אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, אמנות הנאום, טיפול בהתנגדות, nlp למתחילים, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע שכן, הצלחה במכירות, nlp קורס, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, דרכים לשכנע אנשים, NLP שתילת מחשבות, nlp לימוד בחינם, ייעוץ מנהלים, nlp לאנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע את אשתי, NLP וסוגסטיה, שיפור יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP טראומה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, סודות הסוגסטיה, סדנת nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדות במכירה, nlp שיטת טיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, לשכנע, לימודי nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות מכירות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להצליח למכור את עצמי ללקוחות לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה להפוך את הלקוח לחבר איך לעשות מניפולציות רכישה? לשתול מחשבות בשיחת מכירה לגרום לקונה למכור את עצמו לגרום למישהו לא להתלונן עליך לא מתאים לעבוד במכירות להיות יותר חזק מהלקוח מתי חשוב ללקוח מי המוכר? לגרום למישהו לספר לך איך להתייחס ללקוח? איש המכירות הכי טוב לגרום למישהו לחשוב על משהו איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? אנשי מכירות לגרום למישהו לא להתאהב במישהו מכירה ללקוח שינוי עמדות ומכירות שיווק לטווח רחוק שפה של לקוח מוצרים יקרים ביטחון עצמי למכור את עצמי לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך מפורסמים בפרסומות לקרוא את המחשבות של הלקוח הגדלת מוצרים התנגדות הלקוח להצליח בעסק בלי למכור לשכנע אנשים להשתכנע חוצפה של לקוחות להחזיר אמון בזוגיות לשכנע חולה נפש איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? להחליף את איש המכירות אנשי שיווק טובים מה זה מוצר? אני לא מצליח לשכנע איך לשכנע עובד? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? מוצר בחנות אומן מכירות חוסר ראפור שיפור ביצועי קמפיין שיווקי לענות ללקוח ששואל שאלה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון לשכנע נשים שאני רוצה איזה מסרים להעביר ללקוחות? לכתוב ללקוח הצעת מחיר מוצרים באיכות בינונית להתקבל לעבודה בתור איש מכירות לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר שיטת השכנוע של ביבי נתניהו שכנוע מהר מידי טעויות של מכירות יחסי מוכר לקוח טוב במכירות איך לקוח מחליט? לבנות אמון אחרי בגידה להתקבל לסמנכל מכירות לקרוא ללקוח בשם רשמי לשכנע ילד לעשות ספורט לשכנע אקסית לחזור לגרום למישהו ללכת למה ללמוד nlp? ליצור אווירת אמון לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום למישהו להימשך רק אליך מכירות door to door למכור בצורה יעילה שיווק לטווח הרחוק יחסי אמון הכנת מידע על מוצר לגרום למישהו לא להתנגד מניפולציה על לקוחות מתי לעצור שיווק? איך להציג ללקוח את המחיר? לגרום למישהו לייסורי מצפון איזה מוצר למכור? איך לחשוב כמו הלקוח? לתמחר מוצר יותר יקר לפטר את הלקוח האם לתת הנחה ללקוח? לשכנע מישהו לא להבדיל איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? לקוח לא קונה ממך איך לגרום ללקוח להרגיש... שיטת שכנוע משולבת בניית משפך שיווקי מכירות ושירות תכנון תהליכי שיווק מסע לקוח להשפיע על מישהו לאהוב אותך לנסח טקסט משכנע לשכנע מישהו לא להיקשר לקוח מבקש בקשה לגרום למישהו לרדוף אחריך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, לשכנע, קואצינג בנושא התנגדויות מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5000 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 18:12:55 - wesi28