אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?, nlp מזה, התנגדויות מכירה, לשכנע את אמא, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ללמוד דיבייטינג, ללמוד לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לשכנוע, NLP תבניות, סודות הסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע ללכת לרופא, ניתוח תוכן, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, תעמולה, לשכנע שכן, התמודדות עם התנגדויות לקוח, לשכנע בחורה להתאהב בך, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, להשפיע, כושר שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מיומנות מכירה, לשכנע גבר לחזור, לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להשפיע על תת המודע, סדנאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
...להרוויח כסף, תמיד נמצא בתחרות מול כל האלטרנטיבות האפשריות בשוק, בין אם מדובר במוצרים דומים ובין אם במוצרים שונים לגמרי. מתי הגיוני להתעלם מהמתחרים, ומתי זה לא אפשרי? לסיכום, להתעלם מהמתחרים אפשרי רק כאשר המטרה של העסק או הפעילות היא הנאה אישית, יצירתיות, אומנות, או ביטוי עצמי, ללא ציפייה ברורה להרוויח כסף או למשוך לקוחות באופן תחרותי. במקרה כזה, אכן אפשרי ואף הגיוני שלא להסתכל על מתחרים, כי התוצאה הסופית פחות חשובה לך. אך ברגע שהמטרה היא רווח כספי, הכרה מהשוק או הצלחה עסקית כלשהי, אין שום אפשרות...
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
...איזה משהו. עכשיו אלא מה שאותו בן אדם למה קשה לו לתפוס את זה כי הוא כבן אדם כשהוא אומר על משהו אני לא רוצה אותו הוא אומר אני לא רוצה עכשיו חם לי אני לא משהו סתם דברים שהוא לא רוצה כשהוא אומר אני לא רוצה הוא שוכח שהוא לא רוצה בגלל משהו ואז בגלל זה כשמישהו אומר לו שהוא לא רוצה הוא מדמיין שהוא לא רוצה בלי סיבה, זאת אומרת שאם אנחנו רוצים לגרום לבן אדם לאותו בן אדם להמשיך לנסות נגיד לחזר אחרי הבחורה למרות שהיא לא רוצה מתוך הבנה שאם הוא ישתנה אז היא תרצה אותו. אז מה שהוא צריך לעשות עם עצמו זה לקחת עשרה...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...של ילד שחזר מבית הספר וטוען שהוא כועס משום שצחקו עליו. איך ללמד חשיבה הגיונית דרך דוגמה של ילד כועס? השלב הראשון שאליעד כהן מציע הוא להתמקד במה שמעניין את הילד, במקרה הזה, הכעס שלו. הילד מספר שהוא כועס כי צחקו עליו. כאן יש לנו מצב קלאסי של סיבתיות: - הסיבה: צחקו עליו. - התוצאה: הילד כועס. אליעד מונה ארבע שאלות ספציפיות שצריך לשאול כדי ללמד אותו לחשוב בהיגיון: האם הסיבה מחויבת? האם בהכרח צחקו עליו? מה באמת קרה שם בדיוק? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? האם העובדה שצחקו עליו מחייבת שהוא יכעס, או שאפשר...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים שלו כלקוח. אז איך לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד מודע לכל השיקולים שלו ולכל המחשבות והספקות שלו, לגבי רכישת המוצר. והתופעה הזאת מאוד נפוצה כמובן, בגלל שרוב ככל האנשים לא באמת מודעים...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה להשיג מטרה אחרת. כאשר אדם מתרגל את החשיבה הזו לגבי עצמו באופן קבוע, הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה. לדוגמה, אם אדם...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
...כהן מדגיש שחשוב מאוד להיות מודעים לכך שאנשים לא אוהבים להרגיש שקונים אותם, לא בכסף, לא במתנות, ולא בהתנהגות מניפולטיבית או בנחמדות יתר. לכן, הדרך הנכונה היא לא ליצור את ההרגשה שאתה קונה את האדם השני, אלא לשדר כוונה אותנטית ורצון אמיתי לתת משהו מתוך מקום ראוי ומכובד. מה זה מקום ראוי? זה כבר עניין של פרשנות אישית וסיטואציה ספציפית, אך ברור שהאדם לא צריך להרגיש שהמטרה היחידה שלך היא לקנות אותו. אליעד מסכם שהעיקר הוא להיזהר ולא לשדר לאדם שמולך שאתה קונה אותו או שאתה חושב שיש לו מחיר. ככל שהצד השני ירגיש...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...את צרכי הלקוח. דהיינו, על איש המכירות לאתר ולמצוא את הצרכים של הלקוח, שבאמצעותם איש המכירות יכול להגדיל את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע...
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
...פתאום הוא יתחיל לגמגם ולהתקשות לדבר. חרדת הביצוע היא פחד מכישלון שגורם לביצוע פעולות פשוטות להפוך לקשות ואף בלתי אפשריות בזמן אמת. זוהי בדיוק התופעה שקרתה לבני גנץ, שהיה לחוץ בסיטואציה של ראיון בטלוויזיה, כיוון שאינו מתורגל בהופעות תקשורתיות או פוליטיות. האם הגמגום מעיד על יכולת ניהול נמוכה? אליעד כהן מדגיש כי העובדה שבני גנץ גמגם בראיון אינה מעידה על כישוריו כמנהל או כמנהיג. הוא מציין דוגמה לכך שיכול להיות מנכל של חברה מצליחה מאוד, ובכל זאת, יהיה לו פחד קהל משמעותי והוא יחשוש לנאום בפני עובדיו...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
...להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים. אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר שלקוח אחר לא רצה לנהל לקוחות לגרום למישהו לא להרגיש רע למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בירור צרכי הלקוח שיטות תמחור מוצר לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לשכנע מישהו להביא לקוח מתנגד להצעת מחיר לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? למכור זה כיף לעמוד בפני מניפולציות להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט זוגיות אחרי משבר אמון לשכנע ילדים לעשות משימות בבית לשכנע בחורות שאני רוצה לשכנע מישהו להצביע לשכנע ולמכור לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לגרום למישהו להיות מיני טכניקות שכנוע לקוחות התאמת מוצר לשכנע בחורה לרצות אותך טיפול בהתנגדויות מכירות לטפל בהתנגדויות לקוח מראש שכנוע אקראי להכניס עיזים במשא ומתן הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע אקס להתגעגע אליך לתת ללקוח להתנסות במוצר לשכנע לקוח לרכוש את המוצר חומרי שיווק אורגני שאלות סינון צרכי הלקוח לשכנע ילד להאמין ליצור אמון אישי לגרום למישהו לסלוח טעויות ביצירת ראפור חשק למכור משכנעים לקוחות לגרום למישהו להקשיב להערות שלך איך לשכנע מישהו להסכים איתך? פגישה עם לקוח שיווק כשיש המון ביקוש איזה מסרים להעביר ללקוחות? מה צריך להסביר ללקוח? לשכנע מצביעים להצביע לשכנע ילד ללמוד תמחור מוצר ללקוח למה לא לרמות את הלקוח? איך למכור? nlp לימוד עצמי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ניתוח השיווק לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לשכנע מישהו להבין אותך איך לשפר את המשפך השיווקי? יצירת הזדהות האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? להציג את המחיר ללקוח איך לשכנע אותו? לשכנע מישהו להפליל את עצמו מתי ראפור רע? דרך החשיבה של הלקוח שימוש בשם של הלקוח מוצר טעים התמדה לאנשי מכירות למכור מוצר שקשה למכור אותו מניפולציות חברתיות מאמצי שכנוע לשכנע בעל מקצוע לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר יכולת לשכנע ליצור השפעה על אנשים איך הלקוח שלך חושב? רטוריקה ליצור ללקוח כאב חדש לגרום למישהו להגיד לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לגרום למישהו להחליף הזדהות עצמית לשכנע בן אדם לחשוב למכור גם מוצרים סוג ב... איזה חומרי שיווק ליצור קודם? איך לא לשכנע מהר מידי? רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים התנגדות במכירות לגרום למישהו להסכים להיפרד לקרוא מחשבות במשא ומתן להגיב ללקוח מניפולציות של נותני שירות הדעה של הלקוח על המתחרים מה התקציב של הלקוח? שכנוע למנהלים כוונות שכנוע לעשות את הלקוח מאושר צורכי לקוח אובדן לקוחות והעלאת מחירים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, לשתול מחשבות, השפעה בנושא מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9531 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 01:34:35 - wesi28