אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות בטלפון, שכנוע ומכירות, לשכנע את ההורים, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדות לקוח, איך לכתוב טקסט, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לימוד nlp בחינם, להתמודד עם התנגדויות מכירה, לשכנע ללכת לפסיכולוג, להשפיע, שיטת nlp, nlp לחינוך ילדים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את הילד, טיפול בהתנגדויות מכירה, להצליח במכירות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, להשפיע על תת המודע, איך לגרום לאנשים, לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות קניה, NLP התניה קלאסית, ספרים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, NLP פיתוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות בטלפון, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אדם אחר האם לספק מוצר ללקוחות? לשכנע מישהו ללכת לטיפול אין מכירות ראיון עבודה לאנשי מכירות לשכנע מישהי להתאהב בך למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לשכנע אנשים עקשנים מה הלקוח שלך רוצה? שימוש בשם הפרטי מול לקוח ביקורות שליליות של לקוחות שיפור מחלקת מכירות לעניין לקוחות בניית אמון מחדש מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? ערך אובייקטיבי של מוצר לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית ניהול משא ומתן עם אויב למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? תכנים שיווקיים מקצועיים לשפר את היכולת שלך למכור מנטור מכירות נקבע מחיר של מוצר להשפיע על אנשים לקוח מתעקש לקבל מחיר איפה ללמוד nlp ושכנוע? ניהול משא ומתן עסקי הדרכה לאנשי מכירות להפר אמון להגן על עצמך משתילת מחשבות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית להשקיע בשיווק מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי למכור ללקוח מטבח למכור את עצמך בזוגיות איך לבנות אמון? תכנים למשפך שיווקי ליצור אמון עם אנשים לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו לענות לך כן איך מנטור מכירות משכנע עסקים? נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך מה הלקוח מחפש? לא ניתן לשכנע הבנה של לקוח את התמחור חוקי שכנוע למכור בהתכתבות לשכנע מישהו לרצות לחיות לסחוט לקוחות למכור קרח לקוחות קיימים האם לוותר על הלקוח? למכור את עצמי בביטחון עצמי שאלות של לקוח למכור לעובדים לדבר עם הלקוח עיצוב באנר שיווקי איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? לענות ללקוח תשובה תחושת זרות עם לקוח לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך תקציב של הלקוח איך מראיינים אנשי מכירות? לשדר מקצועיות מול לקוח מה הוא התת מודע? להתיש לקוח מסרים של קמפיין שיווקי למה ללמוד למכור? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לקוח לא רוכש תכנון משפך שיווקי תקציב של לקוח להתווכח עם לקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף להאמין במוצר של עצמך לגלות מה התקציב של הלקוח למתג מוצר יקר למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה אחריות על מוצר כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? לפטר לקוח שכנוע קשה מניפולציות של אנשי מכירות מומחה לשיווק איך לעשות שכנוע? הרגשת זרות עם לקוח לשכנע לקוח לרכוש מוצר להשפיע על עצמי לגרום למישהו לסלוח לעצמו האם אני עושה שיווק טוב? איפה ללמוד nlp? להתגונן ממניפולציות איך לקוח מפרש את התמחור? איך מוכרים מוצר יקר? לגרום למישהו לרצות פחות משהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, תורת המשחקים, קואצינג בתחום התנגדות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.6250 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:57:08 - wesi28