אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות בטלפון ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות בטלפון, NLP תת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבנק, nlp מטפל, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, ללמוד nlp באינטרנט, להתכונן לראיון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים לתרום, מיומנויות שכנוע, טיפול ב nlp, הצלחה במכירות, הגדלת המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp להורדה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, אומנות התקשורת, טיפים לשכנע, להתמודד עם התנגדות של לקוח, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות קניה, מה זה nlp, לשכנע אנשים בכל דבר, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP דיאטה, מומחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, אומנות השכנוע, עזרה איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ביקוש למוצר בניית אמון ניהול משא ומתן מניפולציה הסוד להצליח במכירות שיווק קורסים באינטרנט בידול שיווקי לגרום ללקוח לומר לך את האמת nlp לימודים למה הלקוח שונא אותך? להוזיל את המוצר איך לעשות מניפולציה? הסברים של איש מכירות לשתול מחשבה ללקוח למכור בפעם הראשונה למה הלקוח לא סומך עליך? האם לספק מוצר ללקוחות? שיווק עסק ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להגיד כן איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח לשכנע מישהו לקבל ביקורת מחשבות מניפולציות מוצר שלא כלכלי למכור אותו להתמודד עם סירוב של לקוח מנהל צוות מכירות שכנוע סובייקטיבי לחקור חומרי שיווק של המתחרים לתת ללקוח למכור לך השקעה במכירות בעד ונגד nlp שיווק מוצרי מידע לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב איך לבנות אמון עם לקוח? ללקוח לתת בך אמון לקדם את העסק גם בלי לקוחות מה רע בלשפר את אנשי המכירות? איפה ללמוד nlp ושכנוע? איך לעשות סוגסטיה? אפיון צרכי הלקוח חומר שיווקי מחליף את איש המכירות להפעיל לחץ על לקוח מוצר בלי יתרונות טעויות ביצירת ראפור לגרום למישהו לאהוב אותי למכור לעצמי להישמע חכם בעיני הלקוח מודע ותת מודע למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? למכור בשוק רווי תחרות הנחה על מוצרים שיטות תגמול לסוכני מכירות לשכנע אנשים אחרים דעה ייחודית של לקוח איך להציג מוצר ללקוח? מה זה nlp? לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... מנהלי מכירות הרגשת אמון שכיר שעובד במכירות שכנוע בטקסט תכונות של איש מכירות יכולת רטורית להשפיע על עובדים לשכנע בירוקרטים להציע ללקוח לקוחות משמיצים בגוגל איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? חשיבות המבנה של מסע הלקוח לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר לדבר ללקוח בשפה שלו לפגוש עוד לקוחות למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? חומרים שיווקיים למכור את עצמך ביוקר לשכנע בשאלה למכור מוצרים לקוח חוזר לגרום ללקוח להרגיש טוב למכור לאנשי מכירות לגשת ללקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה איזה צרכי לקוח לא לאתר? איך לשכנע אקס? מעצב מוצר איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך למכור נכון ולהרוויח יותר... שיווק יעיל לשכנע בחורה לרצות לשכב מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי נאמנות של לקוחות יעוץ מכירות לא רוצה לרמות את הלקוח nlp לימוד באינטרנט לבנות מחדש אמון נוסחה לשכנע סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק ראיון עבודה במכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, קואצינג, רטוריקה בנושאי התנגדות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9063 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:55:38 - wesi28