אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים ✔ איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות של לקוח, ייעוץ אישי למנהלים, איך לשכנע אשה לחזור, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, שיפור יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP עיגון, טיפים לשכנע, לשכנע אנשים לבחור בך, שכנוע ושינוי עמדות, nlp קורס, לשכנע לקוחות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, השפעה סמויה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, פסיכוקיברנטיקה, איך לשכנע לקוחות, שיטת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, הגדלת המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, דמיון מודרך ו nlp, מכירות ושיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP התניה קלאסית, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, שאלות קשות בראיון, טקטיקת מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, אומנות הסוגסטיה, שיווק ומכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:46לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים?

כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני.

מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע?

אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות:
  • מהי הסיבה האמיתית שבגללה האדם השני חושב שהוא צודק? למה הוא מאמין בדעתו?
  • מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו?
למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא חשוב להבין גם למה הוא לא מעוניין במוצר שלנו. ייתכן שהסיבות הן לא רק היתרונות של המתחרה, אלא גם חסרונות או התנגדויות פסיכולוגיות כלפי המוצר או ההצעה שלנו.

כיצד לנתח את האמת של הצד השני בוויכוח?

לפי אליעד, חשוב לא להסתפק בכך שאנחנו מבינים את הצד השני כ"טועה" או "לא מבין". יש לשאוף להבין כיצד מנקודת מבט אובייקטיבית גם הצד השני צודק במידה מסוימת. המטרה היא למצוא נקודת אמת אמיתית בעמדה של הצד השני, ולא להסתפק בהנחות שטחיות.

אליעד נותן דוגמה ממקרה בו אדם שאל אותו "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?". במקרה הזה אליעד ניתח עבורו את המצב בשני היבטים:
  • מהי האמת האמיתית שגורמת לו להאמין ש"הכל כבר מושלם" ולכן אין צורך להתאמץ?
  • מה מרתיע או מצמצם אותו פסיכולוגית מלנסות להבין יותר לעומק?
אליעד מציין שבמקרה זה, הסיבה הפסיכולוגית לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת.

איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה?

כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע:
  • קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם?
  • לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית?
המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. רק הבנה של שני ההיבטים האלו - היתרונות שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו.

איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני?

אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. יש לבחור ויכוח או קונפליקט אמיתי שקרה, ולנתח אותו באופן הבא:
  • לבדוק למה הצד השני חושב שהוא צודק. לנסות למצוא את נקודת האמת אצלו באופן אמיתי ואובייקטיבי, כך שגם אנו עצמנו נוכל להסכים עם משהו ממה שהוא אומר.
  • לברר מדוע הוא אינו מסכים איתנו מעבר לכך שהוא צודק. לנסות להבין אילו מחסומים פסיכולוגיים או התנגדויות פנימיות מרחיקים אותו מלהסכים איתנו. למשל, פחד מאובדן תחושת שליטה, פחד מצמצום או פגיעה בדימוי עצמי.
על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע.

למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות?

אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות:
  • הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו.
  • הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. יכולות להיות לכך סיבות כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו.
הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים.

מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע?

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי.
איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים?

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה מתחילה בכך שנאמר לעצמנו ש"טוב שאין פתרון", ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק.

כיצד להבין את הצד השני בוויכוח?

כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים:

1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו?

2. מדוע הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים.

לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו.

כיצד לזהות את האמת בצד השני?

במקום לנסות להוכיח שאנחנו צודקים, עדיף להתחיל מהשאלה: כיצד גם הצד השני צודק מנקודת מבט אובייקטיבית? עלינו לחפש את נקודת האמת שבעמדתו, ולא להסתפק בהנחה שהוא פשוט "לא מבין" או "טועה".

בנוסף, יש להבין גם את ההתנגדויות הפסיכולוגיות שלו להסכים איתנו. ייתכן שהאדם מסרב להשתכנע לאו דווקא בגלל שהוא צודק, אלא משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי.

איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה?

נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים:

1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים?

2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו?

אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים לצמצם את החיסרון או להציג מידע נוסף שיגרום לו לשנות את דעתו.

תרגול מעשי: איך להבין את הצד השני?

כדי ליישם את השיטה, ניתן לבחור ויכוח שהיה לנו בעבר ולנתח אותו:

1. לזהות למה הצד השני חושב שהוא צודק.

2. למצוא סיבה אמיתית, מנקודת מבט אובייקטיבית, לכך שהוא אכן צודק במשהו.

3. לשאול: מדוע הוא לא מסכים איתנו, מעבר לזה שהוא צודק? מה גורם לו לא לרצות להסכים?

אם נצליח להגיע למצב שבו גם אנחנו מסוגלים להסכים איתו במידה מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים ובשכנוע.

סיכום

כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו.
אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין פתרון" ועכשיו לנסות לפתור.

עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי "תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה", לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ראשון תנסה להבין למה, מה אתה כבר מבין? שאני צודק ושהוא צריך להסכים איתי, אוקי זה אתה מבין. עכשיו, תנסה להבין למה השני חושב אחרת ממך, מה מנקודת המבט שלו זאת האמת, ולמה הוא מבחינתו מה האמת במה שהוא אמר, שזה כאילו "מה מחבר אותו למה שהוא אמר", ו 2. לא רק מה מחבר אותו למה שהוא אמר גם מה מרחיק אותו ממה שאתה אומר.

מה זאת אומרת? "הוא אומר הפוך ממני כי מצד האמת, האמת שלי" כאילו תנסו, כשבן אדם מנסה להגיד "גם מצד האמת שלי הוא איכשהו צודק קצת, לא מצד האמת שלו, מצד האמת האובייקטיבית גם הוא צודק". קודם כל איכשהו למצוא למה גם הוא צודק, ודבר שני לא רק "למה הוא צודק" אלא "למה יש לו התנגדות לא להסכים איתי גם אם הוא לא היה צודק". הוא חושב את מה שהוא חושב, שונה ממני כי מצד האמת, כי יש משהו באמת יש אמת בדברים שלו. אבל דבר נוסף גם אם בזמן שהוא אומר "זה לא אמת" קשה לו להסכים איתי כי "משהו מסויים". לדוגמה "כי פחד", "כי צמצום".

ש: אבל איך אנחנו יודעים, אנחנו משארים?

אליעד: עכשיו, איפה אני עשיתי את זה קודם? בהתחלת השיחה עשיתי איתו את זה. הוא שאל אותי "למה אני לא מתאמץ להבין אותך?", אמרתי "האמת היא".

מה אמרתי עכשיו בסוף התרגיל? אמרתי 1. למצוא מה האמת שלו? 2. מה האינטרס שלו לא להסכים איתי. עכשיו זה מה שהסברתי לו בהתחלה. הוא אמר לי "למה אני לא מנסה להבין אותך יותר?", אמרתי לו "תקשיב האמת במחשבה שלך היא שהכל כבר מושלם, אז למה אתה לא מתאמץ להבין אותי יותר? ומה שדוחה אותך מלרצות להבין אותי יותר כי אם אתה תנסה להבין אותי יותר זה מכניס אותך לחוויה של צמצום". כאילו, גם הסברתי לו מה האמת במחשבה שלו שאומרת לו "אל תנסה להבין יותר את אליעד, אל תתאמץ יותר להבין את אליעד", וגם הסברתי לו, גם אם זאת לא הייתה האמת, למרות שזה בסוף מתחבר, אמרתי לו "יש לך התנגדות לנסות להבין אותי כי אם תנסה להבין אותי אתה מכניס את עצמך לצמצום ואתה לא רוצה את הצמצום הזה". זה בדיוק, לדוגמה. ואז יש לי את כל התמונה המלאה ואז מבינים את העניין.

זה כמו נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "לא אני רוצה את המוצר השני", קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני? מה האינטרס שלו לקנות את המוצר השני ולא את המוצר שלי? ב. כל, מה האינטרס שלו לא לקנות את המוצר שלי. קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני ב. כל, למה הוא לא רוצה את המוצר שלי.

אחרי שהבנת למה הוא רוצה את המוצר השני של המתחרים, אחרי שהבנת למה הוא אוהב את האויבים שלך ולמה הוא שונא אותך, עכשיו תנסה, כי עכשיו יש לך את כל "הזה". למה? כי אם אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם אז אתה מפספס משהו, איך תשכנע אותו? אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם. עכשיו, ונניח אני עכשיו מבין למה הוא רוצה להיות שם ונניח שאתה כן מבין למה הוא רוצה להיות שם, אתה אומר "הבנתי למה הוא רוצה להיות שם" ונגיד שאתה מוצא לזה פתרון, אבל זה לא רק בגלל זה שהוא רוצה להיות שם זה "הוא גם לא רוצה להיות כאן", לא רק שהוא רוצה להיות שם כי שם טוב לו הוא גם לא רוצה להיות פה כי פה רע לו.

יש פה שתי בעיות כשמישהו נמצא באיזה מקום, באיזה עמדה, באיזה מחשבה, זה גם בגלל שהוא רוצה להיות שם כי שם יש לו משהו טוב כלשהו, ולא רק בגלל שהוא רוצה להיות שם אלא בגלל שהוא לא רוצה להיות פה. בעמדה שלך יש איזה חיסרון כלשהו שמונע ממנו להגיע אליך כי אם הוא היה טוב באותה מידה אולי הוא היה עובר אליך, אבל גם אתה דוחה אותו במשהו וגם משהו אחר מושך אותו. עכשיו, אם תזהה במה אני מרחיק אותו, מה במחשבה שלי מרחיק אותו ומה במחשבה שלו אוחז אותו אז אתה אומר "עכשיו בא נראה איך אפשר להוסיף לו עוד מידע כדי להוציא אותו החוצה מהלופ". הבנתם את הנקודה?

עכשיו, מה שאני אומר, שכל אחד ישב עם עצמו תעלו איזה נושא וקחי דבר שלדוגמה לא הסכמת עם מישהו, קחי משהו שלא הסכמת עם מישהו שאת בטוחה שאת צודקת או שאת גם לא בטוחה, שאת חושבת שאת צודקת יותר ממנו מספיק שאת חושבת שאת צודקת יותר ממישהו במשהו. תנסי לבדוק למה הוא חושב שהוא צודק, למה מנקודת המבט שלו הוא צודק יותר ממני, למה מנקודת המבט שלו רק הוא צודק. ותנסי קודם כל להגיע למצב שאפילו גם את תסכימי איתו, תגידי "נכון מצד האמת, אבל "קלינית" גם הוא צודק. שזה לא יהיה "טוב הבנתי שהוא מצד האמת שלו מדמיין ולכן הוא חושב שזה האמת", לא לא, גם מצד האמת שלי הוא צודק, גם אני חושב שהוא צודק איכשהו. גם "למה אני חושבת שהוא צודק" וגם שלב שני "למה הוא לא רוצה להסכים איתי, מעבר לזה שהוא צודק" יש בו משהו שגורם לו לא לרצות להסכים איתי, מה זה המשהו הזה. הבנו את העניין? אוקי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות של לקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פרזנטציה משכנעת יחסי לקוח ומוכר איזה מוצר להראות קודם? לגרום למישהו להתרגל לעשות לגרום למישהו להפסיק לעשן טיפול בלידים של לקוחות בעיית תקשורת עם לקוח לשכנע מישהו לרצות סקס למה קשה לשכנע? לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך לשכנע ילדים לעשות משימות בבית מתי להציג את המחיר ללקוח? מסר לתת מודע חבילות מוצרים לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום ללקוחות לחזור למכור ללקוחות איש מכירות חכם לשתול מחשבות לאקס איש מכירות תותח nlp דמיון מודרך מניפולציות של מורים רוחניים איך לעשות אוטוסוגסטיה? אימון מכירות למתקדמים סוגסטיה איך מוכרים מוצר? לרמות לקוחות לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש התנגדויות שירות לקוחות ליצור אוטוסוגסטיה סודות השכנוע וההשפעה של אובמה מניפולציות בטקסט ליצור אמון עם האקס לשכנע מישהו לדבר לאבד את האמון לפתח מוצר התאמת המוצר לצורך של הלקוח לשנות מחיר של מוצר לא לדבר על המוצר מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? לעשות כסף ממכירות מתי להכין חומרי שיווק? לעשות קמפיין שיווקי איך לחשוב כמו הלקוח? צרכים של הלקוח למכור פגישה פרונטאלית לקוח אומר יקר לי לגייס סמנכל מכירות למכור את עצמך כאיש מכירות מה רע באיתור צרכי הלקוח? לשדר מקצועיות מול לקוח לשקר ולהצליח למכור כמה שהלקוח מוכן לשלם? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... הצורך של הלקוח הפוטנציאלי להביע הזדהות איך לשכנע לקוח לקנות ממך? לגרום למישהו להודות לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו שיטות שכנוע אנשים איש מכירות עם אופי גרוע כל אחד יכול להיות איש מכירות אמון עם האקסית למכור ביותר כסף אסטרטגיית מכירות לא מצליח לשכנע להתמודד עם התנגדות של לקוחות לקוח מבטל ברגע האחרון הלקוח רוכש את המוצר התמודדות עם לקוח עקשן לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך לגרום למישהו להסיק אופי של איש מכירות ניתוח משפך שיווקי מכירות סלבריטאים בפרסומות איתור צרכי הלקוח איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? מניפולציות שיווק עובדים כלקוחות האם לגייס איש מכירות? להשפיע על רצונות ראפור טוב ביטול עסקה עם לקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לשכנע מישהו לשנוא אותך הזמן הנכון לשכנע מוצר לא מתכלה לא אוהב למכור ללקוחות נקבע מחיר של מוצר מוצר דמיוני לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות לתעדף את הכנת חומרי השיווק שיווק לעסקים לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה אמינות של איש מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? להתחבר עם הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, קאוצינג, אימון עיסקי בנושא התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 07:21:23 - wesi28