אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מאמן עסקי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפול בשיטת nlp, nlp מזה, לימודי שכנוע, תכנות התת מודע, לשכנע לקנות מוצר, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP ומכירות, לשכנע את, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לשכנע אנשים בכל דבר, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp השפעה על אחרים, התנגדויות במכירה, אומנות הפרזנטציה, שיטות nlp, שיפור יכולת שכנוע, עזרה איך לשכנע, הרצאות nlp, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, התנגדות מכירות, שיפור כושר שכנוע, לשכנע את הבוס, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, השפעה על אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות במכירות, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להקשיב לך טעויות של מנהלי מכירות הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה הדעה של הלקוח על המתחרים לשכנע את הילד להשתמש בראפור ליצירת כימיה לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו לסמוך עליך מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? אומנות השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע ילדים לגרום ללקוח להסכים לשתול מחשבה שלילית חוסר הבנה של לקוח את המחיר מניפולציות רכישה לדפוק לקוח להציג ללקוח סדנת מכירות איך להכיר את הלקוח? לגרום למישהו לא להיקשר מהות הרצון של הלקוח לבטל עסקה עם לקוח שיווק למתחרים מומחה שכנוע חוק סימון מוצרים הזדהות עם הלקוח לגרום למישהו להשתכנע ברעיון מוצרים מצוינים לקוח לא קונה ממך איך להגדיל מכירות? לשכנע מישהו לקבל את ההצעה לדבר בצורה משכנעת לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לתת הצעת מחיר ללקוח איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טכניקת nlp לשכנע את הלקוח לרכוש להצליח להיות איש מכירות הגדלת אמון של לקוח במוצר nlp לימודים שקרים במכירות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? לקוח שרק המחיר חשוב לו לא רק למכור את המוצר לוותר על הלקוח להבין את צרכי הלקוח אנשי מכירות מרמים לקוחות לקוח לא בטוח בעצמו טיפים לאיש מכירות אומץ למכור ללמוד לעשות מניפולציות מניפולציות של מאמנים להתאים את המכירה לצרכי הלקוח לעזור ללקוח להחליט הגדלת כמות לקוחות לקוח מבקש בקשה איך ליצור אמון? לשחק עם התת מודע האם אפשרי למכור מוצר ללקוח? איך עובדים מבצעי מכירות? לגרום למישהו לא להאמין להיות תותח במכירות איך לשכנע לקוחות? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מחיר שונה ללקוחות שונים לגרום למישהו לחשוב שהשתנית כמה כסף לבקש מהלקוח? האם אני עושה שיווק טוב? למכור ללקוח בהתכתבות לתאם פגישה פיזית עם הלקוח לקוח לא רוכש מוצר יקר משא ומתן על השכר לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון ללמד את אנשי המכירות למכור החזר השקעה שיווקית איך למדוד את איכות השיווק? השיווק כתוצאה של המכירות לנהל משא ומתן על מחיר המוצר זול איך מתמחרים מוצר? לשכנע את המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב מתי ליצור ללקוח רצון חדש? למכור עסק איך להפחיד את הלקוח? הקשר שבין שיווק למכירות שיטה לשתילת מחשבות שכנוע מוסווה איך לזהות את התנגדות הלקוח? לגרום למישהו לבקש עזרה שיווק יהפוך את המכירות למיותר לשכנע באמצעות הומור אימון למכירות החלטה של לקוח לגרום ללקוחות לרדוף אחריך להכיר את הלקוחות שלך מחיר שמותאם אישית ללקוח מתי לעצור שיווק? מאפיינים טכניים של מוצר עיזים במשא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, טיפים, אימון אישי בתחום התנגדויות במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 05:11:14 - wesi28