אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השפעה על התת מודע ✔שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, השפעה על התת מודע, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את הבעל, לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשלוט בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות לקוח, לשכנע אשה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP שפת גוף, לשכנע פירוש, למכור יותר, איך להשפיע על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP טראומה, התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע גבר, שתילת מחשבה, אסטרטגיה שיווקית, לשכנע לקוחות, NLP הפסקת עישון, מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדות קניה, שיפור יכולת הדיבור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
47:58שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
איך משפיעות המילים "רק" ו"גם" על יכולת השכנוע?

בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים "רק" ו"גם" משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: "יש" ו"אין". לדבריו, המילים "רק" ו"גם" הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה "רק" יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה "גם" מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות.

לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה "גם". למשל, במקום לומר לאדם "רק תעבוד", משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר "גם תעבוד". לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה "רק".

כיצד להשתמש במילים "רק" ו"גם" לשכנוע?

אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו "תאכל גם בריא" מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ב"רק", משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון.

לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: "אתה באמת רוצה להיות רק דתי?", בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון.

איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה?

כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא "רוצה לעבוד", מחליפים את המשפט ל"צריך לעבוד", ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר "אני רוצה זוגיות", הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו ש"היעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות", כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע.

מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות?

אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות "מחייבות" או "אפשריות". למשל, המילים "צריך", "חייב", "מוכרח" הן מחייבות, בעוד ש"רוצה", "יכול", "מאמין" הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות.

לדוגמה, כשמישהו אומר "אני מאמין באלוהים", ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו "אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות". כך, המילה "מאמין" שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת.

איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך?

אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר "אני כועס עליו עכשיו", אפשר לשאול אותו "האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?" בכך מכניסים לו בראש אפשרות חדשה, מרגיעים את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה.

כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים?

אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע.

לדוגמה, כאשר אדם אומר "אני יכול להצליח", הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר "אני מצליח", ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה.

איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה?

ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים "אנחנו", נוצרת הזדהות, לעומת "אתה" שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר "אנחנו רוצים משהו", במקום "אתה רוצה משהו". בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת.

מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה?

אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: השפעה על התת מודע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, השפעה על התת מודע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לא לפחד צרכים של הלקוח למכור למינימליסט מוצרי יוקרה איך לתמרץ אנשי מכירות? לשכנע מישהי להתאהב רשימת חומרי שיווק חסרונות המוצר של המתחרים איך לגרום למישהו לעשות? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? איש המכירות הכי טוב לשכנע מישהו להרגיש קירבה להתאים את הצעת המחיר למוצר להתייחס אל הבוס כלקוח שיווק ברשתות חברתיות למכור מוצרים באינטרנט לא אוהב לעבוד במכירות גיוס אנשי מכירות למכור שירות גרוע מומחים לשיווק באינטרנט להגדיל את כמות המוצרים לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים איך לא לשכנע אנשים? הרמוניה עם לקוח שכנוע שגוי לשכנע ילד לא להתלהב מכסף מה רע בלשפר את אנשי המכירות? התנגדויות במכירות בטלפון לגרום למישהו לא לחשוד למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך איך לשכנע אנשים לחשוב? לגרום למישהו לא להסתיר בתהליך שכנוע לקוח אפשרויות של לקוח לגרום למישהו לשכוח אותך לשכנע אישה לשכנע את הלקוח לחזור אליך לוותר על הלקוח שיחה משכנעת למכור משהו בלי לשקר לצורך קמפיין שיווקי איזה מוצרים לא למכור? לקוח שצריך לחשוב על זה... סדר לאתר את צרכי הלקוח מוצר באיכות בינונית זיהוי צרכים של הלקוח מה רע במוצרים בהנחה? האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? סוגי מוצרים לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום לשכנע גבר לרצות אותך הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר פחד לא להצליח למכור חומר שיווקי כמה כסף לבקש על מוצר? לקוח מאושר הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק איבוד לקוחות כמה ראפור חשוב? שאלות הכאב של הלקוח למכור בשיחת טלפון לגרום למישהו לאהוב משהו לגרום למישהו לאהוב להתאמן לשכנע מישהו לא לענות למכור מוצר יקר ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לקוחות פוטנציאלים איך חבילות משפיעות על הלקוח? לגרום ללקוח למכור לעצמו הרגשת קרבה עם לקוח למצוא לקוחות האם להתחמק משאלה של לקוח? לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר התנגדויות במכירות טלפוניות משפך שיווקי גרוע לפטר את הלקוח להתנגד לבקשה של לקוח לשכנע מישהו לומר לך כן לשכנע מישהי לרצות אותך איש מכירות לא טוב לשכנע אדם לשנות את עמדתו הלקוח מתכוון למה צריך לשקר את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות חוק סימון מוצרי מזון למכור יעוץ למשכנתאות לגרום למישהו לא לרצות להתאבד למכור בשוק רווי איך לסגור עסקה עם לקוח? לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך היצע של מוצר חיסכון כספי ללקוח למה אני לא מאמין במוצר שלי? לקוח לא רוצה לקנות אל תיתן ללקוח למכור לך מניפולציות פודקאסט כחומר שיווקי יכולת למכור משהו מסע לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, תת מודע, אימון עיסקי בנושאי השפעה על התת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7305 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 16:16:53 - wesi28