והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?
אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.
אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.
ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?
ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.
לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.
ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.
ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.
היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.
לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.
ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.
כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.
אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.
ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?
ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.
לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.
ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.
ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.
היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.
לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.
ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.
כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
...שהחשש העמוק ביותר הוא התחושה שמישהו אחר ייכנס בדיוק לאותו המקום שהיה לו בחיים של האקסית, מה שלכאורה סוגר את האפשרות לחזור אליה בעתיד. הפחד הזה נובע מתחושת האיום על הערך העצמי: אם היא מצאה לי מחליף, כנראה שלא הייתי מיוחד כל כך. למה הידיעה שיש מישהו חדש מגבירה את הכאב? אליעד מסביר כי ברגע שמתגלה שיש מישהו חדש בחיי האקסית, עולה החשש שמישהו אחר כבר ממלא לה את הצרכים שהקשר הקודם סיפק, ולכן נוצרת תחושת חוסר אונים. כשהמקום שלך כבר נתפס, הסיכוי לשוב להיות...
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
...מתוחכמות ליצירת חיסרון או הגדלת חיסרון באנשים כדי להניע אותם לפעול בדרך הרצויה, אפילו במצבים שבהם הם חושבים שהם כבר מילאו את רצונם באופן מלא. איך לשכנע אנשים לעשות משהו? יצירת חיסרון פסיכולוגי מניפולציות פסיכולוגיות על אנשים איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא חושב שיש לו? שיטות שכנוע אפקטיביות כיצד להגדיל רצון של אדם? ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים אותו? אליעד: מישהו שחושב שאוהבים אותו מה נקודת התורפה שלו. זאת השאלה? ש: כן. מה אני...
מיומנויות הבעה, איך לבטא את עצמך? איך להתבטא נכון? איך לנסח שאלות? הבנת שאלה וכתיבת תשובה, איך לנסח תשובות? הבעה בכתב, הבעה בעל פה, איך לנסח שאלה? איך לנסח תשובה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להבין מישהו? מיומנויות תקשורת
...ולכן גם לא תקבל תשובה ברורה. הוא מדגיש שככל שהבעיה יותר מורכבת ורחוקה (כמו האם יש משמעות לחיים?), כך חשוב שהניסוח יהיה מדויק במיוחד, אחרת קשה מאוד להגיע לתשובה. מה הקשר בין זיכרון להבנת השאלות? אליעד מסביר שהזיכרון תלוי בהבנה. אם אתה לא זוכר את השאלה או לא זוכר מה בדיוק נשאל, סימן שלא הבנת אותה באמת. כשאתה מבין כל מילה בשאלה, אתה זוכר אותה בצורה טובה יותר וקל לך לענות בצורה מדויקת. איך נכון לענות על שאלות כדי להימנע מבלבול? אליעד מדגיש שהתשובה צריכה...
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ גורואים, הערצה לגורואים, מניפולציות של מנטורים
...מרחוק. אם אתה מעריץ מישהו כי הוא עשיר, הפוך גם אתה לעשיר כמוהו. אם אתה מעריץ מישהו כי הוא חכם, למד והתפתח עד שתהיה חכם לפחות כמוהו. הרעיון הוא לא להישאר בעמדה של הערצה פאסיבית, אלא לשאוף להשיג את התכונות הרצויות בעצמך. מה הבעיה בגורו שתמיד מוצא חן בעיני כולם? גורו (או מנטור, פוליטיקאי ואיש ציבור) שרק מנסה למצוא חן בעיני כולם, לעולם לא יאמר דברים שנוגדים את דעת הקהל. אם כולם שומעים ממנו רק מה שהם רוצים לשמוע, למעשה לא נשאר שום דבר ייחודי או מחדש בלימוד...
החזרת אקסית, יצירת קשר עם האקסית, מה לומר לאקסית? שיחה עם האקסית, איך לשכנע את האקסית? איזה מסר להעביר לאקסית? איך להראות לאקסית שהשתנתי? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך מחדש? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לחזור לאקסית?
...הזה, השיחה עם האקסית תהיה אפקטיבית ואמיתית יותר. איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך לשדר לאקסית שהשתנית באמת? איך לגרום לאקסית לריב עם בן הזוג החדש? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לשכנע את האקסית לתת לך הזדמנות נוספת? איך ליצור קשר עם האקסית שחסמה אותי? מה לומר לאקסית בשיחה הראשונה לאחר פרידה? המסר שיש להעביר לאקס במידה ורוצים לחזור אליו כאשר רוצים לחזור לאקס לאחר פרידה, חשוב להבין שמדובר בתהליך של מכירה, כלומר, לגרום לו לשקול מחדש את האפשרות להיות...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
...נכונים, יכולת למכור את המוצר ובסופו של דבר להחזיר את ההשקעה וליצור רווח. מה בודק המשקיע לפני שהוא משקיע? משקיע ישאל כמה כסף אתה צריך, באיזה טווח זמן הוא עשוי לקבל אותו בחזרה, מה הסיכוי להרוויח ממנו, ומהן האלטרנטיבות להשקעה. הוא ירצה לדעת מהו השוק שלך, מי הלקוחות, מהם המתחרים, ומהן הערכות הטובות והגרועות ביותר לגבי הצלחת המוצר. לדוגמה, אם תאמר שאתה זקוק למיליון דולר, המשקיע ירצה להבין מדוע לא צריך עשרה מיליון, מתי בדיוק תחזיר לו את ההשקעה ומהו הרווח...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
...יכולים להעביר לתת המודע של העובד, את המסר שאומר, ש 1 - לא נפטר אותו. 2- לא ננקוט נגדו בהליכים פליליים. כדי שאם הוא יחשוב מראש, שלא הולך לקרות לו הדברים הרעים האלו, כנראה שהוא פחות יחשוש לומר את האמת כפי שהיא. וכמובן שבמקביל לזה, רצוי וכדאי ליצור אצלו תמריץ אקטיבי, לסיפור האמת. דהיינו, שלא רק שלא יהיה לו אינטרס לשקר לך, אלא שגם יהיה לו אינטרס לרצות לומר לך את האמת. או לדוגמה שהוא יחשוב שיקרה לו רע, אם הוא ישקר לך, בגלל שהוא שיקר לך, אבל שהוא לא יחשוש...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...הוא מחויב, כל שינוי יגרום לך לחשוש. שכנוע תת הכרתי - איך לגרום למישהו לא לפחד? הדבר המרכזי כאן הוא שכנוע תת הכרתי. כאשר אתה לא מנסה לשכנע את האדם בצורה ישירה, אלא מדבר איתו על נושאים אחרים שקשורים, כל שינוי מחשבתי יקרה בתת המודע שלו. לדוגמה, במקום להדגיש את היתרונות של הצעד שהוא מפחד לבצע, אפשר להכניס לתודעתו רעיון על ידי סיפור או שיחה על נושא שאינו קשור ישירות לצעד שהוא אמור לקחת. כך הוא יתחיל לחשוב שאולי כל מה שהוא חושש ממנו לא בהכרח נכון. האם...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
...את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר וכאן אסביר, עוד אפשרות איך להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית. לדוגמה אתה הנדימן ולקוח שואל אותך כמה יעלה לו שתגיע אליו לתלות לו תמונה בבית. ונניח שאתה אומר לו שזה יעלה לו 300 שח. ואז הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שהתמונה עלתה לו 50 שח ולתלות אותה יעלה לו 300 שח, שאין בזה היגיון ושזה לא הגיוני. אז במקרה הזה לדוגמה, איך באפשרותך לענות לו? אז ברמת העיקרון יש המון דרכים איך לענות ללקוח שאומר יקר לי ואיך...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
...שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות אפשריים. יש לדוגמה פתרון אפשרי, שהוא לגבות כסף מהלקוח שלך, בתמורה לכך שאתה מספק לו הצעת מחיר. וזה כמובן אפשרי רק למי שיש לו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לו כסף בתמורה לזה שהוא מכין להם הצעת מחיר. כמובן שבהצעת המחיר שאתה מכין ללקוח, אם אתה גובה עליה כסף, הרי שהצעת המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331
שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים
- הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: שכנוע אנשים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
בכל עניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ
050-3331-331
☎️
🔔 הרשם לקבל עדכונים 🔔 ערוץ WhatsApp ערוץ YouTube הקבוצה Facebook עדכונים בדפדפן


☎️
🔔 הרשם לקבל עדכונים 🔔 ערוץ WhatsApp ערוץ YouTube הקבוצה Facebook עדכונים בדפדפן
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, לשכנע, דיבייטינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות -
עכשיו 22_05_2025 השעה 18:05:41 - wesi28