אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות מכירות בטלפון ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, איך למכור יותר טוב, איך לשכנע את בן הזוג, NLP המלצות, התמודדות עם התנגדויות במכירה, פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp שיטת טיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, להשפיע על אנשים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שידול, לשכנע את המנהל, איך לנצח בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP סוגסטיה, לשכנע את המפקד, NLP טיפולים, טכניקות מכירות, איך לשכנע אשה לחזור, לשכנע אשה לחזור, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, להתראיין לטלוויזיה, איך לשכנע לקוח, מניפולציות בטקסט, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם המוצר יקר ללקוח? לשכנע אקסית להתגעגע הלקוח מתנגד למחיר פרסום חומרי שיווק שווי שוק של מוצר לשדר ללקוחות לבצע זיהוי צרכי הלקוח לגרום למישהו לא לקנא בך למה לא לתת הנחה ללקוח? להרגיש מוצר תמחור מוצר ללקוח לאיזה לקוח למכור קודם? שיטות השכנוע של ביבי לגרום למישהו לא לחזר אחריך איך לעשות שיווק סמוי? להציג ללקוח מחיר זול לשכנע שגיאות בשכנוע איש מכירות טוב ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה להסביר את המחיר היקר ללקוח שתילת מחשבה שלילית לשכנע לקבל תפקיד לשכנע מישהו להתרגל לטפל בלידים של לקוחות למכור חוסר ידיעה כידיעה איך לבקש כסף מלקוח? להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לטפל בהתנגדויות לקוח סוגים של שאלות של לקוחות לשכנע בחורה לשכב לשקר כדי למכור שתילת מחשבות בדייט למה לא לאתר את צרכי הלקוח? איך לשכנע ילד לסדר? הלקוח לא קונה עיצוב חומר שיווקי למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים לשכנע אנשים לאהוב בשביל מה להכין חומר שיווקי לעצור את השיווק מוצרים רעים זיהוי מניפולציות בטקסט איך לעשות בירור צרכי הלקוח? לייצר מוצר ניהול זמן של אנשי מכירות מומחה במכירות למכור את המוצר למה לשאול את הלקוח שאלות? מוצר סוג א עבודה במכירות להשקיע כסף בתהליך שיווקי גיוס לקוחות לקבל לא מלקוחות התאמת המוצר לצורך איך זה לעבוד במכירות? להיות איש מכירות יותר טוב מוצר יקר מניפולציות של הקורונה למה למכור כמה מוצרים? מי לא יעשה עליך מניפולציות? איך למכור את מוצר גרוע? איך לראיין איש מכירות? למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן לקוח בעייתי מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? לשכנע אנשים טיפים להכיר את עולם המושגים של הלקוח לקוח שקודם כל רוצה צעד בונה אמון שיווק גלוי האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? איך להגדיל את המכירות? למה הלקוח מפחד להחליט? לשכנע לקוח לרכוש מוצר שאלות של לקוח הלקוח הכי טוב שלך להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת מה זה מוצר יקר? הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי למכור מוצר פגום מכירות טלפוניות לתת הנחה ללקוח עולם הדימויים של הלקוח לשכנע את האקסית שכנוע של מנהיגי כתות בחירת חברת שיווק איך למכור נכון ולהרוויח יותר... איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? nlp בשאלה מה צריך כדי לדעת למכור? לגרום למישהו לסגור עסקה בעיה של לקוח התנגדות אמיתית של הלקוח המהות של השכנוע למכור המון אם אתה שונא למכור מתי להוציא את המוצר לשוק? עלויות תמחור מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, קואצ'ר, קאוצינג בנושאי התנגדות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:29:46 - wesi28