אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח אומר יקר לי ✔הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח אומר יקר לי, אומנות המכירה, שיטות לשכנוע, מיומנות מכירה, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע גבר להביא ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, חומר על nlp, מיומנויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, סודות המכירה, איך לשכנע את עצמי, NLP וסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, מה זה לשכנע, לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדות קניה, סוגסטיה עצמית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp הצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP לימוד, איך לשכנע בחורות, דיאטת nlp, ללמוד nlp, טקטיקת מכירות, לשכנע חברים לצאת, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לקנות מוצר, איך לשכנע את הבעל, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם?

כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, "מוכר" משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות והכישורים שלו למעסיק, שהוא בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו.

מדוע אנשים מבקשים הנחה?

קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה:
  • הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס.
  • אין להם מספיק כסף כדי לשלם את המחיר המבוקש.
  • הם חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו.
הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר "יקר לי", הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו.

מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק?

כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא עצמו לא מספיק מקצועי ואינו שווה את השכר המקורי שביקש.

לדוגמה, אם מועמד הולך לראיון עבודה והמעסיק אומר לו: "אתה לא מספיק מקצועי", יש למועמד שתי דרכים להגיב:
  • להתעקש ולהסביר שהוא כן מקצועי ושהוא שווה את השכר שהוא מבקש.
  • להסכים להתפשר על שכר נמוך יותר.
הבעיה בגישה השנייה היא שהיא מחזקת אצל המעסיק את התחושה שהעובד אכן אינו מספיק טוב או מקצועי. כי אם הוא באמת היה בטוח ביכולות שלו, הוא לא היה מתפשר על השכר בקלות כזו. במצב כזה, במקום לשכנע את המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי.

למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה?

חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: "המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה". בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול.

לדוגמה, אם לקוח אומר לך: "המוצר יקר לי", ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות.

מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה?

ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח.

מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על השכר?

חשוב לזכור שגם בתהליך של חיפוש עבודה, ההצעה שלך לשכר נמוך יכולה להיות בעייתית. כאשר מעסיק אומר למועמד שהוא לא מקצועי מספיק, והתגובה של המועמד היא להציע לקבל פחות כסף, זה יכול לפעמים להבריח את המעסיק. מדוע? כי לא כל המעסיקים מחפשים לחסוך כסף בכל מחיר. חלקם מוכנים להשקיע יותר כדי לקבל עובד מקצועי ואיכותי.

כאשר מועמד אומר "אני מוכן להתפשר על השכר", הוא בעצם משדר למעסיק שהוא לא באמת מאמין בערך שלו כעובד. המעסיק יחשוב: "אם הוא היה מקצועי כמו שהוא טוען, הוא לא היה מתפשר כל כך בקלות". למעשה, המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר.

איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר "יקר לי"?

כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו.

הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול.
לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם?

כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים והמכירות אלא גם בחיים האישיים ובעולם התעסוקה. למעשה, גם אדם שכיר שאינו מוכר מוצרים או שירותים יכול להימצא בסיטואציה שבה הוא מעניק "הנחה". איך זה קורה? כאשר אדם מחפש עבודה ומסכים להתפשר על השכר שלו, הוא למעשה נותן הנחה למעסיק, שהוא הלקוח שלו. ולכן, הנושא של מתן הנחה רלוונטי הן למי שמוכר מוצרים ושירותים, והן לאדם שכיר שמנסה "למכור" את עצמו למעסיק.

מדוע אנשים מבקשים הנחה?

ישנן מספר סיבות שבגללן אנשים מבקשים הנחה:
  • הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיסם.
  • אין להם מספיק כסף לשלם על המוצר או השירות.
  • הם חושבים שהמוצר או השירות אינם שווים את המחיר המבוקש.
הנקודה האחרונה היא קריטית - לעיתים קרובות, כאשר הלקוח מבקש הנחה, זה לאו דווקא מפני שאין לו כסף, אלא מפני שהוא מעריך שהמוצר אינו שווה את הסכום שנדרש עבורו.

מה קורה כשאתה נותן הנחה?

כאשר אדם מעניק הנחה - בין אם במכירת מוצר או שירות ובין אם כשהוא מתפשר על שכרו בריאיון עבודה - הוא עלול לשדר מסר שלילי ללקוח או למעסיק הפוטנציאלי. המסר הזה עשוי להיות: "המוצר שלי לא באמת שווה את המחיר שאני מבקש" או "אני לא מספיק מקצועי כדי לקבל את השכר שביקשתי".

כאשר מעסיק מסרב לקבל מועמד בטענה שהוא לא מספיק מקצועי, יש למועמד שתי אופציות:
  • להתעקש ולהוכיח את כישוריו.
  • להציע שכר נמוך יותר כדי להתקבל.
הבעיה באופציה השנייה היא שבמקום לשכנע את המעסיק שהוא כן מקצועי, המועמד למעשה מחזק את הרושם שהוא אינו מספיק טוב, כי אם היה בטוח בעצמו - הוא לא היה מסכים להוריד את שכרו.

למה הנחה יכולה לפעמים לגרום לך להפסיד עסקה?

לא כל הלקוחות מחפשים מוצר זול. יש לקוחות שמעדיפים מוצר איכותי ושירות ברמה גבוהה. כאשר אתה מציע הנחה, אתה עלול לשתול בראשו של הלקוח מחשבה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, כלומר, - המוצר אולי לא באמת שווה את מה שביקשת. בדיוק כמו במקרה של ריאיון עבודה, אם אתה מוריד את המחיר במקום להוכיח את האיכות שלך, הלקוח עשוי להתרחק כי הוא מחפש מוצר טוב, לא בהכרח מוצר זול.

אז מתי כדאי לתת הנחה?

השאלה האם לתת הנחה או לא היא שאלה מורכבת שתלויה בנסיבות שונות. ישנם מקרים שבהם הנחה היא כלי חכם למשוך לקוחות או להגדיל מכירות, אך ישנם גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך.
איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה כסף אתה רוצה להרוויח? מתי לקוח מבקש הנחה? למה לקוח מבקש הנחה?
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות מה הכוונה כשלקוח אומר זה יקר לי? במהלך ההדרכה, נדרש להבין את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר זה יקר לי. ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר. כאשר לקוח אומר זה יקר לי, יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך: הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל. הלקוח רואה ... יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו. לסיטואציה בה לקוח אומר זה יקר לי יש גם פירוש אחר: יכול להיות שהלקוח בכלל לא מבין את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל. מה לעשות כאשר הלקוח אומר זה יקר לי? במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה יותר מאחורי ההתנגדות. שאלות שיכולות לסייע בזיהוי הסיבה האמיתית: למה אתה אומר שזה יקר לך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם? האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ... שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל ... לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע. האם ישנן בעיות נוספות כשלקוח אומר זה יקר לי? לעיתים, כאשר מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של יקר לי גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות ... בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר זה יקר לי, בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהלקוח יקבל, או אם מדובר במוצר טוב יותר שמצדיק ... בעל העסק יכול גם לבדוק אם הלקוח מכיר את המתחרים, ואם הלקוח מצפה למחיר זול יותר, כדאי לבדוק אם המחיר הנמוך יותר יפגע בתמורה שהלקוח יקבל. אם מדובר במוצר שמציע ערך מוסף, חשוב להסביר את ... אם הלקוח מבקש הנחה, בעל העסק יכול לשקול את הצעד בהתאם. אם הלקוח טוען כי המוצר יקר ביחס לתועלת, אך הוא עדיין מעוניין במוצר, ניתן לשקול הורדת המחיר. אך אם הלקוח מנסה להוריד את המחיר רק כדי לחסוך כסף ... האם חובתנו להסביר את כל היתרונות של המוצר? בהחלט, בעת מענה להתנגדות של זה יקר לי, חשוב להבהיר ללקוח את כל היתרונות המגיעים עם המוצר ולהדגיש את הערך המוסף. אם הלקוח לא מבין את התועלת או ... של המוצר שיעניקו לו יתרונות על פני מוצרים אחרים. איך למכור למישהו שאומר זה יקר לי? מה כדאי לעשות כאשר הלקוח לא מבין את היתרונות? כיצד להתמודד עם התנגדות מחיר במכירות? מה לעשות כשלקוח מצפה למחיר נמוך יותר? איך להסביר את הערך המוסף של המוצר? עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך זה יקר לי, מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר זה יקר לי למה הוא מתכוון מה האפשרויות. עכשיו למה זה משנה מה הפירוש כי אתה רוצה עכשיו איך קוראים לזה רוצה בעצם למכור לו ... אני מניח שכולם פה יגידו שהוא בעצם אמר שהוא לא רוצה לקנות וזה שהוא אמר זה יקר לי זה רק פירוש כי אולי זה תירוץ והוא לא מתכוון לזה. בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון יקר לי בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר יקר לי מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - יקר לי ואני גם אתן דוגמא נגיד שהוא אומר יקר לי והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה 20% פחות אני קונה זאת אומרת שמחויב במציאות שזה עניין כספי. הוא אומר לך אם תיתן לי בעשרה שקלים ... לא ב12 שקלים זאת אומרת שהוא בעצם אומר שיקר לו מה האפשרויות שיש מאחורי ה - יקר לי הזה מה אתה אומר? ש: אם הוא אומר יקר לי ואני לא קונה זה סימן שהוא רואה יותר חסרונות מיתרונות. אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי מה אמרתי? אם הוא אומר לא ... אליעד: נכון אבל מה יש עוד איזה שתי אפשרויות יש מאחורי ה - היקר לי, הוא אמר יקר לי יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול ... טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 ... אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול ... לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח ... במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין ... כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע ... מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין ... שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט ... חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר ... להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור כי ניתן למצוא את אותו מוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר. הוא חושב שהמוצר ... מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו ... עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך ... האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ההתנגדות האמיתית שלו, ולשנות את המיקוד מהמחיר לערך של המוצר. רק לאחר ... כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור ... המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ... כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט ... זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם ... יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול ... טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה ... הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי ... שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר. מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ... משמעותי את הרווח הכולל בעסק. איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב ... ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר ... רווחי העסק לאורך זמן. איך להעלות מחירים? לקוח שרוצה לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך ... שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: זה יקר לי , אני רוצה הנחה. מנגד, ... אחד. להיות ערוכים לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל ... לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, ... למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר ... הרווחים. מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד! לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ... רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח ... שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם ... מידע נוסף. שיהיה בהצלחה! איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של הלקוח. לדוגמה, אם המוצר עולה 300 דולר, ואיש המכירות ... צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי שלהם. ... מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך? , למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם לכך שאין לו כסף? האם באמת אין לו כסף? ואם המוצר היה זול, האם הלקוח כן היה רוכש ... והגענו למסקנה, שללקוח שלנו כן יש את הכסף ושהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים אחרים. איך מתקדמים מכאן? אז הפתרון הפשוט ביותר, הוא להוריד את המחיר של המוצר. אבל כמובן שלא ... והתשובה היא שבתור התחלה, עלינו לשאול את עצמנו, מה האמת? למה באמת המוצר שלנו יותר יקר מאשר של המתחרים שלנו? האם זה בגלל שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף? האם זה בגלל שאנחנו מרוויחים את אותו כסף ... בסיפור הזה? דהיינו, בראש ובראשונה להבין מה האמת שלנו, לגבי מה הסיבה לכך שהמוצר שלנו יותר יקר משל המתחרים שלנו. כי יכול להיות שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף ולכן אנחנו מוכרים יותר יקר. ויכול להיות גם שבכלל אנחנו מפסידים כסף, במחיר הגבוה שאנחנו מוכרים, אבל המחיר גבוה, כי עלות הייצור שלנו גבוהה יותר משל המתחרה שלנו. ולכן קודם כל להבין את הסיפור האמיתי שלנו שמאחורי המחיר היקר שלנו, ביחס למתחרים שלנו. ואם הגענו למסקנה שהתמחור שלנו יותר יקר, גם או רק בגלל עלות הייצור הגבוה שלנו, עלינו לשאול את עצמנו, למה עלות הייצור שלנו יותר גבוהה משל המתחרים ... למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה מה האמת מאחורי הסיפור שלנו ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו יותר כסף, אלא בגלל שעלות הייצור יותר גבוהה, בגלל שאיכות המוצר יותר טובה. והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם אל דרך הפעולה, מול הלקוח. שבמהותה היא תהיה, להסביר כמה שיותר טוב ללקוח, את היתרונות שיש במוצר ... להסביר קודם וכולי? זה כמובן נושא אחר. אבל, קודם לבדוק מה האמת? למה באמת המוצר שלי יותר יקר משל המתחרים? ואחר כך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב, שהמוצר יותר יקר, בגלל שהוא יותר טוב. ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... סכום מעט גבוה יותר ולבדוק את תגובת הלקוח. אם הלקוח מסכים או מתחיל לדון על המחיר הגבוה יותר, זה סימן שההצעה הראשונית שלו הייתה נמוכה ממה שהוא באמת מוכן לשלם. לסיכום, איך לנהל נכון משא ומתן וסגירת עסקאות? כדי לנהל נכון משא ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמא אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח אומר יקר לי, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הלקוח אומר יקר לי, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, הדרכת מכירות, סוגסטיה בנושא הלקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:49:52 - wesi28