אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון ✔איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP למטפלים, אימון אישי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בנים, לשכנע ילדים, לשכנע לקוחות לקנות, שיווק, להצליח במכירות, איך לשכנע אשה להתחתן, לשכנע ללכת לטיפול, איך לשכנע בעל לעוד ילד, NLP הסבר, ניתוח טיעונים, מסר שיווקי, לשתול מחשבות, שיטות לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, יועץ תקשורת, איך לשכנע בחורה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, הצלחה בשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, סודות המכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע סבתא, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, אומנות הנאום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לתת ללקוחות שירות מנהל מכירות טוב למכור הרבה סימולציות משא ומתן להתנסות במוצר בחינם מי הלקוחות שלך? למה הלקוח לא רוצה? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה לאבד לקוחות בהעלאת מחיר התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח איך להכיר לקוח? לומר ללקוח רק את האמת ראיון לסמנכל מכירות לשכנע מישהו לשכוח אותך לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו שיטות שכנוע פוליטיות עקרונות ניהול משא ומתן איך למכור את עצמך לאקס? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... רשימת חומרי שיווק לגרום למישהו לרצות דווקא אותך למה נותנים הנחה על מוצר? איך למכור כל מוצר? שכנוע בפרסום לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית הדרכת מנהלי מכירות החזר ההשקעה של השיווק לבקש תשלום מלקוח מוצרים דומים הלקוח הוא לא אתה סודות השכנוע של ביבי נתניהו להתמודד עם לקוחות בעייתיים תוכנית יעדים מכירות לגרום למישהו ברעיון להאמין במוצר לשכנע אותך לשכנע את הפקיד לגרום למישהו לשלם יותר... לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח עלות ייצור של מוצר להעביר ללקוח חומר מקצועי ליצור אמון אחרי בגידה למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לגרום למישהו לרצות להתאמן זיהוי הצרכים של הלקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות ראפור ליצירת כימיה חיפוש לקוחות רמת הוודאות של הלקוח בעסקה שיווק לטווח קצר לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו אנשי שיווק טובים לשכנע אותו שאת צודקת להפחיד את הלקוח סינון צרכי הלקוח לגרום למישהו להרגיש רגש nlp כמותג שיווקי לגרום למישהו לשחרר להוסיף מוצר למלאי שיטת מכירות מנצחת מסרים שיווקים מרגיש רע למכור שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים שיווק עצמי איך להציג ללקוח דירה? לספק מוצר ללקוחות לקוחות מרוצים חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק תכנון קמפיין שיווקי בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? ליצור ביקושים למוצר שלך לא מאמין במוצר לקוח מרוצה משא ומתן על המחיר טוב במכירות בניגוד לציפיות של הלקוח לאהוב עבודה במכירות העלאת מחירים ללקוחות פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים מניפולציה עצמית מוצר לא איכותי הטמעת מסרים בתת מודע להשתמש בראפור סודות ההשפעה של מנטורים לא אוהב למכור יצירת השפעה לשכנע מישהו להגיב אסטרטגיית מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לתת ללקוח הפצת חומר שיווקי לקבוע מחיר של מוצר השפעה על מערכות יחסים אמון מחדש להתמודד עם לקוח עצבני למכור את עצמך בראיון לשלוט בתת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מכירות, אימון מכירות בתחום התנגדות בשיחת מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7490 שניות - עכשיו 14_12_2025 השעה 03:54:01 - wesi28