אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות מכירות בטלפון ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, nlp בעברית, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך לגרום לבחורה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפול זוגי nlp, NLP ספר, ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך למכור יותר טוב, איך לשכנע את המורה, להעביר מסר תת הכרתי, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לימוד nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע משקיע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ללמוד nlp בחינם, אומנות התקשורת, NLP דיכאון, ראיון בתקשורת, לשכנע טוב, קורס מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להצליח במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות מכירות בטלפון, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע את השופט בבית המשפט שיווק טוב שכנוע להגדיל איש מכירות שקרן שפת הלקוח איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לתת ללקוח אפשרות לבחור שיווק מוצרי יוקרה ביצועי קמפיין שיווקי פסיכולוגיה של מבצעי מכירות למכור בית איך לבטל עסקה עם לקוח? למכור חוסר ידיעה כידיעה משבר אמון אחרי בגידה למכור פגישה לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע אקסים לרצות אותך התקציב של הלקוח תגמול לפי המכירות מניפולציה פנימית לשדר מקצועיות מול הלקוח לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לשכנע מישהו לקבל טיפול ליצור אמון באמצעות השלמת מילים ממי ללמוד מכירות? מניפולציות של מנטורים למכירות לעבור ראיון לאיש מכירות לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה איך לזהות מניפולציות? הלקוח לא קונה לשכנע מישהו לומר לך כן להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לשכנע לקבל תפקיד לגרום למישהו להתחייב לך להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח יצירת יתרונות שקריים למוצר באיזה מילים למכור? לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש הזדהות תגמול יעדי מכירות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? מחיר ממש לא הגיוני ללקוח לגרום ללקוח להיות מרוצה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון איך להציג הנחה על מוצר? שיחת משא ומתן nlp בשאלה הגדלת מכירות בעסק מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מוצר ממוצע איך למכור מוצר? גיוס איש מכירות לעשות ראפור מניפולציות בקריאת מחשבות התאמת המוצר לרצון של הלקוח ליצור סנכרון עם לקוח לבדוק את איכות השיווק הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה למה באמת לקוח מבקש הנחה? חוקי ההזדהות לחסוך כסף ללקוח אצליח למכור לקוחות מהאלפיון העליון לגרום למישהו להרגיש רגש לטפל בלידים של לקוחות התנגדויות הלקוח להצליח במכירות פרסום חומרים שיווקיים מתי להעלות מחיר ללקוחות? הצגת המחיר ללקוח איפה ללמוד nlp? לשכנע מישהו להיות בעדך תום לב במשא ומתן לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח שכנוע מוסווה טיפים לאנשים מכירות ראיון עבודה לסמנכל מכירות לגרום למישהו להתמכר מסע הלקוח במחלקת המכירות טכניקות שכנוע בפרסומות למכור למינימליסט מוצרי יוקרה מה רע באיתור צרכי הלקוח? מוצר מתאים לגרום למישהו להפסיק לאהוב טיפול בלידים של לקוחות רצון לקבל מהלקוח לגרום ללקוח להיות מוכן מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשלם על מוצר לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון מחזור המכירות איך למכור פריט? למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר ראיון עבודה לאנשי מכירות לקוח שואל כמה זה עולה לגרום למישהו לא לסרב תשתית שכנוע לשכנע מישהו לא לשקר nlp טיפולים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, מניפולציות, דמיון מודרך בתחום התנגדות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2188 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 03:09:20 - wesi28