אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות, ללמוד רטוריקה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, יחסי ציבור, ללמוד למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, למכור יותר, סודות ההשפעה, לשכנע בחורה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP כלים, התמודדות עם התנגדות מכירות, לימוד nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, דמיון מודרך, איך לגרום לבחור, איך לשכנע את האשה, nlp קורס, להגדיל מכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, התניה קלאסית, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, הזדהות רגשית, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, קורס דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, דיבייטינג, השפעה על התת מודע, איך לגרום לבחורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדות במכירות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של משא ומתן לאהוב את המוצר מוצרים ברמה ירודה איך לתכנן את השיווק? פרסום חומרי שיווק לגרום למישהו לרצות סקס איך להצליח בשכנוע? המלצות של לקוחות בגוגל למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? איך לעשות שכנוע? שאלות ראיון עבודה מכירות מניפולציה רגשית מתי לחשוף ללקוח את המחיר? ביצועים של משפך שיווקי לגרום ללקוחות לחזור לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע לבחור את הלקוח האידיאלי לקוח ממש לא מבין את המחיר דינאמיקה עם לקוח למכור שירותי עיצוב איך למכור את עצמך לאקס? למה ללמוד nlp? לגרום למישהו לסלוח איך לדבר ללקוח? לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים פיתוי לתת מודע להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לשכנע שיש סיבה לשכנע מישהו לשחרר לגרום למישהו לעשות משימה לגרום למישהו לא לאהוב אותך השכנוע של התת מודע למכור רעיון לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח מניפולציות הכרחיות nlp למומחים כדאיות ייצור מוצר האם כדאי לייצר מוצר? לנסח טקסט משכנע מניפולציות של מנטורים לתת תשובה שלילית ללקוח מניפולציות של מאמנים לגרום ללקוח לומר לך את האמת מה הלקוח מחפש? לשכנע מצביעים להצביע לך התמודדות עם לקוח עצבני לפגוש לקוח איך לשכנע בחורה לשכב איתך? פגישות פיזיות עם לקוחות טעויות בראיון עבודה למכירות לשכנע מישהו לא לאהוב לעבוד במכירות בקלות לגרום למישהו לשחרר התנגדויות במכירות להשפיע על לקוחות פגישת מכירות נסיגה במשא ומתן מתי להציג ללקוח את המחיר? אני לא מצליח לשכנע לקוח מתייחס למוצר ניתוח שיחת שכנוע השפעה על התת מודע מניפולציות של מחזירים בתשובה לגרום למישהו לחשוב לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי למכור מוצר כשאתה לא במיטבך איך לתגמל אנשי מכירות? לגרום ללקוח לרכוש מוצר האם כל אחד יכול ללמוד למכור? אמון בשיחה להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לגרום למישהו להיות מיני לשכנע מישהו לשמוע לשכנע מישהו להגיד לך לשכנע מישהו להשיב לשכנע אנשים להצביע לך מה הלקוח באמת צריך? אימון מכירות למתקדמים לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית להכריח את הלקוח לסגור עסקה סוגסטיה שיטות מכירה ושכנוע איש מכירות אנושי לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף טכניקות מניפולציה מהם הצרכים של הלקוח? איך להציג את עצמך ללקוח? להתמודד עם התנגדויות במכירות איך לשכנע בבית המשפט? לשכנע את הפקיד כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? שימוש בנשים בפרסומות תקציב של לקוח לגרום ללקוח להרגיש חזק איך ללמוד לשכנע אנשים? איך להעלות את המחיר ללקוחות? לאהוב להתווכח עם לקוח הקשר שבין מכירות לשיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, למכור, אימון אישי בתחום התנגדות במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:52:31 - wesi28