אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מאמן אישי, NLP תת מודע, איך לשכנע אשה לחזור, איך לגרום לגבר, איך לשכנע אנשים להגיד כן, אמנות השכנוע, מהו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתראיין בתקשורת, לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע טוב, לשכנע את הבוס, nlp לימוד בחינם, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, השפעה על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, לימוד nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את הבעל, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, להצליח למכור, השפעה סמויה, NLP שיטת, כושר שכנוע ושינוי עמדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התנגדות מכירות בטלפון איך לעשות ראפור? יכולת למכור משהו כאב של לקוח האם לתת אמון מחדש? להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת שיווק מוצר איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק מניפולציות קורונה ראפור למתקדמים שכנוע בפרסום לשווק מוצרי יוקרה איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? לשקר את הלקוח לאהוב עבודה במכירות איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? לשכנע בחורה להרגיש שחסר סוגים של חומרי שיווק עקיף הוצאת הצעת מחיר ללקוח לקוח ששואל הרבה שאלות כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? ממה להתחיל לשכנע? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? לקוחות בעייתיים איך ליצור אמון? כושר שכנוע עצמי איך לא לתת הנחה ללקוחות? למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? לבחור חברת שיווק מומחה שיווק האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? למה קשה לשכנע מישהו? למה באמת לקוח מבקש הנחה? להתחייב ללקוח על תוצאות שכנוע עובדים איך לרכוש מוצר יקר? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך לגרום למישהו להתגרש מאשתו מוצר לא מושלם מניפולציות הכרחיות נולדת איש מכירות מוצרים דומים לשכנע מישהו לסלוח לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לפתח מוצר על חשבון הלקוח מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות הלקוח לא קונה התאמת סגנון המכירה למוצר מניפולציה של כוח כמה כסף יש ללקוח? איך לבנות אמון? לקוחות שרוצים לרכוש ממך התאמת המוצר לצורך של הלקוח לקוח רוכש מוצר לגרום למישהו לשכנע שיטות רטוריקה שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? לגרום למישהו ברעיון לגרום ללקוח לחזור האם אתה מתאים להיות איש מכירות? להעביר נושא מול התנגדות לקוח איך לשכנע מישהו? ללמוד על שתילת מחשבות איך לרכוש את אמון הלקוח? למכור רעיון למכור מוצר יקר מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה סדר לאתר את צרכי הלקוח מוצרים זולים למכור בלי ביטחון ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות לא מצליח למכור ללקוחות לתת ללקוחות להשתמש במוצר מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? לשתול מחשבות לעצמך לתמחר ללקוח מוצר שלא מתאים ללקוח מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? מוצר זהה בדיוק למוצר שלך לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך למה הלקוח מפחד להחליט? לקנות ולמכור איך לראיין איש מכירות? מוצר בחנות שיווק אורגני בלבד הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ממי ללמוד nlp? לשכנע עובדים להקשיב לגרום למישהו להודות שניצחת דוגמאות לשתילת מחשבות החדרת מסרים לתת מודע מוכר ללקוח מנהלי שיווק לשכנע אקסית לא להתאהב ללמוד לשכנע אנשים לשכנע מישהו להתרגל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, דיבייטינג, מכירות בנושאי התנגדות בשיחת מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 19:10:48 - wesi28