אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה במשא ומתן ✔NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הצלחה במשא ומתן, שליטה בתת מודע, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP ספר, איך לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות קניה, NLP ביקורת, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות מכירות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר להביא ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיפור יכולת שכנוע, טיפול זוגי nlp, ספר nlp, ראיון קשה, nlp לצפייה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP לימוד באינטרנט, nlp מטפל, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע ללכת לרופא, ללמוד nlp באינטרנט, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ללמוד לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, טיפים לאנשי מכירות, ייעוץ אישי, יצירת עוגנים nlp, ייעוץ פוליטי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן עבר / הווה / עתיד - כאשר מתייחסים לרעיון. ואבאר איך מיקום הרעיון בציר הזמן, משפיע על חוזק / חולשת הרעיון?

ואסביר: כי האדם יודע ידיעות שונות ומבין הבנות שונות. ויש דברים שהאדם יודע אותם עכשיו, כגון לדוגמה שהאדם יודע עכשיו שיש לו יד ושהשמש זורחת עכשיו. ויש דברים שהאדם יודע אותם מהזיכרון שלו של מה שקרה בעבר. כגון לדוגמה שהאדם זוכר שכאשר הוא היה ילד, אז קרה כך או אחרת. או אפילו שהאדם זוכר מה הוא עשה לפני כמה דקות, שזה בעצם זמן עבר אך לא זמן הווה. ויש גם את זמן העתיד, שהוא עוד לא קרה, ושהאדם רק מדמיין שהדבר יקרה בעתיד.

ומי שיתבונן יראה, כי הזמן הכי ממשי עבור האדם, הוא זמן ההווה. כי מה שקורה בהווה, האדם יותר בטוח בו, מאשר מה שהאדם זוכר שקרה בעבר, ויותר ממה שהאדם חושב שיקרה בעתיד.

וכאשר מתארים איזה רעיון, יש לשים לב לצורת הניסוח, באיזה זמן היא באה לידי ביטוי. כגון לדוגמה "הבנו" בלשון עבר, "אנחנו מבינים" בלשון הווה, ו"נבין" בלשון עתיד. כאשר הדבר הכי ממשי, הוא בלשון הווה, שאנחנו כרגע מבינים את הדבר, ולא רק הבנו אותו בעבר או נבין אותו בעתיד.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג אותו כאילו הוא רעיון ישן שפג תוקפו, או שכאילו הוא איזה רעיון עתידי דמיוני ובדיוני. וכאשר ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך להפוך אותו לרעיון ממשי ששייך לרגע הזה של ההווה.

לדוגמה: נניח שמישהו מציג איזה טיעון הגיוני, שממנו אפשר להסיק רעיון כלשהו. אם ברצונך להחליש את הרעיון הזה, עליך לומר "הבנו שכך או אחרת" בלשון עבר, ולהיזהר לא לומר "אנחנו מבינים שכך או אחרת" בלשון הווה.

ונניח לדוגמה שהלקוח אומר לך שאין לו כסף כדי לרכוש את המוצר. ונניח שאתה צריך מסיבה כזו או אחרת לחזור על ההתנגדות של הלקוח. אז במקום לומר ללקוח "אתה אומר שאין לך כרגע כסף" שזה בלשון הווה, יש לומר "אמרת שאין לך כרגע כסף" בלשון עבר.

או לדוגמה הילד שלא רוצה להכין שיעורים, ואתה רוצה שהוא יכין שיעורים. אז במקום לומר לילד ", למרות שאתה לא רוצה להכין שיעורים, אני מבקש שתכין שיעורים ", יש לומר " למרות שלא רצית להכין שיעורים, אני מבקש שתכין שיעורים" בלשון עבר.

או לדוגמה הילד שאומר "קשה לי לעשות כך או אחרת", אז אפשר להחליש את הרעיון שלו על ידי שהופכים את המשפט ל"היה לך קשה לעשות כך או אחרת" בלשון עבר ולא בלשון הווה.

וכיו"ב גם לכיוון של העתיד, שאפשר להחליש רעיון על ידי זה שהופכים אותו לרעיון מהעתיד, שהוא לא רעיון מהווה. לדוגמה: הילד אומר "אני לא מצליח לעשות שיעורים". אז אפשר לומר "אמרת שלא...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
...רצו לבצע את העסקה, לפני שהיא בוצעה בעולם הממשי שלנו. והדבר שקורה רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה, הוא, ששניהם חושבים, שאותה עסקה, תהפוך את המציאות שלהם, להיות טובה יותר. כי העסקה, היא פעולה ממשית שקורית בעולם שלנו. והיא מבטאת את המצב הנפשי והמצב הרגשי שבו היו שני הצדדים, לפני שהם ביצעו את העסקה בפועל. שהוא, ששניהם רצו ברמה הרגשית, לבצע את העסקה. והדבר שקורה רגע אחד לפני שהאדם מרגיש שהוא רוצה לבצע את העסקה, זה שהוא חושב ומבין בשכל שלו, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
...אז עוד פעם אני חוזר על העיקרון החזק מחליט לחלש מה לעשות זה נכון בכל תחום חלש וחזק, מי קובע? החזק גם אם החזק עוזר לחלש זה בגלל שהחזק החליט שהוא רוצה לעזור לחלש אבל זה לא בגלל שהחלש מחייב את החזק לעזור זה תלוי בסוף מה החזק מחליט. ולכן בכל דינמיקה של כל מערכת יחסים, אני מזכיר ואני לא בהכרח אומר שבן אדם צריך לצאת חזק אבל אני מסביר את העיקרון בכל דינמיקה של מערכת יחסים כאשר מישהו החליט למישהו אחר מה לעשות תעשה ככה תביא לי כוס מים לא משנה מה אתה החזק הוא החלש, זה תלוי עוד פעם איך זה קרה אם אתה אומר לו...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
...שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר. ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון אז ממילא הוא מוצא את המקרים ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
...שלא מפריע לנו. זאת אומרת: שותלים לשומע מחשבה בראש שהוא יפרש איך שאנחנו רוצים את המסר הנגדי. זה כמו להגיד למישהו: תראה האמת היא ככה וככה, אבל אתה יודע, אם הוא יגיד לך ככה וככה אז זה בגלל ככה וככה. אז קודם כל אמרנו לו האמת היא ככה וככה ואז אמרנו לו אתה יודע, אבל כשהוא יגיד לך ככה תפרש את זה בצורה כזאת וכזאת. כי זה לא רק חכמה להגיד ביבי חלש בביטחון או ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון אבל החכמה היותר גדולה היא גם לדעת איך לשתול בראש של השומע מסר שיגיד לו: אתה יודע וכשביבי יגיד לך שהוא חזק בביטחון, תבין שזה...
איך לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה
...היה מוטל עליך. ולכן מראש עדיף שתאמר (אאכ זה לא אפשרי מסיבות שונות), למה נראה לך ש X הוא לא טיפש, X הוא טיפש. דהיינו, שמראש תמקד את השומע שיחשוב הוא שנטל ההוכחה עליו, ושהוא צריך להוכיח האם X טיפש או לא. ומאחר שאם אתה חכם, אז אתה יודע ש (יש היבט ויש גם יוצא מן הכלל וש) עדיין עדיף שלא תסיים את המשפט שלך בטענה, שממילא זה יכול להחזיר את נטל ההוכחה אליך. לכן לדוגמה עדיף שמראש תנסח את המשפט בצורה של למה נראה לך ש X הוא לא טיפש?! X הוא טיפש, למה נראה לך שלא?! ואז גם אמרת את מה שרצית בצורה מפורשת, אבל גם...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
...וככה ואתה חושב שלא צריך אתה חושב שצריך לעשות הפוך אז נכון שאתה חושב שצריך לעשות ככה וככה וזה נכון כי ככה וככה אבל אתה יודע אני גם חושב שצריך לעשות ככה וככה וזה נכון כי ככה וככה, לא שללנו את מה שהוא אמר אמרנו גם הבענו עוד דעה אמרנו שזה גם ככה אבל מי שבסוף יבצע את הפעולה צריך להגיד, אחרי שכבר הסכמנו שהאפשרות שלנו היא גם לגיטימית עכשיו בוא נהפוך אותה ל - רק לגיטימית שרק היא נכונה ואת האפשרות השנייה נהפוך ללא לגיטימית. אותו דבר לדוגמה מי שיסתכל על זה מי שיבין את המהות של מה שאני אומר אז זה הולך ככה...
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
...שאתה צריך להיות נחמד ללקוח אז אתה תוכל להיות נחמד אליו בצורה יותר מדויקת, בצורה יותר ממוקדת. ודבר נוסף אם יש לנו כמה אחוז מקרים שבהם אתה דווקא צריך להיות מגעיל ללקוח כדי שהוא יקנה אז אם אתה תדע את זה אז יכול להיות שבסופו של דבר זה לא שיש 90% מהאנשים שאתה צריך להיות נחמד ו - 10% שאתה צריך להיות מגעיל זה כל לקוח ולקוח בפני עצמו אתה צריך להיות במינון מסוים נחמד כלפיו ובמינון מסוים מגעיל אליו. אבל איך תדע מה המינון איך תדע מי הלקוח, איך תדע איך לעשות איך תדע מתי להיות מגעיל ומתי להיות נחמד, איך תדע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הצלחה במשא ומתן, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הצלחה במשא ומתן, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תורת המשחקים איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? לפרט בהצעת המחיר ללקוח לגרום ללקוח לקנות מוצר ראפור רע nlp טיפולי איך להבין לקוח? למכור מוצר בהנחה nlp זו תרמית לגרום ללקוח מה אתה מוכר ללקוח? לפרסם חומרי שיווק המטרה של השיווק מה זה שיווק גרוע? נסיגה במשא ומתן הדרכת מאמני מכירות איך משמרים לקוחות? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לעשות איתור צרכים עם הלקוח לקוח לא קונה ממך האם להכין חומרי שיווק? למה לאתר את צרכי הלקוח? לא מצליח למכור ללקוחות איש מכירות לגרום ללקוח לקנות שוב איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? שיטות לנהל משא ומתן מי הלקוח רוצה שימכור לו? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? לגרום ללקוחות לרדוף אחריך לתת הנחה ללקוח איך לגרום למישהו לרצות אותך? התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק תרגיל בראפור לגרום למישהו להיות בעדך למכור משהו לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו אמון עם שותפים למכור את המספרים של הלוטו לגרום למישהו להאמין ברעיון מה נקודת הכאב של הלקוח? מכירה חוזרת של מוצר התאמת המכירה ללקוח כמה חומרי שיווק להכין? לקרוא ללקוח בשמו הפרטי האפשרויות של הלקוח איך לשכנע שיש סיבה? מוצרי מזון להרוויח ממכירת מוצרים זולים המחיר יקר ללקוח איך ליצור צורך ללקוח? למכור לעובדים לגרום ללקוחות להמליץ עליך במה תלוי טווח המחיר ללקוח? לקוח לא רוצה איך להשפיע? שכנוע עצמי לקבל התנגדות של לקוח לגרום למישהו לבקש ממך שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים תחושת ריחוק מול לקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? מסר שיווקי תחושה של קרבה עם לקוח איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? ליצור אמון באמצעות השלמת מילים טכניקות מכירות לקוחות חדשים איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? לשדר ללקוח ההשפעה של אובמה אופי גרוע של איש מכירות ראיון עבודה לאיש מכירות רעיונות לחומרי שיווק למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? לקוח מבקש בקשה לקוח שמח הגדלת מוצרים להסכים עם לקוח בצורה נכונה האם כדאי לתת הנחה ללקוח? הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף לייעץ ללקוח למכור בלי להתאמץ לקוחות רעים לשתול מחשבה איך להגיב ללקוח בצורה חברית? שיווק עצמי בפייסבוק לשכנע ילד להאמין איך מנטור מכירות משכנע עסקים? איך לשתול מחשבה ללקוח? חיבור עם לקוח האם אפשרי למכור מוצר ללקוח? לעניין לקוחות לאבד את האמון השפעה של שילוב צבעים האם להשקיע בלקוחות? פחד לא להצליח למכור להתמודד עם מצב של קושי למכור לשכנע במשהו שקרי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, קואצ'ר, טיפים בנושא הצלחה במשא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0938 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 08:01:32 - wesi28