... ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון
תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך ... כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים
תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה ... הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה. דהיינו,
תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר
מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו ... אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק? והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד
תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את ... עד כדי כך שהחברה לא רווחיות. ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה
תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות. אבל בהנחה שמודדים רק את
תהליך השיווק, הרי שצריכים למדוד, האם וכמה כסף חוזר על כל שקל שמוציאים
בתהליך השיווק? מה ה ROI Return Of Investment החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי
התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות
תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי ... עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיוב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות. כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל
תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים ... להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת,
תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא ...