אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות לקוח, מה זה nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, דרכים לשכנע אנשים, אומנות הנאום, מטפל nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, איך לשכנע ילדים, NLP עצמי, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp וחרדות, NLP פיקאפ, איך לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לשכנוע, יועץ אישי, איך לשכנע את חברה שלך, הגדלת המכירות, שליטה בתת מודע, חוקים בהשפעה ושכנוע, איך למכור נכון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדות לקוח, ניתוח טקסטים, לשכנע את חברה שלי, nlp קורס, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבעל, איך לשכנע אשה לחזור, התנגדות במכירה, לשכנע את החברים, לשכנע את אבא, זוגיות nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איזה מוצר למכור? איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? מניפולציות והשפעה על אנשים לשווק מוצרי מידע ללכלך על מוצרים מתחרים אתה לא הלקוח של עצמך מוצר יקר מידי לקוח שמח הרגשה של קרבה עם לקוח חומר שיווקי לעשות מבצע ללקוח לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך לקוח שלא מבין את התמחור מוכרים מוצר למכור למישהו פרסום איך לשקם אמון? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים לגרום ללקוח לא לעזוב אותך טיימינג של שכנוע עקיף מכירה של מוצר לקוח מעדיף להתכתב התנגדות בשיחת מכירות בטלפון משפך שיווקי סוגי מוצרים לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות איש שיווק למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? ליצור ללקוח רצון חדש מניפולציות בקריאת מחשבות המוצרים של המתחרים למכור חפץ איך מתמחרים מוצר? תלונות של לקוחות בפייסבוק לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? שיטות nlp לשכנע מישהו לא למות לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות מה רע באיתור צרכי הלקוח? שכנוע טכניקות להגיד לא ללקוח לגרום למישהו לאהוב את החיים לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר למכור מוצרי מידע ללמוד למכור איך ללמוד מכירות? קמפיין שיווקי הערך האובייקטיבי של מוצר איזה צרכי לקוח לאתר? לגרום ללקוח להיות תלוי בך לזהות מניפולציות לקוחות עם דרישות מוזרות השכנוע של ברק אובמה עקרונות שירות לקוחות למכור מכירות איך לשכנע משקיע? לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות להתמודד עם התנגדויות לקוח מכירות דור טו דור שיווק פרובוקטיבי לעבוד במכירות בקלות האם להתחמק משאלה של לקוח? שיפור מכירות לגרום למישהו להגיע למפגש שיווק לפי המכירות חשיבות האיכות עבור הלקוח הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לגרום למישהו לרצות להיות כמוך שיווק אורגני בלבד לקוח שרוצה הנחה מוצרי מזון חוסר ראפור לשכנע שאתה צודק לתת יעוץ ללקוח ביקורות חיוביות של לקוחות לשכנע בעל מקצוע להציג ללקוח דירה לדוגמה חשיפה להמון לקוחות למכור למינימליסט מוצר שלא כדאי למכור אותו איש מכירות חכם טובת הלקוח סודות השכנוע של ביבי להשפיע על התת מודע מוצרים בינוניים ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר איך להציג ללקוח מחיר? מוצר שלא שווה למכור אותו לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך ראפור למתקדמים בירור צרכים של הלקוח דוגמאות למניפולציות להביע הזדהות לעזור לאיש המכירות לקוחות מבושלים לשכנע מישהו לשמוח לא להתעקש עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, להשפיע, הדרכת מכירות בתחום התנגדויות בזמן מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6406 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 14:20:49 - wesi28