אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע אנשים בטלפון, עבודה ב nlp, להתראיין בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול nlp, מסרים תת הכרתיים, טכניקות משא ומתן, איך לשכנע את החברים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מסרים לתת מודע, סודות הרטוריקה, NLP התניה, nlp דוגמא, לשתול מחשבות, לשכנע בחורה לצאת איתי, שיטות לשכנע אנשים, הזדהות רגשית, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP תבניות, סודות הסוגסטיה, לשכנע את הבוס, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, ללמוד איך לשכנע, מומחה מכירות, איך לשכנע עובדת, איך לשכנע את ההורים, איך לשכנע לקוח לקנות, nlp גישת, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ייעוץ רטורי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות במכירות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בוס לגרום למישהו להגיע מסע הלקוח במחלקת המכירות לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לקוחות עם דרישות מוזרות שתילת מחשבות ללקוח באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? מניעי הרכישה של הלקוח לשכנע מישהו א מיני האם המוצר יקר? להכיר לקוח אגרסיביות כלפי לקוח חשיבה יצירתית במכירות מניפולציות של הקורונה לגרום למישהו לחזור להתמודד עם התנגדות לקוח הפצת חומרי שיווק פרסום חומר שיווקי אימון שיווקי איך לגרום למישהו לתת? ליצור משפך שיווקי איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? השפעה חברתית האם השיווק טוב? לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה להתייחס לבוס כאל לקוח לשכנע אקס להתגעגע אליך שיטת שיווק זיהוי הכאבים של הלקוח לתת אמון מחדש אחרי בגידה להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך כמה לשלם על מוצר? תועלת של לקוח להצליח במכירות שיטות לשכנע מנהלי מכירות תהליך מכירות ליצור משפך שיווקי אורגני להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח להתנסות במוצר בחינם שיווק חומרים מקצועיים למכור או לקנות ראפור ליצירת כימיה אמון בשיחה לפרט את הצעת המחיר ללקוח לא רוצה עוד לקוחות תהליך של איתור לקוחות האם לתת הנחה ללקוח? לשכנע מישהו לא למות להסביר ללקוח את התמחור משבר אמון אחרי בגידה איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לגרום למישהו לא לחזר אחריך לגרום ללקוח לאהוב לכתוב בהצעת מחיר ללקוח לקרוא ללקוח בכינוי עדויות של לקוחות שימוש בשם הפרטי מול לקוח איך מתמחרים מוצר? להפעיל לחץ על לקוח לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר למה קשה לעבוד במכירות? לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה להימנע משתילת מחשבות להשפיע על צרכנים האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? אפשרויות בחירה ללקוח איך לרכוש מוצר יקר? איכות מוצר קושי למכור את עצמך שימוש בשם הלקוח לגרום למישהו לרצות דווקא אותך להבין לקוח אובדן לקוחות והעלאת מחירים לעבוד עם לקוחות בעסק סוגים של עסקאות עם לקוחות איך לשכנע שיש סיבה? למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לשקם אמון לקוח לא סוגר עסקה שאלות של הכאב של הלקוח למכור למישהו מוצר הלקוח הוא לא אתה אילו מוצרים למכור? שיטה לשתילת מחשבות לקוח שאומר יקר לי מניפולציות של גורואים לכסף איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? תסריט שיחה יוצאת ללקוח למכור רעיון חוויית הלקוח בתהליך המכירה למכור תפקיד טיפים לאנשים מכירות איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אמצעי שכנוע בטקסט למכור יעוץ למשכנתאות מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? דיבייט מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, לשכנע, משא ומתן בתחום התנגדויות במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 05:05:57 - wesi28