אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מיומנות מכירה, NLP פירוש, מומחה שיווק, מכירות ושכנוע, סודות ההשפעה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול בהתנגדות מכירות, גישת ה nlp, ניתוח תוכן של טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp וידאו, לשכנע את המפקד, מסרים לתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP הגדרה, מומחה בשיווק, nlp בעברית, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP סדנא, התמודדות עם התנגדות מכירה, שכנוע ושינוי עמדות, מכירות, אימון nlp, לשכנע חברים לצאת, nlp לימוד חינם, להתמודד בראיון, ניתוח טקסטים, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, NLP הנחות יסוד, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לשכנע בחורה לשכב איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? יצירת תוכן שיווקי לנהל אנשי מכירות לגרום לאנשים לתת בך אמון שיפור יכולות שכנוע להוציא את המוצר לשוק שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק איך לרצות למכור? יכולות השכנוע וההשפעה לגרום למישהו לומר לך תודה לגרום למישהו לספר למכור לידים של לקוחות הרגלי צריכה של לקוחות איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מה צריך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו להאמין לך לתת ללקוח לבחור חשיבות המבנה של מסע הלקוח למכור סמים האם חייבים לשקר את הלקוח? מהי התנגדות הלקוחות? אימון לשיווק עסקים לגרום למישהו להיות חבר שלך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה אימון להגדלת מכירות תשתית שכנוע לנסח משפט משכנע איך לא להשתכנע? פגישות פיזיות עם לקוחות הלקוח הוא לא אתה לסגור עסקה עם הלקוח במקום איך להגדיל מכירות? לקוח עצוב לגרום למישהו לרצות להאמין לך לגרום למישהו להפסיק לאהוב כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות שכנוע בפרסומות לעזור ללקוח להחליט איך לא לאתר את צרכי הלקוח? למכור שירותי יעוץ מצגת שיווקית לגרום ללקוח להרגיש חזק שיטות ליצירת ראפור שיווק ועזרי מכירה לא רוצה את המוצר להגיב ללקוח איך לפתח מוצר? האם אסטרטגיית השיווק טובה? לשכנע מישהו להימשך אלי מוצר יחודי למכור מוצר עם חסרונות איך להפחיד לקוח? תהליך של איתור לקוחות לגרום למישהו לבקש עזרה איך למכור ללקוח מוצר? לקוח לא רוצה לקנות אנשי שיווק על איזה מוצר לבקש הנחה תותח במכירות שיווק למכירות למה לא לעשות מניפולציה? להתנגד ללקוח השפעה על תת המודע של הלקוח ליצור חומרים למשפך שיווקי פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות קורס nlp התמודדות עם לקוח עקשן התנגדויות מכירות מיינדסט של איש מכירות איך לקוח חושב? שיטת מכירות מוצר בהתנגדות איך לשכנע ילד לסדר? לגרום למישהו שיש סיבה טעויות של אנשי מכירות מקצועיים חומרי שיווק רובוטיים באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? מתי זה כיף למכור? לשכנע מישהו לעשות משהו לקוח לא סומך על עצמו איך למכור שירות יקר? לקבוע מחיר למוצר לגרום לאקס לתת בך אמון איך ללמוד מכירות? קריירה במכירות חשיבה שלילית במכירות שיטות שכנוע ומכירות השפה של הלקוח איך עובדות פרסומות? לקוח משקר לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי מניפולציות של מחזירים בתשובה להסביר ללקוח את התמחור ניתוח תהליך שיווקי לגרום למישהו לרצות משהו לשכנע מישהו לא להסתיר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, סוגסטיה, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 13:26:27 - wesi28