... מחשבות בתת
המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת
המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור ... משפיע בצורה גלויה על
המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת ... בהשפעה על המודע או על תת
המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של ... בהשפעה סמויה על תת
המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על
המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח ... ובמקרה כזה, השפעה על
המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד ... המוצר. ולשתול מחשבות בתת
המודע של הלקוח, ולשלוט בתת
המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את ... באותו הרגע. כך ששליטה בתת
המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ... בכך ששותלים מחשבות בתת
המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את ... החיסרון בלשתול מחשבות בתת
המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, ... וחסרונות, בהשפעה על תת
המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא ... לבין מסרים סמויים לתת
המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...