אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השקעה בשיווק ✔שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, השקעה בשיווק, טיפול ב nlp, אימון אישי לפוליטיקאים, איך למכור יותר טוב, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP טיפול, להגדיל את המכירות, טקטיקת מכירות, ראפור, NLP טיפול אישי, לימודי דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע עובדת, הצלחה בשכנוע, שינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, עבודה ב nlp, לשכנע את בעלי, מומחה במכירות, טקסט טיעוני, nlp לצפייה, להתראיין בטלוויזיה, דמיון מודרך nlp, ללמוד רטוריקה, ייעוץ לאישי ציבור, איך ליצור הזדהות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, תעמולה, למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, ללמוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לימודי רטוריקה, יועץ אסטרטגי, תשובות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד.

והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר טוב, לשם כך צריכים להגדיר מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב?

דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה.

דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי.

אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק?

והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע מההפרש שבין ההכנסות מהמכירות לבין ההוצאות של העסק, שכוללות בתוכן את הוצאות השיווק, הרי שאם רוצים למדוד מי עושה שיווק יותר טוב, צריכים לבדוק, איזו חברה יותר רווחית, לפחות מנקודת מבט שיווקית.

לדוגמה: כמה כסף החברה מרוויחה ביחס לכל שקל שהיא מוציאה על הוצאות שיווק? האם וכמה החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי?

כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות.

ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות.

אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך השיווק, הרי שצריכים למדוד, האם וכמה כסף חוזר על כל שקל שמוציאים בתהליך השיווק? מה ה ROI /Return Of Investment / החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי המטרות שלפיהן הגדרנו את מטרת השיווק, ולא לפי שום פרמטר אחר.

עוד אוסיף ואומר, שבמידה ואנחנו רוצים למדוד את ביצועי מנהל השיווק, הרי שכאן מדידת ביצועי מנהל השיווק, היא לא בהכרח בהתאמה לאיכות השיווק. כי אותו מנהל שיווק, עם תקציב שיווקי שונה, עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיו"ב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות.

כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיו"ב.

בקיצור, הנ"ל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח למרות מנהל שיווק גרוע ולפעמים השיווק נכשל למרות מנהל שיווק טוב. וכל מקרה לגופו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: השקעה בשיווק, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, השקעה בשיווק, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? אסור ליצור הזדהות הפצת חומר שיווקי לקוח מתייחס להימנע משתילת מחשבות ניתוח שיטת שכנוע לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק לעבוד במכירות לשאול את הלקוח שאלות לגרום למישהו לא לשקר לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך יעוץ רטורי איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? להביא לקוחות חדשים לעסק מחיר של מוצרים לגרום למישהו לספר להפיץ חומרי שיווק ניהול משא ומתן עסקי איזו הצעה להציע ללקוח? ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל מניפולציות של מנטורים למכירות איך לגרום למישהו לא לעשות? מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? למה קשה לי למכור? איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה? לחשוף את התקציב של הלקוח עלויות תמחור מוצר לגרום למישהו לכעוס על עצמו מוצרי מידע לוותר על הלקוח לשכנע מישהו לא לקנא טעויות בשיווק עצמי איך מודדים תהליך שיווקי? למכור מוצרי מידע פרסום חומרי שיווק מוצר ממשי לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים פגישה פרונטאלית עם לקוח ניהול מכירות למכור את עצמך בראיון עבודה אני לא טוב במכירות ניהול משא ומתן עם לקוחות שינוי עמדות ומכירות מתנגד למכור לשכנע מישהו להתאהב לשכנע מישהו לשחרר שיווק שותפים מפורסמים בפרסומות להיות נחמד ללקוח מקצועיות בעיני הלקוח להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח חשיבה חיובית במכירות גיוס לקוחות השפעה על התת מודע שיווק מידע באינטרנט הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר מניפולציות פסיכולוגיות איזה חומרי שיווק להכין? לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון אל תיתן ללקוח למכור לך למה המשפך השיווקי לא עובד? לא רוצה לרמות את הלקוח חיסכון כספי ללקוח לשכנע אקס לרצות אותך מודל תגמול לאנשי מכירות כוונות שכנוע איך להשפיע על מישהו? איך לשכנע שופטים? תחרות אנשי מכירות להציג ללקוח הטבת הנחה צורך של הלקוח למכור את עצמך ללקוח לקוח קיבל החלטה שגויה האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? שיווק בפייסבוק איך להסביר ללקוח? לאתר את צרכי הלקוח לשכנע אקסים לסלוח לגרום למישהו להגיב איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לעשות? התמודדות עם לקוח השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות להעביר ללקוחות לגרום למישהו לדבר איתך בכנות מניפולציות בזוגיות המוצר השני לגרום למישהו להרגיש טיפש איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? ראיון עבודה לתפקיד מכירות איך להפחיד את הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? לא מצליח למכור ללקוחות לקוח שלא רוצה לשלם לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך טעויות באפשרויות בחירה ללקוח ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר שכנוע ישיר או שכנוע עקיף עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, שיפור מכירות, דיבייטינג בנושאי השקעה בשיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0488 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:56:14 - wesi28