים איך לבנות אמון עם לקוחות? כיצד להשתמש בשמות פרטיים בצורה אפקטיבית? הדרכת מכירות ושירות איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? במהלך הרצאה זו, אליעד ... ליצור קרבה עם אחרים? שימוש בשם פרטי ומערכות יחסים איך לבנות אמון עם לקוחות? כיצד להשתמש בשמות פרטיים בצורה אפקטיבית? הדרכת מכירות ושירות ...
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
... יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, ... השליליות. חשיבת יש חשיבת אין חשיבת שפע הפסיכולוגיה של המכירה הדרכת מכירות איך למכור יותר? מהי חשיבת יש ואיך היא ... שליליות. חשיבת יש חשיבת אין חשיבת שפע הפסיכולוגיה של המכירה הדרכת מכירות איך למכור יותר? ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות , מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך ... כי יש לך בראש איזה טראומה, כי יש לך איזה חרדה, כי יש לך איזה לחץ, כי יש לך איזה פחד, כי יש לך איזה אמונה, כי יש לך איזה משהו. ובזה לא מטפלי בקורסים של הדרכת מכירות, אף אחד לא יושב איתך על דברים רגשיים, בוא נבדוק מה אתה מרגיש כשאתה אומר ומאיזה מקום אתה צריך להרגיש ומה אתה צריך לחשוב במוח ...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
... הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? מה רע בלשפר את אנשי המכירות? למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את ... והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי. ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות , הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן ...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות , השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הדרכת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הדרכת מכירות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מומחה במכירות, דמיון מודרך בתחום הדרכת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 08:31:43 - wesi28