אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות בשיחת מכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות בשיחת מכירות, מיומנויות מכירה, דרכים לשכנע אנשים, לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טקסט משכנע, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע בחור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע לקוחות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטת ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע מישהו, איך לשכנע את בן הזוג, מאמן אישי, להצליח במכירות, nlp להצלחה במכירות, nlp הדרכה, עזרה איך לשכנע, איך לשכנע לקוח לקנות, אסטרטגיות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, מכירות ושכנוע, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, הכוח לשכנע, איך לשכנע אנשים בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP פחדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, יועץ אישי, אסטרטגיות שכנוע, ניתוח תוכן של טקסטים, טיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות בשיחת מכירות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משפך שיווקי אורגני איך למכור ללקוחות? ניסיונות שכנוע לא מתאים לעבוד במכירות איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? לשכנע מישהו לא להתנגד לשכנע מישהי לשכב טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לרכוש את המוצר ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט השיווק כעזר של המכירות איזה סל מוצרים להחזיק? לקוח שלא רוצה לקוח כועס הדגמה ללקוח לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק סודות השכנוע של התת מודע לגרום למישהו לשנות את דעתו ליצור אמון עם האקסית לתת ללקוחות להשתמש במוצר להציג ללקוח מחיר מוצר לגרום למישהו להתגעגע אליך צריכת מוצרי יוקרה תמחור הגיוני ללקוח טכניקות של nlp למתחילים האם איש מכירות טוב? לאהוב למכור ללקוחות איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? אמון של לקוח במוצר איך להשפיע על עצמך? מריבה עם לקוח למכור במחיר הכי זול בשוק חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות לגרום למישהו לקנא העלאת מחיר ללקוח קבוע לקבל סירוב מלקוח לתת למניפולציות לעבוד עליך תועלת מרכישת מוצר קביעת יעדי מכירות לגרום למישהו לא לעשות משהו לעשות איתור צרכי לקוח מוצר מושלם לגרום לאנשי המכירות למכור הרגשת קרבה עם לקוח ליצור את חומרי השיווק המתאימים נוסחה לשכנע אנשים אנשי מכירות איך לשכנע את האקסית? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? מוצר פשוט איך מוכרים מוצר יקר? לגרום למישהו לשנוא את עצמו איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? למכור פגישה פיזית לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לשכנע מישהו להגיד לקרוא ללקוח בשם פרטי לגרום לאנשים לטעום מהמוצר לגרום למישהו לחשוב כמוך למכור נכון ולהרוויח לגרום למישהו לספר לגרום ללקוח לרצות לרכוש למה הלקוח לא רוצה לקנות? לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו לשכנע מישהו להסיק למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשכנע מישהו להאמין ברעיון לפתח יכולת שכנוע לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה לגרום למישהו להיות חבר שלך בעיית תקציב שיווקי חומר מקצועי בצורה שיווקית שיווק בצורה נכונה להתמודד עם קושי למכור לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו שכנוע nlp לגרום למישהו להרגיש רע עבורך דרכי שכנוע בפרסומות ראפור למתקדמים שכנוע בשלבים לקוח עוין מנהל מחלקת מכירות כתיבת טקסט שכנוע אמון אחרי בגידה ביטחון עצמי למכור לגרום למישהו להסיר אחריות הגדלת כמות מוצרים למכור בשיחת טלפון איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? לפרסם ללקוחות יועץ מקצועי או איש מכירות איך לא לתת הנחה ללקוח? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך אני אצליח למכור לעשות שטיפת מוח ללקוח להיות איש מכירות טוב לשכנע מישהו להיקשר אמון איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון עיסקי, אימון אישי בתחום התנגדות בשיחת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8440 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 00:19:45 - wesi28