אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בשיחת מכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בשיחת מכירות, התנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP למטפלים, לשכנע את ההורים, nlp לחינוך ילדים, גישת NLP, איך לשכנע את הילד, איך לשכנע את המנהל, סודות ההשפעה הסמויה, דרכים לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp לצפייה, איך לשכנע לקוח, NLP עובד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, קורס nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP פחדים, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לשכנע את המורה, NLP דוגמאות, טקסט טיעוני, שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע אשה לחזור, nlp לימודי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, ללמוד לשכנע, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, nlp חינם, nlp בעברית, הכוח לשכנע, הדרכה אישית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בשיחת מכירות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בוס כלקוח מלאי מוצרים למה הלקוח לא קונה ממך? לגרום ללקוח לקנות לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע מישהו לא להתאהב במישהו איך לשכנע מישהי? למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה להסביר ללקוח למה המוצר יקר לשכנע מישהו לא ממוקד לסרב למכור איך עובד התת מודע? אין תשובה לשאלה של לקוח למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? לשכנע מישהו לא לשקר לגלות ללקוח סודות עמלת מכירות של המוכר מניפולציות במערכות יחסים שיטות שכנוע סמויות שירות לקוחות להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור סוגי שאלות של לקוחות התת מודע שלך לשכנע ילד להירגע למכור מוצר שקשה למכור אותו להיות איש מכירות תותח חשיפה ללקוחות פוטנציאלים לקוח רע חוויית לקוח מה הכי כדאי למכור? איזה חומר שיווקי ליצור? למכור בזול איך למכור ללקוח? לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות איך לשכנע לקוח לקנות? לגרום למישהו לא להאמין באלוהים איך לשכנע עובדים? ליצור הרמוניה עם לקוח תגמול בהתאם למכירות לשכנע אנשים עקשנים לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים לשתול ללקוח מחשבה לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר איך לשכנע? לתת שירות טוב ללקוח לענות ללקוח שמבקש הנחה שיווק מידת התאמה של מוצר לשכנע מישהו לא לפחד לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק לא אוהב למכור הוצאות השיווק והמכירה לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לשכנע מישהו לא לאהוב מילים משכנעות למכור את הרכב אמון ואמפתיה תכנון תהליכי שיווק לחלץ לאחור במשא ומתן לנצח במשא ומתן לשכנע את עצמי למכור רק מוצרים איכותיים איפה ללמוד איך לשכנע? מה הלקוח חושב שהוא צריך? להצליח במשא ומתן לתת הנחה ללקוח ביחס למוצר פוטנציאל שיווקי לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו לגרום למישהו להיות מוכן לשכנע את השופט בבית המשפט ניהול אנשי מכירות השפעה סמויה האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איש מכירות שקרן יעד של מכירות משפך שיווקי אורגני לסגור עסקה עם לקוח לשכנע מישהו להרגיש ייחודי לשכנע מישהו להרגיש קירבה למכור עט בראיון עבודה דרך החשיבה של הלקוח לא אוהב למכור ללקוחות למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? לקוח רוכש מוצר לדבר נכון עם לקוח שיווק גלוי או שיווק סמוי איש מכירות לא טוב roi שיווקי שיווק באינטרנט התנגדות בשיחת מכירות פרסומות בטלוויזיה מניפולציות של מנטורים לכסף שם חיבה של הלקוח nlp דמיון מודרך ניהול מנהלי מכירות איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? לגרום למישהו להרגיש מחויב באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, להשפיע, פרסומות בתחום התנגדויות בשיחת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 11:58:45 - wesi28