אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שתילת מחשבות, הכנה לראיון בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ייעוץ לאנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע ילד, איך למכור יותר טוב, סודות הרטוריקה, לשכנע בוויכוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, קורס דמיון מודרך, דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP הסבר, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לשכנע, שיטות לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
למה כל כך קשה לעבוד במכירות?

אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל "לא" מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר.

אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך.

למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים "לא" מלקוח?

הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל סירוב גורם לו להרגיש תסכול וחרדה, כיוון שהמשמעות של הסירוב היא הפסד כספי ישיר.

אליעד מציע לנתח את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע "לא", הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שה"לא" כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו.

איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח?

אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח:
  1. להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל "לא", התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל.
  2. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה "לא" בדרך להצלחה.
  3. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות.
  4. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל "לא" יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי.
מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות?

אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים:
  • סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אדם אחר האם לספק מוצר ללקוחות? לשכנע מישהו ללכת לטיפול אין מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות לשכנע מישהי להתאהב בך למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לשכנע אנשים עקשנים מה הלקוח שלך רוצה? שימוש בשם הפרטי מול לקוח ביקורות שליליות של לקוחות שיפור מחלקת מכירות לעניין לקוחות בניית אמון מחדש מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? ערך אובייקטיבי של מוצר לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית ניהול משא ומתן עם אויב למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? תכנים שיווקיים מקצועיים לשפר את היכולת שלך למכור מנטור מכירות נקבע מחיר של מוצר להשפיע על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר איפה ללמוד nlp ושכנוע? ניהול משא ומתן עסקי הדרכה לאנשי מכירות להפר אמון להגן על עצמך משתילת מחשבות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית להשקיע בשיווק מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי למכור ללקוח מטבח למכור את עצמך בזוגיות איך לבנות אמון? תכנים למשפך שיווקי ליצור אמון עם אנשים לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו לענות לך כן איך מנטור מכירות משכנע עסקים? נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך מה הלקוח מחפש? לא ניתן לשכנע הבנה של לקוח את התמחור חוקי שכנוע למכור בהתכתבות לשכנע מישהו לרצות לחיות לסחוט לקוחות למכור קרח לקוחות קיימים האם לוותר על הלקוח? למכור את עצמי בביטחון עצמי שאלות של לקוח למכור לעובדים לדבר עם הלקוח עיצוב באנר שיווקי איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? לענות ללקוח תשובה תחושת זרות עם לקוח לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך תקציב של הלקוח איך מראיינים אנשי מכירות? לשדר מקצועיות מול לקוח מה הוא התת מודע? להתיש לקוח מסרים של קמפיין שיווקי למה ללמוד למכור? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לקוח לא רוכש תכנון משפך שיווקי תקציב של לקוח להתווכח עם לקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף להאמין במוצר של עצמך לגלות מה התקציב של הלקוח למתג מוצר יקר למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה אחריות על מוצר כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? לפטר לקוח שכנוע קשה מניפולציות של אנשי מכירות מומחה לשיווק איך לעשות שכנוע? הרגשת זרות עם לקוח לשכנע לקוח לרכוש מוצר להשפיע על עצמי לגרום למישהו לסלוח לעצמו האם אני עושה שיווק טוב? איפה ללמוד nlp? להתגונן ממניפולציות איך לקוח מפרש את התמחור? איך מוכרים מוצר יקר? לגרום למישהו לרצות פחות משהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מכירות, רטוריקה בנושא התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:28:24 - wesi28