אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סוגסטיה עצמית, מהו nlp, התמודדות עם התנגדות במכירות, להתכונן לראיון, איך לשכנע אשה לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, גישת NLP, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ניהול משא ומתן, nlp לימודי, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, NLP טיפולים, איך לשכנע את, לשכנע שכן, NLP שפת גוף, טיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד בראיון, לשכנע חברים לצאת, nlp להצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP הרזיה, ייעוץ רטורי, לשכנע בנות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ללמוד nlp, איך לגרום למישהו, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות משא ומתן, לשכנע בן זוג, מאמן אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק?

ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד מציין שההבדל בין שקר לבין הצגת אמת יחסית הוא חשוב. דוגמת הסיגריות היא אחת הדוגמאות המרכזיות בהן מבצע אליעד את ההבחנה. לדוגמה, כאשר מישהו מעוניין לעשן סיגריות, הוא מודע לכך שזה לא בריא, אך עדיין מעדיף להסתכן כדי ליהנות. כאן המוכר לא אומר את האמת המוחלטת, אלא מבהיר את היתרון היחסי של ההנאה. אליעד מסביר כי כאשר אדם מאמין בכך, אין מדובר בשקר מוחלט, אלא בהצגת אמת באופן יחסי שמתאימה לאדם הספציפי.

האם כל שקר הוא בהכרח רע?

אליעד מציין שגם בעולם האמונות, שקר יכול להיות לגיטימי אם הוא אינו פוגע במישהו בצורה ישירה. הוא מציין שכולם משקרים בחיים שלהם מבלי להודות בכך, ונותן דוגמה לכך כשמדובר בהצהרות כמו "אני רוצה לחיות ולא למות", שיכולות להיחשב כשקר מוחלט במובן הפילוסופי. הוא מסביר את הרעיון שאם אדם מוציא משהו בהכרח כ"אמת", הוא לא מאפשר לקיום האפשרויות האחרות, ולכן מדובר בשקר.

מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי?

אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר.

האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה?

על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור לכוונה רעה או לעוול. הוא טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט.

האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה?

אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו...
על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ובכל זאת רוצה לעשן אבל אז הוא אומר לך "תגיד לי אבל זה לא בריא לעשן סיגריות", אז אתה אומר לו "אז מה אבל מה אכפת לך שזה לא בריא, העיקר שכייף לך אז מה אם זה לא בריא, לא אכפת לך שזה לא בריא העיקר שכייף לך", עכשיו לכאורה זה כאילו סוג של מרמה אבל מצד שני זה לא באמת מרמה כי אתה לא אומר פה אמת מוחלטת, אתה אומר פה אמת יחסית ואז הבן אדם בראש שלו מאמין לאמת היחסית הזאת באופן יחסי. זה פחות או יותר מה שאמרתי. עכשיו תסביר מה שאלת ואני אסביר את זה וזהו, מה אתה שואל בעצם? או שכבר קיבלת את התשובה?

ש: איפה לתת את התשובה? או שכנראה לא הבנתי את המשך הדברים שאמרת, מה שהגדרת עכשיו, כאילו הוספת דברים שהם.

אליעד: ברור, לא הסברתי אותם נכון.

ש: שניה שניה, כאילו.

אליעד: מה זה לשקר? קודם כל מי אמר שאסור לשקר, תשקר ככה אתה רוצה בלי סיבה, מה הבעיה בזה? מישהו יכול להגיד לך אתה פושע? שיגיד, מי אמר שאסור לך לשקר, תשקר. אם אתה מרגיש לא בנוח עם זה שאתה משקר לך לפסיכולוג הוא יפתור לך את הבעיה שתרגיש בנוח לשקר, אוקי? לשקר זה מושלם. ועכשיו יש מלא אנשים שאומרים "למה הוא מדבר ככה?", למה כי הם כל כך משקרים שהם לא מודים שהם משקרים, הרי הכל פה זה שקר, גם מזה שאתה אומר אני רוצה לחיות ולא למות, כשאתה אומר זה טוב וזה רע אז זה גם כן סוג של שקר. אבל הבן אדם כל היום משקר כשאתה אומר "אני רוצה משהו" זה שקר, בנפרדות זה שקר אבל אנשים משקרים ולא נעים להם להודות שהם משקרים בדיוק בגלל מה שדיברנו קודם, "אבל למה אתה אומר שטוב לשקר?", למה כי הוא מתבייש להגיד שהוא בעצמו משקר.

עכשיו תתרכז, תראה קודם כל ברמה העקרונית האבסולוטית מה זה לשקר? מי אמר שזה לשקר אולי זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה טוב, מי אמר? השכל אומר, הדברים ברורים, האם אתה רוצה שישקרו לך? לא, אתה רוצה שיגידו לך את האמת? כן, אל תשקר לאחרים, מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. עכשיו תקשיב, זה העולם היחסי שלנו.

עכשיו אנחנו מדברים על שכנוע לקוחות, על לשכנע לקוחות, עכשיו תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח "שקר זה לא טוב", עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמה, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ללקוח לחשוב שיש בו רק יתרונות בלי חסרונות, מה שאני דיברתי עם אותה בחורה והיא אמרה "זה לא שורף את השיער", אמרתי לה "אבל מה האמת?", תגידי "נכון זה שורף את השיער אבל". עכשיו השקר נובע כשאתה לוקח את אחד הצדדים של המטבע ואתה אומר "רק הוא נכון", זה נקרא שקר. זכותך לשקר אבל זה נקרא שקר אבל יש משהו נוסף, יש משהו שאתה לא משקר אלא אתה באופן יחסי משקר. מה זאת אומרת באופן יחסי לשקר? אם יש לך מוצר יש לך מוצר עם יתרונות וחסרונות ואתה אומר "היתרון הזה הוא יותר טוב מכל החסרונות", לדוגמה נגיד שבן אדם אתה אומר לו "בשביל לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד", למה אתה משקר אותו? "לא משקר אותו, בכלל לא משקר", מהיבט מסוים.

ש: כי?

אליעד: יפה, עכשיו אתה משקר. כשאתה אומר לי "כי" אז זה שמשקר, למה? כי אתה לא מוכן לראות את ההפך, צריך להגיד "מה זאת אומרת, להגיד למישהו שבשביל לשתות כוס קפה שווה לו למכור את עצמו לעבד זה לא לשקר לו, למה?", עכשיו אתה זה שמשקר שאתה באמת לא מוכן לראות את ההפך של הדבר. למה? מהיבט מסוים אני גם יכול לשכנע אותך שעדיף לשתות כוס קפה ולמכור את עצמך לעבד, למה לדוגמה? לדוגמה כדי לשתות כוס קפה אתה נהנה עכשיו? עבד זה אחר כך, מה יותר חשוב מה שאתה נהנה עכשיו או מה שתסבול אחר כך, יש לך עכשיו מאה אחוז וודאות שאתה נהנה אחר כך תחתום לי שתהיה עבד, "זה אחר כך נכון? עכשיו אני אהנה מה אכפת לי מאחר כך, אולי אחר כך אני אמות, אולי אחר כך אתה תתחרט, אולי אחר כך תהיה רעידת אדמה, עכשיו אני נהנה אחר כך זה אחר כך, אני לא יכול לחיות בשביל אחר כך, עכשיו טוב לי עושה, לא מעניין אותי מאחר כך", עכשיו הוא יגיד "מה זאת אומרת, עבד כל חייך בשביל לשתות כוס קפה?".

עכשיו מה האמת? האמת היא שאם אתה תגיד "תקשיב, תשתה כוס קפה ואין לזה שום חיסרון" שיקרת, אם אתה תגיד לו "מה פתאום אתה שותה את הכוס קפה הזאת, אתה רוצה להיות עבד? זה רק חיסרון" זה גם שקר, אבל אם אתה אומר את האמת שיש יתרון ויש חיסרון, האמת הזאת ידועה עכשיו כל צעד שאתה תנקוט הוא לא שקר. עכשיו זאת אומרת אתה יכול להגיד לבן אדם "תקשיב, לשתות כוס קפה שווה לך למכור את עצמך לעבד בשביל כוס קפה" ואם הוא יגיד לך "כן" זה לא שקר, זאת אומרת הוא עצמו הבין את החיסרון והוא השתכנע שבאופן יחסי היתרון שווה לו. אתה מבין את הכוונה?

זאת אומרת אם אתה מנסה לשכנע אותו שבאופן מוחלט אין בזה שום חיסרון שיקרת אותו, או אם אתה מנסה לשכנע אותו שבמוצר הזה יש רק יתרונות שיקרת אותו אבל אם אתה אומר לו את האמת "תקשיב, יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות יחסיים" אז זה בתוך העולם היחסי אתה נוקט עמדה, שהמוכר נוקט עמדה שאומרת "תקשיב היתרון הזה הוא יותר טוב מכל שאר, למענו שווה לשלם את החיסרון" זה לא שקר כי אתה לא מצפה שהוא יאמין לך באופן מוחלט.

ש: זאת אומרת שאם הוא מאמין לך באופן יחסי זה לא נחשב שרימית אותו.

אליעד: כי מה האמת? שבאמת באופן יחסי אפשר להגיד שזה הכי חשוב, אפשר להגיד שזה לא הכי חשוב. אם אתה לוקח דבר יחסי, קוראים לזה אפשרי והופך אותו למחויב, אתה אומר לו "תקשיב אתה רואה את האפשרי הזה? הוא מחויב", למה אתה משקר, למה אתה לוקח דבר יחסי ואומר שהוא אבסולוטי, למה אתה לוקח יתרון יחסי ואומר שאם הוא קיים אין שום חיסרון? הרי זאת לא האמת. נגיד אתה לוקח יתרון יחסי ומוכר אותו כיחסי, נכון שאתה אומר "הוא" ואתה אומר ללקוח "תסתכל רק עליו" אבל זה לא מתוך מקום של אבסולוטי, מתוך מקום של נכון שיש יתרונות וחסרונות אבל בוא נזדהה עם המחשבה שאומרת "שהיתרונות האלה עדיפים על החסרונות", פה אתה לא יכול לשקר כי באופן יחסי כל מחשבה יכולה להיות נכונה מלכתחילה.

זאת אומרת אם אתה חושב שיש מחשבה שהיא נכונה באופן אבסולוטי זה לא נכון אבל אם אתה אומר "אני לא מנסה לשכנע אותך שבאופן אבסולוטי זה ככה, אני מנסה לשכנע אותך שבאופן יחסי שווה לך להיות עבד בשביל לשתות כוס קפה" זאת אמת, מהיבט מסוים זאת אמת. אני אסביר לך עוד פעם, באופן מוחלט, תתרכז טוב טוב, באופן מוחלט, אתה יכול לשקר אותו, אין הבדל בין אמת לשקר, באופן יחסי יש הבדל בין אמת לשקר. עוד פעם באופן מוחלט אין הבדל בין מוחלט ליחסי, באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי ובתוך "הבאופן יחסי", אני רק אוסיף עוד דבר, באופן מוחלט מותר לך לשקר אותו אבל באופן מוחלט גם אם משקרים אותך אל תתלונן, זאת אומרת מותר לך לעשות מה שאתה רוצה אבל אל תתלונן אחר כך שתחטוף על הראש כי אין הבדל, אמרנו אין הבדל אתה לא יכול להגיד "אין הבדל מותר לי לפשוע אבל אם אני סובל יש הבדל", אם אתה אומר אין הבדל לך עם זה עד הסוף.

עכשיו באופן יחסי יש הבדל בין מוחלט ליחסי אז אם אתה מנסה למכור מוצר ללקוח ולהגיד לו "תקשיב זה רק משהו מסוים" אז אתה משקר אותו כי זה לא אמת אלא אם כן זה נכון מצד ההגדרה שלו אבל זה סיפור אחר. אבל אם אתה אומר לו "יש יתרונות וחסרונות ובאופן יחסי", עכשיו כל מה שתגיד לו יהיה נכון כי באופן יחסי הכל יכול להיות נכון גם אם זה נראה לך לא הגיוני. עכשיו מה שאני אמרתי לבחורה ההיא, אמרתי לה "תקשיבי, תגידי משהו מסוים ואל תגידי את לא משקרת אותם", אמרתי לה "תגידי את יודעת למה את לא מוצאת בן זוג? כי אין לך שיער חלק", עכשיו את לא באמת משקרת אותה כי זה מה שהיא חושבת אחרת היא לא הייתה באה לקנות ממך את המחליק שיער. עכשיו למה את משקרת אותה? זה לא נכון. היא לא משקרת כי באופן יחסי באמת אחת מהסיבות שהיא לא מוצאת בן זוג זה בגלל זה. אם היא הייתה אומרת "תקשיבי אם את קונה את זה אז את מוצאת בן זוג" זה כבר שקר, למה? כי היא כאילו אמרה לה יש קשר מוחלט, "יש לך את זה, יש לך בן זוג, אין לך את זה, אין לך בן זוג" זה כבר כאילו היא יצרה תלות מוחלטת, זה שקר זה לא אמת. אבל זה לא ממקום שתגיד לה "תקשיבי אם לא תחליקי את השיער לעולם לא תמצאי בן זוג" היא תחליק את השיער ומחר, זה נקרא לשקר, להפוך את היחסי למוחלט. אבל להגיד לה "תקשיבי את לא מוצאת זוגיות כי אין לך שיער חלק" לדוגמה זה לא. אם היא מציגה את זה בצורה אבסולוטית שהיא אומרת "תקשיבי את יודעת למה לא? את צריכה שיער חלק, שימי שיער חלק יהיה לך, לא תשימי לא יהיה לך" זה שקר. אבל אם היא מציגה את זה באופן יחסי...
למה רע לי איתה? איך לגרום לה להשתנות? למה רע לי איתו? איך לגרום לו להשתנות? רע לי איתה או בלעדיה, רע לי איתו או בלעדיו, איך נוצרת חרדת נטישה? קנאות אובססיבית, רכושנות בזוגיות, חרדת פרידה, פחד מבגידה, בעיות בזוגיות
למה רע לי איתה? איך לגרום לה להשתנות? למה רע לי איתו? איך לגרום לו להשתנות? רע לי איתה או בלעדיה, רע לי איתו או בלעדיו, איך נוצרת חרדת נטישה? קנאות אובססיבית, רכושנות בזוגיות, חרדת פרידה, פחד מבגידה, בעיות בזוגיות
...של להיות בזוגיות. כשלא מצליחים להרגיש טוב עם עצמנו, הקשר הזוגי הופך לתחליף להשלמת חסרונות פנימיים. אליעד מציין כי כל חיפוש אחר סיפוק חיצוני, בין אם זה על ידי שינוי בן הזוג ובין אם זה על ידי זוגיות עצמה, לא יוכל להעניק לאדם את השקט הפנימי שהוא מחפש. אדם חייב ללמוד להשלים עם עצמו ולהרגיש טוב גם בלי זוגיות. מהם הגורמים לחרדת נטישה וקנאה בזוגיות? בנוגע לחרדת נטישה, אליעד מסביר שזו תחושת פחד שמקורה לא בהכרח בקשר עצמו אלא בחוסר הביטחון של הפרט. הוא מציין...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...ביותר, מה אז? איך תענה אז ללקוח שישאל אותך קודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה? אז במקרה הזה, אני אומר, שגם אם באמת לצורך העניין אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר בלבד, עדיין אתה יכול לנסות לצורך התשובה ללקוח, להתייחס לעצמך כאילו אתה כן יכול לספק את המוצר שלך ברמות גימור שונות של איכות שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי להסביר ללקוח את המחיר היקר שלך ואת האיכות שלך. ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
...באופן ויראלי לבין לשלם לפייסבוק כסף כדי שהם יפרסמו את הפרסומת שלך למישהו, אבל ברמת העיקרון שום פרסום, הוא לא אורגני במאה אחוז, למעט אם יצרת מוצר פורץ דרך וכל מי שהשתמש בו, מעצמו הלך וסיפר לכולם על המוצר שלך. שגם אז כנראה שבהתחלה יהיו פעולות שעולות כסף, לצורך פרסום העסק שלך לפחות בהתחלה. לסיכום: כמעט כל העסקים בעולם, מפרסמים את עצמם ללקוחות גם בתשלום. יחד עם זאת בעולם אידיאלי אופטימלי, עדיף שיהיה לך מוצר שבו אתה ממציא את הגלגל מחדש שאז אולי לא תצטרך...
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
...משיכה לאופי של אדם, ולא רק למראה החיצוני או לעושר. אליעד מציין את הדינמיקה המוכרת בה אנשים, במיוחד גברים ונשים, נמשכים אחד לשני בשל תכונות חיצוניות כמו יופי או כסף, במקום על סמך תכונות פנימיות. למה יש מצבים שבהם אנשים נמשכים רק ליופי או לכסף? אליעד מתחיל בשיתוף דוגמה של בחורה שהייתה רוצה שגברים יימשכו אליה בזכות אישיותה, אך גילתה שהם מתעניינים בה רק בגלל המראה שלה. היא שאלה כיצד ניתן לשנות את זה, ומדוע חשוב להשקיע גם בצדדים הפנימיים של האדם, לא רק...
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
...הפחד לא באמת שומר על האדם אלא מעצים את המצב המפחיד עצמו. הדרך להתמודד היא להטיל ספק בפחד עד שמגיעים למצב שבו הפחד מתמוסס כי מבינים שהוא אינו מחויב המציאות. איך להתמודד עם פחד להשתגע? מה הטוב בפחד? מה המנגנון של הפחד? מהו פחד הישרדותי? איך להשיג שקט נפשי? איך הפחד שולט בנו? איך להפסיק לפחד? מהם המנגנונים של הפחד ואיך להתמודד עם פחדים וחרדות? הרצאה זו עוסקת במגוון היבטים של הפחד: הפחדה עצמית, מניפולציות שקשורות לפחד, הפחד להיפגע, הפחד להשתגע ועוד....
לאיים איומים, איך לאיים על מישהו בצורה נכונה? איך לא לאיים על עצמך? איך לא להציב אולטימטום לעצמך? מה אפשר לאיים על מישהו? איך להטיל סנקציות על מישהו? איך לא להטיל סנקציות על עצמך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה?
...סוג של איומים כדאי להשתמש? כדאי להשתמש באיומים שאנחנו בטוחים לגמרי שנוכל לעמוד בהם, ואשר אינם מגבילים אותנו. למשל, אם אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא לדבר עם מישהו שבוע שלם, האיום הזה הוא אפקטיבי. אבל אם אנחנו לא בטוחים בכך, עדיף להימנע מליצור לעצמנו את המחויבות הזו. באופן כללי, האיום צריך להיות: משהו שבאמת ישפיע על הצד השני. משהו שלא יגרום לנו נזק או אי - נוחות אם נצטרך לממש אותו. משהו שאנחנו לא נתחרט עליו בעתיד. אם נקפיד על...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
...המוצרים שלנו. וכדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים להיות הלקוח שלנו, כי אולי הוא בכלל לא הלקוח שלנו מסיבות שונות, כי אין לנו מוצר שמתאים לו. ולכן, כאשר מאתרים את צרכי הלקוח, צריכים לשים לב לכך, שקודם כל אנחנו שואלים את שאלות הסינון של הלקוח שלנו ורק אחר כך ממשיכים לשאלות יותר רחבות על צרכי הלקוח באופן כללי. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רק ללקוחות שיש להם סכום כסף כלשהו, ונניח שרוב העסקאות נופלות על המחיר, במובן שאנחנו לא רוצים להקדיש זמן למי שאין לו סכום...
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
...לו שהוא משוגע, צריך לשאול את עצמנו למה המחשבה הזו נכונה בעיניו. מה יכול היה לגרום לו לחשוב בצורה כזאת? אולי הוא מרגיש מאוים או חסר ערך ומנסה לתת משמעות לחיים שלו. הדרך הטובה ביותר לעזור לו היא דווקא להראות לו הבנה, להזדהות במידה מסוימת, ולתת לו תחושה שהוא חשוב. אך צריך להיזהר לא להזדהות יותר מדי, כדי לא לחזק את המחשבות האלה. יש למצוא איזון עדין בין הזדהות עם האדם כדי לרכוש את אמונו ולהבין אותו, לבין זהירות שלא לתת לו חיזוקים נוספים לאשליות שלו. האם...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
...המסר שצריך להעביר לו ולא אמרתי מה לענות לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך המוצר שלך יקר קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך האם המוצר שלי יקר אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו לא לשקר אותו, להגיד לו את האמת להגיד לו את זה לא יודע מה זה אחר כך זה לא מעניין. ש: אבל כשאני עונה אני בראש לפני זה חושב אם אני חושב שהוא יקר אם אני חושב שהוא לא יקר. אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך המוצר שלך יקר...
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
...לאדם אחר, ורק אז לתקוף. ליצור דימוי של אדם הפועל מתוך דאגה לאחרים ולא מתוך חולשה או פגיעה אישית. להיות מודע לאפשרות של שימוש בטקטיקה הפוכה, כאשר יש צורך באמירה אישית וברורה. לזכור שהמטרה היא להרוויח נקודות בזירה החברתית תוך מזעור נזקים לתדמית האישית. איך לפגוע בלי להיראות נקמן? איך לתקוף בלי להצטייר חלש? מיומנויות תקשורת חברתית איך לנהל קונפליקט במקום העבודה? איך להצטייר כלוחם צדק? להגן על חלשים, להגן על עצמך, להיות לוחם צדק, רובין הוד, זה לא אישי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, הדרכת מכירות, השפעה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 30_06_2025 השעה 17:46:55 - wesi28