אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, יועץ אסטרטגי, אומנות הסוגסטיה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, עקרונות ה nlp, אימון nlp, קורס nlp, ייעוץ אישי למנהלים, תעמולה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך למכור יותר טוב, nlp פסיכולוגיה, nlp למתחילים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע בחורה לשכב איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מניפולציה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בחורות, התנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הדרכה אישית, NLP דמיון מודרך, אסטרטגיות מכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, להגדיל את המכירות, nlp קורס, לשכנע גבר להביא ילד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח?

הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה.

מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה?

הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה.

איך למכור נכון?

הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

איש המכירות צריך לומר:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

בדומה לכך, במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

איש המכירות יכול לומר:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

מהי החשיבות בהסבר התועלות?

הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, איש המכירות לא צריך להסתפק בתיאור המאפיינים הטכניים של המערכת. במקום זאת, הוא צריך להציג את התועלת שהלקוח יקבל ממנה - למשל, מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים.

מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה?

- אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח.

- הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש.

- הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן).

- דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר את הדברים לצרכים האמיתיים שלו.
הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת

אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה פשוטה.

דוגמה לרכב עם מערכת מתקדמת

נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא "הרכב הטוב בעולם" בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב?

התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש המכירות היה אומר לו:

"הרכב הזה מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת שמונעת החלקה בכביש רטוב ומסייעת לך לשמור על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר שתוכל לנהוג בביטחון גבוה יותר ולשמור על המשפחה שלך מכל סכנה."

שימו לב להבדל - במקום לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה.

הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי

הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים מקצועיים שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו.

הדרך הנכונה להציג את המוצר

במקום לומר:

- "לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD."

תגידו:

- "הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה."

במקום לומר:

- "הבית מגיע עם תריסי אלומיניום."

תגידו:

- "הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום."

לקוחות משלמים על תועלת - לא על מוצר

לקוחות לא קונים מוצרים בגלל התכונות שלהם, אלא בגלל התועלות שהם מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק.

סיכום - איך למכור נכון?
  • אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח.
  • הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת.
  • הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו'.
  • דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו.
למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לעשות שיחת מכירה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, לדבר ללקוח בשפה שלו
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה? כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: ברכב הזה יש שבע כריות אוויר, עדיף לומר: הרכב הזה ישמור עליך בטוח...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
...הלקוח מתבייש לשאול - אנשים רבים נמנעים מלשאול שאלות כדי לא להיראות חסרי ידע. תחושת ריחוק - אם אתה משתמש בשפה שהוא לא מבין, הוא עלול להרגיש שאינך מבין אותו. קבלת החלטה קשה יותר - לקוח שלא מבין את היתרונות לא יוכל לקבל החלטה מושכלת. כיצד לוודא שהלקוח מבין אותך? בדוק את רמת הידע שלו - לפני שאתה משתמש במושגים מקצועיים, שאל את הלקוח: אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready? התאם את השפה לרמת הידע - אם הלקוח מבין, השתמש במונחים טכניים. אם לא, הסבר לו בפשטות: הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, וזה...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
...האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא 80 אינץ, אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח? במקום לומר ללקוח: - הטלוויזיה היא 80 אינץ. עדיף לומר: - המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. במקום לומר: - למוצר יש אחריות של 5 שנים. עדיף לומר: - עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
...לשאול את עצמך, מה אתה חושב שהוא צריך לחשוב קודם. האם הוא קודם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מחברה אחרת, או שקודם הוא בכלל צריך לחשוב שהוא רוצה לשדרג את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות / שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
...כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה. מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...לעשות כך או אחרת, או לדוגמה אני חושב שצריך לעשות כך או אחרת, או לדוגמה זכור לי / אני זוכר שקרה כך או אחרת או לדוגמה אני מבין שכך או אחרת וכיוב, כל מיני מילים וביטויים, שגורמים לאינפורמציה שעוברת, לעבור בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית. כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו אני זוכר / חושב / מרגיש וכיוב, כי הוא באמת קרה. אבל על פירושים ומשמעויות שהאדם נותן לדבר, הוא מוסיף מילים שגורמות לדברים שלו להיות סובייקטיביים ולא אובייקטיביים. ולמה האדם עצמו מדבר כך? כי הוא מרגיש יותר בנוח לבטא את הספק...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
...לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה עכשיו ישפיע על המשך המשא ומתן עם הלקוח? וכמה הנחה תיראה הגיונית ללקוח ולא מוזרה מידי? ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיוב. והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לא להציק לך מקצועיות בעיני לקוח למכור מוצרים זולים nlp סוגסטיה השיווק כתוצאה של המכירות האם להתעקש מול לקוח? להציג מחיר ללקוח איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? להביא לקוחות חדשים לבקש עוד כסף מלקוחות לקוח לא רוכש איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? כמה לשלם על מוצר? לגרום למישהו להיות בטוח לגרום למישהו להתאהב בך שתילת מחשבות עצמית לקוח ביטל את העסקה זיהוי שתילת מחשבות שיווק גלוי או שיווק סמוי סודות השכנוע של בנימין נתניהו משא ומתן עם החמאס לקוח ממש לא מבין את התמחור לקוח מבטל ברגע האחרון המוצר יותר יקר לגרום לאנשי מכירות לגרום לאנשים לתת בך אמון שיטות לשיווק עצמי שיטות מיתוג מוצרי יוקרה כמה כסף לבקש על מוצר? להגדיל את המכירות מה הלקוח חושב על העסק? איך למכור פגישה? סינרגיה עם לקוח לקוח שרוצה הכי זול האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? להביא לקוחות לעסק לשכנע מישהו שיש לו בחירה למנוע שתילת מחשבות להציג ללקוח מחיר מוצר למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו אנשי מכירות רעים איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? איך לגרום למישהו להבין אותך? סדנת מכירות למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך למנוע שתילת מחשבות? הגדלת אמון של לקוח איך לא להישחק במכירות? למכור מוצר אוטומטי איך לשכנע בחורה? איך להשפיע על אחרים? לקוח שחוזר בו מעסקה איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לראיין מנהל מכירות להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות להציג ללקוח את המחיר איך להפחיד את הלקוח? איך ללמוד שיווק? התנגדות לקוח לשכנע מישהו להקשיב לגרום למישהו לסגור עסקה למכור בזול והרבה למכור שירותי יעוץ שיווק מוצרי יוקרה להיות נחמד ללקוח לתכנן את מסע הלקוח סוגים של חומרים שיווקיים איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך להתקבל למנהל מכירות? איש מכירות לא טוב משא ומתן על המחיר לימוד nlp לדעת כמה כסף יש ללקוח העלאת מחיר ללקוחות חדשים מסרים בפרסומות בטלביזיה שכנוע של פוליטיקאים מחיר המכירה של המוצר לגרום למישהו לרצות להקשיב שיווק לטווח הארוך איך למכור בטלפון? לעטוף מוצר איך לשפר את אנשי המכירות? לשכנע לקוחות לקנות מוכר ללקוח חוקיות שכנוע אנשים לתת ללקוח אפשרויות איך להבין לקוחות? למכור בצורה חכמה תוכן שיווקי מקצועי איך ליצור הזדהות? איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה החזר השקעה שיווקית מניפולציות של יועצים לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה איך לשמר לקוח? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך ליצור צורך ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, מומחה שיווק, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 13_09_2025 השעה 22:26:59 - wesi28