אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אשה להיות איתך, איך לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, סודות הרטוריקה, טקסט טיעוני, עקרונות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטת טיפול nlp, לשכנע את המנהל, NLP פוביה, לשכנע בחורה לחזור אליך, איך להשפיע על אנשים, לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, קורס מכירות, לשכנע בחור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, אימון nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, ללמוד דיבייטינג, nlp עוגנים, לשכנע מורה, כושר שכנוע, להשפיע על תת המודע, ראפור, NLP טיפול אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
שיטה למצוא תשובות, איך למצוא תשובות לשאלות? איך לשאול שאלות נכון? בחורה רוצה גבר נמוך, מה בחורה רוצה? למה שבחורה תרצה אותך? לגרום לבחורה לרצות אותך, לשכנע בחורה, איך לנתח שאלה?
שיטה למצוא תשובות, איך למצוא תשובות לשאלות? איך לשאול שאלות נכון? בחורה רוצה גבר נמוך, מה בחורה רוצה? למה שבחורה תרצה אותך? לגרום לבחורה לרצות אותך, לשכנע בחורה, איך לנתח שאלה?
...שאלות בצורה נכונה כדי להגיע לתשובות מדויקות ומועילות. אחד הנושאים המרכזיים הוא איך לנתח שאלות ולברר את משמעותן, תוך שימוש בדוגמאות שמציגים, כגון איך שאלה כמו למה שבחורה תרצה גבר נמוך? יכולה להוביל לתובנות עמוקות יותר. איך לשאול שאלות בצורה שתוביל לתשובה מדויקת? אליעד מסביר שעל מנת למצוא תשובה נכונה, צריך להגדיר את השאלה בצורה ברורה ומדויקת. הוא נותן את הדוגמה של שאלת למה שבחורה תרצה גבר נמוך?. כל מי ששואל את השאלה הזו חייב קודם כל להגדיר מה הוא מתכוון...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
...ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון. או לדוגמה, נניח שאתה...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
...היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות הגון שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...להיות שהילד לא מבין את הנושא שבו מדובר. במקרה כזה, הוא מעדיף לשתוק ולהתעלם מהשיחה, מתוך תחושת מבוכה או פחד מלהודות שהוא לא מבין. לעיתים, ילדים לא רוצים להודות בכך שהם לא מבינים נושא, ולכן הם מעדיפים לסגת ולהימנע מהשיחה. הסיבה השנייה היא שהנושא פשוט לא מעניין אותם. אם מדובר במשהו שהם לא מוצאים בו ערך או קשר לחיים שלהם, הם לא יראו סיבה להקשיב. הילד גם יכול לחשוב שהדבר שמנסים להסביר לו רק יגרום לו נזק או לא יקדם אותו, ולכן הוא ימנע מלהתמודד עם הנושא...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...הוא מיד יטיל ספק בפעולותיו. באותה צורה, יועץ צריך לדעת בביטחון מלא שאם העצה שלו נכונה באופן מוחלט, הוא לא אחראי לכישלון האדם שקיבל אותה. סיכום ומסקנות מרכזיות: הביטחון שלך בעצות חייב לנבוע מהבנה עמוקה של ההיגיון, ולא רק ממשוב חיצוני. הצלחה או כישלון של אחרים לא אמורים להשפיע משמעותית על הביטחון שלך באיכות העצה. ביטחון עצמי מוגזם יכול להיות תוצאה של אשליה או חוסר מודעות. כדי להיות יועץ טוב באמת, עליך להיות בטוח בעצמך בגלל ההיגיון ולא רק בגלל הצלחות...
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 2
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 2
...או כישלון מוחלט. לדוגמה, אליעד מציין שאם מישהו רוצה להתחיל עם בחורה, אבל הוא מרגיש שזה מהלך גורלי שיקבע אם יהיה מאושר או אומלל לנצח, זה יגרום לו לפחד מוגזם, חרדת ביצוע וחוסר יכולת להתחיל לפעול. הדרך שאליעד מציע היא לשנות את התחושה של אותו אדם, ולגרום לו להבין שהפעולה שהוא רוצה לבצע היא לא כל כך גורלית. ככל שהאדם יחווה את המשימה כמשהו פחות מלחיץ, כך החרדה תפחת ויהיה לו קל יותר לפעול. למה חשוב להעביר מסר של קבלה עצמית מלאה? אליעד מסביר שהמטרה אינה...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...ממשיך להעלות יעדים ללא העלאת שכר? אליעד כהן ממליץ על גישה ישירה והחלטית. העובד צריך לומר למעסיק: אני מעוניין לעמוד ביעדים, אבל התנאים האלה כבר לא מתאימים לי. הוא צריך להציג זאת כמצב קיים, ללא התנצלויות וללא פחד מתגובת המעסיק. אם העובד יפגין חוסר ביטחון, המעסיק עלול לנצל זאת ולא לתת לו את מבוקשו. אם המעסיק עדיין לא יסכים, העובד צריך להיות מוכן לעזוב או לא לבצע את היעדים הגבוהים יותר. בכך, העובד שומר על עמדת כוח במומ. כיצד לקבל פיצויים במידה ולא מקבלים...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
...ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל. במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי. וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן...
אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? ללמוד אצל אליעד כהן, מי מרמה אותך? מניפולציות רוחניות, מורים רוחניים, האם אליעד כהן נוכל? שרלטנות, השקר הגדול ביותר, האמת הגדולה ביותר, קושיות על מורה רוחני
...העמוקים שלו מעצמו ומן האמת. לפי אליעד, האדם כל הזמן עושה לעצמו מניפולציות כדי לשמר את הדעות ואת האמונות שבהן הוא מחזיק, אף על פי שהן בעצמן אינן בדוקות לעומק. מה ההבדל בין אליעד כהן לבין מורים רוחניים אחרים? אליעד מתאר הבדל משמעותי בין דרכו לבין מורים רוחניים אחרים, כגון רבי נחמן לדוגמה. בעוד שמורים רוחניים אחרים עשויים לדרוש מהתלמידים התמסרות מוחלטת אליהם או לדרכם, אליעד אינו דורש מהאדם דבר כזה. הוא אינו אומר לתלמידיו שהם חייבים להאמין לו או לעשות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, שינוי עמדות, לשכנע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4258 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:13:51 - wesi28