אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות בטלפון ✔להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות בטלפון, טכניקת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP לימודים, שיטת nlp, הבסיס למכירות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לשכנוע, סודות ההשפעה הסמויה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, nlp הפרעות אכילה, התמודדות עם התנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך אפשר לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אומנות המכירה, nlp השפעה על אחרים, ראיון בתקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע סבא, לשכנע עובדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לנתח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את חברה שלך, לימודי שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
למה כל כך קשה לעבוד במכירות?

אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל "לא" מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר.

אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך.

למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים "לא" מלקוח?

הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל סירוב גורם לו להרגיש תסכול וחרדה, כיוון שהמשמעות של הסירוב היא הפסד כספי ישיר.

אליעד מציע לנתח את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע "לא", הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שה"לא" כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו.

איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח?

אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח:
  1. להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל "לא", התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל.
  2. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה "לא" בדרך להצלחה.
  3. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות.
  4. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל "לא" יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי.
מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות?

אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים:
  • סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות בטלפון, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות במכירות בטלפון, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קבלת החלטות של הלקוח להתמקד בלמכור אם ברצונך לשכנע? התאמת המוצר לרצון איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? ממי לא ללמוד nlp? לדבר אל האמונה של הלקוח איך יוצרים ראפור? לגרום לאיש המכירות שלך האם לעשות מניפולציה על לקוחות? לקוח שעושה בעיות עם התשלום מה הצורך של הלקוח? מה רע בהצבת יעדי מכירות? איך הנחה משפיעה על הלקוח? לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לשכנע בחורה להתאהב בך לעשות הרבה כסף כאיש מכירות למה לא לתת הנחה ללקוח? אובדן לקוחות למדוד את איכות מנהל השיווק מגוון מוצרים איך להשפיע על הבן שלי? טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי לגרום למישהו לבחור בך לגרום ללקוח לסגור עסקה מומחי nlp האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? להציג מחיר ללקוח איך להציג את המחיר ללקוח? למכור זה כיף לקוח מפחד לקבל החלטה שיווק לא טוב לשכנע מישהי להרגיש שחסר ניהול המכירות והשיווק בארגון לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה לקוח אחר לא היה מעוניין דמיון מודרך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק לזהות מניפולציה לצמצם את סל המוצרים לשדר מקצועיות מול לקוח יעוץ רטורי לשכנע מישהי לאהוב למצוא לקוחות טובים יועץ מקצועי או איש מכירות בירור צרכי הלקוח מניפולציות של מאמנים לשכנע מישהי להתאהב בך לשכנע מישהו שיש סיבה איזה חומרי שיווק להכין? לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך אמון הלקוחות חבר של הלקוח לגרום למישהו להיפתח האם למכור מוצר בינוני? באיזה שלב הלקוח נמצא? לגרום למישהו להסיר אחריות מה זה מסע לקוח? למכור הרבה הגדלת מכירות של אנשי מכירות סרטון שיווקי פרובוקטיבי איך למכור בטלפון? אין ביקוש למוצר לגרום למישהו להודות שניצחת לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר לגרום למישהו לא להתאהב במישהו האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? איך לשקר לקוח? לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה לקוחות להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לגרום למישהו שיש לו בחירה ליצור קשר עם הלקוח להיות חבר של הלקוח למכור גם את המתחרים שיווק מוצרי מידע לשדר מקצועיות מול הלקוח טיימינג של שכנוע עקיף למכור באינטרנט ביקורות חיוביות של לקוחות איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה למכור יעוץ למשכנתאות אמון עם לקוח מנהל שיווק טוב לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום למישהו להצדיק אותך לגרום למישהו לא לאהוב משהו שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים מצגת ללקוח להיות מומחה למכירות למכור ללקוח מוצר גרוע להתעקש מול לקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה לא לדפוק לקוח לגרום למישהו לנסות לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה שכנוע רגשי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, להשפיע, למכור בנושאי התנגדות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3594 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:27:31 - wesi28