אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר עוזר ללקוח ✔איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, המוצר עוזר ללקוח, טיפול בהתנגדויות, לשכנע את עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את האקסית לחזור, לימודי nlp, סדנאות nlp, NLP שיטת, NLP שפת גוף, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, NLP פיתוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סודות השיווק, אומנות הראיון, NLP סרטונים, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע גבר לחזור, כישורי שכנוע, טקסט שכנוע, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טקסט טיעוני, איך למכור, NLP עובד, איך לשכנע אנשים בטלפון, התנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp למומחים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח?

הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה.

מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה?

הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה.

איך למכור נכון?

הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

איש המכירות צריך לומר:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

בדומה לכך, במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

איש המכירות יכול לומר:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

מהי החשיבות בהסבר התועלות?

הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, איש המכירות לא צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים.

מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה?

- אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח.

- הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש.

- הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן).

- דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר את הדברים לצרכים האמיתיים שלו.
הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת

אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה פשוטה.

דוגמה לרכב עם מערכת מתקדמת

נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא "הרכב הטוב בעולם" בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב?

התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש המכירות היה אומר לו:

"הרכב הזה מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת שמונעת החלקה בכביש רטוב ומסייעת לך לשמור על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר שתוכל לנהוג בביטחון גבוה יותר ולשמור על המשפחה שלך מכל סכנה."

שימו לב להבדל - במקום לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה.

הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי

הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים מקצועיים שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו.

הדרך הנכונה להציג את המוצר

במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

תגידו:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

תגידו:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

לקוחות משלמים על תועלת - לא על מוצר

לקוחות לא קונים מוצרים בגלל התכונות שלהם, אלא בגלל התועלות שהם מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק.

סיכום - איך למכור נכון?
  • אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח.
  • הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת.
  • הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו'.
  • דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו.
למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לעשות שיחת מכירה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, לדבר ללקוח בשפה שלו
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם. הצג ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
...מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ממך, במחיר שאתה רוצה למכור להם. אבל כל מקרה לגופו, וצריכים להבין מה בדיוק הבעיה שמנסים לפתור ומה הדרך הכי נכונה לפתור את הבעיה. אבל לא יהיה נכון להניח, שהפתרון הוא לנסות לעשות מיתוג מחדש וכיוב או לבנות מותג יוקרתי וכיוב, כדי לפתור את הבעיה שלך למכור. כי לא רק שלא בטוח שזה יעזור, אלא גם לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר וגם יתכן מאוד שהנזק גדול...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...כדי לקנות משהו מסוים. ולמה הוא רוצה לקנות את הדבר הזה? כי הוא מעניק לו תועלת מסוימת. מי שלא שואל את עצמו למה אני עושה את מה שאני עושה?, פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק. ההפך: אדם ששואל למה? לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו למה?, יתחיל להבין שכל דבר שהוא רוצה נובע מצורך עמוק יותר. וככל שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
...לקבל החלטה מושכלת. כיצד לוודא שהלקוח מבין אותך? בדוק את רמת הידע שלו - לפני שאתה משתמש במושגים מקצועיים, שאל את הלקוח: אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready? התאם את השפה לרמת הידע - אם הלקוח מבין, השתמש במונחים טכניים. אם לא, הסבר לו בפשטות: הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, וזה אומר שהתמונה תהיה ברורה ומפורטת יותר. ודא שהוא באמת הבין - במקום לשאול הבנת?, בקש ממנו להסביר לך את ההבדל במילים שלו. היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים למרות כל האמור, יש מקרים שבהם שימוש במונחים טכניים יכול להועיל:...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
...וקודם צריך לבנות את הקומה הראשונה, לפני הקומה החמישית, לפני הקומה העשירית. ובפועל זה אומר, שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם צריך לחשוב שמרצדס זה רכב טוב. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מהמתחרים שלו. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל עליך לשאול את עצמך, מה אתה חושב...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
...של מוכר וקונה: אם אתם בצד של המוכר - נסו לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם. אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם. כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר. למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה! מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...אתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה עצמך לא בטוח במה שאתה אומר, ואז אתה נותן לגיטימציה לכך שהוא בודק את מה שאתה אומר. ועליך פשוט לבדוק, כיצד היית אומר למישהו אחר עכשיו יום / השמש זורחת / יורד גשם וכיוב, באיזו תחושה היית ומה היית משדר כאשר היית מתאר עובדות, והאם באמת אתה מציג כך את הרעיון שלך, שאתה רוצה שיקבלו אותו?! כי אם לא, אז הרי שאתה נותן לגיטימציה לכך שהשומע יבדוק את נכונות הרעיונות שלך, כי אתה עצמך משדר לו, שמה שאתה אומר, זאת לא עובדה, אלא רק פירוש בלבד. והשומע, בכל מקרה מנסה לבדוק את מה שאתה...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...לא הכי טוב. ויש היצע וביקוש לכל דבר. ואם יש הנחה, אולי אין ביקוש למוצר וכיוב. וגם מי שאוהב לרכוש בזול, אוהב ורוצה לדעת שהוא עושה עסקה טובה ורוכש מוצר טוב, אבל רוכש אותו בזול. ולא שהוא רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את המסר, שהמוצר הזה שווה פי כמה וכמה וכולי. אבל כרגע יש הנחה...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
...מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: המוצר עוזר ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, המוצר עוזר ללקוח, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי להוציא את המוצר לשוק? איך לגרום ללקוח להאמין לך? איך לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור? להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח איך להתמודד עם מוצרים? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לשכנע קבוצה של אנשים? איך לשכנע משוגעים? שיווק בצורה נכונה מה הדרך למכור משהו? למה הלקוח לא סומך עליך? לקוח לא רוצה ביקורות של לקוחות מניפולציה לשכנע מוכר לתת לך הנחה מכירות ושכנוע לתעדף את הכנת חומרי השיווק איש מכירות גרוע לקרוא ללקוח בשם רשמי איך מוכרים מוצר? איך לשתול מחשבות? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? סודות שכנוע איך למכור שירות גרוע? לקוח מזדמן להרגיש בנוח למכור אני אצליח למכור להתמודד עם לקוח שמתלבט לחזור על ההתנגדות של הלקוח לשכנע מישהו לא לפחד ניהול משא ומתן על מחיר להגדיל סיכוי לשכנע למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך לקבל אנרגיה למכור? איך לגרום ללקוח לקנות? ראפור nlp לגלות אמפתיה ללקוח איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע שיש סיבה? טכניקות שכנוע לקוחות לשכנע בחורה להתאהב בך טכניקות מכירות איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? איך לשכנע אנשים לחשוב? לשכנע אישה להרגיש שחסר איך למכור את עצמי בביטחון עצמי? כוונות שכנוע איך ליהנות למכור? איך ללמוד לשתול מחשבות? צורת החשיבה של הלקוח איך להפחיד את הלקוח? לבנות אמון עם הלקוח לשכנע מישהו לטפל בעצמו איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? התאמת שיטת המכירה למוצר עלויות איש מכירות איך לשדר ללקוחות? מערכת יחסים עם לקוחות איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? להשפיע על אנשים איך לשכנע נכון? ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע שיטת שכנוע משולבת להציע ללקוחות ליצור לקוח חוזר למה צריך לשקר את הלקוח? לרכוש מוצרים בזול סוגסטיות לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? איך משמרים לקוחות? איך להביא לקוחות לעסק? איך לגרום למישהו להגיע למפגש? תוכן קידום מכירות השפעה על אחרים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? סודות השכנוע וההשפעה של אובמה לתכנן קמפיין שיווקי לקוח משלם איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? שכנוע אחרים הדגמה ללקוחות להתמודד עם קושי למכור איך להשפיע על הבן שלי? איך לשכנע את השופט? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה? ליצור אמון אישי בעיית תקציב שיווקי להכאיב ללקוח לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור להתמודד עם התנגדות לקוח איך להיות איש מכירות? פשוט למכור מכירות בטלפון עולם המכירות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות העלאת מחיר ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, תורת המשחקים, השפעה בתחום המוצר עוזר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3018 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 02:31:24 - wesi28