אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות מכירות בטלפון ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, הגדלת המכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע ילדים, לשכנע פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לשכנע, NLP הרצאה, דיבייטינג, איך לשכנע את המפקד, להתכונן לראיון, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך לשכנע את המנהל, NLP לימודים, הרצאות nlp, לשכנע גבר להביא ילד, ללמוד לשכנע אנשים, nlp גישת, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע עובדת, NLP הגדרה, NLP תת מודע, טיפול בהתנגדויות, אימון עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לשכנע אנשים, NLP עיגון, איך לשכנע אשה לחזור, לשכנע את עצמי, מאמן עסקי, השפעה סמויה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות מכירות בטלפון, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איש מכירות אוטומטי השכנוע של ברק אובמה nlp למכירות להחליש את ההתנגדות של הלקוח לשכנע בחור לאהוב פחות איך לומדים nlp? לגרום ללקוח להאמין לך חוקיות שכנוע אנשים לקוח לקוח שלא רוצה לקנות שיווק עצמי בפייסבוק לגרום למישהו להצטמצם למענך מוצר אפשרי איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לשכנע את האקסית מוצר פרימיום הסבר של איש מכירות בעל פה שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים התנגדויות במשא ומתן לשכנע עובדים להקשיב אינטונציה של לקוח יצירת הזדהות עם הלקוח להכיל התנגדות של לקוח מוצר באיכות בינונית איך למכור את מוצר גרוע? להכשיר איש מכירות אנשי מכירות מתחילים התמודדות עם לקוחות קשים איך לשכנע לקוח לקנות? לספק מוצר ללקוחות לגרום למישהו לענות לך כן איך לטפל בהתנגדות לקוח? לקוחות מאוכזבים להתאים את המכירה לצרכי הלקוח ניתוח סיבתיות ומכירות המניפולציה של הפחד למה לקוח אחר? לשכנע ילד לאהוב משהו המוצר הכי גרוע הלקוח האידיאלי שלך צריכת מוצרי יוקרה יצירת ערך ללקוח שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק ביטחון עצמי של איש מכירות לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח עזרה לאנשי מכירות לגרום למישהו ברעיון מסרים בתת מודע בעד nlp לשכנע מישהו לחזור מניפולציות של אליעד כהן ליצור אמון עם האקס למכור את עצמך ללקוח למכור בכתב לשכנע לקוח שמח לשכנע מישהו לעזוב כת לנהל משא ומתן על המחיר בתוך התת מודע להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות לשכנע אנשים לאהוב אותך מילים שיווקיות מתי להציג את המידע ללקוח? בניית אמון עם לקוח לקנות את המוצר מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? שיווק למתחרים לשכנע מישהו להגיד לך להתמודד עם דחייה של לקוח לגרום למישהו להצביע למפלגה הדרכת מכירות לאנשי מכירות מה צריך כדי לדעת למכור? לספק ערך ללקוח שכנוע בפרסום לעשות מניפולציה על אנשים טיפול בתלונות של לקוחות מוצר זהה בדיוק למוצר שלך לשאול את הלקוח שאלות התאמה לגרום ללקוח להסכים למכור מוצר יקר נטישת לקוחות אושר למכור מניפולציות בקריאת מחשבות עלות של מוצר פרסום חומרי שיווק שיווק סמוי להפיץ חומרי שיווק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק לשכנע ילד להכין שיעורים לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה אופי של איש מכירות הכי טוב שיש למכור ללקוח יותר טוב מתחילים למכור המוצר יקר לי איך לשתול מחשבה? לאהוב להתווכח עם לקוח לתאם פגישה פיזית עם הלקוח למכור ידע פחד של לקוח מה לדרוש במשא ומתן? מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מומחה בשיווק, NLP בנושא התנגדות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2969 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:23:33 - wesi28