אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, דמיון מודרך nlp, אסטרטגיה שיווקית, לנסח טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, סדנאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את חברה שלי, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע את בעלי, איך אפשר לשכנע אנשים, דמיון מודרך ו nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP המלצות, לשכנע שכנה, סדנת nlp, שיווק, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות קניה, איך לגרום לגבר, להתמודד עם התנגדויות לקוח, nlp בחורות, NLP תקשורת, מה זה nlp, nlp וחרדות, להתמודד עם התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, להתכונן לראיון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שכנוע אקראי לתעדף את הכנת חומרי השיווק לגרום למישהו לרצות להתאמן לקוח חושש לקבל החלטה לטפל ב nlp לגרום לאנשים להשתכנע במה תלוי אם תהנה למכור? שיטת השכנוע של ביבי נתניהו מומחה לתת מודע טעויות של nlp לאהוב עבודה במכירות משכנעים לקוחות לא מוכן להשתכנע סוגים של משא ומתן לשכנע ילד לחשוב חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה לתת הצעת מחיר ללקוח שימוש במילים של הלקוח שכנוע מהיר טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח למכור מוצר בלי חשק ליצור אמון עם שותפים עסקיים ליצור אמון עם אנשים לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה משא ומתן על שכר בראיון עבודה לשכנע בכל דבר איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? למכור מוצר כשאתה לא במיטבך החדרת מסרים לתת מודע לתמחר מוצר יותר יקר אנשי מכירות רעים לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב למכור לאנשי מכירות למכור בלי מצב רוח שכנוע לגרום למישהו שאפשר להשתנות יכולות השכנוע וההשפעה אנשי מכירות מתחילים יצירת אמון עם לקוח איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך עובדות פרסומות? לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק הקשר שבין שיווק למכירות nlp זה שקר מתי לא לשכנע? איש מכירות אמיתי לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו איך להציג ללקוח הנחה? לקוחות בתהליך מכירה שיווק לגרום ללקוח להתחבר איתך לקוח חושש מתגובה לאהוב את המוצר לשכנע בעל סמכות למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה סוגי מוצרים להציע ללקוחות הלקוח מחליט יסודות הרטוריקה מיתוג מוצרים זולים לסרב למכור לשכנע מישהו לרצות אותך לשכנע מישהו להביא ילדים להתעלם מהשאלה של הלקוח התועלת של הלקוח מהמוצר למכור מוצרים להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר יצירת תוכן שיווקי מקצועי לא רוצה מוצר לשכנע לקוח להרגיש טוב לגרום למישהו לא לעשן לטפל בהמון לקוחות סוגים של חומרי שיווק שכנוע קשה איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? למכור גם מוצרים פגומים למה הלקוח עוזב את המתחרים? מחיר מכירה של מוצר לשכנע מישהו לשנוא אותך לחשוף את המחיר ללקוח סוגסטיה nlp למכור בשיחת טלפון מניפולציות של מנטורים למכירות ממי ללמוד מכירות? מסע שיווקי האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? הדרכת מכירות לאנשי מכירות להציג ללקוח שירות שפת הגוף של לקוח השמה לאנשי מכירות לנסח מכתב משכנע מקצועיות בעיני הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח? ראיון עבודה לתפקיד מכירות לבחור חברת שיווק לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור לגרום למישהו להיקשר תכנון קמפיין שיווקי לגרום למישהו להימשך אלי לשכנע אישה לשכב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, מניפולציות, שינוי עמדות בנושאי התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:12:11 - wesi28