אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, nlp הצלחה במכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, למכור יותר, לשכנע את הבעל, לשכנע שופט, התמודדות עם התנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, דמיון מודרך, ניהול משא ומתן, מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע בנות, שינוי עמדות, טיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע בראיון, לשכנע גבר להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לימודי רטוריקה, לשכנע את עצמך, לשכנע אשה להתחתן, איך למכור יותר טוב, לשכנע אשה להיות איתך, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך למכור, התמודדות בראיון, לשכנע בחור, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, NLP טראומה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לגרום לגבר, nlp לימוד בחינם, לשכנע לקוח לקנות, תורת המשחקים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בעל עסק שכנוע שתמיד עובד לגלות מה התקציב של הלקוח לשכנע מישהו לדבר איתך לשמר לקוחות לגרום למישהו להעריך אותך למכור עסק מוצרים רעים נישה שיווקית למכור הרבה בזול או מעט ביוקר שכנוע להגדיל מכירות האם לוותר על הלקוח? שיקולים בבחירת חברת שיווק לקבל לא מלקוחות ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק למה הלקוח שונא אותך? איך לשכנע מישהו לא להאמין? כוונות שכנוע חוקי ההזדהות מתי לתת הנחה ללקוח? מה זה משפך שיווקי? לקוח לא טוב לקוח ממש לא מבין את המחיר איך להציג מוצר? אסטרטגיות שיווק נסיגה במשא ומתן האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לגרום למישהו להיות תלוי שכנוע מהר מידי אמון עם לקוח מבחן לאיש מכירות לגרום לאנשים לטעום מהמוצר fomo של לקוחות קושי למכור לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים איך מודדים קמפיין שיווקי? לשכנע לקוח לקנות אין תשובה לשאלה של לקוח לגרום למישהו לומר את האמת מרגיש לא בנוח למכור טעויות בתהליך שכנוע לקוח לתת תשובה שלילית ללקוח לגרום למישהו לרצות לחיות שיחה עם לקוח מיתוג מוצרים זולים איך להכיר לקוח? בלי לרמות את הלקוח מה קובע את מחיר המוצר? כל אחד יכול להשתכנע מניפולציות שיווקיות להגיע ללקוחות במהירות להתמודד עם מצב של קושי למכור מה הלקוח מקבל מהמוצר? לגרום למישהו ללכת חשיבות איש המכירות בארגון איך לשתול מחשבות לאקס? להרחיב את סל המוצרים להתחרות על המוצר האיכותי ביותר מוצר זהה בדיוק למוצר שלך להוזיל מוצר לאתר את הצרכים של הלקוח לשכנע גבר לתת אמון מחדש לשכנע מישהו להביא ילדים לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר לשכנע מישהי לקוחות שרוצים לרכוש ממך מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איש שיווק יעוץ למנהלי שיווק לגייס איש מכירות להציג ללקוח מחיר האפשרות הכי טובה של הלקוח תכנון חומרי השיווק לשכנע את השופט בבית המשפט ללקוח אין כסף תהליך של יצירת חומרי שיווק מוצר יוקרתי עדויות של לקוחות שטויות של nlp לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך למכור ללקוח את המוצר לגרום לאקסים לתת בך אמון צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק לשכנע עובד לבצע איזה חומר שיווקי ליצור? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לשקר ולהצליח למכור יסודות השכנוע לא רק למכור את המוצר מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? פגישה עם לקוח מה הלקוח צריך? לאהוב מוצר האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לקדם את העסק גם בלי לקוחות מעורבות רגשית מול לקוח האם למכור רכב? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, משא ומתן, סוגסטיה בתחום התנגדויות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2188 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 16:08:03 - wesi28