אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בזמן מכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בזמן מכירות, ניתוח טקסט טיעוני, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטת nlp, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע בנים, איך לגרום לאישה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, NLP לימוד, טיפול ב nlp, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, ניתוח רטורי, nlp לימודי, אימון אישי, לימודי רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בחורות, מומחה מכירות, ייעוץ רטורי, מומחה בשיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp למתחילים, nlp בעברית, לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדות לקוח, התנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בזמן מכירות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות בזמן מכירות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להאמין במוצר של עצמי לגרום למישהו להרגיש רע עבורך מוצרים גרועים אין ללקוח כסף הכאב של הלקוח הפוטנציאלי להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח פרופיל הלקוח הבא שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לקוח פוטנציאלי לטפל ב nlp מנהל צריך להיות איש מכירות קריירה במכירות לשפר את יכולת השכנוע להצליח בתפקיד איש מכירות איתור צרכים של הלקוח לעשות מבצע מכירות יצירת אמון באמצעות חומרי שיווק של המתחרים לגרום לאנשי מכירות ללמוד רטוריקה למכור קרח למכור בשוק רווי תחרות איך לשכנע מישהו שיש סיבה? למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר הזדהות רגשית בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח ללקוח למכור לעצמו דרישות במשא ומתן מומחה ל nlp איתור צרכי לקוח לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לקנות לשכנע משקיע להשקיע בך שקרים ומכירות המוח משתכנע למכור את המוצר הכי גרוע לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני מניפולציות של בנימין נתניהו מוצרים פשוטים לפתח מוצר לשכנע בוס למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור משכנע הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף חיסרון של לקוח איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? לגרום למישהו לרצות רק אותך לתכנת את התת מודע לשכנע מישהו לא למות מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? לא לשאול את הלקוח שאלות לשכנע מישהו לקנות מכירות מדלת לדלת הכאב החדש של הלקוח למה לא לעשות מניפולציה? למה ללמוד לשכנע? לרכוש מוצר יקר לשכנע מישהו להרגיש קירבה לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך איך לנהל משא ומתן על המחיר? צורך אמיתי של הלקוח לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח האם כדאי לייצר את המוצר? האם אפשרי לשכנע? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות איך לבקש כסף מלקוח? מנהל כאיש מכירות רטוריקה ניהולית בונה אמון איך לא להזדהות? לגרום ללקוח לרצות לקנות באיזו התנגדות לקוח להתמקד? התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל לשכנע ילד לעשות שיעורי בית הצלחה במשא ומתן לעזור למכור לכדורגל איך לנתח משפך שיווקי? רצון לשכנע לקוח חושש לקבל החלטה לתת ללקוח להשתמש במוצר כריזמה במכירות תסריט שיחה של איש מכירות טעויות בניהול במשא ומתן nlp מומלץ מניפולציות בשתילת מחשבות ראפור נתינה ללקוח בעיות עם לקוחות משרת איש מכירות האם להביא לקוחות חדשים? למכור נדלן הצבת יעדי מכירות סודות ה nlp מה רע באיתור צרכי לקוח? איזה צרכי לקוח לא לאתר? חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, שכנוע, מניפולציות בתחום התנגדויות בזמן מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:11:51 - wesi28