אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות לקוח ✔טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות לקוח, לשכנע את אמא, להשפיע על תת המודע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ללמוד לשכנע אנשים, סודות התת מודע, מטפל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אמנות השכנוע, nlp דוגמא, התמודדות עם התנגדויות לקוח, מכירות ושיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מניפולציות בטקסט, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, פסיכוקיברנטיקה, מומחה שיווק, NLP עובד, ספרים nlp, מכירות, סודות הרטוריקה, יועץ אסטרטגי, איך לשכנע טוב, איך לשכנע לקוחות, לשכנע אישה, להצליח במכירות, NLP סדנא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, לשכנע אשה להתחתן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח?

כאשר רוצים לשכנע אנשים או לנצח בוויכוחים, יש מספר טכניקות רטוריות ומניפולציות שניתן להיעזר בהן. אליעד כהן הסביר כיצד ניתן להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי.

מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד?

כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו "בפעם הראשונה שקראתי את הספר, זה נתן לי boost", אליעד מסביר שיש מיד לשים לב שהאדם הזה הציג עובדה שהוא מתכוון להתבסס עליה בהמשך. מדוע הוא בחר להדגיש דווקא את "הפעם הראשונה"? המשמעות היא שבפעמים אחרות ייתכן שהמצב יהיה שונה. אם האדם משתמש במילה "ראשונה", הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה.

לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: "כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב", המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע מראש להפוך את הטענה לסובייקטיבית: "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב", מה שמעביר בעדינות את האחריות לצד השני - שאולי הוא זה שמפרש את המציאות בצורה שלילית.

למה חשוב לומר "בעיניך" לפני שהצד השני מסיים את השאלה?

אליעד מדגים נקודה חשובה נוספת: כאשר הצד השני מתחיל טענה או שאלה שיש בה פוטנציאל למלכודת, עדיף לומר מראש שזו רק דעתו האישית ("בעיניך"), אפילו עוד לפני שהטענה הושלמה. למשל, אם מישהו אומר "הפעם הראשונה הייתה טובה", מיד מומלץ לומר: "כן, אני מבין שבעיניך זה היה ככה". מדוע? כי אם נחכה שהאדם יסיים לטעון את טענתו השלילית ("אבל בפעמים הבאות זה היה פחות טוב"), ורק אז נאמר לו "זה בעיניך", זה ייראה כהתגוננות לא אותנטית. לעומת זאת, כשאומרים מראש "בעיניך", האדם השני תופס זאת כדבר אותנטי ולא כהתגוננות.

איך לזהות מראש את הכיוון של שאלות פרדוקסליות?

אליעד כהן מסביר ששאלות פרדוקסליות הן הקשות ביותר להתמודד איתן, כי הן מכילות שני צדדים מנוגדים: הצד שהאדם מציג, והצד המנוגד שהוא מתכוון להעלות בהמשך. אם מישהו מציין עובדה בצורה חיובית מאוד ("זה היה מדהים בפעם הראשונה"), הוא למעשה אומר בצורה סמויה שבפעמים אחרות זה לא היה מדהים באותה מידה. ברגע שנזהה את ההיפך המובלע בתוך המשפט המקורי, נוכל להכין תגובה שתמנע מאיתנו להיקלע למלכודת.

מדוע חשוב לשים לב למשמעות ההפוכה של כל משפט?

כל משפט שאדם אומר, כולל תמיד באופן סמוי את ההיפך שלו. לדוגמה, כשאומרים למישהו: "אתה נראה טוב היום", משתמע מכך שביום אחר הוא לא נראה טוב. כשאדם אומר "יש אלוהים", הוא למעשה אומר בצורה סמויה שיש אפשרות שאין אלוהים. אליעד מציע תמיד לשים לב להיפך של המשפט כדי להבין מה מסתתר מאחוריו. התגובה צריכה לקחת בחשבון גם את מה שלא נאמר במפורש אלא נאמר במשתמע.

איך להשתמש במחמאות כדי לתקוף בעקיפין?

שיטה נוספת שמסביר אליעד היא לתת מחמאות בצורה עקיפה שמשמעותן בעצם שלילית. לדוגמה, אם רוצים לומר שלמישהו בדרך כלל אין הישגים גבוהים, אפשר לומר: "כל הכבוד לך שהצלחת לקבל 100 במבחן הזה", מה שמרמז שברוב הפעמים הוא לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה...
ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק אותה, קראתי את הספר להיות אלוהים כמה פעמים וכל פעם שאני קורא אותו בנפרד בפעם הראשונה זה נותן לי "boost" של "High" כזה.

אליעד: למי זה נותן?

ש: לי.

אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך.

ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך.

אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון.

ש: לא תלונה.

אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ברגע שהוא מתחיל שאלה שימו לב מבחינת מבנה, כשהוא מתחיל הוא אומר משפט עכשיו הוא אומר "קראתי את הספר כמה פעמים" זה עוד לא יודעים איפה זה הולך ואז הוא אומר "כשקוראים את הספר בפעם הראשונה זה ככה וככה" עכשיו אם הוא מציין את זה יכול להיות שהוא סתם מציין את זה אבל אם הוא מציין את זה כנראה שאחר כך הולך להתבסס על זה שאלה. אני מסביר לכם איך המבנה של זה, עכשיו אם הוא מתחיל במשפט "כשקוראים את הספר פעם ראשונה זה נותן boost" נגיד אוקי אז קודם כל אני כבר יודע אני שואל את עצמי אוקי למה הוא צריך את המשפט הזה אז יכול להיות שהוא סתם סיפר סיפור הוא יכול להגיד "אתמול ירד גשם" אבל אני מניח שהוא ציין את המשפט הזה כבסיס של שאלה.

עכשיו אם אני צריך לשאול את עצמי איזה שאלה הוא הולך לשאול, אני צריך לשאול איזו שאלה הוא הולך לשאול אז אני מניח שהשאלה, מה המהות של שאלה השאלה הכי קשה היא פרדוקס יש כמה סוגי שאלות, יש שאלה של איפה שמים זה מה השעה שאלות כאלה אבל השאלה הכי קשה זאת שאלה פרדוקסלית. עכשיו אז אני מניח מראש כשהוא אומר לי "בפעם הראשונה כשקוראים את הספר זה ככה וככה" אני מניח שאם הוא הולך לשאול את השאלה כנראה שהשאלה תבוא ואחר כך זה הפוך, עכשיו אני לא חושב שהוא באמת הלך להגיד את זה אבל בהנחה שהוא שואל שאלה והוא ביסס עובדה ואז השאלה כנראה צריכה להיות קונטרה אז לכן אני כבר מראש שומע שהוא הולך להגיד לי תכף משהו שהוא כאילו ההפך של "בפעם הראשונה זה נותן boost" ואז מראש כבר שומעים "אוקי אז תכף הוא יגיד לי ההפך של זה לא נותן " boost" ואז הוא ישאל איזו שאלה אז אני מראש כבר אומר לו טוב תקשיב זה בעיניך ואז אפשר לזרוק את האחריות עליו זה מבחינת המבנה.

עכשיו ולמה אני גם מניח מאוד סיבה שהוא הולך תכף לשאול שאלה על המשפט הזה לכאורה אולי הוא ציין את זה כעובדה אולי הוא סתם סיפר סיפור ותכף הוא יספר משהו אחר שזה גם זה יכול להיות אבל בגלל שהוא אמר "הפעם הראשונה" בגלל שהוא אמר את המילה "הראשונה" אז זאת אומרת שהיה לו חשוב לדייק אם היה לו חשוב לדייק אז כנראה שהוא הולך לבסס איזו שאלה והשאלה תהיה כנראה ההפך של זה אז אני בשביל שלא אחר כך יגיד לי "למה ההפך של זה זה ככה" אז אני מראש אומר לו תקשיב ההנחת יסוד היא סובייקטיבית. הבנתם את המבנה, מה הבנת אתה?

ש: הבנתי שאיך שהוא התחיל את השאלה הוא התחיל אותה בהנחת יסוד הנחת יסוד שלו הייתה.

אליעד: בפעם הראשונה.

ש: כשהוא אמר את המילה "בפעם הראשונה", כשהוא קרא את הספר כמה פעמים ובפעם הראשונה הוא קיבל רושם כזה וכזה נגיד רושם טוב הוא קיבל ואז ברגע שהוא ציין שבפעם הראשונה הוא קיבל את הרושם טוב אז מזה אפשר להסיק עכשיו הוא מבסס, אפשר להניח כן שהוא יגיד את ההפך אחר כך על זה יש לו שאלה ואז ישר אתה אמרת לו שזה בעיניו כאילו.

אליעד: למה תקשיבו כי אם לא הוא גם יכול לשים פה מלכודת כי אם אתה רוצה לשים מלכודת למישהו אז מה שאתה צריך לעשות זה להחמיא לו והוא יסכים איתך ואחר כך שתתקוף אותו הוא לא יכול להגיד לך "זה בעינייך, תגיד לי וקודם שאמרתי לך שבפעם הראשונה זה נותן boost זה לא נשאר לך זה היה נכון אז אולי תסכים איתי גם על הסוף".

ש: אבל למה הזדרזת להגיד לו את זה עכשיו היית יכול לחכות.

אליעד: אני כבר שמעתי כבר את השאלה.

ש: אבל הוא לא יעבוד עליך.

אליעד: לא משנה שכבר מראש לחסוך אי נעימות. אתה הבנת אדוני, אתה הבנת?

ש: יחסית.

אליעד: אני בסך הכל רציתי להראות לכם סוג של קטע של רטוריקה כזה כשמישהו אומר טענה אתה אומר אוקי בהתחלה הוא ציין עובדה כללית "קראתי את הספר כמה פעמים" עוד לא יודעים לאיפה זה הולך שאלה, המהות של שאלה היא פרדוקס השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית כי גם בשאלות יש שאלה של איפה וכאלה אבל השאלה הכי קשה היא שאלה פרדוקסלית, אם אתה מוכיח עובדה ואתה מוכיח אחר כך את ההפך זאת שאלה הכי קשה שיש. לא באמת חשבתי שהוא הולך להגיד תכף "תקשיב ובפעם השנייה זה לא עשה לי כלום" לא חשבתי את זה ולא רק משום שמשהו קרה כמה פעמים וכו' אבל אף על פי כן חשבתי שאם הוא מציין עובדה שזה נתן " boost" והוא אומר את זה "וראשונה" זה מחדד שתכף יבוא ההפך אז מראש כדי להתגונן מההפך אז אתה. עכשיו שימו לב לדבר שאם הייתי אומר לו אחר כך את "בעיניך" אז זה היה נראה כאילו אני מתגונן "אז הוא לא יודע מה להגיד אז הוא אמר לי בעיניך" אז לכן כדי שזה עוד יותר אותנטי אז מראש ברגע שדחפתי כבר את "בעיניך" אז אחר כך שהוא יגיד לי משהו אני אגיד לו זה בעיניך זה ישמע יותר אמיתי "הבעיניך".

זאת אומרת יכול להיות שמצד האמת זה לא בעיניך לא שזה באמת ככה אלא מה שאף על פי כן נניח נגיד שאני רוצה לשקר אותך ואני רוצה לגרום לך לחשוב שזה בעיניך אז עדיף לי לעשות את זה מההתחלה למה כי אם אני אעשה את זה אחר כך אז אחר כך יגידו "למה הוא אמר בעיניך זה לא נכון הוא רק אמר בעיניך כדי להתחמק" אבל אם אני כבר חידדתי לך שזה בעיניך עוד לפני ששאלת אותי משהו אז אחר כך ואתה אולי אפילו לא הבנת כל כך מה זה משנה בעיני לא בעיני אמרת "טוב זה בעיני" אז אחר כך גם כשאתה תשאל את השאלה ואני אגיד לך בעיניך אז זה יראה "טוב אבל זה בעיניו". הבנו את זה?

ש: למה אתה רוצה לשקר לא הבנתי את הקטע הזה.

אליעד: לא אמרתי שאני רוצה לשקר אמרתי שבוא נניח קודם כל שמה שאמרנו אמרנו שאמרתי תוספת אמרתי בא נניח נגיד מצב שהוא ציין עובדה אמיתית ואני יודע שתכף הוא הולך לציין עוד עובדה שאני לא נעים לי העובדה הזאת נניח שזה המצב עכשיו אז מה עדיף לך, עדיף לך לחכות שהוא יציין את העובדה הלא נכונה ולהגיד לו אתה משקר או עדיף לך בראשון שזה עוד טוב בעיניך כבר אז להגיד לו אתה משקר, עדיף להגיד בראשון כי אם אתה תגיד בשני הוא יגיד "אבל אמר שזה נכון" רק שעל הראשון כבר אמרת לו "תקשיב אתה עובד עלי" אז אחר כך כשאתה תגיד אחר כך את "אתה עובד עלי" זה ישמע יותר אמין הוא ישמע כאילו פחות ספק כי כבר אמרת את זה קודם גם כשלא ידעת.

הבנת וזה העניין כשאתה שומע משפט, עכשיו שימו לב לעוד עומק של הדבר כל משפט המשמעות שלו נגזרת, ממה המשמעות של המשפט נגזרת, ממה המשמעות של דבר נגזרת מההפך שלו. כל דבר בעולם המשמעות שלו נובעת מההפך שלו "יש משהו" המשמעות שלו נובעת "לא אין משהו" אוקי יפה, לכן כשמישהו אומר משפט תמיד תשמע את ההפך כשמישהו אומר לך "יפה ולא מכוער", "זאת אומרת רגע למה הוא חשב שאני מכוער, הוא חשב שאני חושב מכוער, הוא חשב שמישהו חושב שאני מכוער אחרת למה הוא צריך להגיד לי שאני יפה". אוקי עכשיו יש אנשים שאומרים להם משפט הם לא שומעים את ההפך אבל אפשר לשמוע גם את ההפך נגיד שמישהו אומר לך "החיים זה האהבה", "למה כי אתה לא אוהב את עצמך כאילו איך עלית על זה כאילו מה למה שנאת את עצמך קודם שגילית שהחיים אהבה מה קרה" או נגיד "יש אלוהים", "למה חשבת שאין אלוהים למה אתה צריך להגיד לי שיש אלוהים".

ש: או אתה חושב שאני חושב שאין אלוהים.

אליעד: לא משנה אני רק אומר לכן זה גם משהו חשוב אתה שומע משפט תשמע את ההפך כי המשפט מה הוא שולל המשפט או מה הוא בא לשלול ולכן כשהוא אומר לי משפט "תקשיב כשקראתי פעם ראשונה ככה וככה" אני שמעתי "אוקי כשקראתי פעם ראשונה, ראשונה ולא אחרת נתן boost ולא לא נתן boost בפעמים האחרות" אז כבר שמעתי את המשפט ולכן כבר ברגע ששמעתי שהוא שולל את ההפך כבר אמרתי רגע ההפך הזה הוא בעייתי לך תדע תכף, עצם זה שהוא הניח הנחת יסוד "הפעם הראשונה, יש boost" זאת אומרת שהוא בעצם אומר "תקשיב בפעמים אחרות אין boost", נכון זה מה שאמרת אמרת פעם ראשונה יש.

ש: לא אני לא אמרתי עוד לא שאלתי.

אליעד: לא משנה המשמעות בעיניך כמו שאמרנו לפני, המשמעות של המשפט שאומרת "בפעם הראשונה יש boost" המשמעות המשפט הזה כשלעצמו זה בעצם, אני אתן לכם דוגמה נגיד שאני נגיד ארצה או מישהו נגיד ירצה לשבח ספר, הפוך נגיד שמישהו ירצה להשמיץ ספר אבל הוא לא יכול להשמיץ אז מה הוא יכול לעשות להגיד "תקשיב בפעם", לא מה שאתה צריך לעשות זה לשבח ולצמצם אם אתה רוצה להשמיץ מישהו ואתה לא יכול להשמיץ אותו בצורה ישירה אז אתה יכול להשמיץ אותו בצורה עקיפה, איך אתה תשבח אותו ותצמצם את השבח נגיד "וואלה כל הכבוד לו שהוא קיבל מאה במבחן הזה" אז שיבחת אותו ובעצם אמרת "בשאר המבחנים הוא לא קיבל מאה".

ש: הפעם הצליח לך.

אליעד: בדיוק "הפעם הצליח לך" נגיד דוגמה, יפה אז נגיד זאת אומרת עצם זה שהוא אמר את המשפט "בפעם הראשונה יש boost" הוא בעצם אמר "ובפעמים אחרות אין, פחות".

ש: יותר אולי.

אליעד: סיכוי "ל boost" יותר "מ boost" גם זה כל מי שהיה שומע אינטואיטיבית היה שומע "יותר"?

ש: אני אמשיך את.

אליעד: לא רגע אז היה צריך להגיד "לפחות" לא אמרת "לפחות boost" אמרת, שניה לא משנה יכל, גם אם אתה צודק גם אם אחר כך הוא רצה להגיד "יש boost ואחר כך אתה עף לחלל" נניח שהוא רצה להגיד את זה נניח שזה מה שהוא רצה להגיד למרות שאם אנחנו נשמע פה במילים אני לא יודע אם זה ישמע ככה אבל עצם זה שיש פירוש אפשרי של המשפט שלך שיכול להתפרש, הוא אומר "פעם ראשונה יש boost, יכול להיות שבפעמים נוספות אין, יכול להיות שבפעמים נוספות יש יותר" נניח שהוא התכוון ליותר אבל יש גם את הפירוש "פעמים נוספות יש פחות".

אז עכשיו ואז כשאתה שומע את המשפט או כשאני שומע ואומר רגע והמשפט שאומר "פעמים אחרות יש פחות" זה משפט טוב או רע לי אז אני אומר זה משפט רע, ברגע שהמשפט רע אז אני צריך כבר לשלול את המשפט שהוא אמר כי אם אני לא אשלול את המשפט שהוא אמר אני בעצם מסכים להפך שלו. הבנו זאת אומרת אם מישהו אומר משפט בעצם המשפט הזה הוא גם אומר עוד משהו שהוא לא אמר ואם אתה תסכים איתו על מה שהוא אמר אתה בעצם מסכים איתו גם על מה שמשתמע ממה שהוא אמר.

ש: יהיה לך קשה לא להסכים עם ההמשך.

אליעד: לא, מעבר לזה אני עכשיו מעבר לזה נגיד שהוא יגיד לך "אתה יודע רציתי להגיד לך" סתם הוא יגיד "אני לא יוצא לי שאלה רק רציתי להגיד לך פעם ראשונה כשקוראים את הספר זה אחלה ספר" נגיד שהוא היה רוצה להגיד כזה דבר וזהו אז עדיין כשאתה מסכים למשפט אתה בעצם גם מסכים למשמעות המלאה שלו. כשאומרים לך משפט חיובי מסוים בעצם שוללים את ההפך שלו, עכשיו ואם ההפך שלו לא מתאים לך גם צריך להתנגד למשפט עצמו.

הבנת ולכן כשמישהו אומר משפט כמו לדוגמה "תקשיב כשקראתי את הספר פעם ראשונה" או נגיד מישהו יבוא אליך יגיד לך "כשהתחלתי לעבוד פה התייחסו אלי מאוד טוב" נגיד עכשיו נגיד שהוא לא אמר שום דבר מעבר נגיד ואתה שומע "רגע מה זאת אומרת כשהתחלת לעבוד פה, מה ועכשיו לא מתייחסים אליך טוב" אז אתה יכול להגיד לו "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" כי אתה לא רוצה לעורר בעיות אתה אומר "אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב" ואז בעצם הפכת את זה לסובייקטיבי כי זה בעצם להגיד לו "אולי זה שאחר כך חשבת שלא מתייחסים אליך טוב כי אתה לא רואה את זה" נגיד.

אתה מבין אבל מראש אתה כבר צריך לשמוע ברגע שהוא אומר לך "תקשיב אני...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה ... מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמה לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמה ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ... החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח , אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך ... שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך ... לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
... לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך ... שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים ... לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות? ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של ... לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר ... אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה. אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה ... ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר ... בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם ... ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה ... הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה. ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ... תשובה שהוא מבין אותה. לסיכום: במהלך שיחה עם לקוח יש מצבים שהלקוח הולך לדבר על נושאים שאתה לא רוצה להיכנס אליהם, נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים ... ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה דווקא מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... הרגל, בלי לנתח לעומק כל דבר בנפרד. לכן, אם אדם מתרגל לבדוק כל דבר לגופו, במיוחד כשברור לו שמנסים למכור לו משהו, יהיה קשה מאוד לשכנע אותו בשיטות שתוארו. איך לגרום ללקוח לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לשכנע לקוחות ביעילות? ...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות ... בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה ... כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר ... כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה. איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו? 1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ...
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
... למה קשה לשכנע אנשים? התמודדות עם עקשנות, התמודדות עם לקוח עקשן, התמודדות עם סכיזופרניה קשה, איך לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע? איך לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע? התמודדות עם התנגדות לקוח, להיצמד לאמת בטיפול בסכיזופרניה, היצמדות לאמת בטיפול, חיפוש האמת בתהליך טיפולי, טיפים לטיפול בסכיזופרניה, ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק ... אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח , ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את ... בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת ... בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות לקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, משא ומתן, מומחה במכירות בנושאי התנגדות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2646 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 02:06:35 - wesi28