אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בזמן מכירות, ללמוד לשכנע אנשים, NLP שיטות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את הבעל, מסרים תת הכרתיים, לשכנע שכנה, לשכנע מישהו, אימון nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP תת מודע, מכירות ושכנוע, nlp קורס, להעביר מסר תת הכרתי, להתמודד עם התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את המפקד, איך לנתח טקסטים, ללמוד רטוריקה, NLP ערכים, טכניקות משא ומתן, ללמוד nlp בחינם, לשכנע בנות, לשכנע בחורות, איך לשכנע את החברה, לשכנע מורה, לשכנע בחורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אימון אישי למנהלים, לשכנע עובדים, טקסט שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות לקוח, טכניקת nlp, איך לשכנע את הבנק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםזמןמכירותהתנגדויותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירה בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירה בטלפוןהתנגדויות במכירות בטלפוןהתנגדויות במכירה בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בתהליך מכירההתנגדויות מכירה בטלפוןהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירההתנגדות במכירה בטלפוןהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירההתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות מכירה בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירההתנגדויות במכירותהתנגדויות של לקוחהתנגדויות במכירההתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירההתנגדות במכירותהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדויות קניההתנגדות במכירההתנגדות מכירותהתנגדות מכירההתנגדות לקוחהתנגדות קניהתהליךהתנגדותשיחת מכירותלהתמודד עם התנגדויות במכירותהתמודדות עם התנגדויותמה זה מכירותזמן בלי מקוםלקוחמכירה🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים...יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר הנכון. לפעמים, כאשר לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח? אליעד נותן דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד והורה. כשילד מבקש משהו, הוא לפעמים בודק את הגבולות של ההורה שלו, ורוצה לשמוע תגובה חד - משמעית וברורה כמו לא, בשום פנים ואופן...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות...יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון. 4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע. מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר? ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחויבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק את השאלה, האם באמת מחויב שהלקוח ירצה תקופת ניסיון? כי אם זה לא מחויב, ממילא ניתן למכור ללקוח. אז למה הלקוח רוצה תקופת ניסיון? תשובה: כי הוא לא רוצה להפסיד...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח...שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, אז תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמה אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור המוצר הזה. ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מאין לי מספיק כסף לנראה לי שאולי אין לי מספיק כסף. ועוד יש לשים לב, למילה אין לך מספיק כסף למוצר הזה. שהיא בעצם...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, עי הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשנות עמדות של אנשים, עם...כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק טועה. ואם לא תצליח להבין, למה גם הצד השני צודק, זה יקשה עליך מאוד לגרום לשני להסכים איתך. כי אתה בעצם שולל את הקיום שלו, ומאיים על האגו שלו. ואם אתה רוצה לגרום לו לחשוב שגם אתה צודק / רק אתה צודק, הכי קל זה קודם כל להבין אותו. אחכ לגרום לו להבין את עצמו. ולגרום לו להבין שהוא רואה רק חלק מהתמונה המלאה. ושיש עוד צדדים...
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
14:41טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות...הזה לא מתאים לי לא נוח לי השאלה היא האם הוא ראה את זה באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת באופן אובייקטיבי? באופן מכליל דהיינו, אף פעם זה לא מתאים לי, בשום מקרה זה לא מתאים לי אומנם הוא מדבר על עצמו הוא לא מדבר על כולם, שימו לב אובייקטיבי מוחלט זה לא מתאים לאף אחד, המיטה הזאת לא נוחה לאף אחד, סובייקטיבי זה לא מתאים לי אולי זה נוח לכולם לי זה לא מתאים אבל גם בתוך הסובייקטיבי יש אובייקטיבי וסובייקטיבי. מה זאת אומרת? גם בתוך הסובייקטיבי כשהוא אומר לי זה לא מתאים יש תפיסה שאומרת זה לא מתאים לי באופן מוחלט...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי...דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי. והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה שהוא אמר, ומשנים אותה / מחליפים אותה / מחלישים אותה. ועל ידי זה אתה בעצם יכול לשתול מחשבות בראש של הלקוח. מחשבה שגורמת לתת המודע של הלקוח, להחליש את ההתנגדות שלו לביצוע העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה...על השאלות הבאות: אולי ללקוח כדאי לרכוש את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר לא מתאים לו? אולי ללקוח כדאי לרכוש את המוצר, דווקא בגלל שהוא יותר יקר מהמוצרים המתחרים? אולי כדאי ללקוח לרכוש ממני, דווקא בגלל כל הסיבות שהוא אומר שהוא לא רוצה לקנות? אם אתה כאיש מכירות, מסוגל לשאול את השאלות האלו, אתה בכיוון הנכון. כי יש לך מוח גמיש וחשיבה גמישה, כי אתה יודע להטיל ספק ולשאול אולי ההפך הוא הנכון. אבל אם קשה לך לחשוב שאולי ההפך הוא הנכון, אפילו לא כשאלה, כהטלת ספק, כחשיבה, הרי שאתה צריך ללמוד להטיל ספק ולדעת איך אתה...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד...רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, ב 3 דרכים שונות. ונקודת המבט הראשונה היא, נקודת מבט של רק כן. דהיינו, שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא רק כן נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם רק לא נכונים. וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים עבורו, ושרק המוצר שלך, הוא המוצר האחד...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
56:25טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ילמד את...בטענותיו. רק לאחר בירור האמת ניתן להציג פתרונות מתאימים ולסגור את המכירה. איך אפשר להתמודד בצורה חיובית עם סירוב? אחד הנושאים המרכזיים שאליעד מתמקד בהם הוא איך להתמודד עם קבלת לא מלקוחות. הוא מדגיש שהקושי של אנשים במכירות מגיע לרוב מהחשיבות שהם נותנים לתשובה שלילית. אליעד מסביר כי הדרך להתמודד עם קבלת לא היא להפוך אותה להזדמנות להתפתחות אישית, הזדמנות לשפר את היכולת לחקור את המציאות ולהבין אנשים לעומק. לדבריו, אנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהם מייחסים לסירוב משמעות שלילית של כישלון או דחייה אישית...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
13:03איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים...שהלקוח יגיד: לא לא, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה, אז אנחנו נמציא סיבה, אז נגיד לו: טוב תראה, אם אתה לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך מוצר אחר מה הבעיה בלהעלות את הסיבה, מה הבעיה בווריאציה הזאת? שבינתיים הוא כבר חשב על הסיבה האמתית שבגללה הוא התנגד למה שביקשנו ואנחנו לא רוצים את זה, אנחנו רוצים לראות שאיך שהוא יחשוב על זה שהוא מתנגד שכבר אוטומטית כבר תהיה שמה סיבה למה הוא מתנגד, סיבה שתהיה נוחה לנו שהוא יחשוב אותה. ולכן בעצם צריך לשים לב לפי ההקשר, אם אנחנו חושבים שאין...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות בזמן מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בזמן מכירות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בזמן מכירות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בירוקרטים מניפולציה טובה למכור כל דבר מניעת מניפולציות האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך שתילת מחשבות בדייט לגרום ללקוח להחליט לקנות לפרסם את המחיר ללקוח הגדלת מחזור מכירות צרכי לקוח ליצור אמון עם שותפים עסקיים לייצר מודעות למוצר שיווק לעסק חדש לגרום ללקוח לומר לך את האמת לשכנע מישהו לקבל עזרה להישחק במכירות לשכנע אישה לרצות לשכב להסתיר חסרונות של מוצר מוטיבציה לאנשי מכירות למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? התנגדות בשיחת מכירות בטלפון האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה איך להבין לקוח? הצלחה בשכנוע עקיף מתי חשוב ללקוח מי המוכר? לשכנע אדם להיות מאושר לשכנע אנשים האם לשקר ללקוח? משרת איש מכירות לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף כמה חומרי שיווק ליצור? לגרום ללקוח לא לשקר אותך לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה לקוח ששואל כמה זה עולה איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? לשכנע אקס לרצות אותך בקשה בצורה משכנעת התנגדות במכירות בטלפון להסביר את התמחור ללקוח השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע מישהו לא להיפגע על חשבון הלקוח לשתול מחשבה למוכר שכנוע תת ההכרה הלקוח לא צודק איך להציג את עצמך ללקוח? לקוח עושה השוואה לשכנע אנשים להשתכנע החזר השקעה בשיווק איך לשווק מוצר? מתעניין במוצר למכור מוצרים זולים מה לומר ללקוח? האם יש חומרי שיווק מיותרים? לתת ללקוח הצעת מחיר סוגים של עסקאות עם לקוחות התמודדות עם לקוחות בעייתיים השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות לכתוב בהצעת מחיר ללקוח הכפשות של לקוחות לקוח לא קונה ממך האם nlp מומלץ? להשפיע על התת מודע עיצוב מוצר לשכנע מישהו להגיב לגרום למישהו לשנוא את עצמו איך לשכנע עובד? לתת אמון באנשים nlp למומחים אמון עם האקסית מתי להציג את המידע ללקוח? הסכמה עם לקוח ביקורת של לקוחות על העסק שלך חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי במה תלוי אם תהנה למכור? ליצור לקוחות חוזרים להישמע מתנשא כלפי לקוח להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט לקוחות מתלוננים עליך שכנוע של מנהיגי כתות מכירות באמצעות שיווק לשכנע בעל מקצוע לשווק את המוצר התנגדויות מכירות בטלפון תכנון אסטרטגיית שיווק למכור ביוקר למכור את עצמך בשיחת מכירה מכתב בצורה משכנעת רמת אמון להיכנס לתת מודע איך יוצרים ראפור? שכנוע רגשי לשכנע אנשים עקשנים לגרום ללקוח למכור את עצמו איך למכור מוצר? שירות לקוחות לשכנע להתמחות במכירות למכור את המוצרים של הלקוחות שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, להשפיע, רטוריקה בתחום התנגדויות בזמן מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7354 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 03:18:39 - wesi28