אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, איך לשכנע מישהו, איך לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, גישת ה nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, ייעוץ תקשורתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, דמיון מודרך ו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע גבר להתחתן, NLP טיפול אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp לצפייה, מסרים לתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, תורת המשחקים, דיאטת nlp, להשפיע על תת המודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מניפולציה, איך לשכנע ילדים, איך לשכנע את הלקוח, nlp גישת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP עוגן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
למה כל כך קשה לעבוד במכירות?

אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל "לא" מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר.

אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך.

למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים "לא" מלקוח?

הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל סירוב גורם לו להרגיש תסכול וחרדה, כיוון שהמשמעות של הסירוב היא הפסד כספי ישיר.

אליעד מציע לנתח את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע "לא", הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שה"לא" כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו.

איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח?

אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח:
  1. להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל "לא", התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל.
  2. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה "לא" בדרך להצלחה.
  3. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות.
  4. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל "לא" יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי.
מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות?

אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים:
  • סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...פוליטיקה, ולהשליך את ההתנגדות שלו על דמות פוליטית שנלחמת על כבודה. כאשר האדם מצדיק את העמדה של הדמות הפוליטית, הוא למעשה מתמודד עם ההתנגדות האישית שלו באופן בלתי מודע. איך גורמים לאדם לחשוב שהוא הגיע למסקנה בעצמו? אליעד מתאר כיצד לגרום לאדם לחשוב שהוא עצמו הגיע למסקנה הנדרשת. הדבר נעשה על ידי שיחה עקיפה ויצירת דימויים שאותם האדם יאמצו באופן טבעי לתוך החשיבה שלו. לדוגמה, בשיחה רגילה על אוכל, אומרים שלכל מנה יש יתרונות וחסרונות. האדם עושה השלכה לעצמו...
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...להוכיח הצלחות כי היא נמצאת מחוץ לשלטון. הוצגה דוגמה על מוסך: אם אתה בא למוסך וכל פעם מחדש הרכב מתקלקל, אולי תעדיף בסוף לנסות מוסך אחר, כי כבר אין לך אמון בכך שאותו מוסך באמת יכול לפתור את הבעיה. זו אנלוגיה ברורה למנהיג שמבטיח כל הזמן לתקן בעיות, אך הבעיות ממשיכות להתרחש. מה הקשר בין מנהיגות לבין אחריות? אליעד כהן התייחס לסוגיית האחריות של המנהיג כלפי האזרחים. הוא טען שאם מנהיג לוקח אחריות רק על הטוב אבל מתנער מאחריות לכל הרע שמתרחש בזמן כהונתו, זו...
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
...זו רק אפשרות ולא עובדה. מדוע אנשים נוטים ליפול להוכחה בדרך השאלה? אנשים נופלים לטעות זו כי קשה להם להודות במצב של חוסר ודאות. אליעד כהן מסביר שהאדם מתקשה לומר אני לא יודע, ולכן במקום להשאיר את השאלה פתוחה, הוא מעדיף לתת תשובה כלשהי, גם אם היא לא מבוססת ולא אמיתית. זה יוצר תחושה של סדר וביטחון, אך בעצם זו אשליה. הוא מדגיש נקודה חשובה נוספת: אם אדם לא יודע להסביר משהו, אין בכך הוכחה שההסבר שהמציא חייב להיות נכון. למשל, אדם שלא יודע איך נברא העולם יכול...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
...יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק...
גבר מבוגר, בחורה צעירה, גרוש עם ילדים, איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, טיפים להיכרויות, טיפים לדייטים, איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לחזור לאקסית? להחזיר את האקסית, איך מחזירים אהבה?
...גרוש עם ילד. הוא מתאר מצב שבו הגבר המבוגר מנסה לשכנע את הבחורה הצעירה להתגבר על הפער ביניהם, על אף החששות שלה. הבחורה אומרת שהיא לא רוצה אותו משתי סיבות עיקריות: הגיל שלו (הוא מבוגר ממנה בכעשרים שנה), והעובדה שיש לו ילדה מנישואים קודמים. אליעד מסביר שכשבחורה אומרת שהיא לא רוצה אותך מסיבות מסוימות, יש צורך תחילה לברר לעומק את המשמעות של אותן סיבות. מדוע חשוב להבין את הסיבה האמיתית לסירוב של הבחורה? אליעד מסביר שכשבחורה מציגה סיבות, כגון פער גילאים...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט, הרי שאם תסביר לו שהמחיר שאתה מבקש על המוצר הוא המחיר המינימלי שאפשרי לבקש על המוצר, בגלל עלויות הייצור ורווח מינימלי, הרי שזה יעזור לו לרכוש ממך את המוצר. ואם הלקוח שואל אותך, מה תעשה אם המחיר של עלות חומרי הגלם ירד, האם אתה תוריד את המחיר? או כל שאלה כיוב, מה תעשה אם המדד ירד ומה תעשה אם המחירים והעלויות ירדו, האם תוריד את המחיר? אז מה לענות ללקוח? תשובה: תענה ללקוח, שכן אתה תוריד את המחיר...
איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לעשות? למה לא להתאבד? למה טוב לחיות? לשכנע מישהו לא להתאבד, מה רע בלהתאבד? איך לעזור למישהו?
איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לעשות? למה לא להתאבד? למה טוב לחיות? לשכנע מישהו לא להתאבד, מה רע בלהתאבד? איך לעזור למישהו?
...בתשובה ברורה. איך להתמודד עם שאלות פילוסופיות מורכבות של חיים ומוות? אליעד מסביר שכאשר אדם שואל שאלה כמו למה לא להתאבד?, אי אפשר תמיד לספק לו מיד את התשובה האמיתית והעמוקה ביותר. לפעמים האדם לא מוכן לקבל את התשובה האמיתית או המורכבת, ולכן יש להוביל אותו לאט ובשלבים לתובנות עמוקות יותר. לדוגמה, אם מישהו מתעקש שאין טעם לחיות כי בסוף כולם מתים, במקום לתת לו ישירות תשובה על משמעות החיים, אפשר להפנות אליו את השאלה ולשאול: אם שום דבר לא משנה, אז למה אתה...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
...את העובד? שאלה: אולי נציב לעובד יעד עצום, כמו 50 יחידות, ונציע בונוס מאוד גבוה? האם זה פתרון טוב? תשובה: לא בהכרח. אם נציב יעד לא ריאלי וגבוה מדי, העובד עלול להתייאש כי הוא מבין שלא יצליח לעמוד בו. בנוסף, אם הוא בכל זאת יעמוד ביעד הקיצוני, בפעם הבאה נרצה להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? שאלה:...
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
...בטוח בזה אבל זה עדיין יותר הגיוני לי לדוגמה. אוקי כל מיני רעיונות כאלה ואחרים ולכן צריך לשים לב שכל רעיון הלוגיקה של השיטה הזאת היא די פשוטה, אוקי כל רעיון בעולם אם שואלים בן אדם האם אתה בטוח ב100% ללא כל צל צילו של ספק ושל שום אפשרות אי פעם שתחשוב אחרת שום בן אדם בעולם לא יכול להיות בשום רעיון בעולם להיות בטוח בו ונכלל בזה את מה שאני אומר כרגע וכו וזה כבר נושא אחר. אוקי ולכן כאשר רוצים עוד פעם לגרום למישהו לשנות את דעתו פשוט לוקחים את מה שאנחנו...
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
...לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים איך לגרום למטופלים לחזור ולהמליץ עליך? ההרצאה מתמקדת בדרכים שיכולות להבטיח למטפלים ומאמנים להשיג שימור לקוחות, לגרום למטופלים לחזור ולקדם את ההמלצות עליהם. השיח כולל את עקרונות היסוד להצלחה בתחום זה, תוך הצגת דוגמאות ופתרונות פרקטיים להתמודדות עם אתגרים. המרצה מציין כי כל טיפול או פגישה צריך להיות מנוהל בצורה כזו שהמטופל ירגיש שהוא חייב להמשיך להגיע, ממש כמו שאדם לא שוכח לאכול...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, שכנוע, אימון מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4766 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 13:52:38 - wesi28