אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, מיומנויות שכנוע, איך לשכנע אשה לחזור, איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP דיאטה, דיבייטינג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע משקיע, nlp שיטת טיפול, איך לשכנע את חברה שלך, ספרים nlp, מכירות ושיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לנהל משא ומתן, איך לשכנע אישה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה, ספר nlp, מומחה שיווק, ייעוץ פוליטי, nlp שינוי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, ללמוד nlp באינטרנט, ללמוד nlp, מכירות ושכנוע, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע ילד, דרכים לשכנע, התנגדויות מכירות, מסר שיווקי, NLP עצמי, חומר על nlp, אומנות הנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח?

כאשר רוצים לשכנע אנשים או לנצח בוויכוחים, יש מספר טכניקות רטוריות ומניפולציות שניתן להיעזר בהן. אליעד כהן הסביר כיצד ניתן להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי.

מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד?

כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו "בפעם הראשונה שקראתי את הספר, זה נתן לי boost", אליעד מסביר שיש מיד לשים לב שהאדם הזה הציג עובדה שהוא מתכוון להתבסס עליה בהמשך. מדוע הוא בחר להדגיש דווקא את "הפעם הראשונה"? המשמעות היא שבפעמים אחרות ייתכן שהמצב יהיה שונה. אם האדם משתמש במילה "ראשונה", הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה.

לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: "כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב", המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע מראש להפוך את הטענה לסובייקטיבית: "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב", מה שמעביר בעדינות את האחריות לצד השני - שאולי הוא זה שמפרש את המציאות בצורה שלילית.

למה חשוב לומר "בעיניך" לפני שהצד השני מסיים את השאלה?

אליעד מדגים נקודה חשובה נוספת: כאשר הצד השני מתחיל טענה או שאלה שיש בה פוטנציאל למלכודת, עדיף לומר מראש שזו רק דעתו האישית ("בעיניך"), אפילו עוד לפני שהטענה הושלמה. למשל, אם מישהו אומר "הפעם הראשונה הייתה טובה", מיד מומלץ לומר: "כן, אני מבין שבעיניך זה היה ככה". מדוע? כי אם נחכה שהאדם יסיים לטעון את טענתו השלילית ("אבל בפעמים הבאות זה היה פחות טוב"), ורק אז נאמר לו "זה בעיניך", זה ייראה כהתגוננות לא אותנטית. לעומת זאת, כשאומרים מראש "בעיניך", האדם השני תופס זאת כדבר אותנטי ולא כהתגוננות.

איך לזהות מראש את הכיוון של שאלות פרדוקסליות?

אליעד כהן מסביר ששאלות פרדוקסליות הן הקשות ביותר להתמודד איתן, כי הן מכילות שני צדדים מנוגדים: הצד שהאדם מציג, והצד המנוגד שהוא מתכוון להעלות בהמשך. אם מישהו מציין עובדה בצורה חיובית מאוד ("זה היה מדהים בפעם הראשונה"), הוא למעשה אומר בצורה סמויה שבפעמים אחרות זה לא היה מדהים באותה מידה. ברגע שנזהה את ההיפך המובלע בתוך המשפט המקורי, נוכל להכין תגובה שתמנע מאיתנו להיקלע למלכודת.

מדוע חשוב לשים לב למשמעות ההפוכה של כל משפט?

כל משפט שאדם אומר, כולל תמיד באופן סמוי את ההיפך שלו. לדוגמה, כשאומרים למישהו: "אתה נראה טוב היום", משתמע מכך שביום אחר הוא לא נראה טוב. כשאדם אומר "יש אלוהים", הוא למעשה אומר בצורה סמויה שיש אפשרות שאין אלוהים. אליעד מציע תמיד לשים לב להיפך של המשפט כדי להבין מה מסתתר מאחוריו. התגובה צריכה לקחת בחשבון גם את מה שלא נאמר במפורש אלא נאמר במשתמע.

איך להשתמש במחמאות כדי לתקוף בעקיפין?

שיטה נוספת שמסביר אליעד היא לתת מחמאות בצורה עקיפה שמשמעותן בעצם שלילית. לדוגמה, אם רוצים לומר שלמישהו בדרך כלל אין הישגים גבוהים, אפשר לומר: "כל הכבוד לך שהצלחת לקבל 100 במבחן הזה", מה שמרמז שברוב הפעמים הוא לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה...
ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק אותה, קראתי את הספר להיות אלוהים כמה פעמים וכל פעם שאני קורא אותו בנפרד בפעם הראשונה זה נותן לי "boost" של "High" כזה.

אליעד: למי זה נותן?

ש: לי.

אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך.

ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך.

אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון.

ש: לא תלונה.

אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ברגע שהוא מתחיל שאלה שימו לב מבחינת מבנה, כשהוא מתחיל הוא אומר משפט עכשיו הוא אומר "קראתי את הספר כמה פעמים" זה עוד לא יודעים איפה זה הולך ואז הוא אומר "כשקוראים את הספר בפעם הראשונה זה ככה וככה" עכשיו אם הוא מציין את זה יכול להיות שהוא סתם מציין את זה אבל אם הוא מציין את זה כנראה שאחר כך הולך להתבסס על זה שאלה. אני מסביר לכם איך המבנה של זה, עכשיו אם הוא מתחיל במשפט "כשקוראים את הספר פעם ראשונה זה נותן boost" נגיד אוקי אז קודם כל אני כבר יודע אני שואל את עצמי אוקי למה הוא צריך את המשפט הזה אז יכול להיות שהוא סתם סיפר סיפור הוא יכול להגיד "אתמול ירד גשם" אבל אני מניח שהוא ציין את המשפט הזה כבסיס של שאלה.

עכשיו אם אני צריך לשאול את עצמי איזה שאלה הוא הולך לשאול, אני צריך לשאול איזו שאלה הוא הולך לשאול אז אני מניח שהשאלה, מה המהות של שאלה השאלה הכי קשה היא פרדוקס יש כמה סוגי שאלות, יש שאלה של איפה שמים זה מה השעה שאלות כאלה אבל השאלה הכי קשה זאת שאלה פרדוקסלית. עכשיו אז אני מניח מראש כשהוא אומר לי "בפעם הראשונה כשקוראים את הספר זה ככה וככה" אני מניח שאם הוא הולך לשאול את השאלה כנראה שהשאלה תבוא ואחר כך זה הפוך, עכשיו אני לא חושב שהוא באמת הלך להגיד את זה אבל בהנחה שהוא שואל שאלה והוא ביסס עובדה ואז השאלה כנראה צריכה להיות קונטרה אז לכן אני כבר מראש שומע שהוא הולך להגיד לי תכף משהו שהוא כאילו ההפך של "בפעם הראשונה זה נותן boost" ואז מראש כבר שומעים "אוקי אז תכף הוא יגיד לי ההפך של זה לא נותן " boost" ואז הוא ישאל איזו שאלה אז אני מראש כבר אומר לו טוב תקשיב זה בעיניך ואז אפשר לזרוק את האחריות עליו זה מבחינת המבנה.

עכשיו ולמה אני גם מניח מאוד סיבה שהוא הולך תכף לשאול שאלה על המשפט הזה לכאורה אולי הוא ציין את זה כעובדה אולי הוא סתם סיפר סיפור ותכף הוא יספר משהו אחר שזה גם זה יכול להיות אבל בגלל שהוא אמר "הפעם הראשונה" בגלל שהוא אמר את המילה "הראשונה" אז זאת אומרת שהיה לו חשוב לדייק אם היה לו חשוב לדייק אז כנראה שהוא הולך לבסס איזו שאלה והשאלה תהיה כנראה ההפך של זה אז אני בשביל שלא אחר כך יגיד לי "למה ההפך של זה זה ככה" אז אני מראש אומר לו תקשיב ההנחת יסוד היא סובייקטיבית. הבנתם את המבנה, מה הבנת אתה?

ש: הבנתי שאיך שהוא התחיל את השאלה הוא התחיל אותה בהנחת יסוד הנחת יסוד שלו הייתה.

אליעד: בפעם הראשונה.

ש: כשהוא אמר את המילה "בפעם הראשונה", כשהוא קרא את הספר כמה פעמים ובפעם הראשונה הוא קיבל רושם כזה וכזה נגיד רושם טוב הוא קיבל ואז ברגע שהוא ציין שבפעם הראשונה הוא קיבל את הרושם טוב אז מזה אפשר להסיק עכשיו הוא מבסס, אפשר להניח כן שהוא יגיד את ההפך אחר כך על זה יש לו שאלה ואז ישר אתה אמרת לו שזה בעיניו כאילו.

אליעד: למה תקשיבו כי אם לא הוא גם יכול לשים פה מלכודת כי אם אתה רוצה לשים מלכודת למישהו אז מה שאתה צריך לעשות זה להחמיא לו והוא יסכים איתך ואחר כך שתתקוף אותו הוא לא יכול להגיד לך "זה בעינייך, תגיד לי וקודם שאמרתי לך שבפעם הראשונה זה נותן boost זה לא נשאר לך זה היה נכון אז אולי תסכים איתי גם על הסוף".

ש: אבל למה הזדרזת להגיד לו את זה עכשיו היית יכול לחכות.

אליעד: אני כבר שמעתי כבר את השאלה.

ש: אבל הוא לא יעבוד עליך.

אליעד: לא משנה שכבר מראש לחסוך אי נעימות. אתה הבנת אדוני, אתה הבנת?

ש: יחסית.

אליעד: אני בסך הכל רציתי להראות לכם סוג של קטע של רטוריקה כזה כשמישהו אומר טענה אתה אומר אוקי בהתחלה הוא ציין עובדה כללית "קראתי את הספר כמה פעמים" עוד לא יודעים לאיפה זה הולך שאלה, המהות של שאלה היא פרדוקס השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית כי גם בשאלות יש שאלה של איפה וכאלה אבל השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית, אם אתה מוכיח עובדה ואתה מוכיח אחר כך את ההפך זאת שאלה הכי קשה שיש. לא באמת חשבתי שהוא הולך להגיד תכף "תקשיב ובפעם השנייה זה לא עשה לי כלום" לא חשבתי את זה ולא רק משום שמשהו קרה כמה פעמים וכו' אבל אף על פי כן חשבתי שאם הוא מציין עובדה שזה נתן " boost" והוא אומר את זה "וראשונה" זה מחדד שתכף יבוא ההפך אז מראש כדי להתגונן מההפך אז אתה. עכשיו שימו לב לדבר שאם הייתי אומר לו אחר כך את "בעיניך" אז זה היה נראה כאילו אני מתגונן "אז הוא לא יודע מה להגיד אז הוא אמר לי בעיניך" אז לכן כדי שזה עוד יותר אותנטי אז מראש ברגע שדחפתי כבר את "בעיניך" אז אחר כך שהוא יגיד לי משהו אני אגיד לו זה בעיניך זה ישמע יותר אמיתי "הבעיניך".

זאת אומרת יכול להיות שמצד האמת זה לא בעיניך לא שזה באמת ככה אלא מה שאף על פי כן נניח נגיד שאני רוצה לשקר אותך ואני רוצה לגרום לך לחשוב שזה בעיניך אז עדיף לי לעשות את זה מההתחלה למה כי אם אני אעשה את זה אחר כך אז אחר כך יגידו "למה הוא אמר בעיניך זה לא נכון הוא רק אמר בעיניך כדי להתחמק" אבל אם אני כבר חידדתי לך שזה בעיניך עוד לפני ששאלת אותי משהו אז אחר כך ואתה אולי אפילו לא הבנת כל כך מה זה משנה בעיני לא בעיני אמרת "טוב זה בעיני" אז אחר כך גם כשאתה תשאל את השאלה ואני אגיד לך בעיניך אז זה יראה "טוב אבל זה בעיניו". הבנו את זה?

ש: למה אתה רוצה לשקר לא הבנתי את הקטע הזה.

אליעד: לא אמרתי שאני רוצה לשקר אמרתי שבוא נניח קודם כל שמה שאמרנו אמרנו שאמרתי תוספת אמרתי בא נניח נגיד מצב שהוא ציין עובדה אמיתית ואני יודע שתכף הוא הולך לציין עוד עובדה שאני לא נעים לי העובדה הזאת נניח שזה המצב עכשיו אז מה עדיף לך, עדיף לך לחכות שהוא יציין את העובדה הלא נכונה ולהגיד לו אתה משקר או עדיף לך בראשון שזה עוד טוב בעיניך כבר אז להגיד לו אתה משקר, עדיף להגיד בראשון כי אם אתה תגיד בשני הוא יגיד "אבל אמר שזה נכון" רק שעל הראשון כבר אמרת לו "תקשיב אתה עובד עלי" אז אחר כך כשאתה תגיד אחר כך את "אתה עובד עלי" זה ישמע יותר אמין הוא ישמע כאילו פחות ספק כי כבר אמרת את זה קודם גם כשלא ידעת.

הבנת וזה העניין כשאתה שומע משפט, עכשיו שימו לב לעוד עומק של הדבר כל משפט המשמעות שלו נגזרת, ממה המשמעות של המשפט נגזרת, ממה המשמעות של דבר נגזרת מההפך שלו. כל דבר בעולם המשמעות שלו נובעת מההפך שלו "יש משהו" המשמעות שלו נובעת "לא אין משהו" אוקי יפה, לכן כשמישהו אומר משפט תמיד תשמע את ההפך כשמישהו אומר לך "יפה ולא מכוער", "זאת אומרת רגע למה הוא חשב שאני מכוער, הוא חשב שאני חושב מכוער, הוא חשב שמישהו חושב שאני מכוער אחרת למה הוא צריך להגיד לי שאני יפה". אוקי עכשיו יש אנשים שאומרים להם משפט הם לא שומעים את ההפך אבל אפשר לשמוע גם את ההפך נגיד שמישהו אומר לך "החיים זה האהבה", "למה כי אתה לא אוהב את עצמך כאילו איך עלית על זה כאילו מה למה שנאת את עצמך קודם שגילית שהחיים אהבה מה קרה" או נגיד "יש אלוהים", "למה חשבת שאין אלוהים למה אתה צריך להגיד לי שיש אלוהים".

ש: או אתה חושב שאני חושב שאין אלוהים.

אליעד: לא משנה אני רק אומר לכן זה גם משהו חשוב אתה שומע משפט תשמע את ההפך כי המשפט מה הוא שולל המשפט או מה הוא בא לשלול ולכן כשהוא אומר לי משפט "תקשיב כשקראתי פעם ראשונה ככה וככה" אני שמעתי "אוקי כשקראתי פעם ראשונה, ראשונה ולא אחרת נתן boost ולא לא נתן boost בפעמים האחרות" אז כבר שמעתי את המשפט ולכן כבר ברגע ששמעתי שהוא שולל את ההפך כבר אמרתי רגע ההפך הזה הוא בעייתי לך תדע תכף, עצם זה שהוא הניח הנחת יסוד "הפעם הראשונה, יש boost" זאת אומרת שהוא בעצם אומר "תקשיב בפעמים אחרות אין boost", נכון זה מה שאמרת אמרת פעם ראשונה יש.

ש: לא אני לא אמרתי עוד לא שאלתי.

אליעד: לא משנה המשמעות בעיניך כמו שאמרנו לפני, המשמעות של המשפט שאומרת "בפעם הראשונה יש boost" המשמעות המשפט הזה כשלעצמו זה בעצם, אני אתן לכם דוגמא נגיד שאני נגיד ארצה או מישהו נגיד ירצה לשבח ספר, הפוך נגיד שמישהו ירצה להשמיץ ספר אבל הוא לא יכול להשמיץ אז מה הוא יכול לעשות להגיד "תקשיב בפעם", לא מה שאתה צריך לעשות זה לשבח ולצמצם אם אתה רוצה להשמיץ מישהו ואתה לא יכול להשמיץ אותו בצורה ישירה אז אתה יכול להשמיץ אותו בצורה עקיפה, איך אתה תשבח אותו ותצמצם את השבח נגיד "וואלה כל הכבוד לו שהוא קיבל מאה במבחן הזה" אז שיבחת אותו ובעצם אמרת "בשאר המבחנים הוא לא קיבל מאה".

ש: הפעם הצליח לך.

אליעד: בדיוק "הפעם הצליח לך" נגיד דוגמא, יפה אז נגיד זאת אומרת עצם זה שהוא אמר את המשפט "בפעם הראשונה יש boost" הוא בעצם אמר "ובפעמים אחרות אין, פחות".

ש: יותר אולי.

אליעד: סיכוי "ל boost" יותר "מ boost" גם זה כל מי שהיה שומע אינטואיטיבית היה שומע "יותר"?

ש: אני אמשיך את.

אליעד: לא רגע אז היה צריך להגיד "לפחות" לא אמרת "לפחות boost" אמרת, שניה לא משנה יכל, גם אם אתה צודק גם אם אחר כך הוא רצה להגיד "יש boost ואחר כך אתה עף לחלל" נניח שהוא רצה להגיד את זה נניח שזה מה שהוא רצה להגיד למרות שאם אנחנו נשמע פה במילים אני לא יודע אם זה ישמע ככה אבל עצם זה שיש פירוש אפשרי של המשפט שלך שיכול להתפרש, הוא אומר "פעם ראשונה יש boost, יכול להיות שבפעמים נוספות אין, יכול להיות שבפעמים נוספות יש יותר" נניח שהוא התכוון ליותר אבל יש גם את הפירוש "פעמים נוספות יש פחות".

אז עכשיו ואז כשאתה שומע את המשפט או כשאני שומע ואומר רגע והמשפט שאומר "פעמים אחרות יש פחות" זה משפט טוב או רע לי אז אני אומר זה משפט רע, ברגע שהמשפט רע אז אני צריך כבר לשלול את המשפט שהוא אמר כי אם אני לא אשלול את המשפט שהוא אמר אני בעצם מסכים להפך שלו. הבנו זאת אומרת אם מישהו אומר משפט בעצם המשפט הזה הוא גם אומר עוד משהו שהוא לא אמר ואם אתה תסכים איתו על מה שהוא אמר אתה בעצם מסכים איתו גם על מה שמשתמע ממה שהוא אמר.

ש: יהיה לך קשה לא להסכים עם ההמשך.

אליעד: לא, מעבר לזה אני עכשיו מעבר לזה נגיד שהוא יגיד לך "אתה יודע רציתי להגיד לך" סתם הוא יגיד "אני לא יוצא לי שאלה רק רציתי להגיד לך פעם ראשונה כשקוראים את הספר זה אחלה ספר" נגיד שהוא היה רוצה להגיד כזה דבר וזהו אז עדיין כשאתה מסכים למשפט אתה בעצם גם מסכים למשמעות המלאה שלו. כשאומרים לך משפט חיובי מסוים בעצם שוללים את ההפך שלו, עכשיו ואם ההפך שלו לא מתאים לך גם צריך להתנגד למשפט עצמו.

הבנת ולכן כשמישהו אומר משפט כמו לדוגמא "תקשיב כשקראתי את הספר פעם ראשונה" או נגיד מישהו יבוא אליך יגיד לך "כשהתחלתי לעבוד פה התייחסו אלי מאוד טוב" נגיד עכשיו נגיד שהוא לא אמר שום דבר מעבר נגיד ואתה שומע "רגע מה זאת אומרת כשהתחלת לעבוד פה, מה ועכשיו לא מתייחסים אליך טוב" אז אתה יכול להגיד לו "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" כי אתה לא רוצה לעורר בעיות אתה אומר "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" ואז בעצם הפכת את זה לסובייקטיבי כי זה בעצם להגיד לו "אולי זה שאחר כך חשבת שלא מתייחסים אליך טוב כי אתה לא רואה את זה" נגיד.

אתה מבין אבל מראש אתה כבר צריך לשמוע ברגע שהוא אומר לך "תקשיב אני...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - ... הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח , אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר ... רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב ... מרחיק אותו מאיתנו . הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך צריך לפתור וויכוחים. דבר ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב ... איתך, עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח ... לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמא הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה ... מחוייבת, להתנגדות אפשרית בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי ... למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח . כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה ... רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול ... אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו ... שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא ... כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. ... לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, ... הסתרנו אותה בתוך המילים מה הסיבה. ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה. ועוד יש לשים לב, ... אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, הצורך להסביר למה הדבר הוא כך ולא אחרת, היא בעצם מחלישה את הכוח של אותו ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח , על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמא אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש ... שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ... שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם ... שלו היא התנגדות מחוייבת. דהיינו, שהוא ירגיש בטעות, שכאילו ההתנגדות שלו, היא עובדה ברורה בשטח, בלי שום אפשרות לערעור. כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחוייבת שאינה צריכה סיבה, אלא היא כן צריכה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמא שהלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמא לקוח שאומר, המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית וכיוב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו חוסר מקום בבית וכיוב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג. ובפועל זה אומר, ... את ההתנגדות שלו לביצוע העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה יכול ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור? וכאן אבאר עוד ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח . כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, ... לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח , ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפכ העסקה לא מתבצעת. כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את ... הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה. והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. זא שהלקוח עצמו ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... עליך לומר הבנו שכך או אחרת בלשון עבר, ולהיזהר לא לומר אנחנו מבינים שכך או אחרת בלשון הווה. ונניח לדוגמא שהלקוח אומר לך שאין לו כסף כדי לרכוש את המוצר. ונניח שאתה צריך מסיבה כזו או אחרת לחזור על ההתנגדות של הלקוח . אז במקום לומר ללקוח אתה אומר שאין לך כרגע כסף שזה בלשון הווה, יש לומר אמרת שאין לך כרגע כסף בלשון עבר. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג רטוריקה מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, קאוצינג, הדרכת מכירות בנושא התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:53:37 - wesi28