אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות בשיחת מכירות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות בשיחת מכירות, NLP איך זה עובד, ראיון בתקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, סודות ה nlp, טיפול בהתנגדויות, לשכנע את אמא, ניהול משא ומתן, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, לשכנע את אשתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp פסיכולוגיה, לשכנע משקיע, לימודי דמיון מודרך, איך לשכנע את אשתי, לשכנע לקוח לקנות, הכנה לראיון בטלוויזיה, אסטרטגיות מכירה, NLP קשב וריכוז, NLP לימוד באינטרנט, לשכנע לקנות מוצר, שינוי עמדות, לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע גבר להיות איתך, דיבייטינג, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, שיטות מכירה, מאמן עסקי, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ניתוח טקסט טיעוני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות בשיחת מכירות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך מה קובע את מחיר המוצר? לשכנע מישהו לא לסרב אופי של איש מכירות מניפולציות בשתילת מחשבות לגייס איש מכירות להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי איך לבחור את הלקוח? לא רוצה לרמות את הלקוח למכור לעובדים את התפקיד שלהם איך להכיר לקוח? למכור לכל אחד איך להציג את עצמך ללקוח? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לקוח שאומר יקר לי הגדלת סל מוצרים ליצור סנכרון עם לקוח תלונות של לקוחות בגוגל מניפולציה איכותית כמה הלקוח מבין את המוצר? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח שיווק ופרסום שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איך לעשות מניפולציה על הלקוח? לשכנע לקבל תפקיד שינוי עמדה פוליטית לתת אמון מחדש לתכנן קמפיין שיווקי איזה סרטון שיווקי לעשות? בניית תהליך שיווקי שביעות רצון הלקוח טיפול בהתנגדויות במשא ומתן לשכנע מישהו להקשיב לך לשכנע את התת מודע לשכנע מישהו לרצות אותך שנאה לאיש מכירות להיות nlp master practitioner הלקוח לא קונה לזהות את התנגדות הלקוח איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לקוח מפחד להחליט מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? איך למכור את עצמך לאקס? מכירות ושירות מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לחשוף את המחיר ללקוח לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... עולם המושגים של הלקוח לגרום למישהו להפסיק לעשן איך לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע למכור תהליך שיווקי לשכנע מישהו לשנוא אותך כשלים רטוריים אימון לשיווק עסקים לגרום למישהו להימשך אליך שיווק לעסקים מתי לא לשכנע? אני לא מצליח למכור להיות החבר של הלקוח לרמות לקוח לא להתעקש עם לקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לטפל בהתנגדות לקוח לשכנע מישהו להחליף מחשבות לקוחות שמכירים את המותג שלך שיפור תהליכי המכירות סוגים של לקוחות שאלות לאנשי מכירות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? מוצרים סוג א לא להזדהות עם הלקוח איך להעלות מחיר ללקוחות? מנהיג משכנע לגרום למישהו להאמין למשהו לגרום למישהו בתור חבר איך לענות ללקוח שאומר? למה ללמוד לשכנע? הדרכת מכירות לגרום למישהו להעריץ לשפר את היכולת שלך למכור ליצור באז שיווקי למכור שירות יקר למכור רכב לבצע זיהוי צרכי הלקוח למכור ביעילות להיות לקוח חוזר יצירת הזדהות למכור פריט ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק להגיב ללקוח בצורה חברית לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום למישהו לא להתלהב אני אצליח למכור לשכנע מישהו להתרגל לעשות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, לשכנע, תת מודע בתחום התנגדות בשיחת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 20:48:45 - wesi28