אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, רטוריקה, אסטרטגיות שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את הילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מכירות ושכנוע, יועץ אסטרטגי, התנגדות מכירות, nlp מטפל, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, ניתוח טקסט טיעוני, טקסט טיעוני, איך לשכנע את, התמודדות עם התנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP הרצאות, שיטה לשכנוע ההמון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, nlp בעברית, איך לשכנע את המפקד, איך למכור רעיון, התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, מומחה מכירות, nlp לימודי, אמנות הנאום, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, nlp קורס, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, ניתוח טיעונים, NLP הרצאה, nlp למתקדמים, איך לשכנע גבר להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך.

ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף לטענה שלך? ובאיזה חלק של המשפט למקם את הסיבות לטענה שלך? ואיך באפשרותך לעשות מניפולציה שכאילו מחזקת רעיון כלשהו, כדי להחליש אותו? ועוד.

לדוגמה: באפשרותך לומר למישהו "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" וזהו בלי להוסיף שום דבר נוסף כנימוק למה שהוא יעשה את זה. ובאפשרותך גם לומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי" או במבנה אחר "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי" שבעצם אתה גם מנמק את הסיבה שבגללה אתה רוצה שהוא יעשה את הפעולה.

וכמובן שאפשר גם לנמק את מה שאתה אומר, עם כמה סיבות שונות ולא רק עם סיבה אחת. ואפשר גם להזכיר את הסיבות האלו, גם לפני וגם אחרי שאתה אומר את המסקנה שלך מהסיבות האלו. לדוגמה: "בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי", כאן הסיבה מגיעה לפני התוצאה. וכאן לעומת זאת "אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, בגלל סיבה כלשהי", הסיבה מגיעה אחרי התוצאה. וכאן לדוגמה " בגלל סיבה כלשהי, אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי, כדי להשיג תוצאה כלשהי", שכאן הסיבה תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה.

והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך.

וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי.

והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא צריך לאכול את ארוחת הצהריים.

וכאשר אתה מנמק ומסביר למישהו, למה לעשות כך או אחרת, המטרה האמיתית של זה שאתה אומר לו את הסיבות, היא רק כדי לוודא שהוא באמת ישתכנע לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ואם היית יכול לדעת בוודאות של מאה אחוז, שהוא יעשה את מה שתגיד לו (גם לאורך זמן, אם זה חשוב לך), גם בלי שאתה צריך להתחיל להסביר לו למה הוא צריך לעשות כך או אחרת, בוודאי שהיית חוסך את המאמץ להסביר לו את הנימוקים למה שהוא יעשה כך או אחרת.

והרעיון הוא, שיש סיבה ויש תוצאה. ויש סיבות ויש תוצאה שנובעת מהן. והתוצאה הרצויה, היא מה שאתה רוצה שיקרה בסופו של דבר. וכאשר אתה לא יודע איך להשיג את התוצאה הזאת בצורה ישירה ומהירה, אז אתה צריך להתחיל לנמק לאדם את הסיבות שבגללן אתה רוצה שהוא יעשה כך או אחרת.

כך שבעצם את משפט שאומר "תאכל את האוכל שלך, כדי שתהיה בריא" או את המשפט שאומר "כדי שתצליח במבחן, תעשה שיעורי בית", את המשפטים האלו ניתן לפרק ל 2 חלקים של סיבה ושל תוצאה. כאשר התוצאה הרצויה היא שהילד יאכל ושיעשה שעורי בית. והסיבה המוצהרת לכך היא, כדי שהוא יהיה בריא וכדי שהוא יצליח במבחן.

איך הוספת והצגת סיבות שמובילות לתוצאה הרצויה, כיצד הן מחזקות / מחלישות את הרצון של האדם השני להשתכנע ולהסכים איתך.

ולכאורה נראה, שככל שתציג לאדם השני יותר סיבות למה שהוא יעשה כך או אחרת, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יעשה כך או אחרת. וככל שיש יותר סיבות, כך לכאורה נראה שהתוצאה יותר מחויבת מתוך הסיבות האלו.

אך באמת, מי שהוא מספיק חכם, הוא יודע שלפעמים, כאשר אתה נותן סיבות ונימוקים לאיזה דבר, זה בעצם רק מחליש את הדבר שאתה רוצה לשכנע בו. ולמה? כי ברגע שאתה נותן סיבה למשהו, זה בעצם הופך אותו ממחויב לאפשרי ומאובייקטיבי לסובייקטיבי.

ז"א שיש שתי דרכים כיצד להסתכל על דבר כלשהו. אפשרות אחת היא, להסתכל על דבר כדבר שהוא חשוב בפני עצמו ושיש לו חשיבות קיום עצמאית בפני עצמו, בלי להיות תלוי בשום גורם אחר. אבל אפשר גם להסתכל על דבר ועל רעיון כלשהו, כעל דבר שהוא לא מחויב ולא מוכרח להיות קיים בפני עצמו, אלא הוא קיים רק כדי לשרת מטרות אחרות ורק בזכות זה שהוא משרת מטרות אחרות.

שזה בעצם אומר, שכאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו", בלי לנמק לו למה הוא צריך לעשות זאת, אתה בעצם מציג לו את הרעיון שאומר שהוא צריך לעשות את הדבר הזה, כרעיון אובייקטיבי / כרעיון מחויב / כרעיון שעומד בפני עצמו ושיש לו קיום עצמאי, בלי שצריך לנמק אותו בצורה כלשהי.

אך לעומת זאת, כאשר אתה אומר למישהו "אתה צריך לעשות דבר כלשהו, משום ש... סיבות כלשהן", אתה בעצם אומר לו במסר סמוי, שהדבר לכשעצמו הוא לא מחויב ושבפני עצמו אין בו באמת צורך. אלא הוא קיים רק כדי להשיג תוצאה אחרת. ואתה בעצם מעביר מסר סמוי, שמדובר כאן ברעיון סובייקטיבי / רעיון אפשרי בלבד / רעיון שלא עומד בפני עצמו, אלא רק בזכות סיבות כלשהן.

וכאשר דבר כלשהו נועד להשיג מטרה אחרת, והוא בפני עצמו אין לו קיום עצמאי, זה בעצם גם מחליש את המוטיבציה של האדם להסכים עם אותו הרעיון, וגם בנוסף זה פותח פתח לשאלות בתת מודע של השומע, מהסוג של: האם באמת הסיבות האלו מוצדקות?! והאם באמת הסיבות האלו מחייבות את הביצוע של התוצאה הרצויה?! כי אולי יש דרך להשיג את אותן המטרות בדיוק, גם בדרך עקיפה?!

כך שבעצם בכך, שאתה מוסיף סיבות לנמק איזה רעיון, בכך בעצם אתה גם מעביר את המסר שאומר, שהרעיון לכשעצמו צריך חיזוק, ושהוא בפני עצמו הוא לא הכרחי.

אז איך תדע האם לנמק או לא לנמק את הדברים שלך? תשובה: לפי מה שאתה חושב שיש סיכוי גדול יותר שהוא ישתכנע במה שאתה רוצה לומר לו. אבל נימוקים והוספת סיבות, לפעמים, לא רק שהיא לא מחזקת את הטענה שלך, אלא לפעמים היא גם מחלישה את הטענה שלך.

ועכשיו, אחרי שהסברתי את המשמעות ואת ההשפעה על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר "בגלל X תעשה Y" שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר גם לומר "תעשה Y בגלל X", שהסיבה מגיעה אחרי התוצאה. והשאלה היא, כיצד המיקום של הסיבה, משפיע על החוזק של התוצאה.

והתשובה לכך היא, שמהיבט מסוים, כאשר אתה אומר למישהו "בגלל סיבה כלשהי, תעשה דבר כלשהו", אז ברגע שהאדם שומע את התחלת המשפט שאומרת "בגלל סיבה כלשהי", בכך אוטומטית תת המודע של האדם שומע גם את המסר שאומר לו:

"הדבר הבא שאני הולך לומר לך, הוא לא באמת חשוב בפני עצמו, ואין באמת סיבה שתעשה אותו בפני עצמו, ואתה עצמך לא היית עושה אותו בפני עצמו בלי סיבה, ולכן אני עכשיו הולך לומר לך סיבה כלשהי, כדי שתעשה משהו שלא היית עושה אותו בלי הסיבה הזאת. ומאוד יכול להיות שהסיבה הזאת היא סתם תירוץ, ואולי גם הסיבה הזאת בכלל לא הכרחית בפני עצמה, ואולי גם אפשר להשיג את הסיבה הזאת בדרך אחרת, אבל אעפ"כ תכף אומר לך סיבה כלשהי, כדי לגרום לך לעשות דבר כלשהו, שאם היו אומרים לך אותו בפני עצמו, לא היית עושה אותו". ואת כל המסר הזה, ואת כל המשמעות הנרחבת שלו, כל זה רץ בתת המודע של האדם, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק כלשהו, לפני הטענה.

ובו זמנית ומצד שני, כאשר התת מודע שומע את הנימוק לפני הטענה, הוא שומע גם את המסר שאומר לו: תכף אתה הולך לשמוע רעיון כלשהו, שהוא לא רק שהוא נכון בפני עצמו, אלא יש גם המון סיבות נוספות למה שאתה צריך להסכים איתו. ושאל תחשוב שהרעיון שתכף יציגו בפניך, שהוא סתם רעיון שעומד רק בפני עצמו, אלא שתדע שהוא גם רעיון שמשרת המון מטרות נוספות ואחרות, והוא רעיון מאוד חשוב, שכדאי לך להסכים איתו.

דהיינו, תת המודע של האדם, מסרים סותרים בו זמנית, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק לפני שהולך להגיע הטענה שלאחריו.

ולעומת זאת, כאשר תת המודע של האדם שומע משפט שמתחיל ב"אתה צריך לעשות X, בגלל סיבה כלשהי", אז כאשר תת המודע של האדם שומע את התחלת המשפט שאומרת לו שהוא צריך לעשות X, הוא בעצם מקבל גם מסר נוסף לתת המודע, מסר שאומר: הדבר הזה הוא מספיק חשוב, שאתה צריך לעשות אותו, גם בלי שום קשר לשום דבר אחר בעולם. ואין לך שום זכות / צורך לברר למה אתה צריך לעשות אותו, כי צריך לעשות אותו בלי שום נימוק כלשהו. ואתה צריך לעשות את הדבר, בלי שום נימוקים ובלי שום סיבות כלשהן וזהו.

ומצד שני כאשר האדם שומע את הטענה לפני הנימוק שלה, דהיינו, כאשר הוא שומע "אתה צריך לעשות X" לפני שהוא שומע את המשך המשפט "בגלל Y" הוא גם שומע את המסר שאומר לו: אתה כרגע שומע משהו שאתה צריך להאמין לו, ושאין לו שום סיבות, ושאו שהוא באמת ממש חשוב, או שהוא כולו סתם...
על החיים ועל המוות, לא מת או חי, חי או לא מת, איך המוח מפרש? איך המוח עובד? NLP, לא רוצה למות, רוצה לא למות, לא רוצה לחיות, התאבדות, איך המוח חושב? איך המוח מבין? להתאבד, חיים או מוות
על החיים ועל המוות, לא מת או חי, חי או לא מת, איך המוח מפרש? איך המוח עובד? NLP, לא רוצה למות, רוצה לא למות, לא רוצה לחיות, התאבדות, איך המוח חושב? איך המוח מבין? להתאבד, חיים או מוות
...באופן קצת שונה, ולכן גם המשמעות של החיים והמוות משתנה מאדם לאדם בהתאם להקשר הפסיכולוגי, הנפשי והחווייתי שלו. לסיכום, ההרצאה של אליעד כהן מלמדת אותנו כי האופן שבו אנו מפרשים את החיים והמוות, הרצון לחיות והפחד למות, אינו אחיד, והוא תלוי בדרך שבה המוח שלנו משתמש בשפה, באסוציאציות ובמשמעות הרגשית שאנו נותנים לכל מילה. מהי הפסיכולוגיה של פחד ממוות? איך המוח מפרש חיים ומוות? מה ההבדל בין לא רוצה למות ורוצה לחיות? האם המוח מבדל בין החיים למוות? מה הקשר...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...מהעמדה הקיצונית שהוא עצמו מחזיק בה. כך, במקום שתתנהל התנגשות ישירה בין שני הצדדים, המעריץ נאלץ לעמוד מול אבסורדיות העמדה שלו. למה הקצנה יעילה יותר משכנוע ישיר? אליעד כהן מדגיש כי היתרון של שכנוע באמצעות הקצנה הוא בכך שהוא עוקף את מנגנוני ההגנה של המעריצים. כאשר מתעמתים עם אדם ישירות ומנסים להוכיח לו שהוא טועה, הוא נכנס לעמדת התגוננות. אך כשמסכימים איתו ומקצינים את העמדה שלו מעבר לגבול הסביר, האדם עצמו מרגיש חוסר נוחות, ואולי אפילו מבוכה, מה שמוביל...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
...ולשלוט בתחושות שלו בצורה מודעת. לימוד NLP והבנת המנגנונים של המחשבה מאפשרים לאדם לחוות את מה שהוא בוחר לחוות, ולא להיות תלוי בנסיבות חיצוניות בלבד. הוא מדגים שהיכולת לשכנע את עצמך היא כמו היכולת לשכנע אדם אחר. הוא מתאר זאת בצורה ברורה: שאל את עצמך מה אתה הכי רוצה בחיים, ואז בדוק איך הדבר שיש לך או שאתה רוצה להתרגש ממנו מתקשר לתחושות האלו. ברגע שתבין זאת לעומק, תוכל ליצור ולהעצים את תחושת הריגוש לאורך זמן. כיצד יוצרים ריגושים לטווח ארוך? כדי ליצור...
איך לגרום למישהו להימשך רק אליך? איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית? מראה חיצוני, יופי חיצוני, משיכה מינית, לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך, איך נוצרת משיכה למראה חיצוני?
איך לגרום למישהו להימשך רק אליך? איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית? מראה חיצוני, יופי חיצוני, משיכה מינית, לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך, איך נוצרת משיכה למראה חיצוני?
...גם אם היא לא רזה, צריכה להעניק לו בדיוק את אותו רגש של ערך והערכה שהוא מחפש. אם הוא ירגיש שהוא מקבל ממנה את אותו סיפוק רגשי שהוא חשב שיקבל מבחורה רזה, הוא יפסיק להתעניין במראה ויתמקד ברגש הטוב שהוא מקבל. האם חייבים לשנות את המראה כדי ליצור משיכה? למרות שלכאורה הפתרון הקל ביותר הוא לשנות את המראה לפי העדפותיו של האחר, אליעד כהן מסביר שזה לא הפתרון האולטימטיבי. שינוי המראה הוא רק פתרון שטחי וחלקי. הפתרון האמיתי הוא להעניק לאדם חוויה רגשית כל כך טובה...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
...ספק. ש: אז אם אני רוצה בעצם, שמישהו שאומר שהוא לא היה יכול לעשות משהו ואני רוצה שהוא כן יתחיל להאמין שהוא אולי יכול לעשות. אליעד: שמה זה שונה, כי שמה מאני לא יכול אם תגידי לו אתה יכול, אבל אחרים עם אולי אתה יכול. אוקי, אתה לא יכול? אולי אתה יכול, בא תבדוק, אתה רואה שאתה יכול. אבל אם את רוצה שמישהו ירצה משהו. נגיד שאת רוצה לצאת עם מישהו לאיפשהו את לא שואלת אותו אתה רוצה לצאת איתי, לאיפה אתה רוצה שנצא. הבנת את ההבדל? אם את רוצה לצאת עם מישהו לאנשהו...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח. יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה...
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
...בחיים, או ליצור קשר עם משפחתו, או לקבל אוכל ותרופות. ברגע שזיהית את נקודת התורפה (החיסרון), אפשר להשתמש בה על מנת לתכנן אסטרטגיה לאיתור. מהו העיקרון הבסיסי למציאת אנשים? העיקרון שמסביר אליעד הוא שכל פעולה של איתור חייבת להתבסס על החסרונות של האדם. כלומר, הצורך שלו לשרוד, להתקיים, להיות בקשר או לקבל משהו מהעולם. מי שאין לו חיסרון, למשל אדם שמת או מי שבאמת התאבד וסגר את עצמו במקום בלתי נגיש לחלוטין - לא ניתן למצוא אותו, כי אין לו נקודת חולשה. לדוגמה...
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 3
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 3
...ומאוכזבים, כך יהיה לנו קל יותר לעזור לאחרים להתגבר על קשיים דומים. כיצד גישה חיובית או שלילית משפיעה על מתן מוטיבציה לאחר? לפי אליעד כהן, כדי לעזור לאדם אחר, חשוב מאוד לא להיות שיפוטי כלפי עצמך באופן שלילי. ככל שתהיי פחות ביקורתית כלפי עצמך ותקבלי את עצמך גם כשאת מפחדת או מאוכזבת, כך יהיה לך יותר קל לעזור לאחרים לא לשפוט את עצמם באופן שלילי. הוא מבהיר את החשיבות של אהבה וקבלה עצמית, שמאפשרת לאחר גם לאהוב את עצמו בכל מצב. מהו מאבק המוחות כשמנסים לעזור...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
...ליישם את שיטת השכנוע הזאת בזוגיות? השיטה הזאת יכולה להיות יעילה גם במערכות יחסים ובזוגיות. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג מתלונן על התנהגות בן הזוג השני ואומר לו: אתה צריך לקבל אותי כמו שאני כי אין לי יכולת להשתנות, ניתן להשתמש בטכניקה הבאה. בן הזוג השני יגיב: אני מוכן לקבל אותך כמו שאתה, אבל האם אתה גם מוכן לקבל אותי כמו שאני? אם כן, אז תקבל גם את העובדה שאני לא מקבל אותך כמו שאתה. זוהי מניפולציה הגורמת לבן הזוג להבין שכמו שהוא רוצה לקבל הבנה וקבלה, הוא...
איך לדעת למה מישהו לא אוהב אותך? מה לעשות כדי לגרום לה לאהוב אותך? מה לעשות כדי לגרום לו לאהוב אותך? איך לדעת מה מישהו חושב עליך, איך לדעת מה לעשות כדי שמישהו יאהב אותך? איך לקרוא את המחשבות שלה? איך לקרוא את המחשבות שלו? איך לדעת מה היא חושבת עלי? איך לדעת מה הוא חושב עלי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום לה לאהוב אותי? איך לגרום לו לאהוב אותי? מה לעשות כדי שהיא תאהב אותי? מה לעשות כדי שהוא יאהב אותי? מה מישהו חושב עליך?
...שמכירים אותך ולא רק ממנה, לגבי איך הם חווים אותך ומה הם חושבים שאתה יכול להשתפר, באיזה תחומים וכיוב. כדי שהיא לא תחשוב שזה משהו אישי שלך מולה. בעולם אידיאלי עדיף אפשרי גם, במידה ואתה עושה טיפול תהליך אצל מישהו, אז שהמטפל שלך ידבר איתה וישאל אותה באיזה תחומים לדעתה המטפל צריך לעזור לך להשתפר. במילים אחרות, שזה יהיה יותר רשמי, במסגרת טיפולית, שהיא תרגיש יותר בנוח לדבר מה היא חושבת עליך, במסגרת טיפול מקצועית כלשהי. כי ככה זה נראה פחות אישי שלך מולה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מאמן אישי, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5938 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:12:35 - wesi28