אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע את אשתי, לימודי דמיון מודרך, NLP טיפים, לשכנע אשה להיות איתך, איך אפשר לשכנע אנשים, מדריך ל nlp, NLP פירוש, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע את בעלי, שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע עובדים, לימודי שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, משא ומתן, NLP הנחות יסוד, ייעוץ לאנשי מכירות, nlp techniques, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע ללכת לרופא, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, מיומנויות מכירה, nlp לימודי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp לחינוך ילדים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשכנע פירוש, nlp וידאו, NLP אומנות הפיתוי, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים למכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע בן אדם, אימון אישי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה.

ז"א אם הלקוח אומר לדוגמה "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר.

או לדוגמה הלקוח אומר "המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע". אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר.

והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר.

וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר.

דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף", אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר על ההתנגדות שלו, אבל בלי להזכיר את הסיבה של ההתנגדות שלו. כגון לדוגמה לומר לו "הבנתי שאתה לא רוצה לקנות את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את המוצר?".

וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר.

ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, אז תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמה "אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור המוצר הזה". ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מ"אין לי מספיק כסף" ל"נראה לי שאולי" אין לי מספיק כסף.

ועוד יש לשים לב, למילה "אין לך מספיק כסף למוצר הזה". שהיא בעצם מרמזת, שיש לך כסף למוצרים אחרים, ושרק למוצר הזה אין לך כסף.

ובכל מקרה המסר הוא, שחזרה על הסיבה של ההתנגדות, היא יכולה לחזק את ההתנגדות. ואפשר להשמיט את הסיבה של ההתנגדות, ובכך בעצם להחליש את ההתנגדות.

אבל...
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
...של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, צריכים לדעת, שכמו שלאיש המכירות יש את תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו תסריט שיחה נגדי לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...עכשיו, ברור שהאפשרות של 10 יחידות ב 20 שח היא מצוינת והיא טובה מכדי להיות אמיתית, ביחס לאפשרות של יחידה אחת ב 10 שח. והתחושה הזאת, שבה האדם חווה שהאפשרות השניה היא מאוד טובה ביחס לאפשרות הראשונה, התחושה הזאת גורמת לאדם להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
...הזדהות עם זה שהוא לא מאמין לך, ואעפכ לומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך. זא שכאשר מישהו לא מאמין לך, קיימת האפשרות להגיב בצורה של התנגדות לחוסר האמון שהוא מביע כלפיך ולטעון שהוא כן צריך להאמין לך ושזה לא לגיטימי שהוא לא מאמין לך. אבל קיימת גם אפשרות לגלות אמפתיה, כלפי חוסר האמון שהוא מביע כלפיך ואפילו להביע סוג של הזדהות ביחס לחוסר האמון שלו בך. ואעפכ לומר את מה שאתה חושב ולומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך. והחוכמה היא לדעת, מתי תשדר...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק שהמוכר מציע את המוצר רק מתוך אינטרס אישי ולא כי המוצר יועיל לו כלקוח. באופן טבעי, כל אדם רואה את עצמו כדמות המרכזית בחייו ומעדיף את טובתו...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
...שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך שהוא קיבל הנחה? ואיך הסיפור שהלקוח יפרש על זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד. במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...עושה טוב ללקוח, גם אם הוא לא אוהב את האינטראקציה, אתה יכול להרגיש בנוח עם עצמך. כלומר, המפתח הוא בשינוי התפיסה שלך לגבי פעולת המכירה: לא לראות אותה כהטרדה, אלא כהזדמנות לעזור ללקוח. מה עושים אם בכל זאת חושבים שהמוצר רע? אליעד מציג דוגמה שבה איש המכירות חושב שהמוצר ממש גרוע ואפילו מזיק. במקרה כזה, אליעד מציע לשאול את השאלה האם גם במצב שבו אתה היית הלקוח, היית יכול למצוא תועלת כלשהי באותו המוצר. אם התשובה שלילית לחלוטין, אז באמת תהיה לך בעיה מצפונית...
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
...אין לו מושג אמיתי? השאלה השנייה נניח שאנחנו פוגשים אדם שטוען שהוא מומחה בנפש האדם, אך לא מההיבט הפסיכיאטרי, אלא מההיבט של החיים הרגילים. למשל, הוא טוען שהוא מומחה בזוגיות, מומחה בשכנוע, מומחה במכירות, מומחה בשיווק, בפרסום, בניהול עובדים או בכל תחום אחר הדורש הבנה עמוקה של בני אדם. איך נדע אם הוא באמת מומחה בזה? הרי כדי להיות איש מכירות טוב, צריך להבין איך נפש של אדם עובדת. כדי לגרום למישהו להתאהב בך, צריך להבין איך אנשים מרגישים ופועלים. איך נבחן...
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
...באופן דומה, במניפולציה אפשר להציג לאדם טיעונים שמבלבלים אותו, ואז הוא יפעל לפי האינטרסים שלך בלי שהוא מודע לכך. איך להשתמש ביתרונות ובחסרונות כדי לשכנע? אחד הכלים המרכזיים לשכנוע ומניפולציה הוא שימוש ביתרונות וחסרונות באופן מתוחכם. אם אתה רוצה שאדם יעשה משהו מסוים, עליך לזהות למה הוא עושה אותו מלכתחילה, ולהציג לו דווקא את היתרונות של הפעולה כהפסדים או כחסרונות, ובמקביל את החסרונות כיתרונות. לדוגמה, אדם שמעשן כדי לא להרגיש לבד, ניתן לומר לו שאם יפסיק...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
...להבין את המשאבים והאסטרטגיות שעליך להכין מראש כדי לנצח. מהו כיבוד אישי של האויב? הסבר שני אליעד מציע בהקשר של כיבוד האויב באופן אישי. במובן הזה, הוא מתייחס לאויב ברמה האנושית, שבה יש להימנע מהתנהגות של פייסנות או יחס מכבד. לדבר על האויב בנימוס, להתפייס איתו או לשדר לו יחס חיובי - כל אלו לא מתאימים למצב של מלחמה. במילים פשוטות, ברגע שאתה יוצא לקרב, האויב שלך הוא אויב. לא מדובר במישהו שצריך לכבד אותו באופן אישי. אליעד מסביר כי השאיפה במלחמה היא לא...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
...שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי. אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מומחה מכירות, לקוחות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 20:22:42 - wesi28