אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, NLP דמיון מודרך, יכולת שכנוע, לשכנע ילד, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע ילדים, אומנות הנאום, טכניקת nlp, NLP לימוד באינטרנט, NLP מה זה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שתילת מחשבה, הרצאות nlp, מאמן עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP עוגן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להעביר מסר תת הכרתי, מיומנויות שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, מניפולציות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, מטפל אישי, NLP מדריך, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, להשפיע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תשתית שכנוע החסרונות שיש במוצר מתי להוציא את המוצר לשוק? מה לקוחות שואלים? איכות מנהל השיווק ייעול תהליכי המכירות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח באיזה מילים למכור? וודאות של הלקוח בעסקה לשכנע את המראיין לגרום למישהו לא לשקר לך ביחס למוצר אפשרויות בחירה של לקוח לחשוב על טובת הלקוח ציפיות של לקוח הצגת מחיר ללקוח איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? איך להכיר את הלקוח? לשכנע מישהו לרצות אותך ניהול משא ומתן עם לקוחות סודות השכנוע למתקדמים לגרום למישהו להיות מכור אליך roi שיווקי ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לשכנע מישהו לרצות ללמוד לקוח לא רוצה לקבל הנחה למכור מוצר חדש איך לפתח מוצר? איך לתכנן מסע לקוח? שיווק מצליח מה הלקוח מחפש? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? למכור בצורה מסתורית ללכלך על מוצרים מתחרים איך לא לבטל עסקה עם לקוח? עולם המושגים של הלקוח התנגדות מצד הלקוח לשכנע מהר מידי טעויות בשיווק לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? לשכנע ילד לאהוב משהו באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לשכנע אנשים בעלי סמכות הכשרת אנשי מכירות לתגמל את אנשי המכירות שלך לשתול מחשבה לעצמך שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה התנגדויות מכירות באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? להגיב ללקוח לגלות סודות ללקוח הסברים של איש מכירות לקוח מבטל עסקה לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט טריקים לשכנוע אנשים הפצת תכנים שיווקיים לקוח שרוצה לקבל הנחה ביקורות של לקוחות לסגור עסקה עם הלקוח במקום האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לקוח שלא תמיד משלם להיראות חכם בעיני הלקוח לגרום למישהו לספר אפשרות לשכנע איך ללמוד שיווק? לשכנע את עצמך לא לעשן לשכנע מישהו להסכים לעבוד נכון עם לקוחות לתת הנחה ללקוח התנגדות מכירות בטלפון לשכנע את הלקוח שהמוצר איך מראיינים אנשי מכירות? ראפור ליצירת כימיה לגרום למישהו להודות באמת לרכוש מוצרי יוקרה חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק לסנן לקוח יעוץ למנהלי שיווק בניית תהליך שיווקי למכור יעוץ למשכנתאות לשכנע ילד לחשוב לגרום ללקוחות לרצות לקנות להיות עשיר ממכירות איש מכירות עם אופי גרוע למה באמת לקוח מבקש הנחה? איך לגרום ללקוח להרגיש... מתי למכור את עצמך ללקוח? לקוחות שמכירים את המותג שלך מודל תגמול לאנשי מכירות שיחת היכרות עם לקוחות בחירת מנהל שיווק לקוח לא רוצה לשלם לקוח שלא מגיע לפגישה מוצר שלא כדאי למכור אותו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, למכור, שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 16:11:51 - wesi28