אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו, יחסי ציבור, מה זה לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, הרצאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע מישהו לעשות משהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP למטפלים, אסטרטגיות שכנוע, אימון אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך למכור רעיון, NLP איך זה עובד, לשכנע אשה להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להגדיל את המכירות, לשכנע בעל לעוד ילד, nlp עבודה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP התניה קלאסית, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע את ההורים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, ניהול משא ומתן, NLP פיתוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח שהסברתי את עצמי נכון ללקוח? אולי יש מידע שלא מסרתי ללקוח על המוצר? האם יכול להיות שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להבין את הלקוח? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להסביר ללקוח על המוצר? מה הרע שנוצר אצלי, לנסות להסביר ללקוח שהמוצר לא יקר, או לא ככ יקר, או שהוא יקר ושעדיין כדאי לקנות את המוצר? אם הייתי חייב...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...לשאלה שלו, הרי שבמובן הזה, אם הלקוח עוד לא שאל את השאלה שלו, יש סיכוי שהוא יחשוב שלא נתת לו פתרון כלשהו, בלי קשר לאם הוא יודע את הפתרון או לא. אבל אם הלקוח כן שאל את השאלה שלו, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לחשוב שכן נתת לו פתרון כלשהו, שהוא לא יודע אותו. כי הלקוח זוכר שהוא כבר עשה איתך את התהליך של הצגת הבעיה. ונדייק: אם הלקוח שואל את עצמו, מה הפתרון שלך לשאלה שלו, הרי שאין לו לכך כל תשובה. לעומת זאת אם הלקוח ישאל את עצמו האם יש אפשרות שנתת לו תשובה לשאלה שלו, אפילו כזו שהוא לא זוכר אותה, הרי שבמובן...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות. מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך, את השאלה הבאה. והיא, נניח שהלקוח אומר שהמוצר יקר, האם הלקוח שלי חושב שכל האנשים חושבים שהמוצר שלי יקר, או שגם הוא חושב שמישהו אחר יכול לחשוב שהמוצר לא יקר. כאשר, המישהו האחר הזה, בעצם יכול להיות הלקוח עצמו. או שאלה נוספת, האם זה שהלקוח הזה...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...את ההתנגדות שלו. ועוד צריך לדעת, שאם הלקוח נותן סיבות למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, הצורך להסביר למה הדבר הוא כך ולא אחרת, היא בעצם מחלישה את הכוח של אותו הדבר. כי סיבות צריך לתת, רק לדבר שנכונותו מוטלת בספק. כי לא צריך להסביר, את מה...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות. שאז במקרה שכזה, כדאי מאוד כן להמשיך להתעקש עם הלקוח, עד אין סוף. במילים אחרות, יש מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...עסקה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את תהליך המכירה היא להיערך מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות, ולהטמיע את התשובות אליהן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני שהלקוח מעלה אותן. שלב ראשון: הכנת רשימה מראש לפני ביצוע הפרזנטציה, חשוב להכין רשימה מסודרת הכוללת: השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שואלים לגבי המוצר. ההתנגדויות האפשריות לרכישת המוצר (למה לקוח עלול לא לרצות לקנות). הסיבות שבגללן לקוחות מסוימים יחשבו שהמוצר לא מתאים להם. התשובות האפקטיביות ביותר לכל שאלה והתנגדות. המטרה היא להיות מוכן מראש לכל תרחיש אפשרי...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח. כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח? הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?. כאשר הלקוח חושף את הסיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? מסע לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר ללקוח אין אמון בעצמו הדרכת אנשי מכירות שטח הפרת הסכמים על ידי לקוחות איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? ליצור חומרי שיווק קמפיין מכירות ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? מי הלקוחות הטובים שלך? מניפולציות של נותני שירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? ניסוח יותר משכנע שכנוע פוליטי הוצאות השיווק והמכירה למכור מוצר כשאתה לא במיטבך האפשרויות של הלקוח אמונות בתת מודע מטרות במכירות לגרום ללקוח להסכים איתך מוצר ממוצע לקוח לא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח איך לפתח קריירה במכירות? איתור צרכים של לקוח איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? לקוח לא טוב לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לא יודע לשכנע למה אין מכירות? איך לתמחר ללקוח? לא יכול לשכנע שיטה לשתילת מחשבות לקרוא ללקוח בשם רשמי איך ליצור אמון עם לקוח? תכנון הכנת חומר שיווק איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך לבנות אמון מחדש? אנשי שיווק טובים לגרום ללקוח עצוב מכירה חוזרת של מוצר לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מרגיש שהמוצר יקר לגרום לעובדים למכור להוציא עיזים במשא ומתן סוגים של שכנוע להצליח למכור ללקוח להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור ערך אובייקטיבי של מוצר איך למכור בשוק רווי תחרות? מוצר מתכלה לשכנע מישהו ללכת לטיפול להסביר את התמחור ללקוח לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לשכנע את הבנקאי איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? מסרים שכנועים לשכנע מישהו ללכת תעריף של מוצר מתי לתת הנחה ללקוח? האם להכין חומרי שיווק? ליצור קשר עם לקוח למה הלקוח לא מעריך את המוצר? לגרום למישהו להיות יותר חכם להציג ללקוח הלקוח לא צודק איך לגרום למישהו להיפתח? מה הדרך למכור משהו? איכות של מוצר להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשתול מחשבה למכור את עצמך לשכנע אקס לחזור אליך ניהול השיווק לקוח לא רווחי ניתוח שיווקי לשכנע אנשים בכל דבר להסביר ללקוח את המחיר בניית תהליך שיווקי לקרוא מחשבות במשא ומתן איך למכור את עצמך ביוקר? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך למכור בגוגל? לגרום ללקוחות תהליך של שכנוע לגרום למישהו לא לענות איך לגרום למישהו לומר? אלטרנטיבות של לקוח להתאים את התשובה ללקוח לגרום למישהו להקשיב לך איך לעשות מניפולציה על לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מאמן אישי, מאמן עיסקי בנושא התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5474 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 01:35:33 - wesi28