אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השפעה סמויה ✔NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, השפעה סמויה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות nlp, איך לשכנע אשה לחזור, לשכנע גבר לחזור, NLP לימוד, שינוי הרגלים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP הפסקת עישון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, אומנות המכירה, NLP מה זה, להתמודד בראיון, לשכנע את הבעל, NLP סרטונים, לשכנע בחורה לצאת איתי, להתמודד עם התנגדויות קניה, פסיכולוגיה הפוכה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, דמיון מודרך nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שידול, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע דוד, התמודדות עם התנגדויות במכירות, אנשי מכירות, nlp להצלחה במכירות, הזדהות רגשית, לשכנע גבר, NLP הרצאה, ספרים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שהוא לא מתעניין בו?

אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להתעניין במשהו, השאלה הראשונה שצריך לשאול את עצמנו היא "מה הוא באמת רוצה?". כל אחד רוצה להרגיש טוב, אבל השאלה היא איזה סוג של טוב הוא מחפש. כדי לגרום לאדם להתעניין במשהו, עלינו למצוא את הקשר בין מה שהוא רוצה לבין הנושא שאנחנו רוצים להציג לו. אם הוא מחפש תחושה מסוימת, נוכל לשכנע אותו שהעניין שלנו יכול לספק לו את אותה תחושה.

למשל, אם מישהו מתעניין בבלט ואתה רוצה לשוחח איתו על כדורגל, הדרך היא למצוא את הקשר בין הדברים, אולי דרך התחושה של התלהבות או עיסוק בתנועה. שאל את עצמך: איך אני גורם לו להרגיש שהכדורסל יכול לספק לו את התחושה שהוא מחפש?

כאשר אנחנו מנסים לשכנע מישהו להתעניין במשהו, עלינו להתחבר לרצונות שלו. אם אתה יודע שהוא רוצה להרגיש טוב, אז הדרך היא למצוא את הקשר בין הרצון הזה לבין הנושא שאתה מציג. תראה לו איך התעניינות בנושא מסוים יכולה לסייע לו להשיג את מה שהוא באמת רוצה.

איך לשכנע את התת - מודע של מישהו?

אם אנו רוצים לשכנע מישהו בדרכים סמויות, נוכל להשתמש במיומנות שנקראת "תורת הסיפור". מהות תורת הסיפור היא לדעת איך לספר סיפור בצורה שמעבירה מסר תת - מודע מבלי שהשומע יבין שאנחנו מנסים לשדר לו מסר כלשהו. לדוגמה, אם אנחנו רוצים לשכנע מישהו במשהו, נוכל לשלב את המסר בתוך סיפור מעניין. כאשר אנחנו מספרים סיפור בצורה חכמה, אנחנו יכולים לשתול בתודעה של האדם את המסר בצורה שהיא לא מודעת לו, ובכך להשפיע עליו מבלי שהוא ישים לב.

מהי "תורת הסיפור" ולמה היא יעילה?

תורת הסיפור מתמקדת בהבנה של איך סיפור יכול לשמש ככלי להעברת מסרים. לדוגמה, בפסטיבלים של "מספרי סיפורים", יש אנשים שמומחים בסיפור, אך לא תמיד יודעים איך להעביר מסר סמוי דרך הסיפור. זהו כלי חזק מאוד, כי סיפור טוב יכול להפעיל את התת - מודע של השומע ולהעביר לו תחושות מסוימות, בלי שהוא ירגיש שאנחנו מנסים לשכנע אותו.

לפי דוגמאות מההיסטוריה, כמו סיפורו של רבי נחמן, שהוא היה מתחיל לדבר על נושא כלשהו, ובשלב מסוים היה עובר לסיפור כדי להעביר מסר חשוב מבלי שאנשים ירגישו שהוא מנסה לשדר להם משהו. כאשר אנחנו מספרים סיפור, אנחנו יכולים לשתול מסרים בצורה חינמית, ככה שבלי...
כן.

ש: אני יכול להגיד?

אליעד: כן, אל תדאג אני אתן תשובה בנושא אחר, נו. מה השאלה דבר.

ש: הצורך לדבר את הידיעות שלנו עם אנשים שמהשגרה אני אקרא לזה, אני יודע, שזה לא מעניין אותם וזהו.

אליעד: לא הבנתי את השאלה, עוד פעם מה השאלה?

ש: אני לא יודע מה השאלה.

אליעד: אתה באמת לא יודע מה השאלה.

ש: הוא רוצה לדעת לדבר את מה שהוא מתעניין בו לאנשים שלא מעניין אותם כדי ליצור תקשורת.

אליעד: מה? זה מה ששאלת איך לפתח שיחה עם אנשים על מה שלא מעניין אותם, מעניין אותך ולא מעניין אותם?

ש: איך אפשר לדבר את הדיבורים האלה עם אנשים שזה לא מעניין אותם.

אליעד: זה מה שאתה שואל, אתה רוצה לדעת איך לדבר עם אנשים על נושאים שפחות מעניינים אותם.

ש: איך לגרום להם עניין, איך לגרום להם להתעניינות.

אליעד: איך לגרום לאנשים להתעניין בדברים שאתה רוצה שהם...

ש: שהם חושבים שכרגע לא מעניין אותם זה לא אז תשאל את השאלה.

ש2: לא, לא מדבר איתם בכלל על נושאים.

אליעד: טוב טוב, סליחה. אתה איתנו?

ש: להיפטר מזה בכלל.

אליעד: אוקי, הוא שואל שאלה איך לגרום למישהו להתעניין בנושאים שלא מעניינים אותו, שאלה. זה מה שהוא היה מוכן לשאול.

ש: דיברנו על זה, זה כמו הילד איך הוא יעשה משהו שהוא לא רוצה.

אליעד: באמת? אז איך אתה גורם למישהו להתעניין במשהו שלא מעניין אותו, אתה שואל אותו "למה זה לא מעניין אותך"? הוא אומר לך "כי ככה", מה עושים עכשיו, איך מעניינים אותו?

ש: אמרתי שדיברנו על זה, לא אמרתי שהבנתי.

אליעד: טוב יאללה, איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שלא מעניין אותו?

ש: להתחבר למערכון שלו.

אליעד: מה זה אומר?

ש: יש לו מערכון שלו, אתה מנסה להתחבר למה שאתה רוצה להעביר לו.

אליעד: תסביר מה הכוונה.

ש: נגיד אתה רוצה לשכנע אותו בלא יודע מה.

אליעד: נגיד אתה רוצה לגרום לו להתעניין ב...?

ש: כדורגל.

אליעד: כדורגל, יפה אוקי.

ש: והוא מתעניין בבלט.

אליעד: בלט.

ש: איפור.

אליעד: איפור. נגיד שאתה רוצה לגרום למישהו להתעניין במשהו, מה אתה עושה? טוב, אני אסביר אתה התשובה שלו, את התשובה שהוא רצה לומר. התשובה היא כזאת, אתה רוצה לגרום למישהו להתעניין במשהו, אתה איתי? מה אתה צריך לעשות? קודם כל לבדוק מה הוא רוצה, מה הוא רוצה? להרגיש טוב נכון? עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך "איך אני גורם לכך שהוא יחשוב שההתעניינות שלו בדבר יעשה לו להרגיש יותר טוב" אבל אז אתה אומר לעצמך "כן אבל איך אני יכול למצוא את הקשר בין העניין הזה ל - להרגיש טוב", אז מה עושים? שואלים שאלה נוספת. זה שהוא רוצה להרגיש טוב באופן כללי את זה יודעים, השאלה איזה טוב הוא רוצה להרגיש.

אז הדרך הקצרה ביותר או התוצאה ביותר זה "מה אתה רוצה?", "את זה", "יפה אני אראה לך איך זה קשור לזה", "אז בוא תתעניין בזה כדי להשיג את מה שאתה רוצה", אם אתה לא מצליח מפה להשיג את מה שהוא רוצה אתה צריך להתחבר למהות של מה שהוא רוצה. אתם הבנתם את השיטה? ברמת הידיעה אם אתה לוקח את מה שהבן אדם רוצה אתה צריך לשכנע אותו, לא לשכנע אותו "בוא נשכנע אותך" אלא לעשות בצורה מתוחכמת שהוא יחשוב שאם הוא יתעניין בנושא מסוים הוא בעצם משיג את מה שהוא רוצה.

עכשיו בהנחה שאתה לא מצליח לשכנע אותו או לראות את הקשר בין הנושא הזה לבין מה שהוא רוצה אז בעצם אתה צריך להסתכל על מהות של מה שהוא רוצה ודרך המהות של מה שהוא רוצה את זה יותר קל להשיג ביותר דרכים. רצון מסוים אתה יכול להשיג אותו בדרך מסוימת, מהות של רצון אתה יכול להשיג בהרבה דרכים לכן אם אתה רוצה לעניין אותו באיזה נושא תגרום לו להסתכל על המהות של מה שהוא רוצה ואז יהיה יותר קל להשיג את זה, למצוא עניין בדברים נוספים, זה באופן כללי. הבנו?

ש: מה זה "איזה טוב"? זה רוצה להרגיש טוב אבל איזה "טוב"?

אליעד: אתה לדוגמה נגיד רוצה שבחורה תמצא עניין בלצאת איתך לאיפשהו נניח. אתה אומר "אוקי, מה היא רוצה, יפה, איך אני משכנע אותה שמה שהיא רוצה היא מקבלת את זה דרך אם היא תצא איתי", זה אותו דבר, זה אותו רעיון.

ש: אבל למה התכוונת אנחנו יודעים שהיא רוצה להרגיש טוב, זאת אומרת, מה זאת אומרת השאלה "אבל איזה טוב"?

אליעד: אני אסביר לך, תראה באופן כללי באיזה צורה של טוב היא מחפשת.

ש: מה הצורה שמייצגת אצלה.

אליעד: בדיוק, נגיד היא רוצה להרגיש טוב, אוקי אבל איך זה יגרום לה להשתנות, בא נראה מה נחשב עבורה לטוב.

ש: אם היא נגיד היא חושבת שעושה לה טוב לאכול אז אני אגיד לה "תצאי איתי, נאכל ארוחת ערב" נגיד.

אליעד: "בואי נלך לאכול, יבוא לך לאכול איתי משהו ביחד?" נגיד. יפה, עכשיו השאלה היותר מעניינת היא איך בעצם אתה יכול לגרום למישהו להחליף מחשבות של עצמו בלי שאתה אומר לו את זה בצורה ישירה. איך אתה יכול לגרום למישהו, אני אסביר לכם בתהליך.

ש: עשיתי את זה, הסברת את זה.

אליעד: רגע אני אסביר את התהליך עוד פעם, אמרנו כזה דבר אתה לוקח את מה שאתה חושב שהוא רוצה וצריך לחבר לו את זה למה שאתה רוצה שהוא יתעניין, יעשה, יבצע, ילך, יחשוב, יוכל וכו'. עכשיו השאלה היא איך עושים את זה, אז אתה יכול להגיד לו "תקשיב, אני רוצה לשכנע אותך, בוא אני אראה לך את הקשר" ואתה יכול לעשות את זה בצורה מתוחכמת. איך מעבירים מסרים בצורה מתוחכמת, מה עושים?

ש1: יורדים יותר למהות.

ש2: אתה כאילו יוצר אצלו מצב לדוגמה אם אתה רוצה להגיד לו שהוא בן אדם מתמיד וזה אז כאילו אתה בדברים אחרים אתה אומר לו "אני סומך עליך אתה בן אדם רציני" ואז אתה כאילו בונה לו שהוא בן אדם רציני.

אליעד: מה המבנה, מה המבנה הכללי?

ש: זה אני לא יודע.

אליעד: מה המבנה הכללי, איך משכנעים מישהו במשהו בלי שהוא ישים לב ששכנעת אותו, מה המבנה הכללי? המבנה הכללי הוא באמצעות תורת הסיפור, יש מקצוע שנקרא "תורת הסיפור", מה זה אומר "תורת הסיפור"?

ש: "story telling" באנגלית.

אליעד: נכון, יש "תורת הסיפור", מה זה אומר "תורת הסיפור"? זה מקצוע שלומדים אותו מי שלומד אותו, כן.

ש: פעם ראשונה אני שומע את זה.

אליעד: הנה אתה רואה, זה נושא שנקרא "תורת הסיפור", מה זה "תורת הסיפור"? היכולת לספר סיפור ולהעביר מסר לתת מודע של הבן אדם דרך הסיפור. תראה, יש נגיד לדוגמה פסטיבל "מספרי הסיפורים", אתה מכיר את זה? הם נגיד מומחים בלספר סיפורים אבל הם לא מספיק מומחים באיך להעביר מסרים מצד הסיפורים, נגיד שאתה אומר "אני רוצה ליצור אצלהם תחושה מסוימת" בלי שהם ישימו לב שיצרת את התחושה, אתה יכול נגיד אתה אומר "אני רוצה לגרום להם להיות שמחים" אתה יכול לספר להם דברים שמחים הם יהיו שמחים אבל הם יודעים שאתה עשית אותם שמחים. עכשיו, "תורת הסיפור" אומרת איך אתה יכול לספר את הסיפור ולתת לו איזה מסר בתת מודע בלי שהוא ישים לב שנתת לו את המסר

ש: נשמע מעניין.

אליעד: נכון, עכשיו מה מסופר על רבי נחמן? על רבי נחמן מסופר ככה, שהיה יום אחד שהוא אמר "אני אתחיל לספר לכם סיפורי מעשיות", מה היה לפני שהוא סיפר סיפורי מעשיות? הוא אמר "תראו, אני אומר לכם המון דברים וזה וזה, וזה לא עובד, אולי אני אתחיל לספר לכם סיפורים, אולי תבינו את זה דרך סיפור", למה? כי אם אומרים לך משהו לפעמים אתה אומר "לא נכון", "אין בעיה, בוא אני אספר לך סיפור תראה כמה הוא מגניב ובסיפור אני אעביר לך מסרים לתת מודע".

ש: כמו משל כזה.

אליעד: בדיוק משל ונמשל.

ש: "אליסה בארץ הפלאות", "כיפה אדומה".

אליעד: עכשיו השאלה היא איך לספר את הסיפור, איך בן אדם יכול לרכוש מיומנות שהוא יכול לספר למישהו סיפור ובאמצעות הסיפור להעביר לו מסרים מבלי שהבן אדם ששומע את הסיפור יבין שניסית להעביר לו מסר. הרבה פעמים אתה מספר למישהו משהו הוא אומר לך "אתה מספר לי את זה כי אתה רוצה לשכנע אותי במשהו נכון?", יפה אז איך אתה יכול לספר למישהו סיפור בלי שהוא יקלוט שאתה מנסה להעביר לו את המסר, אז מה התשובה לכך?

ש: אתה בכלל מדבר על איזה משהו אחר ובדרך אתה שותל את מה שאתה רוצה.

אליעד: אבל אז הוא שם לב ששתלת את זה.

ש: לא זה בעצם בא ממקום אחר בכלל.

אליעד: אין בעיה אבל הוא שם לב ששתלת את זה.

ש: אתה מביא עוד פעם מהות ואז מלביש את זה בלבוש אחר.

אליעד: נכון אבל איך לומדים לעשות את זה, איך משפרים טיב אומנות...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם ... בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון ... לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את ... לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
... ככלי לשכנוע או השפעה תת - מודעת על האדם ששואל אותו. לדוגמה, כששואלים מישהו האם הבנת? או לא הבנת?, יש כאן לא רק שאלה, אלא גם השפעה סמויה על איך האדם תופס את עצמו. כשאתה שואל האם הבנת?, זה למעשה יכול להיתפס כ - האם הבנת או לא הבנת? אך גם השאלה לא הבנת? משנה ... כיצד לא הבנת יכול להיות מניפולציה? אליעד מסביר כי השאלה לא הבנת? נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר מסר חבוי של אתה טיפש אם לא הבנת, זאת אומרת שהיא מעוררת אוטומטית תגובה הגנתית אצל השואל. ... כן לא הבנתי. ש: זה לעקוץ בדרך יש שם עקיצה בדרך. אליעד: מה זה אומר? ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי. אליעד: תסביר. ש: יש שם מסר סמוי מה יש לך בעיה בהבנה. אליעד: אוקי טוב הבנו את התשובה אני אסביר את התשובה של מה שהוא ענה, רגע שניה תסתכלו האם הבנת זאת שאלה ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי , שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות כלשהן. ומזה האדם מנסה להתרחק. יחד עם ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור ... בלבד. דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם ... כנל. ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה ... גלויה את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף , שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחויבות ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... לפעמים, ממוצר שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שיש במוצר, בכך בעצם ... אחת היא לספר על חסרונות מנוגדים. ולהודות בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי, שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת עליהם. וזה לפעמים מעורר את החשד של האדם, דווקא ... דהיינו, לפעמים כדאי לשקר ולהמציא חיסרון שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ועוד אוסיף, כי יש עוד סוגים שונים של חסרונות. ...
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... שכנוע מניפולציות מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר המשפט. כי כל דבר בעולם, יש לו שני מצבים אפשריים. מצב של פוטנציאל ומצב של מימוש ... ואתה מתעלם ממנה לחלוטין, כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ואפשרית וממשית, על הדבר שאותו אתה שולל שעליו אתה שואל. וממילא אפשר כך לגרום למישהו לחשוב על דברים, ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... בכלל הוא רוצה לאכול. וכאשר אתה אומר למישהו, מה אתה מעדיף לאכול, המילה מעדיף יש בתוכה מסר סמוי נוסף, שאומר בעצם שזה שאתה רוצה לאכול, זה כמובן ברור. והשאלה היא רק לגבי ההעדפה שלך מה לאכול, ולא האם לאכול או לא לאכול. ועוד אוסיף, כי אם אתה באמת רוצה לדעת מה מישהו ... לעשות אותו, ולמה אני רוצה לעשות אותו. ואל תתחיל משאלות מורכבות, שיש בתוכן הנחות יסוד סמויות , אלא תתחיל משאלות פשוטות, שעוסקות במהות ולא רק בצורה. ואם אתה מדבר עם אדם אחר, וברצונך באמת לדעת מה הוא רוצה, גם אז שים לב שאתה לא שואל שאלות מורכבות שיש בתוכן הנחות יסוד ... אתה שואל את עצמך שאלה, האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות ואת הנחות היסוד הסמויות שיש בתוך השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו?! תוספת: שים לב למניפולציות שנעשו כאן עליך הקורא. לדוגמה האם אתה מצליח לזהות ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת ... וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ... בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך ... לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה. לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן ... יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך. ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אחכ לאט לאט להגיע אל ... כך עליו לעשות את מה שאתה רוצה. ואז, כאשר אתה משכנע מישהו בשכנוע עקיף, עליך ראשית כל מתוך כל הנחות היסוד שאתה בונה אצלו, עליך לחזק אצלו את הנחת היסוד שאם הוא יסכים איתה, הוא יהיה מחויב ... שבה אתה לוקח את הרצון החזק ביותר שלו, ומעביר לאדם השני מסרים עקיפים ומסרים סמויים בשכנוע עקיף, שבהם אתה בונה אצלו את הרעיון שאומר, שכדי שהוא ישיג את הרצון החזק ביותר שלו, לשם כך עליו להסכים איתך על מה שאתה ... ישיר, שבו אתה בצורה גלויה בא לשכנע בן אדם אחר במשהו, ויש שכנוע עקיף, שבו אתה בונה אצל האדם יסודות חזקים ביותר והנחות יסוד חזקות ביותר, שכאשר הוא יסכים איתן, אז ממילא הוא לא יוכל שלא ... יהיה חייב להסכים איתך. ואת מאמצי השכנוע שלך, אתה יכול לעשות בצורה עקיפה, על טענות עקיפות, שכאשר הוא יסכים איתן, הוא יהיה חייב להסכים עם הטענה הסופית שלך. ואתה, כאשר מישהו מדבר איתך על איזה נושא כלשהו, האם ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... שבה אתה אומר משהו סובייקטיבי כאמת אובייקטיבית, בעצם אתה משדר לתת המודע של השומע, שני מסרים. כאשר המסר הראשון הוא המסר הגלוי שאותו אתה אומר בצורה גלויה. אבל יש גם מסר סמוי שמגיע לתת המודע של האדם, מסר שאומר לו, שמה שנאמר לו, זו עובדה ממשית ואמת אובייקטיבית שאין עליה עוררין. והמסר השני שאתה מעביר לתת המודע של השומע, שכאילו מדובר באמת ...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
... צריך לעשות דבר כלשהו, משום ש... סיבות כלשהן, אתה בעצם אומר לו במסר סמוי, שהדבר לכשעצמו הוא לא מחויב ושבפני עצמו אין בו באמת צורך. אלא הוא קיים רק כדי להשיג תוצאה אחרת. ואתה בעצם מעביר מסר סמוי, שמדובר כאן ברעיון סובייקטיבי רעיון אפשרי בלבד רעיון שלא עומד בפני עצמו, אלא רק בזכות סיבות כלשהן. וכאשר דבר כלשהו נועד להשיג מטרה ... הרצויה?! כי אולי יש דרך להשיג את אותן המטרות בדיוק, גם בדרך עקיפה?! כך שבעצם בכך, שאתה מוסיף סיבות לנמק איזה רעיון, בכך בעצם אתה גם מעביר את המסר שאומר, שהרעיון לכשעצמו צריך חיזוק, ושהוא בפני עצמו הוא לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: השפעה סמויה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, השפעה סמויה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, להשפיע, פרסומות בנושאי השפעה סמויה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 23:51:26 - wesi28